Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
357 gasten en 18 vaste bezoekers (Kaaasje, lome, molbel2, Erik Leppen, dani91, Gupp, FrankLapidus, De Vlaming, Convans, B&W, Test, D*N, Nieky, kwkw, wouterv, Heinz, Bob De Mol, Vangu Vegro)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 15
  Print  
Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 34456 keer)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

Get Free

« Gepost op: 21.09.2016, 21:23:34 »

Dit is de eilandraad. Hier wil je niet terecht komen want dan moet je iemand wegstemmen. Wanneer je hier komt dan zal je ondervraagd worden. Je kan je hier verdedigen en vertellen waarom mensen je niet moeten wegstemmen. Uiteindelijk zal er gestemd worden en verlaat iemand het spel.

***Hier alleen reageren als je op de eilandraad bent!!!***
« Laatste verandering: 21.09.2016, 21:25:26 door D*N » Gelogd

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #1 Gepost op: 4.10.2016, 20:24:25 »

Dag 6: Eilandraad #1 Laurier

Welkom Laurier bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Bjorrn: Jij hebt dit kamp samengesteld. Heb je dit goed gedaan volgens jou of heb je al spijt van bepaalde keuzes?

Wouterv: Zijn er al allianties? Hoe hebben contacten uit eerdere spellen invloed op deze allianties?

Lan, PutyourHANSup en Giorgio: Jullie hebben allen ervoor gekozen om niet mee te doen met de eetproef. Is dit een legitieme reden om weggestemd te worden? Waarom zou het kamp jullie houden?

Molcrazy: Is er al gesproken over de hidden immunity idol? Denk je dat iemand deze al in bezit kan hebben?

Molbelg: Jullie hebben nu twee proeven verloren. Wat moet er volgens jou in het kamp veranderen om een proef te winnen?

Maxwest: Waar ga jij je stem op baseren?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 6 oktober 21.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatste verandering: 5.10.2016, 01:43:51 door D*N » Gelogd

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Bjorrn
Winnaar The Amazing Race 2017

« Antwoord #2 Gepost op: 4.10.2016, 20:38:27 »

Bjorrn: Jij hebt dit kamp samengesteld. Heb je dit goed gedaan volgens jou of heb je al spijt van bepaalde keuzes?

Ik heb tot dusver geen spijt van deze teamsamenstelling.
Naar mijn mening hebben we een sterk team, en deze opdracht was gewoon een vervelende om mee te beginnen, aangezien niet iedereen met zn koppie op het forum wil.
Dit had ik zelf een paar jaar geleden ook niet gedaan, dus ik heb er alle begrip voor  Volmondig Ja

De Mol Show
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #3 Gepost op: 4.10.2016, 20:40:25 »

Ik heb tot dusver geen spijt van deze teamsamenstelling.
Naar mijn mening hebben we een sterk team, en deze opdracht was gewoon een vervelende om mee te beginnen, aangezien niet iedereen met zn koppie op het forum wil.
Dit had ik zelf een paar jaar geleden ook niet gedaan, dus ik heb er alle begrip voor  Volmondig Ja
Hoe vindt je dat je het zelf hebt gedaan? Had er meer ingezeten met de mensen die je wel had?

Bjorrn

« Antwoord #4 Gepost op: 4.10.2016, 20:42:08 »

Hoe vindt je dat je het zelf hebt gedaan? Had er meer ingezeten met de mensen die je wel had?

We hebben redelijk ruim verloren, dus een paar dingen meer of minder had niet uitgemaakt helaas  Zeker niet!
Ik denk dat iedereen alles heeft gegeven en ik ben heel tevreden met hoeveel sommigen gegeten hebben  Volmondig Ja

De Mol Show
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #5 Gepost op: 4.10.2016, 20:43:07 »

We hebben redelijk ruim verloren, dus een paar dingen meer of minder had niet uitgemaakt helaas  Zeker niet!
Ik denk dat iedereen alles heeft gegeven en ik ben heel tevreden met hoeveel sommigen gegeten hebben  Volmondig Ja
Als je tevreden bent met je team, hoe bepaal je dan wie er nu weg moet?

Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Winnaar CSC II

« Antwoord #6 Gepost op: 4.10.2016, 20:45:10 »

Molcrazy: Is er al gesproken over de hidden immunity idol? Denk je dat iemand deze al in bezit kan hebben?

Er is uiteraard al over de 'hidden immunity idol' gesproken aangezien er een 'idol clue' te verdienen was maar de kans is klein dat iemand de idol al in zijn/haar bezit heeft. Desalniettemin weten we dat bij Survivor niets is wat het lijkt dus het zou zomaar kunnen dat iemand de idol heeft.

Qui est la taupe?
Bjorrn

« Antwoord #7 Gepost op: 4.10.2016, 20:45:53 »

Als je tevreden bent met je team, hoe bepaal je dan wie er nu weg moet?

Daar heb ik weinig invloed op natuurlijk  Wink
Ik denk dat we moeten zorgen dat we met het sterkste team door moeten..

De Mol Show
Molbelg

« Antwoord #8 Gepost op: 4.10.2016, 20:46:56 »

Molbelg: Jullie hebben nu twee proeven verloren. Wat moet er volgens jou in het kamp veranderen om een proef te winnen?
De idolproef was niet zo super veel verschil. Als er zondag 1 iemand meer online/thuis was geweest dan had het echt bijna niets verschilt.
Bij de tweede proef hebben wij misschien een beetje de pech dat wij met veel nieuwe spelers zitten. Een groot deel van ons kent elkaar namelijk in real life.
Ik blame de nieuwelingen ook niet, ik deed het ook met tegenzin hoor  Wink
Er moet dus niet echt veel veranderen. De wil is er, nu alleen nog een opdracht die ons wel ligt.

#teamamaimiljaarde
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #9 Gepost op: 4.10.2016, 20:49:38 »

Er is uiteraard al over de 'hidden immunity idol' gesproken aangezien er een 'idol clue' te verdienen was maar de kans is klein dat iemand de idol al in zijn/haar bezit heeft. Desalniettemin weten we dat bij Survivor niets is wat het lijkt dus het zou zomaar kunnen dat iemand de idol heeft.
Heeft dit een invloed op jouw strategie en op hoe je gaat stemmen deze eilandraad?

D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #10 Gepost op: 4.10.2016, 20:52:15 »

De idolproef was niet zo super veel verschil. Als er zondag 1 iemand meer online/thuis was geweest dan had het echt bijna niets verschilt.
Bij de tweede proef hebben wij misschien een beetje de pech dat wij met veel nieuwe spelers zitten. Een groot deel van ons kent elkaar namelijk in real life.
Ik blame de nieuwelingen ook niet, ik deed het ook met tegenzin hoor  Wink
Er moet dus niet echt veel veranderen. De wil is er, nu alleen nog een opdracht die ons wel ligt.
Andere vraag: Alle Belgische survivors zitten in dit kamp. Was dit toeval of was dit afgesproken met Bjorrn?

Molbelg

« Antwoord #11 Gepost op: 4.10.2016, 20:55:31 »

Andere vraag: Alle Belgische survivors zitten in dit kamp. Was dit toeval of was dit afgesproken met Bjorrn?
Dat was niet afgesproken met Bjorrn. Ik denk dat Bjorrn gewoon een zo sterk mogelijk kamp wou.
Ik had eigenlijk zelfs nog niet bij stil gestaan dat alle belgen in dit kamp zitten.

#teamamaimiljaarde
Bjorrn

« Antwoord #12 Gepost op: 4.10.2016, 20:56:08 »

Ik wist nieteens dat alle belgen bij mij zaten  Hilarisch

De Mol Show
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #13 Gepost op: 4.10.2016, 22:09:20 »

Wouterv: Zijn er al allianties? Hoe hebben contacten uit eerdere spellen invloed op deze allianties?

Natuurlijk zijn er allianties, maar of die beïnvloed worden door eerdere spelen, dat denk ik niet. Mensen die samenwerkten kunnen elkaar zomaar wegstemmen of omgekeerd. Nieuw spel levert nieuwe kansen op.

#teamamaimiljaarde
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #14 Gepost op: 4.10.2016, 22:14:32 »

Natuurlijk zijn er allianties, maar of die beïnvloed worden door eerdere spelen, dat denk ik niet. Mensen die samenwerkten kunnen elkaar zomaar wegstemmen of omgekeerd. Nieuw spel levert nieuwe kansen op.
Hoe zijn jouw relaties met de kampleden?

wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #15 Gepost op: 4.10.2016, 22:16:43 »

Hoe zijn jouw relaties met de kampleden?

Naar mijn aanvoelen zijn die goed.
Sommige kende ik al, maar ik ben net zo blij om nieuw bloed te leren kennen en te verwelkomen hier

#teamamaimiljaarde
Maxwest

« Antwoord #16 Gepost op: 4.10.2016, 23:16:50 »

Citaat
Maxwest: Waar ga jij je stem op baseren?

Het is altijd een afweging tussen vertrouwen en proeven. Ik begrijp goed dat sommige mensen de eetproef niet zo leuk vonden, ik ben er zelf een van. Het is enorm moeilijk om zo snel al iemand weg te moeten stemmen. Mijn stem zal daarom vanavond zijn om de band binnen het kamp te versterken.
Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Winnaar CSC II

« Antwoord #17 Gepost op: 4.10.2016, 23:19:47 »

Heeft dit een invloed op jouw strategie en op hoe je gaat stemmen deze eilandraad?

Het is belangrijk dat het team sterk blijft, anders moeten we elke week naar de eilandraad Zeker niet!

Qui est la taupe?
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #18 Gepost op: 4.10.2016, 23:23:30 »

Het is altijd een afweging tussen vertrouwen en proeven. Ik begrijp goed dat sommige mensen de eetproef niet zo leuk vonden, ik ben er zelf een van. Het is enorm moeilijk om zo snel al iemand weg te moeten stemmen. Mijn stem zal daarom vanavond zijn om de band binnen het kamp te versterken.
Heb je het idee dat jullie één kamp vormen of zijn er bepaalde fracties in dit kamp?

D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #19 Gepost op: 4.10.2016, 23:24:29 »

Het is belangrijk dat het team sterk blijft, anders moeten we elke week naar de eilandraad Zeker niet!
Dat vroeg ik niet Grin. Ik vroeg of de mogelijkheid van de idol invloed heeft op jouw strategie?

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 15
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005