ik heb net de video nog een keer terug gekeken en wat aantekeningen gemaakt. Dit is wat mij oa opviel:
* Introfilmpje met Angela is waarschijnlijk later opgenomen: angela heeft andere jas aan en staat voor zo'n oer Hollandse schutting. Ze zegt: "vond je het eng dat ze naar je keken? Jou kenende denk ik niet" Als Ron de mol zou zijn zou ze dit waarschijnlijk niet zeggen. Ron houd er niet van om in de 'spotlights'te staan dus hij zou het misschien juist wel eng vinden dat ze naar hem keken.
* Elise zegt dat ze Ferdi als de hele tijd verdenkt, dit klopt niet met wat op het briefje met testresultaten staat dat we aan het begin v/d uitzending zien. Daar staat op Elise verdenkt Aafke + Ron
* Chandrika komt wel met een hele erge big smile aangelopen tijdens de lumberjack opdracht. Als ze dit vooraf geoefend heeft kan ik me voorstellen dat je moet lachen als je al die attributen ziet staan -> herkenning.
* Tijdens die opdracht staan ze in een bepaalde volgorde (Chandrika, Rene, Astrid, Patricia, Ron, Aafke)in deze volgorde kiezen ze ook de lumberjacks uit (eerst mag Chandrika kiezen enz) Bij het envelop trekken houden ze zich niet aan deze volgorde. Angela laat Astrid eerst kiezen, terwijl ze ergens in het midden staat. Ik denk trouwens niet dat de mol weet welke opdracht in welke envelope zit.
* Astrid staat als 3e in de rij en mag dus als 3e een lumberjack kiezen. Als je als 3e kiest ben je er zeker van dat je een echte kan kiezen, er zijn er immers drie.
* Tijdens de ondervraging vraagt Astrid helemaal niet over het spel maar begint ze over een heel ander onderwerp (dat ze wel eens model is voor een schilder) omdat ze het zogenaamd ff helemaal gehad heeft met het spel. jaja Ze was denk ik bang dat ze zich zou verspreken
* Nadat Ron heeft gewonnen met boomklimmen zegt hij: "ben ik een held? Ik mag hopen van niet anders gaan ze nog dingen van me verwachten"
Van de mol moet je natuurlijk niet verwachten dat ie opdrachten goed laat gaan hé.
* Tijdens de biecht zit aafke in de de kamer van het huisje in het bos uit de vorige aflevering (met die spiegel op de achtergrond) De rest zit in een tent met balen stro. Dit klopt dus met het feit dat Aafke eruit ligt. Zij heeft niet meer hoeven overnachten in die tent. Daarom was ik er tijdens de uitzending al vrij zeker van dat Aafke eruit moest deze keer.
* ferdi zegt tegen Ron dat ie weet wie hij verdenkt. (omdat hij het lijstje heeft gezien, of is het gewoon bluf??)
* Bij de blinddoek opdr. zegt iedereen volmondig 'ja' over het inzetten van E 5000,- behalve Ron, die staat er maar een beetje bij. (Chandrika is buiten beeld)
* Tijdens die opdracht vraagt Aafke iets over een boomstam die daar ligt. Tijdens de biecht hoor je haar zeggen: "Hij zegt meteen nee dat is hem niet, daar was ik verbaast over" wie bedoelt ze met "hij"

* Bij biecht met rene en ferdi hebben ze zo'n rare vervormde stem met als op het filmpje op die laptop.
* Tijdens de blinddoek opdr. wisten ze, ik geloof Elise, precies dat ze nog 4 min de tijd hadden. Als je een blinddoek voor hebt kun je toch geen klok kijken lijkt me.
* Ferdi gaf tijdens die opdracht geen antwoord toen Aafke aan hem vroeg wie hij was.
* Ferdi zegt dat het hem niet om het geld te doen is. Nee de mol speelt niet voor geld natuurlijk.
* Astrid zegt dat ze het gevoel heeft dat ze er in een van de volgende afleveringen eruit gaat, omdat ze niet weet wie de mol is.
* Tijdens de test vult Chandrika bij een vraag in dat de mol niet van de brug sprong.
* Op het blaadje met test resultaten staat dat Ron Elise verdenkt maar tijdens de test zegt hij dat Patricia voor hem nóg steeds verdachte nummer 1 is.
* De filmpjes die volgende week komen (klimmen bij een waterval en het dansen) In de introfilmpjes zie je Rene en Chandrika dit doen. Ferdi (paintball) en Elise (auto rijden) komen dus waarschijnlijk de uitzending dáárna pas aan bod. Zij gaan er dus de volgende keer (waarschijnlijk) niet uit.
Pffff dat was een lang verhaal.

Als er iets niet klopt verbeter het dan. Ik hoop dat iemand er iets mee kan.