Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 108336 keer)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #400 Gepost op: 1-04-2012, 11:47:46 »
Het leek wel of er dit jaar 0 waren opgenomen. Er kwam helemaal geen beeld van een vooruit stappende AM die zichzelf als mol benoemde. Zou er wat mis zijn gegaan ofzo? Er zat alleen een half beeld in op het scherm achter Art waarop AM een muts afzette en zei de mol te zijn, beetje raar.

Aan het eind van aflevering 8 in seizoen 10 en 9 in seizoen 8 zie je de drie finalisten voor Pieter Jan. Maar, dit gebeurt niet in het echt. Of terwijl, er worden meerdere finales opgenomen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #401 Gepost op: 2-04-2012, 15:38:50 »
Het leek wel of er dit jaar 0 waren opgenomen. Er kwam helemaal geen beeld van een vooruit stappende AM die zichzelf als mol benoemde. Zou er wat mis zijn gegaan ofzo? Er zat alleen een half beeld in op het scherm achter Art waarop AM een muts afzette en zei de mol te zijn, beetje raar.
Je zag daarvoor toch ook nog AM bij dat vliegtuig de tijd een uur verzetten? Dus toen wist je het al en daarna kwam dat met die muts dacht ik.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragenvuur
« Reactie #402 Gepost op: 2-04-2012, 16:28:32 »
Aan het eind van aflevering 8 in seizoen 10 en 9 in seizoen 8 zie je de drie finalisten voor Pieter Jan. Maar, dit gebeurt niet in het echt. Of terwijl, er worden meerdere finales opgenomen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik denk dat dit meer een soort presentatiepraatje was (voor de promo), er wordt nergens letterlijk gevraagd wie de Mol is.
...óf niet!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #403 Gepost op: 2-04-2012, 16:52:03 »
Ik denk dat dit meer een soort presentatiepraatje was (voor de promo), er wordt nergens letterlijk gevraagd wie de Mol is.

Ik denk dat er een finale wordt opgenomen waarin de winnaar bekend wordt. Maar ook eentje waarin de verliezer bekend wordt, en ook eentje waarin niemand bekend wordt. Aan de hand van de verdenkingen van de kijker wordt dan denk ik de ontknoping gekozen.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Vragenvuur
« Reactie #404 Gepost op: 3-04-2012, 07:25:05 »
Ik denk dat er een finale wordt opgenomen waarin de winnaar bekend wordt. Maar ook eentje waarin de verliezer bekend wordt, en ook eentje waarin niemand bekend wordt. Aan de hand van de verdenkingen van de kijker wordt dan denk ik de ontknoping gekozen.
Dan vraag ik me nog steeds wel af waarom ze dit jaar in de finale aflevernig niks hebben laten zien  :-\\

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #405 Gepost op: 3-04-2012, 10:24:01 »
Ja dat vind ik dus ook vreemd.

En even nog wat andere vraagjes

Vraag aan Tim:
Waarom was je zo vaag bezig met Frits voor wat betreft die joker?
Je zei: Jij hebt hem denk ik meer nodig dan ik.

Is dit nog voorbijgekomen? En verder

Deze vraag kan gesteld worden aan een kandidaat die nog maar weinig vragen heeft:

xxxx, krijg je elke keer een vaste stoel aangewezen om plaats te nemen bij de executie?

Dit ivm die theorette indertijd dat de mol op een bepaalde stoel zou zitten, was niet zo maar de vraag blijft leuk, wellicht is het wel een hint voor volgend seizoen?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragenvuur
« Reactie #406 Gepost op: 3-04-2012, 12:21:15 »
Die eerste vraag is idd gesteld. Maar het antwoord was gewoon simpel: Hij dacht echt dat Frits hem beter zelf kon gebruiken omdat hij dacht dat ie zelf wel goed zat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #407 Gepost op: 3-04-2012, 15:07:09 »
Dan vraag ik me nog steeds wel af waarom ze dit jaar in de finale aflevernig niks hebben laten zien  :-\\

Stel je voor;
- Hadewych was gelijk tot winnaar gekroond
--> dan hadden we geweten dat AM het is want zij zat op haar
- Liesbeth was gelijk tot verliezer gekroond
--> dan zou de meest verdachte persoon wegvallen en is AM geschoten beeld tegenover Liesbeth.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #408 Gepost op: 3-04-2012, 15:25:34 »
Stel je voor

?

Stelling is: dat ze in de finale aflevernig niks hebben laten zien. Jij hebt het over afl. 9. Wij 10. Je zag immers geen vooruit stappende AM die zich als mol verklaart.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #409 Gepost op: 5-04-2012, 09:05:19 »
?

Stelling is: dat ze in de finale aflevernig niks hebben laten zien. Jij hebt het over afl. 9. Wij 10. Je zag immers geen vooruit stappende AM die zich als mol verklaart.

Oh maaar in mijn hoofd heet aflevering 9 de finale en 10 de ontknoping duw vandaarv;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #410 Gepost op: 5-04-2012, 12:15:45 »
Vraag aan alle aanwezige kandidaten: bij welke opdracht en op welke manier hebben jullie de mol expres een handje geholpen om verdacht te worden?

Is hier nog op ingegaan door de kandi's? Lijkt me zeker goed dat ze dit jaar casten op mensen die de intentie hebben dit te doen, dan blijft de volgende AM tenminste WEL wat buiten schot ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #411 Gepost op: 19-04-2012, 13:10:43 »
Dio, op wie had jij nu eigenlijk vol je test ingevuld bij je exit?

Hij heeft het dus beantwoord zeggen ze maar het duurt wel ellenlang hoor, maar ik had het kunnen weten, het gaat om een commercieel belang haha:

19 Apr Ondertussen.nl  ‏ @ondertussennl

@lonello ja, binnenkort te zien op ondertussen.nl!

Lo Nello ‏ @lonello

@ondertussennl okay leuk,wanneer is dio te zien?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)