Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 141761 keer)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aanwijzingen
« Gepost op: 16-03-2003, 20:25:09 »
HEB je zoals bij Ferdi dat bestandje:
Is hij de mol ik zeg ja! (als je hem in reverse draait: Hij is de mol niet.)
aanwijzingen gevonden (of denkt gevonden te hebben) zoals geluidsbestandjes, plaatjes fragmenten of andere dingen. POST HET HIER!








Offline PeeDee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • c:\ik\ben\PeeDee-Diedje*.*end
Re:Aanwijzingen
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2003, 23:10:57 »
ik snap deze topic niet echt, maar ik denk dat ik hier serieus een punt van aanwijzing heb (ik zei het ook al in de wie is de mol?-topic):
Ferdi, Rene, Ron en Aafke zijn niet de mol omdat de mol op de website zegt dat hij/zij iedereen pas in halifax de rest van de groep ziet en Louis zegt dat hij Ferdi, Rene, Ron en Aafke al in Londen zag! right?!








c:\dit\was\PeeDee-Diedje*.*end

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 23:16:35 »
niet correct Louis kan de anderen misschien  wel niet gezien hebben terwijl ze wel in het vliegtuig zaten







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 23:45:03 »
Of het een aanwijzing is weet ik niet, maar in het begin van de uitzending als Angela de mol toespreekt en ze heeft het over de 'verliezer' dan zie je volgens mij foto's van Louis en Julien in beeld. En aangezien Louis al is afgevallen, vraag ik me af of dit een aanwijzing is dat Julien wellicht de volgende is die moet vertrekken of de verliezend finalist zal zijn.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2003, 12:08:09 »
Of het een aanwijzing is weet ik niet, maar in het begin van de uitzending als Angela de mol toespreekt en ze heeft het over de 'verliezer' dan zie je volgens mij foto's van Louis en Julien in beeld. En aangezien Louis al is afgevallen, vraag ik me af of dit een aanwijzing is dat Julien wellicht de volgende is die moet vertrekken of de verliezend finalist zal zijn.

Dit klopt, maar ze zegt : er blijven er nog 3 over, een winnaar, een verliezer, en jij...de mol.
Bij winnaar/verliezer zie je Louis' en Julien's foto's (dacht ik) en bij de mol zie je de foto van Ferdi.








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2003, 15:03:22 »
Mja, wist je nog vorig seizoen toen werd in het voorstukje ook al verklapt wie de finalisten waren.

Eerst zag je JOHN die aan het schapenhoeden was met JANTIEN.

Daarna kwam GEORGE die was een boom aan het omhakken met JOHN.

Toen volgde JANTIEN die een koor een liedje aan het leren was met GEORGE.

Daardoor wist je het maar volgens mij komt dat stukje met die mol maar alleen de 1e aflevering en moeten we daar niet alleen naar kijken!

groeten tom










Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2003, 16:55:13 »
ik snap deze topic niet echt, maar ik denk dat ik hier serieus een punt van aanwijzing heb (ik zei het ook al in de wie is de mol?-topic):
Ferdi, Rene, Ron en Aafke zijn niet de mol omdat de mol op de website zegt dat hij/zij iedereen pas in halifax de rest van de groep ziet en Louis zegt dat hij Ferdi, Rene, Ron en Aafke al in Londen zag! right?!


In de dagboeken zitten GEEN aanwijzingen. Waarschijnlijk niet eens door de Mol zelf geschreven, ben er vorig jaar ook aardig druk mee bezig geweest, maar sommige dingen worden er ook in beschreven waar de Mol niet eens bij was, zoals 'het schapen hoeden'.








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2003, 17:53:49 »
OP een gegeven moment (in het begin van de afl) zie je een landkaartje in het zwart met groene contouren, dan hoor je ook soort 'code taal' Zit daar soms een aanwijzing in? Ik baal dat ik zelf de mogelijkheid niet heb om zulke dingen uit te zoeken  :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2003, 17:56:05 »
In de dagboeken zitten GEEN aanwijzingen. Waarschijnlijk niet eens door de Mol zelf geschreven, ben er vorig jaar ook aardig druk mee bezig geweest, maar sommige dingen worden er ook in beschreven waar de Mol niet eens bij was, zoals 'het schapen hoeden'.

vorig jaar werd t dagboek wel door george geschreven, had t hem op de mfb gevraagd. njah, als ie eerlijk was dan tenminste he, maar hij zij van wel.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2003, 19:03:46 »
In de dagboeken zitten GEEN aanwijzingen. Waarschijnlijk niet eens door de Mol zelf geschreven, ben er vorig jaar ook aardig druk mee bezig geweest, maar sommige dingen worden er ook in beschreven waar de Mol niet eens bij was, zoals 'het schapen hoeden'.

Ik heb het ook al in het topic bij Chandrika gezegd, maar misschien zit er wel een kleine aanwijzing in het dagboek van Louis. Hij zegt namelijk dat als hij als een-na-laatste wordt ingevuld door Angela bij de executie dat hij dan al zeker weet dat hij er uit vliegt. Dit betekend dus dat hij Op Chandrika heeft gestemd en dat dus Chandrika de mol (hoogstwaarschijnlijk) niet zal zijn.

Gr.

Udel








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #10 Gepost op: 17-03-2003, 19:08:43 »
Dit zou eigenlij alleen maar gelden als hij er vanuit zou gaan dat zo' n beetje iedereen op Chandrika zou zitten. Klopt dus niet echt wat ik zeg.
Voortaan wat beter nadenken zou me misschien iets dichter bij de mol brengen  ;D

Udel








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2003, 19:26:51 »
Ik weet niet hoor, het zal wel aan mij liggen, ben niet helemaal helder vandaag, maar ik snap je eerste reactie wel en die klinkt ook wel logisch, maar na je tweede ben ik het weer kwijt.








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2003, 19:33:55 »
Nou als hij er van uitgaat dat hij er uitligt omdat hij zelf op Chandrika heeft gestemd en nog steeds denkt dat zij de mol is dan zou dat moeten betekenen dat de rest dus meer vragen over Chandrika goed heeft beantwoord (anders had hij er zelf niet uitgelegen). Dus een aanwijzing dat hij op Chandrika zou hebben gestemd is er dus eigenlijk niet en dus een foute redenering van mij in eerste instantie. Zo maak ik alleen maar mensen in de war.  ;D

Nu wel duidelijk?

Udel








Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2003, 20:36:44 »
Ik denk niet dat ze aanwijzingen in de leader zullen stoppen. Na vorig jaar zal iedereen daar juist op gefocust zijn.







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Aanwijzingen
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2003, 21:30:51 »
Ik heb nog een andere aanwijzing... Nou ja, aanwijzing. Ik weet niet of iemand er wat mee kan, maar op het forum van wieisdemol.nl heeft de Mol op mijn vraag beantwoord dat zijn/haar profiel dat vrijgegeven is, niet klopt.
En om nog preciezer te zijn: Het beroep klopt wel en volgens mij de woonplaats niet.

Succes







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2003, 21:48:11 »
Dit waren die gestelde vragen aan de mol, plus de antwoorden (dan hoeft niet iedereen daarheen om te kijken) ;)
- Kloppen je persoonlijke gegevens bij 'kandidaten'?
- nee
- Beoefen je het beroep dat staat vermeld bij je profiel?
- ja
- En de woonplaats dan?
- geen commentaar
- Dat dacht ik wel, maar toch bedankt.







Goede jacht!

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Aanwijzingen
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2003, 21:54:14 »
Thx Ruud, ik had het venster zelf al afgesloten en niet zo'n zin om het opnieuw te openen. (Ik ben nogal lui)







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aanwijzingen
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2003, 22:00:11 »
en jij denkt echt dat de Mol die zelf gaat beantwoorden????

de belgische mol Mark, nou ja, echt een insider hoor..









« Laatst bewerkt op: 17-03-2003, 22:05:09 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

aggie

  • Gast
Re:Aanwijzingen
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2003, 22:09:19 »
vorig jaar werd t dagboek wel door george geschreven, had t hem op de mfb gevraagd. njah, als ie eerlijk was dan tenminste he, maar hij zij van wel.

Ik heb George nog nooit op een leugen kunnen betrappen  ;D

Nee serieus. Ik geloof dat. Hij zij ook deenigeechtemol te zijn en dat geloof ik ook.








Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Aanwijzingen
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2003, 22:16:25 »
Ik vond George vorig jaar de leukste kandidaat, en eigenlijk de leukste kandidaat ooit. En ik geloof dat hij goudeerlijk is.