Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
de_witte, Realitynet
Nu online
549 gasten en 61 vaste bezoekers (marvin, cartitele, Daisy, VYB, Avogadro, SjaakL, Celeone, Lukie4, Hans97, Martine72, rythovius, Whiskers, m0lmuis, hagriddler, suuz87, Loebas, Shenzi26, kwkw, BigBoots, JP1999, Marisa, Pac, Mollenmania, verdenktart, Duncton, Heinz, Mollende_Moller, EssyS, superkimmi, de_witte, Miepmandarijn, Moltijd, Rava, Kaatje1007, ruben67, Gupp, Magiicall, Molloot200, Erik Leppen, feniX-V, LT_Barclay, NicB, Naty, wouterv, FS, Nigel, ZWARTEMOL, Maxwest, JannekeSDG, Moedermol, belg, Bodejos, MoleBuster, radjon, SanderFMC, alleenlezen, Marloezzel, Black_and_White, Loezel, kloas, petra-o)
RealityTV vandaag
Wie is de mol?
Aflevering 3 - NPO 1 20:30
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Poll
Vraag: Welk(e) spel(len) zou jij graag aan willen meedoen?
Survivor - 18 (15.8%)
The Amazing Race - 4 (3.5%)
Big Brother - 13 (11.4%)
De Wonderen der Wereld - 10 (8.8%)
Zap! - 23 (20.2%)
Gladiator - 9 (7.9%)
Het Geheim van Gizeh - 8 (7%)
Wie is de mol (najaarsseizoen) - 24 (21.1%)
Ik doe sowieso niet mee - 3 (2.6%)
Ander concept....licht toe - 2 (1.8%)
Totaal aantal stemmen: 36

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: De Grote Spellenpoll  (gelezen 1639 keer)
spechteke

Geslacht: Man

« Antwoord #20 Gepost op: 28.11.2017, 23:00:55 »

survivor, big brother en zap gestemd

poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online
Black_and_White

« Antwoord #21 Gepost op: 29.11.2017, 17:40:44 »

Aan de Zwakste Schakel zou ik trouwens ook meedoen^^

Vrolijk is veel leuker :)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #22 Gepost op: 29.11.2017, 18:59:02 »

Aan de Zwakste Schakel zou ik trouwens ook meedoen^^
Die wordt gezien als klein spel en is nog niet terug gekomen omdat er niemand is om het te organiseren Wink. Mocht iemand dat wel willen doen dan kan het zeker terug komen.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #23 Gepost op: 29.11.2017, 19:14:47 »

Die wordt gezien als klein spel en is nog niet terug gekomen omdat er niemand is om het te organiseren Wink. Mocht iemand dat wel willen doen dan kan het zeker terug komen.

Wellicht in de toekomst wil ik dat weer eens oppakken Volmondig Ja

We must use time wisely and forever realise that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #24 Gepost op: 29.11.2017, 19:15:27 »

Ik zie de pm wel verschijnen Grin Wink

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
RoyL

Spelletje? It's a way of life!

« Antwoord #25 Gepost op: 29.11.2017, 22:56:13 »

Survivoe  Bravo!

Emilio is de Mol!
Lan

« Antwoord #26 Gepost op: 4.12.2017, 02:02:18 »

Ik zou heel graag een keer online WIDM willen doen, en nog een keer Survivor is natuurlijk sowieso  Love. Ik zat nog te denken aan The Big Escape omdat ik dat als concept wel erg leuk vond, ik weet alleen niet in hoeverre dat haalbaar is en/of iemand er op zit te wachten verder  Hilarisch
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #27 Gepost op: 4.12.2017, 02:17:01 »

The Big Escape is inderdaad ook leuk vooral omdat escape room opdrachten leuk zijn om te doen en te bedenken. Wel veel werk, maar het zou iets kunnen zijn om het gewoon kleiner aan te pakken. Kleinere cast en iets meer tijd voor de escapes. Plus het eliminatie proces was best wel flawed, als ik het zou organiseren zou ik dat in ieder geval veranderen.

Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Winnaar CSC II

« Antwoord #28 Gepost op: 4.12.2017, 15:00:36 »

The Big Escape was leuk ja Volmondig Ja

Qui est la taupe?
Robbieazerty

« Antwoord #29 Gepost op: 15.12.2017, 15:20:24 »

Wat een liefde voor Zap!  Bravo!
Ik zou bijna nog overwegen om een 2e reeks te verzinnen, tenzij iemand anders het graag wil doen. Dan speel ik mee!

In ieder geval iets waar je gewoon opdrachten doet en klaar. Hoe leuk Survivor ook was, doordat je moest konkelen en stemmen winnen, nam het ontzettend veel tijd in beslag want je moest ook alle berichten beantwoorden zowel op pm als in whatsapp. Want als je niet antwoordt, wordt je sowieso weggestemd. En daar heb ik helaas nog zo weinig tijd voor  Duimen omlaag
Starlight
Actief Lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #30 Gepost op: 15.12.2017, 17:23:38 »

Ohja, hier moest ik ook nog steeds stemmen. Hoewel ik in principe niet verwacht in de toekomst nog aan grote spellen mee te doen, zou ik voor Zap absoluut een uitzondering maken, dus daar heb ik als enige op gestemd. Vond het destijds erg jammer dat ik niet net iets eerder het spellenforum had gevonden.

Verder sluit ik ook niet uit dat ik ooit nog mee zou doen aan WIDM online, maar aangezien ik al 2x mee heb gedaan zal ik me daar de komende tijd niet voor aanmelden Wink

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #31 Gepost op: 15.12.2017, 17:59:45 »

Ik wil nog graag een pleidooi houden voor Gladiator. Ik vond het zo fijn dat daarvoor in principe geen gekonkel nodig was. Het frustreert me eigenlijk nog steeds dat ik uit Survivor lag omdat ik per whatsapp werd geconfronteerd met zaken tijdens het Sinterklaasvieren Tongue Bij Gladiator waren er wel sommige spellen waarin samenwerken handig was, maar in principe kon je altijd op eigen kracht doorgaan, als je maar zorgde dat je niet in de Arena kwam, of de Arena won. Het verbaast me dat er zo weinig stemmen op zijn.
Ik snap heel goed al die stemmen op Zap, dat was echt tof, zoveel afwisseling Cheesy

Keep calm and eat chocolate
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #32 Gepost op: 15.12.2017, 22:00:05 »

Ik wil nog graag een pleidooi houden voor Gladiator. Ik vond het zo fijn dat daarvoor in principe geen gekonkel nodig was. Het frustreert me eigenlijk nog steeds dat ik uit Survivor lag omdat ik per whatsapp werd geconfronteerd met zaken tijdens het Sinterklaasvieren Tongue Bij Gladiator waren er wel sommige spellen waarin samenwerken handig was, maar in principe kon je altijd op eigen kracht doorgaan, als je maar zorgde dat je niet in de Arena kwam, of de Arena won. Het verbaast me dat er zo weinig stemmen op zijn.
Ik snap heel goed al die stemmen op Zap, dat was echt tof, zoveel afwisseling Cheesy

Eens! Was ook leuk om als buitenstaander te volgen Smiley

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #33 Gepost op: 15.12.2017, 22:06:23 »

Ook eens! Stem even aangepast Smiley
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #34 Gepost op: 15.12.2017, 22:31:59 »

Dank! Cheesy Dat was ook de hele opzet van het spel. Het lijkt met echt superleuk om nog een keer te doen, maar op dit moment staat mijn hoofd daar totaal niet naar. But you never know.

En Zap was (behalve de struisvogels) echt supertof. Volmondig Ja

D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #35 Gepost op: 15.12.2017, 23:23:08 »

Ik heb zelf op Survivor en Zap! gestemd overigens Smiley. Ik zou denk ik wel aan vrijwel elk spel meedoen op dit moment muv van wie is de mol.

grasisgroen

« Antwoord #36 Gepost op: 16.12.2017, 13:52:29 »

Ja ZAP was zo leuk, iconisch  Cheesy  Ook heel leuk als je niet meedeed en erg afwisselend die verschillende tv-programma's waarvan ik soms niet eens het bestaan wist, zoals the Apprentice Bravo!  Goed om te lezen dat Robbie het nog eens wil doen  Duimen omhoog!

Ik zal niet echt meedoen aan een groot spel, hooguit als jury  Zwaai

...maar soms even niet
Lama1997

« Antwoord #37 Gepost op: 17.12.2017, 12:58:35 »

Ik zou denk ik wel aan vrijwel elk spel meedoen op dit moment muv van wie is de mol.
Trauma's?  Kiss Hilarisch

Deelnemer Mol Online 2017
D*N
Actief Lid

Get Free

« Antwoord #38 Gepost op: 17.12.2017, 13:02:17 »

Trauma's?  Kiss Hilarisch
Nee misschien ooit wel weer maar ik ben nu toeziend AL en heb al een aantal keer meegedaan Grin

Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005