Auteur Topic: Dagelijkse bezigheid (occupation)  (gelezen 14994 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Gepost op: 15-05-2003, 03:00:10 »
Ik merkte hier en daar dat men graag van elkaar wil weten wat men dagelijks doet(beroep, school, studie, etc.).

Zoals de Engelsen zeggen: "what's your occupation?"








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2003, 08:12:40 »
Zal ik dan maar beginnen zo op de vroege morgen?

Ik ben momenteel derdejaars student Bedrijfseconomie in Venlo, waar ik ook woon. Over 'n jaar hoop ik dus af te studeren. Ik ben nog aan 't twijfelen of ik daarna gelijk wil gaan werken of nog door ga studeren. (Ik neig toch naar doorstuderen, want ik ben pas 22 als ik klaar ben. Dus heb ik eigenlijk nog genoeg tijd om nog door te studeren. Werken kan ik daarna nog m'n hele leven.)

Verder heb ik, zoals de meeste studenten, 'n bijbaantje en wel in 'n bakkerij. Daar houd ik me iedere zaterdag bezig met verkopen, bestellingen opnemen, poetsen, vlaaien maken, bestellingen klaar zetten en nog 101 andere dingen.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2003, 08:40:30 »
Nou ja, ik werk dus op de receptie bij een autoschadeherstel. Dit doe ik al 4 jaar, gelijk nadat ik mijn diploma MTS autotechniek had gehaald. Ik vind dit werk erg leuk maar ik zie mij dit niet heel mijn leven doen. Misschien wil ik me zelf nog eens aan een eigen bedrijf wagen en iig iets weer met mijn handen doen (aan auto's werken).







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Dagelijkse bezigheid (occupation)
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2003, 09:06:32 »