Auteur Topic: Achter de schermen - De geheime biechten  (gelezen 35330 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #20 Gepost op: 13-07-2015, 00:29:36 »
Lol, wat een grap

Ik koop een inzage voor 101000 en een vliegticket voor 99000
Weet niet of ik er blij mee moet zijn, want ik ben nu wel een target enzo
Maar ach, we zien wel  ;D

Fabiann voelt nattigheid:
::zwaai::

Laat ik ook maar eens een keer gaan biechten. Alhoewel er niet heel veel valt op te biechten, behalve dan dat ik nog niet echt lekker in het spel zit. Vanmorgen maar eens poolshoogte genomen bij Molbelg (complotgenootje in het eerste seizoen DWDW) over de eerste stemming. Toen ik vroeg of hij ook op Lucy (zoals we vorig seizoen bijna standaard deden) zei hij dat hij eerst op een inactief iemand gaat stemmen. Mijn vraag of er überhaupt wel een inactief iemand is beantwoordde hij slechts met 'Ja'. Beetje geheimzinnig dus wie dat dan is. Kans is groot dat D*N en Lucy (lijkt mij sterk dat die twee dit seizoen niet samenwerken) mij al vanaf het begin als doelwit hebben gebombardeerd voor de eerste stemming en inmiddels stemmen aan het zijn vergaren om mij naar Siberië te sturen. Kom maar op dan!


Stemmen doe ik even alleen als er een biecht bij zit, de stembriefjes hebben jullie toch al gezien en ik heb een overzicht van alle stemmen voor jullie later. Bovendien hebben mensen niet altijd in pm gestemd dus dat wordt al helemaal lastig.

Heey,

Bij deze mijn eerste stem :)

http://afbeelding.im/G0APeXda

Hier ook nog even een biecht, zodat jullie weten wat er allemaal gebeurt buiten het forum om :)

Er is een verbond gesmeden, tussen Meezter, Nys-Fan, Maxwest en mij. We hebben ervoor gekozen bij de eerste stemming voor miek1999 te gaan, eigenlijk zonder goede reden. Ik ben niet heel bang dat ik er deze aflevering uitvlieg, maar wel dat één van mijn bondgenoten moet vertrekken. Dat zou het spel nog wel een heel stuk moeilijker maken. Ik hoop nu vooral dat vier genoeg is voor de eerste stemming...

Groetjes Roy!



Sorry, Fabiann. Je bent te sterk. Het ga je goed ik het strafkamp.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #21 Gepost op: 13-07-2015, 00:31:34 »
Hoooooooooiii! (Shout out to Robin ::pinokkio::)

Ik moet toch echt wel even weer bij-biechten nu de eerste stemming zo dichtbij is. Het gaat tot nu toe nog allemaal prima. Ik heb bij de openingsproef een hendig voordeeltje gewonnen voor Siberië (iemand die mij nu nog wil wegstemmen heeft een serieuze sterfwens ::)).

13 uur, tsja....wat zal ik zeggen. Aan de ene kant hoop ik dat mensen denken dat ik zo goed ben dat ik die 13 uur heb uitgezeten......aan de andere kant hoop ik ook dat mensen zich bedenken dat ik geen idioot ben. Ik heb natuurlijk gewoon een hamer op mijn muis gelegd en ben heeeeerlijk gaan slapen >:D. Heerlijk om slapend te winnen ;D.

Daarnaast hadden we de sollicitatiebrief. Ik was gewoon best wel lui en had vrijwel dezelfde brief ingestuurd als vorig jaar. Ze zeggen altijd "if it ain't broken, then don't fix it". Jammer genoeg veranderd de zuury wel  ::). Maar aan de andere kant wel beter want anders zou ik alles winnen ::pinokkio::. Daarnaast zou Lucy nu juist een grotere bedreiging moeten worden dan mij. Zij heeft een veel betere kans om het spel te winnen. Ldhmolletje moet natuurlijk weer de piloot ding winnen ugh. Ik kan in ieder geval elke week wat afval achterlaten om hem scherp te houden. Het leuke is dat ondanks dat ik hem dwars ga zitten, we alsnog hetzelfde stemmen omdat hij een complot heeft met Lucy en Wouterv (en Luus is bossy heb ik gehoord uit betrouwbare bron, niet doorvertellen hoor :-X) dus die fixt dat. Zolang de piloot niet bij elke modelvliegtuigjeszaak een landing maakt en mij niet al te veel irriteert mag ie blijven I guess....


Zo, en toen zou het dan toch echt beginnen....of toch niet. Surprise, een veiling met iedereen en dus ook een stemming met iedereen. Zeg hallo....I didn't sign up for this! Oh en dan hebben we het nog niet gehad over die verrekte boom. Als ex-boomknuffelaar mag ik dan misschien een lichtelijk voordeel hebben, maar in een Cambodjaanse tempel omringd door vrijwel identieke liefdesstammen is het zelfs voor mij lastig. De mensen naast me op de bank keken al raar toen ze vroegen wat ik aan het doen was, waarna ik lachend antwoord gaf met "IK BEN OP ZOEK NAAR EEN BOOM"! Thank god heb ik niet gezocht voor niets, want ik vond de geldboom als eerste. Hierdoor kon ik dus garanderen dat ik immuun zou worden voor de eerste ronde. Hoewel het erop lijkt dat ik een paar sterke verbonden heb wil ik niets riskeren. Een stemming met zoveel mensen blijft eng en daarnaast wou ik hem gewoon ::hypocriet::. Ik deed nog een verwoede poging om mijn moneytree geheim te houden en erover te liegen in de hoop dat ik het geld niet gelijk zou hoeven te gebruiken en ik stiekem meer geld had dan iedereen....Maar dat was dus wat minder slim. Ik wou gewoon beide, geld en immuniteit.


Voor de eerste stemming is mijn target Fabiann. Dit heeft nog niets te maken met de dummy tactiek, dit is slechts zelfverdediging. Aangezien Faab een standaard stem is tegen mijn alliantie, meest waarschijnlijk tegen mij, Luus of Niek. Daarnaast is de kans nu nog aanwezig dat Faab niet terugkomt in het spel omdat hij dan wel een hele lange tijd moet overleven. Stel dat ie het wel overleefd, dan valt ie ons in ieder geval niet lastig ;D. Dus als het goed is hebben we sowieso 12 stemmen, hopelijk zelfs meer. Bestaande uit mijn alliantiegenoten: Luus, Bjorrn, Aapje, Wesley, Max. Tweede complot met Nieky, Robbie (keer twee, want dubbele stem bij veiling gewonnen) en Miek erbij. En Luus haar complot met Wouterv en Ldhdrolletje. Met Molbelg heb ik ook contact maar wij gaan nog niet samen stemmen en houden ons verbond geheim. Hopelijk praat ie deze keer niet z'n belgische-praline-opslokkende-mond niet voorbij zoals ie vorig jaar deed met de losers.

Ik zit in ieder geval veilig en zal niet de ultieme loser worden die er als eerste wordt uitgestemd. Hierna komt het opwindende gedeelte. Drama over wie bij welke opdracht gaat enz ::hyper::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #22 Gepost op: 13-07-2015, 00:31:43 »
wouterv heeft Maxwest en wesolini door:

Man,man,man. Dit spel houd je bezig. Elk vrij moment is elk scharniertje in mijn hoofd in overdrive aan het werk.

Dit is mijn eerste tactisch spel en het is zwaar, het is scramblen op universiteitsniveau.

Tijdens WIDMO ben ik benaderd door Lucy om samen een samenwerkingsverband te hebben. Ik ging daar op in. Later werd LDH ook toegevoegd aan dit verbond.
(vorige keer had Lucy samen met D*n ook een samenwerking, dus de kans is groot dat dit opnieuw zo zal zijn).

Als voorbereiding heb ik DWDW I nog eens helemaal doorgelezen, en meeliften op iemand levert niet snel een overwinning op hier. Dus heb ik mijn eigen alliantie geregeld. Als eerste trok ik Robindtc aan boord, daarna volgde molbelg en als laatste Nys-fan. Nu heb ik mijn eigen bondje in elkaar gezet en hierin neem ik ook het initiatief. Maar het levert wel moeilijkheden op.

Het plan was om als eerste een inactieveling eruit te stemmen, en onze keuze viel op Wesolini (1 bericht op bijna 10 dagen, komaan man). Maar mijn bond met Lucy wou op Fabiann stemmen en ze hadden al bijna de helft van de mensen (Lucy, LDH, ik, Nieky, Robin, D*n, Max, Wes en aapje als ik Lucy geloven mag). Dus ik zat in dubio, zeker nadat Nieky inzage in een stem kreeg. Als zij mij willen controleren en ik stem niet mee, vlieg ik volgende keer.

Gelukkig was daar Nys. Royl benaderde hem om in een bondje te stemmen samen met Max, Meezter, Wes en MiekeG. Eerst wouden zij Miek stemmen, maar Max wou de stemmen splitsen omdat hij gehoord heeft dat Fabian als eerste vliegt. Nys stelde voor om Wes te targetten, aangezien hij niet actief is, en zelfs nog niet geantwoord heeft op het voorstel tot bondje. Zo gaat hij mijn stem op fabiann met molbelg en robin indekken. (topzet kerel ::ok::).

Ik snap echter niet dat zowel langs hun kat (Royl e.a.) en mijn kant (Lucy e.a.) nog niemand gevraagd heeft aan ons of wij opnieuw samenwerken. In WIDMO ging dit op 1 klein spelbepalend detailtje na goed.
Nys wil ik sowieso meenemen naar de finale, en hij is de enige op wie ik sowieso ook niet stem. (molbelg en robin stem ik niet op zolang dat het mogelijk is).

Persoonlijk stel ik mij vragen bij Max en Wes. 2 spelers die op 24u na elkaar dit forum ontdekken en opeens aan een groot spel meedoen waar elkaar kennen zeker een voordeel is... I don't buy it. en toevallig die 2 komen toevallig in een complot terecht om fabiann te lozen. Ik vertrouw het niet, en zodra het mogelijk is, stem ik op hen.

In mijn eigen bondje zit het voorlopig snor, hoewel er toch wat twijfels zijn over molbelg maar we zien voorlopig. (We hebben hem nog altijd nodig).

De stemming gaat inslaan volgens mij,
je hebt als ik het goed heb stemmen ik, Lucy, LDH,D*n, Robbie, Nieky, Aapje op Fabiann,
Max en Wes normaal ook hoewel Max misschien op Miek stemt.
Meezter en Nys stemmen met molbelg en Robin mee op Wes en Royl en eventueel Max stemmen op Miek 1999;

De enige van wie ik niets weet zijn Bjorrn, Miek en fabiann.
Ik heb een klein stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat Bjorrn en Miek op mij gaan stemmen, als wraak vanwege het feit dat ik Bjorrn belogen heb in WIDMO. Maar dan nog zijn het maar 2 stemmen voorlopig.

Fabiann, geen idee op wie jij gaat stemmen maar sorry. Als ik gekunnen had, had ik niet op jou gestemd maar ik moet mijn complot langs Lucy's  kant nog warm houden. Tabé makker.
(ik had veel liever de inactieve Wes zien gaan)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #23 Gepost op: 13-07-2015, 00:34:28 »
Hoihoi  ::zwaai::

Het spel is begonnen :D Zoveel mensen, ik weet nog steeds niet wie er allemaal meedoen XD Maar het schijnt zo te zijn dat we met 10 stemmen een meerderheid hebt dus dat is de bedoeling. Alleen loopt alles door elkaar en die weet niet dat we samenwerken met die en die weer niet dat die meedoet en die wil die weg en die wil mij weg en en en



Okee, laten we proberen wat orde aan te brengen.
Ik heb een aantal complotjes:

- Wouter, LdHmolletje en ik: boeit niet zoveel, gewoon extra stem. Wel uitkijken voor eventuele lijn tussen Wouter en Nys-Fan (nog uit widmo)
- BJORN: Bjornie is momenteel mijn main alliance. We hebben al vrij snel Final2 afgesproken. Feit is dat Dennis geen kans maakt. Dat weet ie ook, maakt ie ook gebruik van. Iedereen verwacht waarschijnlijk dat we samenwerken (doen we ook), maar Final2 Lucy-Bjorn ligt minder voor de hand (hoop ik).
- Bjorn, Aapje en ik: Aapje <3 <3 is mijn vriendinnetje, dus toen ze ineens meedeed was het tijd om een Final3 te vormen met zijn drieën. However, Aapje-Lucy ligt natuurlijk ontzettend voor de hand, dus weet nog niet zo goed of dit een goed idee is. Maar in ieder geval is ze voorlopig een mooie extra stem.
- Wikia-complot (+Aapje): Dennis en ik hebben twee newbies gecharterd: wesolini en maxwest. Niemand weet dat Bjorn, Dennis, Wes, Max en ik elkaar kennen, behalve Aapje. Dit complot van 6 was het eerste complot dat we hadden en zou het nog wel eens lang vol kunnen houden. Voorlopig was ik sowieso niet van plan om wie dan ook te blindsiden, eerst maar eens die andere deelnemers eruit en de eerste die ik daarna zou backstabben zijn obviously Wouter en LdH.
- Kill the dummies complot: Robbie, Nieky, Bjorn, Aapje, Dennis en ik. Lijkt ook een solid 6 te zijn. Dennis en ik hebben heel smooth toneelstukje opgevoerd dat we misschien de newbies konden vragen met ons te stemmen, dus de twee extra stemmen van Wes en Max zijn al verklaard. Robbie heeft extra stem, Dennis heeft immu, Nieky heeft ook dingen, dus lijkt een erg sterk complot :D
- Complot met Miek dat ik steeds vergeet: "Final4" met Dennis, Bjorn en Miek. Stelt niet zoveel voor, behalve een extra stem van Miek(1999, van Survivor weetjewel? Nee? Ja snap ik, ik vergeet r ook steeds :-X ).

Volgens mij was dat alles. Maar ik weet het niet zeker want ik ben het overzicht een beetje kwijt. In ieder geval, we hebben minimaal 10 stemmen op Fabiann, dus die mag lekker naar Siberië. Hij schijnt mij en D*N er weer eens uit te willen, maar ze stemmen nu eerst op een "inactive" namelijk wesolini. Ik snap niet zo goed hoe je iemand inactief kan noemen zonder hem te benaderen, zeker met zo'n auction. Waarom zou je bieden, als je geld nodig hebt en een solid alliantie hebt? Zeker als die alliantie toch alle items binnensleept :P
Anyway, ik verwacht nog geen rare dingen vandaag. :)

::zwaai::

Jammer dat hij gaat hoor, want ik zag in hem een mooie kandidaat die koste wat kost D*N en Lucy uit elkaar wilde spelen. Maar dat was nu geen optie als ik LdH en Molbelg ook hoor. Dus daarom voor nu maar de keus om een sterkere speler eruit te spelen en vandaar dat ik stem op :




Omdat ik in een Kill the dummies complot zit met D*N, Lucy, Bjorrn, Aapje en Nieky en die zeggen dat ze Fabiann eruit stemmen.

Fabiann had mij overigens gevraagd wat ik ging doen en ik heb gelogen dat ik het niet weet en hij zei dat hij D*N en Lucy er uit wou, maar nu eerst maar Wesolini ging doen omdat die zo inactief was.


En blijkbaar willen D*N en co met Kill the dummies dus het tegenovergestelde van Kill the Kings doen, namelijk de inactievelingen wegstemmen. Alleen past de keuze voor Fabiann niet echt in dat kader.

Maar helaas heb ik te weinig tijd om me echt te verdiepen daarin en spring ik maar gewoon mee in de richting die de rest zegt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #24 Gepost op: 13-07-2015, 00:37:08 »
JA Molbelg gaat D*N blindsiden:

Heeeey HIDM en nextGP

Ik dacht ik schrijf ook maar eens een biecht:

Voorlopig gaat het spel goed voor mij. Dat is tenminste wat ik denk. De mensen vertrouwen mij, denk ik, zonder dat ik echt deals heb gemaakt.

Ik heb drie contactjes:

1) Het nieuwelingenbondje: bestaande uit mij, wouterv, robintdc en nys-fan. Dit is gedoemd om te falen. Ze vragen vaak aan mij uitleg wat ze kunnen verwachten, op wie te stemmen etc. Samen met wouterv controleer ik zo een beetje dit bondje. Handig want hun stemmen zal ik wel eens goed kunnen gebruiken.

2) Final 2 deal: Ik en Nieky. Hiervan ga ik zo weinig mogelijk van laten merken. Ik laat hem gewoon weten wat ik doe, met wie ik contact heb en vanaf het moment dat iemand van ons getarget wordt, schieten we in actie.

3) D*n contactje: Ik denk dat hij mij wil gebruiken om mee met hem te stemmen indien nodig. Voorlopig ga ik dus ook gewoon doen wat hij zegt, dan denkt hij dat hij mij controleert. Wat best handig kan zijn als ik hem blind side. Want JA dat gaat gebeuren.


Tot na de stemming,

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Fabiann wordt weggestemd en heeft 50% kans om de winnaar goed te voorspellen...

Wauw, ik ben helderziend! Weinig verrassende uitslag van de stemming. D*N en Lucy hebben 8 schapen gevonden om mij weg te jagen naar Siberië. Gefeliciteerd! De winnaar van DWDW 2 staat nu al zo goed als vast...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

...helaas.




::zwaai::
Dat face tho.



Alles ging volgens plan, bye felicia. En nee Loezel, Daisy, Swifty etc. dit is geen clusterfuck van mensen die de bedreigingen als eerste gaan wegstemmen. Aangezien Nieky, Robbie, Luus en ik (de bedreigingen op dit moment) samenwerken. Fabiann is gewoon weggestemd omdat hij niet met deze groep kan samenwerken. De vermoedens waren juist, robbie zei dat faab had gezegd dat ie het liefste Luus en mij zou zien gaan. (Zo voorspelbaar die faab ::pinokkio::)

Het kiezen van de opdrachten was next. Natuurlijk moet dat op donderdagavond als ik koorrepetitie heb (en naar de pianobar ging, yolo). Gelukkig kon ik snel op mijn telefoon even mezelf bij de immu opdracht plaatsen, aangezien iedereen via whatsapp aan het schreeuwen was dat ik daarbij moest gaan  ::). Uiteindelijk is het ook nog eens de leukere opdracht, dus dat is een plus.

We hebben nog wel kwestie Molbelg. Vorige ronde heeft ie het voor mij een beetje laten afweten door geen informatie te geven. Ik vind het best dat ie met het andere complot heeft meegestemd want dat was het plan, maar het handige aan dit verbond zou moeten zijn dat we elkaar informatie geven en zo weten wat er aan beide kanten gebeurd. Nu wil voornamelijk Luus hem targetten omdat ie veel geld heeft. Ik probeer het target te verschuiven naar MiekeG en heb toch maar een berichtje naar Molbelg gestuurd. Maar ik ga niet teveel pushen want zo nuttig is Belgje dus nog niet geweest.

Heb net een ijspegel pact gesloten met woutertje dat we elkaar dus niet gaan lek prikken met die dingen en dit dus gewoon doen op wie het meeste weet. Ik wil toch MiekeG weg hebben. En ik kan mijn pegels kwijt bij haar, robinhood en meezter-brein (die het een goed idee vond om te vote te splitten over miek  ???, clueless).

Jullie krijgen allemaal pegeltjes!

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #25 Gepost op: 13-07-2015, 00:40:48 »
Wat hebben Lucy en jij onder controle Bjorrn? :o

Stemming ging precies zoals verwacht  :D
Max heeft samen met zijn side Alliance van 4 2 stemmen op Wesley en 2 stemmen op miek gegooid.
Dit kon geen kwaad en is van tevoren goed besproken en shit dus dat was prima.
Verder stemden alle moesten die op faab zouden moeten stemmen ook gewoon op faab, dus yay.

Zoals het er nu naar uitziet hebben Lucy en ik deze shit onder controle.
Dennis en aapje aan onze kant, Wesley en max, Robbie en Niek ook allemaal.
Lucy heeft wouter en ldh nog als extra vote, dus we hebben altijd de meerderheid.

We zitten dus met Aapje, D*N, lucy, ik en wouter bij de immu opdracht.
Die hele opdracht zelf interesseerd me geen reet eigenlijk, ik heb geen immu nodig, we stemmen op molbelg of miekeG, dus als een van de 2 immu wint gaat de ander, het boeit allemaal niet.

Lucy is een beetje de persoon die alles regelt aan het zijn, net als HIDM in survivor voor me deed,
dus zij is daardoor sneller een target dan ik en zo blijf ik lekker safe, terwijl degene die ik weg wil wel gewoon weg gaat.
Ik blijf dus een klein beetje under the radar tot de samensmelting er is, en dan ga ik ofcourse weer gekke dingen doen net als in de survivor (zoals flippen naar de minderheid ofzoiets).

Bjorn uit  ::zwaai::


Nieky heeft weer een briljant dagje:

Fabiann weg eerste stemming, dat was de bedoeling ( geloof ik, geen idee eigenlijk )
Toen kwam vrijdagavond de opdracht indeling, ik was er niet, en ik zit alleen bij Robbie uit mijn complot.



Gelukkig heb ik al bij LdH geslijmd door hem als piloot te helpen. Dat maakt 3, hebben we nog zeker iemand nodig. Maar ik heb een prijs gewonnen, inzage van een stem. Alleen was iedereen zo lief niet tegen mij te stemmen. Wel 2 verrassende stemmen, op miek1999 namelijk. Dus ik heb miek voorgesteld erachter te komen wie op haar gestemd heeft door mijn voordeel te gebruiken, als zij voorlopig niet op mij stemt  ::jaja::
Vervolgens kom ik erachter dat ze twijfelt op Robbie ( !!! ) te stemmen of op Wesolini.




Mijn briljante strategische moves volgen elkaar in hoog tempo op vandaag!

Voorstelletje gedaan aan de mensen van de voordeelopdracht om hoe dan ook de info met elkaar te delen. Zodoende hebben we allemaal een voordeel ten opzichte van de 'andere kant'



D*N appte me nog wel weer over die steminzage. Die jongen bemoeit zich overal mee en moet snel opsodemieteren. Die heeft al weer van alles met iedereen. Daar moeten we nog iets op bedenken.




De steminzage moet van afgelopen stemming zijn toch ?

Zoja : dan wil ik graag weten van wie de stem op Miek1999 is waar geen ballon bijstond. Die met ballon was van Max als ik D*N moet geloven  ;)

Zonee : dan wil ik dit wapen houden  ;D

Screw you Lucy, ik kan ook videobiechten maken ::pinokkio::

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #26 Gepost op: 13-07-2015, 00:43:59 »
Molbelg wordt gered en Bjiek is geboren:

Wat gebeurt er toch weer veel.
Allereerst Molbelg is getarget



Even met D*N gepraat, volgens mij gaan ze op MiekeG  ::zweet::
Daarnaast zijn D*N en luus een leuk toneelstukje aan het doen, D*N appt me allemaal wel leuk dat hij echt van luus af wil etc. Maar ik geloof er nog niet zoveel van en wil mijn eigen plan trekken.
Maar wat is mijn eigen plan ?

Nou, het liefst zou ik nu Max of Wesolini wegstemmen. Inactief, marionetten van D*N. Dat moeten we later in het spel niet hebben, daar wordt niemand vrolijk van. \
Echter ga ik over 2 weken naar Polen, en moet ik van te voren mijn zaakjes regelen.
Het plan is om dan met het hele Lucy, Robbie, D*N, Aapje mensjes bij dezelfde opdracht te zitten en ik er zo doorheen kan komen. Maarja, dan moet ik niet nu D*N boos maken door op Max of Wesley te gaan stemmen. Dus ik denk dat ik braaf mee ga op nys-fan

Wel vreemd overigens. D*N zegt dat ik Max getarget heb. Maar volgens mij heb ik dit nog niet echt gedaan, ook al wilde ik het wel. Wat blijkt: Bjorrn en Miek zijn dikke mik. Vanaf nu noem ik ze Bjiek.  ::jaja::



-RoyL- wint de opdracht en komt in het geheim voor een dilemma te staan:
Citaat
Beste -RoyL-,

Gefeliciteerd met het winnen van de opdracht! Je krijgt nu van mij de keuze tussen weinig informatie die je met andere mensen mag delen om meer informatie die je voor jezelf moet houden. Als je kiest voor de tweede optie en je deelt de informatie toch, dan volgen er strenge maatregelen.

Succes met je keuze!
Komen de anderen te weten dat ik deze keuze moest maken? :P
Ja maar pas na het spel.
Oké, doe dan maar de tweede optie  ::tandpastasmiley::

Ja en dat vindt Niek dan weer niet leuk:
Of Royl liegt, of dit was de laatste keer dat ik een briljant idee biechtte  ::zwaai::
Ik ga denk ik even om een screenshotje vragen  ;D



En daar hebben we nooit meer iets over gehoord.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #27 Gepost op: 13-07-2015, 00:47:09 »
Hoi,

Deze week heb ik niet gebiecht volgens mij.

In ons groepje zitten we met D*N, Aapje, Lucy, ikzelf, Wouter, MiekeG, Molbelg, Robin en Meezter.
Ik vertrouw D*N, Lucy en aapje, die 3 gaan sowieso samen met mij op MiekeG.
Lucy heeft complotje met Wouter, dus ze gaat ervanuit dat Wouter meestemt op MiekeG.

MiekeG is de grootste dummie die over is, dus volgens het Kill the Dummies complot killen we miekeG vandaag.
Toch ben ik wel een beetje bang dat ik eruit vlieg vandaag.
Wouter kan met de dummies Molbelg, Robin, meezter en miekeG op mij stemmen en dan ben ik gone.
Maarr ik denk niet dat de kans groot is dat dat gebeurd. Dat groepje mensen is daar niet slim genoeg voor.
Bovendien maken ze daar enemies mee terwijl ze gewoon de safe vote kunnen doen en miekeG wegstemmen.

In het andere groepje was het de bedoeling dat Wesley en Max (uit de ORG Alliance) gingen samen werken met Nieky en Robbie (Kill the Dummies Alliance) en Miek (mijn bae).
We hadden geregeled dat ze dus alle 5 op Nysfan zouden stemmen, want die had superverbond met widmo dus dat hebben ze sowieso weer.
Maar Wesolini is zo extreem inactief dat Nieky en Robbie dat niet meer willen.
En dat begrijp ik wel.
Hij verpest het spelletje door niks te doen  :P
Dus probably gaat hij afvallen in het andere groepje, en hebben we een vote minder, maar dat moet dan maar, het is te lastig om hem erin te houden  ;D

Op dit moment moet ik gewoon proberen met zoveel mogelijk bondgenoten de samensmelting te halen, zodat ik in de beste positie zit om moves te maken.



Sorry, meisje. Maar voor anderen weg te stemmen, is er geen meerderheid.

Robbie lijkt het er niet mee eens te zijn maar ach een marionet moet doen wat hij moet doen:


Omdat de rest dat blijkbaar ook doet en D*N en Lucy dat ook willen en ik een marionet in hun handen ben.

En ja aangezien we helemaal Kill the dummies "we stemmen de inactievelingen weg" zijn. Want Wesolini is véél actiever dan nys-fan...  ::pinokkio::

Molbelg is bang:
Ik vrees dat ik er vandaag ga uitliggen.
D*n heeft me verteld dat ik door Lucy getarget wordt. Tevens ben ik door hem te weten gekomen dat Wouterv eigelijk ook met Lucy samen werkt dus dat ik hem helemaal niet kan vertrouwen.

D*n heeft me beloofd dat hij zijn complotje heeft kunnen overtuigen om niet op mij te stemmen maar op MiekeG. Ik heb dan weer mijn complot zo ver gekregen om dat ook  te doen. Maar ik vrees dat aapje, bjorrn, Lucy en Wouter toch op mij gaan stemmen en dat ik dus de afvaller wordt.

 ::zwaai::
Hopelijk nog tot morgen
Groeten Molbelg
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #28 Gepost op: 13-07-2015, 00:48:45 »
Nieky komt met een iconische biecht:

Goed tijd voor een biecht.
Wat niemand weet is dat ik nog altijd bezig ben met een of ander meesterplan
Ik voel me alleen erg beperkt in mijn 'moves' door Polen. Ik wil dat gewoon echt overleven, en dan mensen compleet verrassen. Ook een van de redenen om nu op Nys-fan te stemmen. Ik heb de steun van D*N en co hard nodig voor als ik in Polen zit.

Echter vertelde D*N iets leuk. Hij heeft de stem op Lucy gefixt. Kijk en dat is natuurlijk al deel 1 van mijn plan wat moet gaan gebeuren. D*N en luus moeten uit elkaar. Dus dit helpt. Die twee mogen elkaar uitmoorden en misschien kan ik wel een handje helpen  ::)

Komende stemming gaat Royl eruit wat mij betreft. Die heeft nog geen screenshot gestuurd van dat hij zijn voordeel echt niet mocht delen, jammer jongen. Maar als je je niet aan de deal houdt is het einde verhaal  ::zwaai::

Ik heb speciaal voor Next en later sommige kijkers een GoT variant van wie = wie van gemaakt.

D*N die gezien wordt als meesterbrein van alles
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Lucy die een alliantie met hem heeft, maar die elkaar niet vertrouwen :
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Robbie doet wel een beetje wat de rest zegt. Maar ook zijn eigen plan. en ehm tja
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

WouterV, die gewoon braaf doet was Luus zegt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar die ook lief lijkt te doen tegen Meezter
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Robinhood, waarvan niemand weet wat ie nou echt van plan is ?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Max, die alles doet wat D*N wil
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aapje, die lief is voor iedereen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

LdHmolletje, die held probeert te spelen, maar ondertussen van veel walletjes snoept. Geobsedeerd is door 1 meisje. En eigenlijk niks weet van wat er allemaal gebeurt.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bjorrn die al spelletjes lang probeert macht te krijgen, maar het lukt hem maar niet. En die zichzelf heel wat vind
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Miek1999, die blijkbaar opeens heel close is met Bjorrn
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Royl, Iemand die heel obvious stiekem gaat doen, wat hem uiteindelijk duur komt te staan.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Molbelg, doet braaf wat ik iedereen hem zegt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan de dooie

Fabiann, probeert held te zijn, sneuvelt vroeg.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wesolini, zegt nooit iets
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

MiekeG, leuk geprobeerd, maar helaas.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En wie is Nieky dan ?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zoek ik nog vrijwilligers voor Bronn, Tyrion, Catlyn, Robb, Shae, Deanearys, Jorah, Arya, Brann, Ramsey, Bolton en vast nog wat mensjes :D

Wesolini hoort natuurlijk niet bij de dooie, en ik vergeet Nys-fans veelbesproken en tragische dood

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #29 Gepost op: 13-07-2015, 00:51:29 »

Kunnen we het hebben over de olifant in de glazen kast, of over de honger in Afrika. "heerschappij van Lucy en D*N", "zou ik ook niet zeggen in jouw geval D*N" etc. Can we not please?

Oké dus ik heb Wesley hierheen gehaald, maar dat was meer omdat er te weinig mensen waren. Voordat dit spel begon hebben Wesley en ik ook vrijwel niet gepraat, ik ken hem alleen via via. Daarnaast heb ik letterlijk tegen mijn alliantie gezegd: "Stem hem maar weg". Want ik kan ook niet tegen inactiviteit. Nu lijkt het alsof ik het weer heb gedaan... ik zat bij de andere opdracht maar oké. Daarnaast hebben we bij onze opdracht gewoon MiekeG weggestemd. Die heeft de hele opdracht vrijwel niets gedaan, maarja daar zegt niemand iets over want het is een schande dat Wesolini er nog inzit. Niet dat Nys-fan nou zo'n sterke speler was, die paste ook nog wel in ons kill the dummies plan.

Oh en dan hebben we nog die zogenaamde samenwerking met Lucy...

Nysfan: "het draait allemaal om Lucy en jou" Faab: "Heerschappij van Lucy en D*N"...... wait wut? Mijn plan is gelukt, Lucy heeft twee tegenstemmen gekregen. Nu alleen nog binnenkort haar lijntjes beginnen te knippen door wouter en ldhmolletje eruit te stemmen. Deze heerschappij is te klein voor twee mensen  :-* ::). Natuurlijk heb ik Luus nog wel even nodig, maar we zijn echt geen getrouwde King en Queen. Dat zou dan wel een erg disfunctionele relatie zijn ;D.

Ik ga straks naar Rome dus voor mij even geen actieve week. De opdracht was verschrikkelijk, snapte er werkelijk niets van. Zolang RoyL maar niet wint. Ik heb alvast een stem opgestuurd voor hem. Hij verdiend nog payback voor het inactief zijn bij Survivor 2. Daarnaast is hij de enige bij onze opdracht waar ik niet (in)direct een lijntje mee heb. The king has spoken  ::pinokkio::.

Veel plezier deze week met het spel  ::joehoe::



Bjorrn geniet als mensen geïrriteerd zijn:

Heee,

Het is toch gelukt om Nys weg te krijgen in het andere groepje  :D
Ik vind het ook heerlijk om te zien dat veel mensen het irritant vinden dat wesolini er nog inzit  ::rofl::

Maar nu deze ronde gaan we wel gewoon heel makkelijk wesolini wegstemmen, zo zijn wij ook wel weer heh  ::tandpastasmiley::
Weer een makkelijke ronde dus, nu ga ik lekker een beetje irriteren bij de immu opdracht.
Ik denk dat ik gewoon een random persoon pak, bijvoorbeeld robin, en dan al zijn zetten ongedaan ga maken door precies het tegenovergestelde te doen.

Nieky aast op Lucy's baantje:
Ik doe het maar even hier aangezien ik niet openlijk gemeen wil doen en Luus me lief moet blijven vinden, maar is ze niet te laat ? ::)
Airlines, maar dat had je al gezien  ;D
Heb ik niet toevallig het minste geld ?  ::)
Niet dat ik Polen ga overleven maar dat terzijde
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #30 Gepost op: 13-07-2015, 00:54:15 »
wouterv wil wraak:

Hier ben ik weer,

ik heb bewust niet gebiecht de voorbije dagen omdat ik PISSED OFF was en nog steeds ben door de stemming.

Ik snap er geen één knijt van.

In mijn groep zat alles goed, er zat geen één inactieve persoon in (helaas, dat had het makkelijk gemaakt). En het stemmen voor MiekeG was een uitgemaakte zaak. (Sorry meid).

In de andere groep leek het ook uitgemaakt. Inactieve Wes zou het moeten worden.
Maar nee, om één of andere gekke manier heeft iedereen op Nys-fan gestemd.

WAAROM?

Blijkbaar is er een leugen rondgegaan, dat Nys in veel complotten zat. Die leugen heeft hem de kop gekost.

en inactieve Wes die nog maar 2x gepost heeft op x dagen tijd mag erin blijven. Een opdracht doen doet hij niet, maar stemmen ohja dat wel.

We got a kevintuut.

ok, ik heb de eerste stemming op Fabiann gestemd en niet op Wes,
maar ook al had ik op Wes gestemd, dan nog was hij gebleven. Dus in die zin is dat toch een klein beetje anders.

Nu is er naar het schijnt wel een plan om hem weg te stemmen, ik zou zeggen DOEN!!!.

Ik heb ook wat damage control moeten doen. Molbelg is er achter gekomen dat ik ook bij Lucy zat. D*N had hem blijkbaar verteld dat ik hem eruit wou hebben. Dat was niet zo, en ik heb hem ervan kunnen overtuigen.Ik had als eerste MiekeG voorgesteld toen ze met molbelg kwamen aanzetten. blijkbaar heeft D*n ook beslist dat ze eruit moest.

Het wegstemmen van Nys-fan EN die leugen dat ik molbelg eruit wil is mij teveel. Ik wil maar één zaak, en dat is WRAAK

Ik ga mijn uiterste best doen om wraak te nemen op de leugenaars die Nys eruit hebben gekregen er zelf uit te krijgen.

Nys, They will pay for it.




 


Niek speelt het nog even op safe:
Ik heb nu al meer spellen gewonnen dan vorig jaar  ::bravo::

Fabiann (a.k.a Ned Stark ) is dus officieel einde verhaal
Zonde, hij had nog een rol kunnen spelen in mijn elimineer-D*N en Lucy plan...

Ik ben nu dus veilig. Zal ik op leuk gaan spelen en een move proberen te maken richting D*N/Lucy
Of zal ik aangezien ik naar Polen moet, nog even geen chaos creëren
Ik vermoed dat het het laatste gaat worden :(



Niks persoonlijks, maar opnieuw volg ik de meerderheid tegen. Maar het maakt mijn plan voor de komende weken iets gemakkelijker.

Ik zet mijn neutraliserende stem in trouwens

Niek raakt toch in de verleiding...

Hmmm het wordt wel verleidelijk nu...

Royl vraagt aan me of ik D*N weg wil stemmen samen met LdHmolletje en Molbelg  ::pinokkio::
Ik kan het natuurlijk ook gewoon doen, risico lopend dat ik in Polen eruit ga, maar dan kan ik D*N verslaan in Siberië dat is ook leuk.

Jammer dat Faab daar weg is. Ik had graag D*N naar hem toegestuurd, nu is het risico dat D*N terugkomt en me helemaal in elkaar gaat slaan heel groot natuurlijk.

En feit is, zolang D*N erin zit ben ik nog niet het grootste target, dus waarschijnlijk gaat mijn stem gewoon naar Royl

of random op lucy  ::pinokkio::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #31 Gepost op: 13-07-2015, 00:57:49 »
Eitje deze keer. Dit is wat de spelleiders willen, wat het publiek wil en wat het merendeel van de kandidaten wil. Tijd om ECHT Kill the Dummies te doen. Ik heb aan de start van de opdracht opgeroepen aan iedereen in onze groep om no matter what gewoon op wesolini te stemmen, tenzij hij ineens actief wordt en immuniteit wint. Even leek het er nog op, toen hij postte dat het in orde zou komen. Maar vervolgens hebben we hem in de verste verte niet meer gezien.
Het spel leent zich er wel toe om hem er in te houden. Makkelijke prooi. Handig om tegen te winnen. Maar het is ook niet leuk zo.

Dus het zal wel duidelijk wezen. Mijn stem is voor...


Wik wik weeg weeg:

Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik nog eventjes in het spel blijven leuker vind dan nu al iemand blindsiden.
Ik heb open kaart gespeeld met D*N en Lucy dat ze getarget zijn, en dat ik werd gevraagd hieraan mee te werken. Natuurlijk niet gezegd dat ik dit ook echt overwogen heb  ::)
Bij D*N heb ik vertrouwen hopelijk gewonnen door te zeggen dat ik het target van hem naar lucy heb weten te verschuiven en dus hem boven lucy kies.
Bij Lucy heb ik vertrouwen gewonnen door een grapje te maken en te zeggen dat ik haar eruit kan stemmen als ik wil. Vervolgens kwam ze met een heel overtuigende deal dat ze me steunt als ik in Polen zit en ze mijn baantje tijdeijk overneemt

Nog even overwogen om random op wouterv te stemmen, maar laten we dat maar niet doen.
Dus ik stem op Roy-L



En deze is weer speciaal voor Next:

 ::zwaai:: Roy-L a.k.a Theon



-RoyL- heeft in ieder geval alles geprobeerd om zichzelf te redden:

Heey, bij deze mijn stem voor de komende stemming en nog een biecht van de afgelopen dagen.

http://afbeelding.im/dMPn4Few

Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat ik vanavond naar het Strafkamp moet vertrekken. Ik hoop dat ik nog wat mensen heb weten te overtuigen om op Lucy te gaan, in de hoop dat het een 4-4 wordt en dan zien we wel weer verder wat er gebeurd...

Groetjes Roy!1 :)

Biechtjestime.
Vorige stemronde ging alles weer perfect.
Ldh is nu de persoon die we naar de hotseat willen sturen.
Door gewoon allemaal niet te posten was ldh de laatste die postte, waardoor die masker kreeg met 0 punten.
Perfect dus, maar aapje is daar weer te lief voor en vind het zielig.
Oke dan aapje, dan posten we allemaal achter elkaar de hele tijd, zodat we veel punten krijgen.
Nu is nieky af!
Dankje aapje.

Voor mijn game is het erg belangrijk dat Nieky op dit moment in het spel blijft.
Hij zit in kill the dummies, en ik heb t idee dat hij mij meer vertrouwd dan Dennis en Lucy, dus dat is gunstig.
Als hij gekke truukjes gaat doen na de samensmelting wil hij mij daarin mee laten doen.

Dusss, nu afspreken dat niemand iets post na Ldh, zodat hij het masker krijgt en met 1 punt onderaan komt te staan waarschijnlijk.
Hoop dat dat goed gaat.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #32 Gepost op: 13-07-2015, 01:00:47 »
Maken maskers Nieky hitsig?

Nou dat stomme pijpmondjemasker kwam wel heel snel :(


Ik had 2 perfecte tactieken bedacht met mijn complot. 1) Niks doen na de eerste post van iemand, of 2) heel snel deze avond wat punten scoren, zodat afgaan niet meteen funest was. Maar met deze pech hadden we even geen rekening gehouden.
Gelukkig kwam daarna LdHmolletje en heb ik het complete spel plat kunnen leggen ( Excuus )
Dat ik in staat ben om een heel spel plat te kunnen leggen voelt dan weer best machtig  ;D



Goed nu het serieuze deel, want ik knijp hem nog steeds
Aapje heeft namelijk ethische dilemma's.
Ja Aapiekoppie, ik vind het ook een beetje mwoah, maar als ik er anders uitga ben ik bereid over lijken te gaan he  ::jaja::
Heel jammer dat het ten koste van LdHmolletje moet gaan, dat had een beetje mijn joker kunnen worden in het geheel, misschien valt de boel nog te redden maar ben bang van niet :(.

Dit hele gevalletje maakt me wel even duidelijk dat ik wat liever moet doen naar mijn complot, want eigenlijk zit ik gewoon heel goed en is dat hele D*N en Lucy gebeuren een soort obsessie geworden omdat ik leuk wil doen in een spel en deze 2 powerplayers eruit wil hebben maar dat slaat voorlopig nog nergens op. Dus vanaf nu een kleine twist in gameplan : Complot is lief voor mij, dus Nieky is lief voor complot. En lieve lezertjes achteraf : Mijn oprechte excuses voor mijn naaierige eerste biechten  ;D



Deze opdracht is erg leuk guys  ::zwaai::
Niet luisteren naar ldh, hij kan niet tegen zn verlies  ::niet-ok::

Iedereen wordt toch wel erg nerveus van het Prettige Spelletjie:
Schiet eens op met dat masker man  ::)

Zou LdHmolletje weten wat er aan de hand is ? Of is hij echt Jon Snow ?


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #33 Gepost op: 13-07-2015, 01:03:49 »
Oh Dennis toch.

Ben ik weer geliefde presentatoren  ::love:: (beide ::jaja:: trio?)

Vorige ronde leek misschien soepel te gaan vanaf een kijkersview maar dat was achter de schermen niet het geval. Zowel Minke en ik waren op vakantie en natuurlijk moeten ze net die ronde ons twee gaan targetten ::). Is ook wel een riot waard toch ::pinokkio::. Gelukkig hebben we van tevoren de juiste contacten gemaakt waardoor we het plan onmogelijk werd. Mijn pact met Molbelg en complot met Nieky zorgde ervoor dat ze geen meerderheid voor mij konden krijgen en wouterv weigerde om op Lucy te stemmen.

En tsja RoyL, hij kwam met het plan om mij weg te stemmen  ::zwaai::. Ldhmolletje en Wouterv zaten ook in dit plan maar wouterv heeft zichzelf weer wat extra tijd verdiend door uiteindelijk toch met ons mee te stemmen. Ldhmolletje daarentegen....
Het was best akward om te zien hoe hij zo obvious tactisch uit de opdracht werd gewerkt, maar that's what you get.

Kanye West ongeveer gok ik?  ::pinokkio::

Voor deze week had ik ook niet super veel tijd enz. maar zolang ik geen laatste wordt komt het wel goed. En ik verwacht dat ik het niet het slechtst heb gedaan. Toch? Toch? TOCH?   ;D


Nieky stemt vroeg:
Via stembrief lukt niet meer . Laptop ligt beneden en moet morgen om 6 uur weg.
Maar jullie kunnen er wel een maken toch. Ik stem op meezter
Heb geen wifi en ook niet altijd bereik, mocht ik moeten stemmen sms maar even. Als ik het niet lees stem ik voor volgende keer op :

1. Wouterv
2. Meezter als ie erin zit
3. Robintc
4. Max
5. LdH maar als je kan smssen gewoon graag proberen

Lucy neemt mijn baantje over als dat dit jaar ook weer mag

Doeeei


Heeeey biechtstoel,

Zo weer een ronde overleeft  ::joehoe::
Ik vermoed dat LDH niet veel kans heeft om door te gaan, ik denk dat bijna iedereen op hem gaat stemmen.

Ondertussen ben ik ook aan het twijfelen wie ik nu als echt bondje neem.
D*n sowieso niet omdat ik hem niet vertrouw, je weet nooit of je nu echt een final2 deal met hem hebt of niet.
Maar ik twijfel wel tussen het "nieuwelingen+molbelg" complot of het "molbelg-nieky" complot.
Ik heb al besloten dat ik sowieso NOOIT op een van hun ga stemmen. Ik weet alleen nog niet, hoe ik er dan voor ga zorgen dat ofwel Nieky ofwel Wouter (de rest van het complot is niet echt een gevaar voor in de finale voorlopig) nog afvalt.

Ik denk trouwens dat als Wouter ooit in de finale van eender welk spel  komt dat hij wint. Die kerel is echt ontzettend slim en heeft ook nogeens een goed taktisch inzicht.

Op naar de volgende ronde  ::joehoe::

Groeten MOLBELG
 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #34 Gepost op: 13-07-2015, 01:04:50 »
wouterv heeft grootse plannen:

wouterv heeft grootse plannen:

Zo, ik ben er weer.

Deze opdracht was even bang afwachten. Ik zou beter gepast hebben bij de andere opdracht maar door omstandigheden op het werk wist ik dat ik weinig tijd zou hebben om elk moment online te zijn. Daarom koos ik om die brochures te maken zodat ik dit kon doen wanneer er tijd was. Maar zo creatief ben ik natuurlijk niet.

het speelde ook mee dat Robin al in de opdracht zat, ik koos er ook voor en molbelg zat er ook bij. Zo wisten wij dat er hoogstens één van ons in de hotseat zou komen. in de andere opdracht werd LDH bewust geblokt. Hij zou sowieso op de hotseat komen, en ik wil er geld voor verwedden dat hij eruit gaat. (want anders had het geen nut om hem te blokken).

Dat lijkt goed uit te pakken voor mijn spel. Ik heb een complotje met Lucy en één met molbelg en Robin. Daar zat eerst Nys bij, maar na zijn wegstemmen, hebben we nu meezter aan boord getrokken. Dit kan risicovol zijn omdat ik niet weet waar zijn loyaliteit ligt, maar als je wilt ver geraken is gokken noodzakelijk.

Lucy gebruik ik voorlopig als infocentrum. Ik weet naar welke kanten de stemmen gaan en hier kan ik de andere in bijsturen. Er is op Nys na nog niemand uitgegaan die ik er liever in had gezien, maar aan Nys kon ik niks doen, want ik zat niet in zijn groep.

Dus voorlopig zijn we met 4 maar met Meezter on the hotseat. Moesten wij dit doorkomen, is het belangrijk om te zien hoe de volgende opdracht verloopt. Ik vermoed een teamopdracht waarbij Aapje én Robbie mogen kiezen wie ze in hun ploeg willen. Dat kan nadelig zijn voor mijn alliantie, maar dat wordt afwachten.

Ideaal scenario zou zijn dat wij met zijn vieren doorstoren en dat Nys zich redt in Siberië. Dan zijn we met vijf én lijkt alles ok te komen na Siberië.

Doemscenario: Meezter er nu uit, en dat wij met slechts 1 of 2 doorgaan na Siberië.

Het wordt bang afwachten hoe het vrijdag eruit ziet, maar als wij met zijn vieren samenblijven en kunnen stemmen zou er een grote switch kunnen komen in het spel.

Vrijdag is het gedaan met maaren en alsen. Dan komt een volgende opdracht én een volgend tactisch spel...



Sorry, maar Meezter is geen optie voor mij



Alles gaat weer volgens plan, boorrrinngg


Bjorrns biechten zijn zo leuk als je weet hoe het met hem afloopt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #35 Gepost op: 13-07-2015, 01:07:29 »
Het complot van Robbie maakt een cruciale fout en verliest daarmee zijn vertrouwen:

Sorry dat ik er nog niet zo veel verstuurd heb. Allemaal weer door dezelfde schuldige: De Tijd.

Maar nu heb ik tijd en is er recent ook iets interessants gebeurd om te vermelden daarvoor ben ik er niet zo mee bezig geweest.

Dus: ik zit in een verbond met Lucy, D*N, Aapje, Bjorrn en Nieky. Zij wilden de inactievelingen eruit werken, maar intussen is al gebleken dat die vlieger niet echt op gaat want er zitten nog steeds mensen in het spel die geen stem opsturen en er liggen mensen uit het spel die wél goed mee deden.

Nieky had me eerder al gecontacteerd dat we toch ook voorzichtig moeten zijn dat de andere vier ons twee er niet uit gaan stemmen en daar was ik het helemaal mee eens.
En vooral met de laatste stemming zijn mijn ogen open gegaan. Nieky had zijn stem al opgestuurd omdat hij weg moest en hij stemde Meezter eruit. Dit meldde hij ook in ons groepje. Niemand antwoordde, dus heb ik gestuurd van ok, dus we doen Meezter? En heb ik ook aangegeven dat ik nog even zal wachten met mijn stem te versturen voor het geval ze toch een ander idee hadden en LDH eruit wilden.
Maar ik kreeg niks te horen en dacht dus dat we Meezter gingen doen.

En vervolgens ligt LDH eruit! Het verbond vond het niet nodig om mij daarover in te lichten vantevoren. Het is me dus heel duidelijk dat ik niet veel waard ben voor hen. Een pion, een extra stem.
Ik ben nu dus hard aan het denken om miek1999, Meezter en Molbelg te contacteren met de vraag de opdracht opzettelijk te verliezen. Want dan moet ik samen met hen iemand uit hun groep wegstemmen en kunnen we voor Bjorrn gaan, aangezien Aapje immu heeft als haar groep verliest en Nieky misschien mee aan mijn kant zit.

Maar dan moet ik ook weten of Meezter, Molbelg en/of Miek ook niet in de klauwen van Aapje, Lucy, bjorrn of D*N zit en of ze dus te vertourwen zijn.
Daarnaast heeft Meezter volgens mij nog stemmen tegen ofzo, dus dat moet ik eerst eens uitzoeken.

En Nieky is er niet, dus ik kan hem niet m raad vragen. Ik denk dat hij wel mee zou stemmen op iemand van het verbond, maar ik weet niet of ie dat nu al zou willen doen of niet.

Daarbij teken ik er waarschijnlijk sowieso mijn eigen doodvonnis mee, want dan is het helemaal duidelijk dat ik hen verraden heb (hoewel ik me nu ook al wel verraden of in ieder geval gebruikt voel).

Nouja, we shall see.

Oh en GIF'jes in een biecht? Dat is zooooo 2014  ::)

Hij krijgt geld voor zijn biecht...

::cheerleader::

Hoewel ik vrees dat ik ze niet veel meer zal kunnen gebruiken.
Heb net een pm naar miek de deur uit gestuurd om haar te overtuigen de opdracht te verliezen. Helaas blijft dan alleen Bjorrn of Nieky over van dat verbond om weg te stemmen. En ik denk dat Nieky ook weg wil van het verbond, dus zou alleen Bjorrn overblijven om dan weg te stemmen. Maar miek en Bjorrn spelen misschien wel samen, in nasleep van Survivor. Dus we zullen wel zien hoe miek reageert. Als ze inderdaad nog steeds diezelfde band met hem heeft, loopt ze nu meteen naar Bjorrn en weet vervolgens het hele verbond van mijn plan en ga ik er dus in no time uit liggen...

Oei dat klinkt niet goed :o

Bjorrn maakt het niet uit als hij verliest, dan kan hij lekker D*N irriteren met zijn meerderheid:

Dit is een geheime biecht, kom maar op met die 10 euro  :D

Deze week zit ik in het loserteam en ga dus sowieso verliezen denk ik  ;D
Maar ik heb toch de meerderheid dus het maakt niet uit.
De enige 2 die niet in de meerderheid zitten zijn molbelg en meezter.
D*N heeft een verbondje met molbelg dus wil hem erin houden, maar ik vind molbelg gevaarlijker dan meezter.
Dus dit vind ik een mooi momentje om molbelg weg te werken en D*N daarmee te irriteren  :D
Dusja dat is mijn plan deze week.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #36 Gepost op: 13-07-2015, 01:10:27 »
Evil Aapje ::love::

Halloo ::zwaai::

Een opdracht winnen is leuk! Vooral als je daarna een team mag samenstellen en het voordeliger is als je verliest!  >:D
Volgens mij heb ik mijn team wel dusdanig gekozen dat we niet gaan winnen! We zijn vanochtend begonnen en nu heeft er nog niemand iets laten weten, dus ik heb goede moed dat het ook niet veel wordt ^^!
Heerlijk om een keer zo 'evil' te zijn! Nu moet ik alleen nog even iets bedenken om te doen als we dreigen te winnen. Lijkt me moeilijk te saboteren verder, deze opdracht.

Ik heb er in ieder geval zin in!

 ::hug::


Man,man, man...

De stemming verliep niet helemaal zoals ik gedacht had.
LDH ligt er wel uit, maar Meezter kreeg veel tegenstemmen
én door een foutje heeft Robin niet gestemd en daardoor is hij nu de komende 2 stemmingen
kwetsbaar met een extra stem.

2 van mijn complotgenoten die op het hakblok liggen, dat is geen fijn vooruitzicht.
Als mijn team verliest, gaat Robin vliegen door die extra stem
(of we moeten iets met max forceren, want die heeft ook nog een strafstem tegen).
Maar dat wordt moeilijk. Lucy vertelde mij dat Max alles doet wat zij zegt.
Dus die zal Max wel willen houden. Aapje en D*n en volgen daarin wel dus dat is geen optie.
Ik geloof trouwens NIETS van het feit dat Max toevallig dit forum gevonden heeft. Hoeveel toeval is dat dat een nieuwe speler direct zich kandidaat stelt in een groot spel waarin
elkaar kennen een voordeel is én hoe toevallig is het dat nou net Lucy als één van de grote kanonnen in dit spel hem benadert. (I don't buy it)


Als het andere team verliest, vliegt er iemand van het zestal:
Robbyazerty, Nieky, Bjorrn, Miek1999, Meezter of Molbelg.
Bjorrn en Miek speelden samen in survivor en wss nu opnieuw. Meezter en Molbelg zullen wel samenstemmen dus hangt het af van Nieky en Robby.
Helaas heeft Meezter de meeste tegenstemmen gehad, en zou hij dan vliegen.

Ideaal scenario is voor mij dat we allevier doorgaan, zodat een move maken gemakkelijker wordt.
De mindere scenario's zijn dat of molbelg of Robin vliegen. Dat zijn mijn complotgenootjes van voor het spel begon.
Als er iemand zou vliegen, zou Meezter misschien het minste erg zijn. Hij is er als l
laatste aan toegevoegd en heeft nog amper iets gepost naar ons. Maar daar hoop ik ook niet op.
Voorlopig zit ik zelf wel goed in het spel. In mijn groep lijkt Robin helaas een logischere stem en tegenover Lucy acteer ik als een nitwit die haar blindelings volgt. Zo win ik haar vertrouwen. Als ze weet dat je haar wilt blindsiden, is het voorbij (zie LDH). Zo heb ik de stemmen naar Mieke, Royl en LDH ook doorgespeeld naar de anderen uit mijn groep. Op het juiste moment komt er een blindside, hopelijk.

Na deze stemming komen er vermoedelijk een opdracht voor 6 én een van 5. Dan moeten wij ons toch zeker met 3 (of in het beste geval) zetten in de groep van 5. Dan hebben we sowieso een meerderheid. Maar zeker ben je nooit.

Arrivideci. Mijn bed roept.

Uit het niets staat de ongelukkige vrouw op tegen haar man en neemt ze het heft in eigen handen:

hoi biechtstoel,

Dit wordt een spannend weekje en er is veel gebeurd sinds het begin van het spel.

Vanaf het begin van het spel heb ik een verbond met Bjorrn, Lucy en D*N. Dacht ik. Ik kreeg namelijk een bericht van Robbie: Hij zei dat hijzelf, Aapje en Nieky ook bij dat verbond zitten, maar dat hij en Nieky het niet vertrouwen. Hij wist dus niet dat ik erbij zat, en ik wist niet dat zij erbij zaten.
Bjorrn, D*N en Lucy hebben dus veel controle. Als wij deze opdracht verliezen, is Aapje immuum en moet Robbie met ons mee naar de stemming. Robbie stelde voor om dan op Bjorrn te stemmen, samen met Molbelg en Meezter. Ik vond dat een goed idee en Molbelg en Meezter ook. Dat trio heeft gewoon teveel controle namelijk. (al zal het niet leuk zijn om op Bjorrn te stemmen, aangezien hij ook al in Survivor mijn bondgenoot was)

Het plan is nu dus om opzettelijk te verliezen  ;D en op dit moment lijkt dat wel te gaan lukken, want er is letterlijk niemand die initiatief neemt. Molbelg en ik zijn zelfs de enigen die überhaupt iets zeggen in de groepspm, terwijl wij juist willen verliezen  ::)

Ik ben benieuwd....wordt vervolgd!

 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #37 Gepost op: 13-07-2015, 01:12:20 »
Geheime biecht vanuit een oerbos waar opeens wifi is

LdH eruit, jammer had liever meeZter gezien maar dan gaat die nu
Even alles bijlezen dat is een hoop karwei.
Veel pms maar we hebben de meerderheid in opdrachten, dus komt goed
Dan heb ik Polen overleefd. Zijn alle dummies eruit en kan ik toeslaan
Wanneer is land 9, want dan ga ik door
Is dit goed voor 10 euro
Want ik ben een vaste biechter en dit komt uit een oerbos op 2 km van de wit-russische grebs

Bjorrns eerste move in het spel eindigt in zijn eigen eliminatie:

Het is tijd voor mijn eerste move in dit spel.
D*N gebruikt Molbelg de hele tijd en Molbelg staat dus helemaal aan zijn kant ipv de mijne.
Ik wil hem dus gaan wegwerken zodat D*N wat minder sterk in dit spel staat.
Meezter daarintegen is useless, dus die moet blijven.
Het plan leek te zijn dat we gewoon meezter wegstemmen maar daar moet ik even verandering in gaan brengen dus  :)

Ook D*N wil geld:


Twee rondes safe bevalt me prima. Ik doe niet zo veel eigenlijk en kom slapend verder. De opdracht van afgelopen week lag me ook gewoon niet zo. Ik ben meer van het mensen overhalen om je te liken, promotie etc. Ik had gewoon geen goeie ideeën om er echt iets spectaculairs van te maken.

Op dit moment probeer ik voornamelijk molbelg veilig te houden. Ik denk echt dat ik nog iets kan hebben aan Molbelg en hij is niet zo'n standaard samenwerkingspartner voor mij.


Ik heb nog wel een speech na de opmerking van Ldhmolletje vorige week. Die had bijna een week de tijd om zichzelf te redden.....mijn pm box is leeg gebleven hoor ::). "Het had toch geen zin". Ja met zo'n instelling kom je ver. Ik vind het ook saai dat ik weer met dezelfde top 3 aan het samenwerken ben (nieky en lucy) en vrij standaard samenwerkingspartners (Bjorrn plus aanhang, aapje, robbie). Maar het ding is. Ik probeer wel samenwerkingen aan te gaan met anderen. Maar als ze iemand weg willen dan ben ik altijd één van de eerste namen die ik hoor. Ik had ook een heel plan om Lucy dwars te zitten, maarja ik ga niet riskeren om er dan zelf uitgestemd te worden. En net zoals bij Ldhmolletje, ik ben altijd degene die moet beginnen met praten. Niemand komt naar mij toe "oh please red me" of "wil je een deal sluiten". Mensen wees pro-actief en zeur niet zoveel als je wordt weggestemd terwijl je niets doet. Thank you.


Hadewychisdemol: Iedereen die deze week een geheime biecht instuurt krijgt (meer dan een paar regels) krijgt een tientje :D

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #38 Gepost op: 13-07-2015, 01:14:42 »
A blindside is in the making:

Oké, hier is de deal:
Omdat mijn alliance dus niks heeft laten weten dat ze LDH gingen stemmen vorige keer, voelde ik me serieus buiten gesloten en werd het dus duidelijk dat ik van geen belang ben. Tijd voor mij dus om te switchen.
Ik heb dus Miek, Molbelg en Meezter (M3) gecontacteerd. Als zij de opdracht zouden verliezen, zou ik namelijk samen met hen iemand weg moeten stemmen. Als mijn groep won zou Aapje met D*N en Lucy simpelweg iemand weg kunnen stemmen en zou die alliantie alleen maar sterker worden.

Dus de enige optie was dat de andere groep zou verliezen en ik dan samen met M3 Bjorrn zou wegstemmen. En along the way Nieky ook overtuigen.
Miek heeft altijd contact met Bjorrn dus het was een risico, maar ze zegt dat ze niets doorverteld heeft en bovendien zijn haar ogen ook open gegaan, want toen ik vertelde dat ik in een alliantie zat met Bjorrn, D*N, Lucy en Aapje, zei ze dat ze juist dacht dat ZIJ in een alliantie zat met Bjorrn, D*N en Lucy. We worden dus beiden gebruikt en het lijkt alsof we beiden hetzelfde doel hebben: die alliantie opbreken. En ze is dus zelfs bereid om Bjorrn daarvoor weg te stemmen! Molbelg en Meezter waren ook snel overtuigd. Alleen Nieky was niet te bereiken omdat hij in Polen zat. Alles was zo'n beetje op z'n plaats, M3 heeft zo goed als niet gedaan aan de opdracht zodat ze zouden verliezen en we allemaal Bjorrn zouden stemmen.

En toen kwam Nieky terug die zei dat het te vroeg was om een move te maken. Maar ja, ik heb al drie mensen klaargestoomd om Bjorrn te stemmen. Als ik die nu laat vallen, kan ik het al helemaal schudden, want dan zijn én zij bedrogen en waarschijnlijk komen ook D*N, Lucy en Bjorrn er wel achter dan. Nieky moest er over slapen, maar ik moet zelf nu weg en ben niet voor de deadline terug dus... ik moet al een beslissing nemen.


En die beslissing is, dat ik stem op...


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als het goed is, ligt Bjorrn eruit, breekt de hel los want dan zijn D*N en Lucy verraden, maar is het leuker voor de kijkers, die van aflevering 1 al gilden van jaja het is weer duidelijk wie gaat winnen.
Als het fout is, lig ik er zelf uit. Heeft Miek toch met Bjorrn gesproken of Nieky met de rest en hebben ze iedereen weten te overtuigen om volop op mij te gaan. Maar dat zou niet slim zijn. Toch zeker niet voor Molbelg en MEezter. als die laatste überhaupt al stemt natuurlijk.

We shall see!

Ik krijg vast spijt, maar ik kreeg opeens dit in 1 dag na Polen voor mijn kiezen...
Biecht volgt nog.



In tegenstelling tot wat Robbie verwachtte vindt D*N het wel leuk:


Bjorniehornie weggestemd :o. Dit is niet volgens plan maar het is wel hilarisch.....de ironie spat hier zo erg vanaf ::rofl::. Weggestemd door z'n eigen "slaafje" aka Miek1999 ::rofl:: respect miek ::respect::

En jullie vragen je vast af, wat is het eerst wat Bjorrn doet nu hij is weggestemd? Wordt ie boos op de mensen die hem hebben weggestemd? Verdrinkt hij in verdriet? Nee mensen...het eerste wat ie doet is mij appen met dat dit allemaal mijn schuld is en dat ik hiervoor heb gezorgd.........


Wie denkt ie dat ik ben? Obama? Moeder Teresa? De Dalai Lama? Meneer de uil? God?

Ik dacht echt zeker te weten dat Meezter ging. Nouja Molbelg gaf een hint weg dat hij ervoor had gezorgd dat hij niet werd weggestemd. Maar verder had ik geen idee. Maar Bjorn is een idioot en misschien is dit nog wel gunstig voor mijn toekomst in het spel. Ik bedoel, mijn alliantie heeft me nu weer iets meer nodig nu hij weg is :P.

Deze ronde wordt waarschijnlijk wel redelijk relaxed. Ik zit zelf veilig want ik vertrouw Lucy, Aapje en Max nog wel. Als we verliezen dan gaat Robin en als de anderen verliezen dan zou Meezter toch echt moeten gaan. Nouja, as long as it ain't me  ;D.


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #39 Gepost op: 13-07-2015, 01:16:28 »
Nieky legt uit wat er gebeurd is en wat er gaat gebeuren:

Hoihoi !

Even wat tijd om te biechten inhalen, want die biecht in Polen snel was alleen voor het tientje off course.
Maargoed, ik heb Polen overleefd dus nu is the game on.



Voor mijn vaste volgers even een Recap waar we waren
Een kill-the-dummies (KTD) alliantie met: D*N,Bjorrn,Lucy,Robbie and me
Een Final-2-deal met Molbelg
Een belofte aan Miek1999 dat ik lief tegen dr doe na Prettige spelletjes
Contact met piloot LdH nadat ik hem geholpen heb.

Goed ik mis dus een opdrachtje met iets ontwerpen en bij mensen slijmen ? Of ik dat erg vind ?



Maar tot mijn spijt zie ik dat LdH weggestemd is, terwijl ik en Robbie bij de KTD-alliantie al hadden gezegd op Meezter te stemmen.
Hmm oké, blijkbaar doet onze mening er niet echt toe en doen Lucy,D*N,Bjorrn en daarbij ook Max en Miek ( en Wouter ? ) wat wij willen.
Dus dat willen we niet hebben en daarom komt Robbie in Polen met een bericht dat hij Meezter,Molbelg en ook miek (wtf) heeft overgehaald Bjorrn weg te stemmen.
Ik moest nog even nadenken ( Waarom Bjorrn? Ik hoopte hem ooit nog te gebruiken om D*N/Lucy weg te krijgen. Robbie kwam alleen eerder met een move, dus ik kies voor jou Robbie  ::love::,



Goed Bjorrn weg, ik verwacht een hoop gezeik.
Aapje doet inderdaad meteen moeilijk met een bestelling. Doe dat vooral. Ik ga het nog 1/2 weken doen en laat me dan ontslaan, ik geloof echt niet dat mensen nog zo stom zijn om net als vorig jaar met een Rijke tata naar de halve finale te gaan.



Lucy appt meteen ook moeilijk, heb er maar een verhaal van gemaakt dat terwijl ik in Polen zat de andere 4 al beslist hadden en toen maar meegestemd heb. Het klinkt een beetje pussy, maar ach laat ze Robbie en Miek maar meer haten dan mij :)
Bij D*N hetzelfde verhaal opgehangen, maar die vond het alleen maar grappig en lijkt lief te doen. Hij wil zelfs een winnaars-alliantie met mij en Miek. Doen we! Nog even gevraagd hoe het nou met Lucy zit en hij blijft bang dat Lucy hem wil dumpen, geen idee of dat waar is, maar dit is altijd beter dan een boze D*N die sowieso tegen ons is.

Dus wat is nu het plan ? Lucy er zo snel mogelijk uitstemmen, ze heeft mijn baantje leuk overgenomen. Maar als zij weg is, is de kans dat D*N voor ons kiest groter. Daarnaast is ze boos en eager en iets met wouter en moet ze gewoon weg. Buiten het spel is ze wel lief hoor, maar in spellen liggen we elkaar gewoon niet zo



Ik heb Miek nog even gevraagd waarom ze Bjorrn wegstemde. Bleek dat er een alliantie met Lucy en D*N ( altijd samen he ) en haar en bjorrn was. Maar alleen Bjorrn iets zei en ze achter KTD kwam. Dus Bjorrn weg

Dus wat is de situatie als de stofwolken zijn opgetrokken ?
KTD, I think it's pretty damn dead.
Nieuwe alliantie met Robbie-Meezter-Miek-Molbelg en mij, wat wel mooi is dat ik en Molbelg voor het eerst ergens samen zitten. Ook fijn dat Molbelg 'bewezen' heeft door Bjorrn te stemmen meer voor mij te kiezen dan voor D*N.
Winnaars-alliantie met Miek en D*N
Individueel contact met Robbie.

Deze opdracht is wel echt heel belangrijk om te winnen. Daarom ben ik blij dat ik vanmiddag Ali B gefixt heb. Woensdag is al snel, laat de anderen het maar uitvechten. Nu is de tactiek vragen afwachten van het andere kamp, daardoor kwam ik er ook achter dat het een tv-persoonlijkheid naast zanger was.

I'm back and I like the blindsides. En nu ik niet naar Polen moet ga ik nu echt het spel spelen.  ::jaja::



LdHmolletje aka Jon 'you know nothing' Snow is weg
Bjorrn aka Stannis is ook weg

And now their watch has ended.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.