Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26868 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 6
« Gepost op: 19-04-2003, 21:57:43 »
In dit topic kun je alles kwijt over aflevering 6. :)








Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2003, 22:01:16 »
Mijn mol is weg :'(







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline knorretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2003, 22:02:02 »
Weer een hele leuke aflevering, ik moet alles nog even laten bezinken en morgen nog eventjes weer kijken. Er is weer heel veel gebeurd om over na te denken.








Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re:Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2003, 22:02:05 »
Nog sterkere verdenking voor Ron als Mol bij mij na deze aflevering, door beide opdrachten. Uitleg ga ik nu even bij Ron's eigen topic zetten.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2003, 22:02:36 »
Leuke aflevering, maar met 'n dramatisch begin. M'n mol Astrid besloot toch 't geld aan te nemen en te vertrekken. Ik ben nooit zo zeker van haar geweest als mol, maar toch jammer. En dan ook voor m'n pool.  :(

Maar goed. De opdrachten zaten weer leuk in elkaar en ik heb weer behoorlijk veel gelachen om Rene, die voor mij iedere week weer de leukste kandi is.  :)

Ik ga denk ik helemaal over op Ron nu als mol. Die actie bij de paintballopdracht leek me iets te veel op de actie van Hugo in De Mol 2 in Belgie.  :-[

Elise blijft voorlopig nog 'n goede tweede mol. Ik geloof dat ik deze aflevering nog maar 'n aantal keren ga bekijken voordat ik m'n definitieve keuze bekend maak.  :-\








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 19-04-2003, 22:03:38 »
Oef deze aflevering heeft me punten gekost...  ;D Maar goed wat mij dus als eerst opviel is dat het intro filmpje van Ferdi dus niet klopt. Het is rene die je met een geweer geknield ziet zitten en het was niet Ferdi... of het is weer montage... maar het fragment van zijn intro kwam nadat hij er uit was...

Mooie aflevering en mooie opdrachten!







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2003, 22:08:44 »
Nooooo, daar gaat me mol. Dan is het Ron. Of Rene...
Chandrika dus al niet, want Patricia aka "Ja ik weet het gewoon, Chandrika is de mol" had het FOUT!!

Anyway ik weet het niet of het aan m'n tv lag, maar telkens als Elise aan het woord was, was er een soort van storing in het geluid bij mij. Een lichte storing maar. En het leek eigenlijk op de manier waarop De Mol op die onherkenbare videoboodschap sprak.








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2003, 22:14:56 »
Wat mij opviel was dat bij de 'was/kook-opdracht' Elise
een schort aanhad waar achterop Quebec opstond, bij Rene stond er niks op. Zou dat iets te maken hebben met die achterblijvende letters uit de vorige aflevering ???

Verder wel een erg goede aflevering, ik heb genoten ;D :P







"I love it when a plan comes together"

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2003, 22:15:00 »
Nu jouw (en mijn) mol weg is wil je die storing misschien alleen maar horen. Ik hoorde iig niets vreemds hoor.







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 19-04-2003, 22:19:39 »
Jawel, bij de paintbalopdracht hoorde je dat het geluid bij Elise wat raar was. Ik moest ook gelijk aan het filmpje denken, maar het kan gewoon aan de microfoon hebben gelegen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 19-04-2003, 22:21:26 »
Volgens mij zat die microfoon in haar helm en het kan dus best dat daardoor de geluidskwaliteit wat minder was.







Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Postman

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 19-04-2003, 22:21:47 »
Nu jouw (en mijn) mol weg is wil je die storing misschien alleen maar horen. Ik hoorde iig niets vreemds hoor.
Dan zou ik nog maar een keer luisteren, want ik was van plan om hetzelfde te posten. Die storing is duidelijk te horen, en het is deze aflevering niet de eerste keer dat die storing er bij elise inzit.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2003, 22:22:50 »
Patricia exit : Dat kan niet !! ( mijn bericht is gewist op een of andere manier.. of is het echte forum weer onlien ??).En zag iedereen ook dat Patricia 28 als rugnummer van dr zwemvest had.. Ik wist het zo zeker :)!!








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 19-04-2003, 22:23:59 »
Patricia exit : Dat kan niet !! ( mijn bericht is gewist op een of andere manier.. of is het echte forum weer onlien ??).En zag iedereen ook dat Patricia 28 als rugnummer van dr zwemvest had.. Ik wist het zo zeker :)!!

Jep idd, en rene 14 (de helft van 28  ;D ) op z'n paintballgun







"I love it when a plan comes together"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2003, 22:28:26 »
Patricia exit : Dat kan niet !! ( mijn bericht is gewist op een of andere manier.. of is het echte forum weer onlien ??).En zag iedereen ook dat Patricia 28 als rugnummer van dr zwemvest had.. Ik wist het zo zeker :)!!


In 't bootje later had ze ineens nummer 35 als rugnummer. Ik denk dus dat ze later haar vest met die van iemand anders geruild heeft. Blijft de vraag: wie droeg daarna nummer 28?

Ron droeg iig nummer 15.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2003, 22:33:59 »
En over 't water, gaat er een bootje, net als weleer!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mollen-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol zoeken is leuker dan hem vinden!
Re:Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2003, 22:35:31 »
Patricia droeg vest nummer 28 (leeftijd van leonardo di caprio) maar die is er tog al uit.

in het dagboek van de mol staat dat er drie momenten zijn waarbij er geld verloren ging; het kistje wat open gemaakt word, de enveloppe "plus een goed gericht verfkogeltje"

ron schoot op elise daarmee kreeg hij een vrijstelling en ging er geen geld in de pot......

is dit niet een beetjuh TE opvallend?

suc6 Kusjes Mollen-fan

(ook mijn mol is weg :( ff verder zoeken dus)








« Laatst bewerkt op: 19-04-2003, 22:39:52 door mollen-fan »

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2003, 22:36:51 »
Mijn mol is weg ! Nu moet het ron zijn . Eerst vertrouwen winnen door de boot en de benzine te vinden en dan alla hugo toeslaan met de paintbalopdracht.

Maar niks is zeker in mollenland. Als zelfs de aangekondigde knipbewegingen geen tekens waren , wat dan wel?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2003, 22:38:05 »
ron had wel een hoog hugo-hehalte deze keer......








Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2003, 22:38:14 »
in het dagboek van de mol staat dat er drie momenten zijn waarbij er geld verloren ging; het kistje wat open gemaakt word, de enveloppe "plus een goed gericht verfkogeltje"

ron schoot op elise daarmee kreeg hij een vrijstelling en ging er geen geld in de pot......

is dit niet een beetjuh TE opvallend?

Volgens mij kan dit ook gewoon een vrij droge constatering zijn. Als Ron niet de mol is, hoefde de mol helemaal niet te mollen en deed de aantrekkingskracht van de vrijstelling zijn werk al...







Ik ben een Hollander, ooooooover...