Auteur Topic: Inschrijvingen en Promo's!  (gelezen 4623 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Inschrijvingen en Promo's!
« Gepost op: 3-09-2016, 19:10:56 »
In dit topic bevinden zich het inschrijfformulier en alle promo's voor het seizoen.

De eerste promo:


Inschrijven:

Lijkt het je leuk om mee te doen? Super! Hier is een lijstje met wat je moet doen:
- Vul het inschrijfformulier in, te vinden hier: https://docs.google.com/forms/d/1QJ7NttUZwfwRLBBl2tJn3c0Znt1126uFcH_bgCwjRWM/edit
- Zoals in dit formulier staat moet je ook een Mangatar maken via deze site: http://www.faceyourmanga.com/editmangatar.php
- Doe de selectieopdracht die hieronder staat en stuur je score op samen met de mangatar naar D*N

Bekijk de spelregels HIER
We starten 15 september!

Opkomende promo's:
4 september
7 september
10 september
13 september
« Laatst bewerkt op: 9-09-2016, 10:20:55 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2016, 19:57:02 »
Selectie opdracht:

Welkom Kandidaten in spé!

Voor de selectieopdracht hebben we een puzzel die er makkelijker uitziet dan hij is. Haal een zo hoog mogelijke score op deze slide puzzel en ben erbij dit seizoen ::bravo::.


Klik hierop: Slide Puzzel


Maak een screenshot en stuur deze naar mij op voor 15 september 18.00
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2016, 14:11:48 »
Pre-season 1:

Het nieuwe seizoen van Survivor komt eraan, hoe verging de productie van dit seizoen? Daarnaast zijn de DVD's van de eerste drie seizoenen nu uit!

Productie

Ongeveer een week na het einde van Survivor 3: Heroes vs Villains (2014) begon de productie van dit seizoen. Het thema was zo speciaal dat er gelijk alweer een heleboel ideeën opkwamen. Het seizoen stond eerst onder de naam "Icy World", deze werd uiteindelijk vervangen door "Completely Frozen". In tegenstelling tot de eerdere series is de locatie een stuk kouder. "The Wise Man" (Maleisië), "Double Trouble" (Madagaskar) en "Heroes vs Villains" (Zuid-Afrika) en dan nu voor het eerst in het noordelijk halfrond, Canada! Proeven, twists en aankleding zijn helemaal afgestemd op de locatie. Eind Maart 2016 waren alle opdrachten af.

Thema's
Een terugkomend iets zijn de thema's. Elke week zal er een thema zijn voor de week waar de proeven in zullen vallen. Tot nu toe hebben we 23 verschillende thema's gehad in de eerste drie seizoenen. Vijf nieuwe thema's zullen zich dit seizoen daaraan toevoegen. Maar vier thema's die in seizoen 3 gebruikt werden zullen terugkomen, leuk voor de variatie  ;D.

DVD's
Nu uit op DVD......

Survivor 1: The Wise Man


Survivor 2: Double Trouble


Survivor 3: Heroes vs Villains


Woensdag de tweede pre-season met de bekendmaking van nieuwe twists!

 :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2016, 14:36:35 »
OMG een schuifpuzzel  ::rofl::

Toch nog maar even nadenken of ik mee doe  :P
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2016, 21:30:25 »
Yay ik sta op de dvd :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2016, 07:42:25 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2016, 08:01:06 »
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2016, 17:36:13 »
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2016, 19:32:25 »
Ben ik die langharige spierbundel? ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2016, 19:44:03 »
Ben ik die langharige spierbundel? ;D
::rofl:: ::jaja::

Kandidaten op de covers:

Seizoen 1
boven: Lukie4, Ycaris, Tdietz
beneden: Hillo, Jann, Nieky

Seizoen 2
boven: Hillo, Nieky, Daisy
beneden: Robbie, Molcrazy, Pjotr

Seizoen 3
boven: De Witte, Miek, Catshee
beneden: Bjorrn, Robbie, Hadewychisdemol
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2016, 23:55:25 »
Pre-season 2:

Survivor staat bekend om de schokkende twists die tijdens het spel plaats vinden. Afgelopen drie seizoenen hebben ons verrast met verschillende variaties. Van een "kies je maatje voor de samensmelting, wat uiteindelijk bleek een battle te zijn" twist in seizoen 1, van ultieme chaos met de schaduwspelers (iedereen speelt met twee accounts) in seizoen 2 tot het tegen elkaar uitspelen van heroes en villains in seizoen 3. Dit seizoen beloofd een reeks aan nieuwe twists aan het rijtje toe te voegen. Tijd om er twee bekend te maken!

Hidden Immunity Idols

We zagen ze voor het eerst in seizoen 3, en ze zijn terug dit seizoen! Hidden immunity idols zette het vorige seizoen op zijn kop en zorgde voor een extra dimensie in het spel. Dit seizoen zullen de spelers het waarschijnlijk nog beter door hebben en nieuwe strategieën gaan toepassen. Elk kamp zal vanaf het begin zijn eigen idol hebben, die ergens is verstopt in hun kamp. Door middel van het verkrijgen van clues kan je deze opsporen. Een idol kan je spelen tijdens de eilandraad voordat de stemmen worden voorgelezen. Als je deze inzet voor jezelf, dan vervallen alle stemmen die op jou gezet zijn en gaat de persoon met het daarop volgende hoogste aantal stemmen naar huis. Je mag hem ook op iemand anders spelen, je mag hem zelfs aan iemand anders geven. Hoe de idol gevonden kan worden ga ik nog niet verklappen!



FREEZE

Passend bij het thema is daar het nieuwe wapen de "FREEZE". Maar wat kan je met zo'n wapen behalve ijslollies maken vraag je? Een FREEZE kan je inzetten op een tegen speler zodat deze persoon een bepaalde proef niet kan spelen. De persoon is dus letterlijk bevroren voor één proef. Vrij handig als je iemand hebt die aan één stuk door immuniteit wint. Waar en wanneer deze FREEZE te verkrijgen is moeten jullie natuurlijk zelf uitvinden. Het is een krachtig wapen, dus hij zal zeker niet voor het oprapen liggen!



Meer twists

Natuurlijk zijn er meer twists dit seizoen. Maar als ik die nu allemaal zou delen dan zouden sommige geen twists meer zijn. Dus wees op je hoede en don't let the cold bother you ;).

In de volgende pre-season maak ik de kampnamen en buffs bekend, daarnaast maak ik ook het allereerste thema bekend! Stay tuned.....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2016, 01:20:58 »
Pre-season 3:

In deze pre-season gaan we in op het eerste thema van dit seizoen en kijken we terug op de vorige edities met dit thema. Daarnaast worden de kampen bekend gemaakt. Welke is jouw favoriet?


De toon wordt gezet

Het eerste thema van het seizoen zet altijd de toon. In het eerste seizoen werden mensen gelijk gerankt door het thema populariteit en stuurde ze daarmee twee mensen een duel in voor een plek in het kamp. In seizoen 2 hadden we chaotische landenstrijd (thema geografie) openingsproef waarbij 40 spelers op één bord tegelijk speelden. Seizoen 3 opende met het thema dilemma’s, wat zorgde voor het thema zegt het al, dilemma’s!

Strategie

Het eerste thema van dit seizoen zal “strategie” zijn. Dit thema is in elk seizoen tot nu toe gebruikt, maar nog nooit als openingsthema. In seizoen 1 was dit het tweede thema en werd er een iconisch spelletje stratego gespeeld. Daarnaast werd er een strategisch spel gespeeld waarbij er gekozen moest worden tussen rafts waar een raadsel opgelost moest worden. Elke keer zouden er minder rafts in het spel komen waardoor uiteindelijk Swifty de stokermunt won. In seizoen 2 kwam het thema langs in aflevering 8 als samensmeltingsthema. Iedereen met nog twee accounts in het spel kreeg een vrijgeleide, de anderen gingen een muntenproef tegemoet. De verliezers Vieffan en Ldhmolletje kregen nog één kans in een potje zeeslag. In seizoen drie kwam het thema terug in aflevering 9. In de eerste proef stonden alle kandidaten op een schaakbord en werd bij elke stap de tegel waarop ze stonden verwijderd. De bedoeling was om te kunnen blijven lopen en als laatste over te blijven. Daarnaast werd het spel “De bom” gespeeld. Waarbij de kandidaten quizvragen moeten beantwoorden met een bom in hun handen die ze alleen kunnen doorgeven wanneer ze een goed antwoord geven. Dit seizoen zijn het weer twee gloednieuwe strategische proeven die inspelen op het koude thema van het seizoen.

De kampen

In dit seizoen zullen wederom twee kampen tegen elkaar spelen. Het kamp "Trudeau" zal blauw dragen en verblijft op Coats Island.


Hun tegenstanders zijn kamp "Laurier", die groen zullen dragen. Zij verblijven op Mansel Island.


Credit buffs: Natalie Grisworld
Credit namen: Clifford Myers


De vierde en laatste pre-season komt dinsdag en als we allemaal snel ons gaan inschrijven begint het spel donderdag  ;D ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2016, 11:27:17 »
Oeh strategie als eerste thema! ::hyper::
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Inschrijvingen en Promo's!
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2016, 00:00:24 »
Pre-season 4:

In deze pre-season is nog een laatste aankondiging om je in te schrijven! We zitten nu op 10 officiële inschrijvingen met nog een aantal mensen die zeggen van plan te zijn zich in te schrijven en een groep twijfelaars. Als er minimaal 16 mensen donderdag in de startblokken staan dan gaan we van start.

Sneakpeak: wat zeggen de ingeschreven kandidaten?

Citaat van: kandidaat 1 over zijn/haar karakter
Het schijnt dat luie mensen intelligenter zijn..

Citaat van: kandidaat 2 over zijn/haar motivatie om mee te doen
Ik kan 500k echt supergoed gebruiken en daarbij wil ik door dit te winnen kunnen doen alsof ik daadwerkelijk slim ben.

Citaat van: kandidaat 3 over zijn/haar karakter
Ik ben een zachtgekookt ei

Citaat van: kandidaat 4 over zijn/haar motivatie om mee te doen
Ik hou gewoon van survivor.Daarbij, normaal gezien moet ik dit spel winnen.

Citaat van: kandidaat 5 over zichzelf
Maar ik denk dat mijn sterke punten zijn dat ik goed met mensen kan omgaan, en creatief ben in het vinden van oplossingen.

Silhouettes:

Dit zijn drie kandidaten die in ieder geval meedoen...


Inschrijven kan dus tot a.s. donderdag 15 september 20.00!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human