Auteur Topic: De biechthut  (gelezen 35096 keer)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2003, 22:44:41 »
Er is nog een lange weg te gaan, maar team groen gaat winnen.
Lijkt me sterk. Wat gebeurt er namelijk op die lange weg??? Juist, teamplay word individueel. Maar as jij jezelf TEAM groen wil blijven noemen...best hoor schitzofreen??? :-X


Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2003, 23:08:05 »
Woensdagavond:

Ik hoorde groene teamleden nu zelfs onderling ruzieen in de biechthut! Ze lijken elkaars biechten af te luisteren.
Dat ze niet kunnen snappen dat de biechthut er toch echt niet is voor slappe yells of scheldpartijen.

Ik denk dat dit alles in het voordeel van ons team zal zijn. Hoe dieper de sfeer zakt in groen, hoe beter de sfeer wordt in geel.
 

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2003, 23:13:57 »
Was ik weer even met een update:

De net bedachte taktiek van de fake-ruzie begint nu al zijn vruchten af te werpen. Die zieke koe van Geel gelooft er gewoon in. Dat zegt natuurlijk iets over onze super acteerprestaties of zijn mensenkennis...

Trouwens, is geelzucht niet erg besmettelijk? Zo speelt ie zijn hele team naar huis.  ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #23 Gepost op: 6-11-2003, 20:04:34 »
Ik dacht dat geel 't enige team was dat nog een beetje te vertrouwen was ... hebben ze een pact gesloten met rood! :'(

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De biechthut
« Reactie #24 Gepost op: 6-11-2003, 23:18:14 »
Hallo!

Ik wilde effkes de groeten doen aan thuis...
Ik denk dat we vanaf nu alles in de strijd moeten gooien om bij team rood een wit voetje te halen. Alleen blijkbaar vertrouwd blauw ons niet helemaal meer?  ???. Ik bedoel, waarom zouden we blauw nog iets aandoen zolang groen nog bestaat?  ;D. Daisy maakt zich echt zorgen om niets. Maar mijn kampgenoten roepen, even vergaderen over hoe en wat ivm de mogelijke samenwerking met team rood.

Gr. Sjors
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #25 Gepost op: 6-11-2003, 23:28:36 »
Donderdagavond:

Ik heb gemerkt dat mijn imago door dit spel lichtelijk aangetast wordt. Waarschijnlijk komt dat doordat mijn doel in dit spel (winnen winnen winnen!) nu duidelijk wordt bij de anderen.

Mischien moet ik maar doen alsof het me gaat om het avontuur of de gezelligheid en moet ik me sympatieker gedragen of meer van dat soort onzin, wellicht komt dat mijn imago ten goede...

Die samenwerking van rood zie ik helemaal zitten, zolang Han maar leider wordt en niet Cora.

En de groeten aan mijn mamma! :)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #26 Gepost op: 6-11-2003, 23:51:35 »
Hey wat een geinig hutje hebben jullie hier zeg  :P

Ben uit pure verveling toch maar es komen kijken hier want met dat stelletje naja die teamleden van me is het ook niet veel bests... [alleenvoorgroen]Ik houd me goed aan Fake-ruzie-tactiek he?[/alleenvoorgroen] Nouja we schijnen niet echt populair te zijn bij de andre teams, het winnen van de eerste opdracht heeft ons meer slechts dan goeds gebracht, maar wij hoeven teminste niet peperduur ontbijt te betalen in die strandhut (of wat daar voor doorgaat), eten zat  ;D Sommige andren kunnen echter slecht tegen hun verlies en menen dan weer dat ons geweldige team ook wel ff op kan draaien voor belachelijk hoge rekeningen. Daar komt nog eens bij dat teamleden van rood overal een slaatje uit proberen te slaan en daarbij vriend en vijand oplichten...Strandhut??? mij niet gzien hoor  :P Wij hebben immers een fantastisch onderkomen  ;D EN voedsel zat.
Verder is alles prima geregeld in ons team, er heerst een natuurlijke hierarchie en iedereen accepteerd de leider. [alleenvoorgroen] Vergeet ik toch bijna de fake-ruzie-tactiek ;D [/alleenvoorgroen] Nee, das gelogen, we hebben continu ruzie en het team dreigt uit elkaar te vallen, individueel zijn we allemaal fantastich maar het teamwork is niet wat het wezen moet  :-[

groeten

EDIT: bijna vergeten die tactiek
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 00:00:11 door molice »

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2003, 15:39:41 »
Ik dacht dat geel 't enige team was dat nog een beetje te vertrouwen was ... hebben ze een pact gesloten met rood! :'(

Toen ik voorbij de biechthut liep om de overheerlijke bananen die op ons eiland groeien te gaan plukken hoorde ik daisy dit mompelen.

Ik weet hier nog niks vanaf! jullie wel?
*schudt aan de camera*

ook niet.... Nou, ik heb honger, ik ga bananen eten en wachten op de volgende aflevering

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De biechthut
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2003, 19:16:06 »
Nog 1 dag tot de eilandraad en Team Geel mag naar de Eilandraad. Maar het lijkt erop dat wij naar de volgende Eilandraad moeten.  :( . Maar ja, ik vrees mijn plek in de groep niet.

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2003, 13:09:41 »
Geweldig ! een chocoladetaart! Wat ben ik blij dat we gewonnen hebben!

Jammer voor de andere teams, ik meen het, maar volgende keer (als we een logo moeten maken  :-\) beter!  :-*

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2003, 13:21:10 »
Ik ben inmiddels met met sympathie-offensief begonnen. Ik kreeg gelijk een leuke reactie dus ik denk dat het werkt!

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2003, 17:40:49 »
bertha is opeens wel heel aardig aan het doen, ik vermoed dat hij ziek is...   ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2003, 23:15:20 »
Bertha heeft nu zelf ook eindelijk 'ns door dat z'n houding niet echt veel sympathie bij de andere expeditieleden opwekte en dat zijn imago steeds slechter werd. Hij probeert nu alles goed te maken door bij iedereen te slijmen. Of 't hem zal gaan lukken om z'n imago weer op te krikken weet ik nog zo net niet, maar ik kan wel zeggen dat ik niet geheel ongevoelig ben voor z'n complimentjes. Al begint hij 't nu wel echt te overdrijven en is 't gewoon ook echt heel overduidelijk dat hij 't alleen doet om z'n eigen kansen te vergroten. 

Verder loopt alles in team Rood natuurlijk voortreffelijk! We hebben de proef met de yell met vlag en wimpel gewonnen en de taart was echt heerlijk! Echt geweldig dat de dames me 'n groot stuk gunden, omdat ik naar boven geklommen was in die paal. Alleen jammer dat 't tussen Floortje en mij nog niet zo klikt en dat ze zich veel afzonderd van de groep. Ik kan eigenlijk maar geen greep op haar krijgen en dat vind ik erg jammer. Ik wil 't namelijk altijd graag met iedereen goed kunnen vinden.  :-\

Of 't complot met geel er gaat komen weet ik trouwens nog niet. In de eerste plaats staan nog niet alle teamleden van rood er met volle overtuiging achter en in de tweede plaats is geel nog nooit met 'n concreet goed uitgewerkt voorstel gekomen. Dus voorlopig zullen we 't denk ik toch geheel op eigen krachten moeten doen. Gelukkig hebben wij samen met de poedel van Maapie veel plezier op ons eiland en zal dat dus wel gaan lukken. Gooooo Rood!  :)
« Laatst bewerkt op: 8-11-2003, 23:29:15 door Han13 »

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2003, 23:22:55 »
whaha en dan edit je dat??  :P maar vertreffelijk laat je staan?  ::) :P :-X

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2003, 23:33:01 »
Daar ben ik weer. Ik wil nog effe kwijt dat sommige expeditieleden schijnen te vergeten dat 'n tekort aan voedsel ook je typkwaliteiten kan aantasten. Die hebben dan ook nog niet echt mogen ervaren hoe 't is om honger te lijden. Wacht maar tot ze 't zelf ook niet meer zo breed hebben!  >:( ;)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De biechthut
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2003, 23:50:39 »
Ik begin me wat zorgen te maken om Han. Ze maakt constant spelfouten en haar onvermogen om het Floortje naar de zin te maken begint volgens mij aan haar te knagen...
Ik vraag me af of het mischien toch beter is dat Cora de leider kan worden van de geel-roodcombinatie...

Ach wat zeg ik soms toch rare dingen, onzin natuurlijk!!!


 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De biechthut
« Reactie #36 Gepost op: 9-11-2003, 16:50:32 »

Tsja, die Test ook, die jongen haalt zich allerlei dingen in z'n hoofd. 't Is een hele aardige jongen hoor, maar hij is zo druk. Ik ben benieuwd hoe lang hij het nog trekt als leider van team groen, dat kan nooit goed aflopen...

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #37 Gepost op: 9-11-2003, 19:41:34 »
het gaat goed met rood! Proef gewonnen, gezellige sfeer op het eiland, we hebben genoeg stemmen gehaald in de populariteitspoll... maar er stemt (bijna) niemand op mij  :'( Wat doe ik fout?

[size=0]oja ik wilde nog effe zeggen dat ik het heel lief vind van degene die op mij gestemd heeft dattie op me gestemd heeft  :-* [/size]

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De biechthut
« Reactie #38 Gepost op: 14-11-2003, 16:05:07 »
Hallo Biechtcamera


Augustus is eruit, toch wel een beetje jammer. Waarom? Sorry voor de Lady's, maar een man praat toch het beste over voetbal. Ook al was Augustus niet mijn maatje op het eiland, over Voetbal konden we wel praten

maapie

  • Gast
Re:De biechthut
« Reactie #39 Gepost op: 14-11-2003, 16:09:30 »
Ik vind het echt heel leuk dat Jokivin bij ons komt. Ik hoop dat ze (het is toch een ze, of niet??)zich vlug thuis gaat voelen op Rood! we zullen er in ieder geval alles aan doen.

Waarschijnlijk wordt sinterklaas onze mascotte. Heel goed gevonden van Han!

tot de volgende keer maar weer.... 

-xxx-