Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
374 gasten en 27 vaste bezoekers (D*N, MoleBuster, HappyDutchman, BigBoots, Fabiann, Molino, MollenvangR-Art, marvin, Nvy, Starlight, Gupp, Convans, wouterv, Swifty, oudekrijger, Meezter, Nys-Fan, lome, Nieky, Heinz, Kaaasje, radjon, Milow mol 13, SanderFMC, Hadewychisdemol, Nick_Theunis, kwkw)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: BN-ers of BV-ers in de reclame  (gelezen 15701 keer)
Bodejos

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Gepost op: 6.08.2013, 19:05:45 »

We kennen natuurlijk allemaal de supermarktreclames met BN-ers, ( C1000: Cas Janssen en Jack Wouterse, Plus: Esmee van Kampen, en AH: Harry Piekema).

Soms zijn deze mensen bij het grote publiek eerder bekend door die commercials dan door hun acteerwerk, dat dan weer wel.

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk was om ook in andere commercials (vooralsnog van dit jaar) te kijken wie er zoal opduikt in een commercial.

Patrick Stoof kennen we natuurlijk allemaal, maar er moeten er nog veel meer zijn.

Zondag in Utrecht vroeg ik me af wie er in die (inmiddels afgezaagde) eland-reclame speelt, en wie het zei weet ik niet meer, maar zou dat Leo Alkemade kunnen zijn? Ik meen dat Elise dat zei, kan ook Daisy zijn geweest.

Hebben julie nog meer ontdekt in recente commercials?

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #1 Gepost op: 6.08.2013, 19:08:42 »

We kennen natuurlijk allemaal de supermarktreclames met BN-ers, ( C1000: Cas Janssen en Jack Wouterse, Plus: Esmee van Kampen, en AH: Harry Piekema).

Soms zijn deze mensen bij het grote publiek eerder bekend door die commercials dan door hun acteerwerk, dat dan weer wel.

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk was om ook in andere commercials (vooralsnog van dit jaar) te kijken wie er zoal opduikt in een commercial.

Patrick Stoof kennen we natuurlijk allemaal, maar er moeten er nog veel meer zijn.

Zondag in Utrecht vroeg ik me af wie er in die (inmiddels afgezaagde) eland-reclame speelt, en wie het zei weet ik niet meer, maar zou dat Leo Alkemade kunnen zijn? Ik meen dat Elise dat zei, kan ook Daisy zijn geweest.

Hebben julie nog meer ondekt in recente commercials?

Het is inderdaad Leo in die reclame van de ABN Amro

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #2 Gepost op: 6.08.2013, 19:11:28 »

En de dame kennen we dus als Voetbalvrouw, en heet in het echt Sophie van Oers.

Nooit van die naam gehoord, maar at zegt dus niet veel, ze heeft inmidels wel wat acteerprestaties achter haar naam staan.

MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #3 Gepost op: 6.08.2013, 19:14:09 »

Het is inderdaad Leo in die reclame van de ABN Amro
Die reclame kan ik niet meer zien. ABN heeft zowel op sport 1, als eurosport als Fox zoveel zendtijd ingekocht, 1 week WK zwemmen, 1 weekend voetbal heb ik m volgens mij meer dan 100x voorbij zien komen..

R is een mol... Volg Widm online 2018 vanaf april op Realitynet!
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #4 Gepost op: 6.08.2013, 19:15:20 »

Die reclame kan ik niet meer zien. ABN heeft zowel op sport 1, als eurosport als Fox zoveel zendtijd ingekocht, 1 week WK zwemmen, 1 weekend voetbal heb ik m volgens mij meer dan 100x voorbij zien komen..

Ik word er ook gek van, net als die reclames van Zalando, hoe nou eens op met dat Gegil

Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt! WIDMO 2018 & Moltalk Online are back!
joligmolletje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5 Gepost op: 8.08.2013, 13:59:51 »

Er zijn echt heel veel BN'ers in reclames (BV'ers ken ik over het algemeen niet, dus daar kan ik niet echt over oordelen). Mij vallen ook de stemmen altijd enorm op, bijv. Hadewych Minis voor Kruidvat of Carolien Borgers voor de KPN.

Maar die vrouw naast Leo Alkemade is een actrice? Ik vroeg me de hele tijd al af of dat nou ook echt zijn vriendin zou zijn, juist omdat hij zo'n bekend hoofd heeft en zij (voor mij) totaal niet.
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #6 Gepost op: 8.08.2013, 14:14:16 »

Er zijn echt heel veel BN'ers in reclames (BV'ers ken ik over het algemeen niet, dus daar kan ik niet echt over oordelen). Mij vallen ook de stemmen altijd enorm op, bijv. Hadewych Minis voor Kruidvat of Carolien Borgers voor de KPN.

Maar die vrouw naast Leo Alkemade is een actrice? Ik vroeg me de hele tijd al af of dat nou ook echt zijn vriendin zou zijn, juist omdat hij zo'n bekend hoofd heeft en zij (voor mij) totaal niet.

Nooit geweten dat Carolien de reclames van de KPN inspreekt

-ELISE-
Actief Lid
Aanspreekpunt Wie is de Mol

« Antwoord #7 Gepost op: 8.08.2013, 14:17:16 »

Hebben julie nog meer ontdekt in recente commercials?

That wasn't me!

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #8 Gepost op: 8.08.2013, 15:12:56 »

Hahaha, we gaan gewoon wegstrepen........

OT: Gamma-reclame, ik meen Frits Lambrechts te zien, en heel vaag ook Patrick Martens te herkennen.

Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #9 Gepost op: 8.08.2013, 15:15:36 »

Zoals inmiddels ontdekt: die vrouw heet Sophie van Oers, en heeft in Voetbalvrouwen gespeeld volgens haar Wiki-pagina. Kijk naar de foto, en je ziet dat ze het inderdaad is.

TimvDons

It's a plane

« Antwoord #10 Gepost op: 8.08.2013, 15:18:06 »

Ik maak wel een lijstje met mensen die we hebben gehad

Leo Alkemade       (Abn Amro)
Sophie van Oers    (Abn Amro)
Patrick Stoof      (Telfort)
Carolien Borgers          (KPN stem)
Hadewich Minis            (Kruidvat stem)
Cas Jansen                (C1000)
Jack Wouterse             (C1000)
Esmeé van Kampen          (plus)
Ranomi Kromowijojo        (Auping)
Epke Zonderland           (M-line)
Isa Hoes                  (Ganier)
Kim van Kooten            (Nutrisse)
Marlou van Reijn          (ING)
Ali B                     (T-mobile)
Rick Romeijn (ESO)        (Mediamarkt & Yellobrick  stem)

Laatst bijgewerk 10/9/13
« Laatste verandering: 10.08.2013, 11:57:30 door timvdons » Gelogd

Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #11 Gepost op: 8.08.2013, 15:22:26 »

Zet Cas Janssen en Jack Wouterse er dan ook maar bij voor C1000
Esmee van Kampen voor de Plus (hoe heet haar vriend in het echt ook weer, hij speelt Edgar)

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #12 Gepost op: 9.08.2013, 13:00:46 »

Ik zag gisteren ook een reclame met Isa Hoes voor een of ander huidverzorgingsmiddeltje...

Ich bin ein Bärliner!
joligmolletje

« Antwoord #13 Gepost op: 9.08.2013, 15:21:15 »

Ik zag gisteren ook een reclame met Isa Hoes voor een of ander huidverzorgingsmiddeltje...

Ook Kim van Kooten zag ik laatst langskomen in zo'n soort reclame. Ik heb het even nagezocht ze maakt reclame voor Nutrisse. Isa Hoes maakt trouwens reclame voor Garnier.

Sporters maken trouwens ook heel veel reclame (vooral rond de grote sportevenementen). Ik heb oa Epke Zonderland (voor M-line matrassen), Ranomi Kromowidjojo (Auping), Marlou van Reijn (de blade-babe voor ING) gespot.
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #14 Gepost op: 9.08.2013, 15:24:53 »

Niet te missen: Ali B. voor T-Mobile.

Hadewychisdemol

Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015

« Antwoord #15 Gepost op: 9.08.2013, 16:15:13 »

Hadewych zong altijd dat liedje over huiselijk geweld ('het houdt niet op, niet vanzelf'), maar dat is nu iemand anders.
MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #16 Gepost op: 9.08.2013, 18:24:55 »

Hans Klok: Bankgiroloterij kraak de kluis

TimvDons

It's a plane

« Antwoord #17 Gepost op: 9.08.2013, 18:26:15 »

Hans Klok: Bankgiroloterij kraak de kluis

Dat vind ik zo`n domme en irritante reclame

MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #18 Gepost op: 9.08.2013, 18:47:23 »

Dat vind ik zo`n domme en irritante reclame
Volmondig Ja ik ook

Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #19 Gepost op: 10.08.2013, 11:30:29 »

Rick Romijn (sidekick van Evers staat op) is de stem van de Mediamarkt EN van Yellowbrick

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005