Auteur Topic: WK voetbal Qatar 2022  (gelezen 258557 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2015, 21:34:44 »
wahahahahahahahahhaha even bijkomen hoor
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2015, 21:36:43 »
Dit is toch een mijlpaal hoor in de vaderlandse voetbalgeschiedenis en wij hebben dit gezien :P Alleen wel echt jammer, maar ook typisch oranje (eerst penalty) dat deze er via de rebound in ging...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #42 Gepost op: 13-11-2015, 21:41:47 »
 ::rofl:: Arme Cilissen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #43 Gepost op: 13-11-2015, 21:42:52 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::schaam::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #44 Gepost op: 13-11-2015, 21:50:31 »
Joker eruit met blessure :( Veltman erin #teamkansloos: Blind - Veltman - Bruma

Echt een verdediging om over naar huis te schrijven...  ::)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #45 Gepost op: 13-11-2015, 22:00:22 »
Robben zet even 5 man van Wales voor schut ::rofl:: na een mooie counteraanval van oranje 1-2.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2015, 22:01:40 »
ik snap dat niet
iedereen weet wat hij gaat doen
ik roep nog bijna tegen mijn tv. Niet doen ze zien het al aankomen veel te druk daar!!!!!
en hij scoort toch ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2015, 22:39:44 »
Gewonnen...  ::bravo:: alleen hebben ze er niks aan. En Robben speelt niet mee tegen Duitsland dinsdag :(

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #48 Gepost op: 13-11-2015, 22:41:00 »
geen passie, weinig talent, ik vond het nog niet echt best eerlijk gezegd. Maar gewonnen ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2015, 22:50:56 »
Blijkt maar weer hoe belangrijk Robben is.
Eens kijken wat er dinsdag zonder hem gebeurd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #50 Gepost op: 14-11-2015, 13:33:46 »
Dinsdag krijg je inderdaad een echte test. Als ik heel eerlijk ben was dit Wales (zonder Bale en Ramsey) niet echt een ploeg om op het EK bang voor te worden.

Wat ik overigens van Blind niet snapte is dat hij pas de laatste paar minuten ging wisselen. Je hebt 6 kansen om te wisselen, en na de noodzakelijke wissel in de rust nog 5... Gebruik die dan, en dan vooral een stuk eerder. Wat hebben Bazoer en Wijnaldum nu kunnen laten zien> Niets, want ze kregen maar een paar minuten. Hopelijk gooit Blind dinsdag de wissels een stuk eerder in het veld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #51 Gepost op: 17-11-2015, 19:25:28 »
De oefenwedstrijd tussen Duitsland en Nederland is afgelast. Op last van de politie kan het duel niet doorgaan. Het stadion in Hannover wordt op dit moment ontruimd.

Zucht...  ::niet-ok::

België - Spanje ging ook al niet door...

Volledig begrijpelijk, mogen geen risico nemen, maar ja IS heeft zo wel lekker zn zin...

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #52 Gepost op: 17-11-2015, 19:36:47 »
Er zou een verdacht pakketje gevonden zijn   :(
Ik vind het dubbel: ik snap dat ze Belgie - Spanje af hebben gelast maar zoals MV zegt: dit is net wat IS wilt. Ik ga niet stoppen met leven om dat zij even zeggen dat ik naar hun moet luisteren. Ik ga dagelijks naar Antwerpen-centraal voor school. Ik ga zo een openbare plaatsten niet vermijden uit angst. Als iedereen zo redeneert geef je ze alleen maar wat ze willen  :(
#teamamaimiljaarde

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #53 Gepost op: 17-11-2015, 19:42:40 »
Er zou een verdacht pakketje gevonden zijn   :(
Ik vind het dubbel: ik snap dat ze Belgie - Spanje af hebben gelast maar zoals MV zegt: dit is net wat IS wilt. Ik ga niet stoppen met leven om dat zij even zeggen dat ik naar hun moet luisteren. Ik ga dagelijks naar Antwerpen-centraal voor school. Ik ga zo een openbare plaatsten niet vermijden uit angst. Als iedereen zo redeneert geef je ze alleen maar wat ze willen  :(

Ik snap het wel dat ze het niet laten doorgaan.
Als ze die match zaterdag hadden afgelast, dan zou ik het eerder een paniekreactie vinden.
Maar zowel onze match als die van Nederland zo laat aflassen, vind ik geen paniek.

Volgens mij zijn er gegronde redenen waarom ze dit doen.(In België is er een IS-terrorist zaterdag vlak aan het stadion geweest,
deze is nog altijd niet gevat).
De veiligheid van publiek en spelers gaat voor.

Heel jammer, topaffiches waren het en normaal gezien zou ik het in het stadion gezeten hebben vanavond.


klaar voor de strijd

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #54 Gepost op: 17-11-2015, 19:56:33 »
Tsja ik vrees dat er nu ook een periode aan gaat breken waar in sommige idioten gaan denken, o leuk, laat ik eens een wedstrijd platleggen door een verdacht pakketje ergens neer te leggen of een bommelding in te bellen (of iets op twitter te zetten). Ik hoop dat ze dat soort sneu volk oppakken en even in de cel kwakken want daar kan ik echt heel kwaad om worden. ::niet-ok::

Geen idee wat hier (Hannover) nu precies aan de hand is, klinkt wel iets serieuzer maar we wachten het af.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #55 Gepost op: 17-11-2015, 20:42:14 »
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #56 Gepost op: 1-12-2015, 18:03:41 »
Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen heeft een nieuw contract getekend bij de KNVB. De Nederlandse bond uit Zeist laat dat dinsdag weten. De herbenoeming van de 45-jarige Van Oostveen, die in 2010 het stokje overnam van Henk Kesler, geldt tot 1 januari 2019.

Er is de laatste anderhalf jaar de nodige kritiek geweest op Van Oostveen: media en publiek verweten hem verkeerd beleid door Guus Hiddink en niet Ronald Koeman aan te stellen als opvolger van Louis van Gaal. Nadat Nederland het EK 2016 misliep werd er ook geschreeuwd om het hoofd van de bestuurder, maar die gaf steeds aan dat hij zijn positie niet beschikbaar zou stellen.

De Raad van Commissarissen van de KNVB heeft vertrouwen in de toekomst met Van Oostveen aan het roer en heeft hem daarom herbenoemd in Zeist. Hij betekent veel voor de bond, zo vertelt voorzitter Johan Lokhorst. “Onder zijn leiding wordt bijvoorbeeld eindelijk de voetbalpiramide hersteld waardoor er van een natuurlijke doorstroming tussen amateur- en profvoetbal sprake zal zijn, komen er met EK 2017 en EK 2020 twee prachtige toernooien naar Nederland, wordt er hard gewerkt aan een innovatieve voetbal campus die in 2016 de deuren moet openen en zijn de financiën van het betaald voetbal structureel positief.”

::zwaaisip:: met hem aan het roer... er komen 2 prachtige toernooien... de een is vrouwenvoetbal. prima en de ander 4 wedstrijden EK 2020... waar we zelf misschien niet eens bij zijn  ::) ::ok::

En ja hij was ook de man die 2e en 3e werd als bondsvoorzitter op een WK, maar toch, hij heeft ook het nodige verkeerd gedaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2015, 18:21:00 »
ga je mee Mollenvanger naar #Teamalbanië?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #58 Gepost op: 1-12-2015, 18:22:59 »
ga je mee Mollenvanger naar #Teamalbanië?
Nee, want hun kwalificatie voor het EK staat ook op de tocht...

Denemarken kan mogelijk via een achterdeur toch naar het EK voetbal. De Denen profiteren mogelijk van een omkoopschandaal tijdens een van de groepswedstrijden. De website Armenia Now meldt dat de wedstrijd tussen Armenië en Albanië door gokkers beïnvloed is. Armenia Now baseert zich op uitspraken van Ruben Hayrapetian, voorzitter van de Amermeense voetbalbond FFA. Hij zet openlijk vraagtekens bij de 3-0 zege van Albanië in het onderlinge duel. Volgens de preses zouden er Armeense spelers zijn omgekocht. Door de zege plaatste Albanië zich voor het eerst in de geschiedenis voor de eindronden van het EK.

Deja vu...  ???

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal 2018
« Reactie #59 Gepost op: 1-12-2015, 18:24:04 »
::oink::

als je zelfs het oostblok voetbal niet meer kunt vertrouwen ??? Waar gaat het heen met deze wereld.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.