Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
406 gasten en 46 vaste bezoekers (Micius, Marisa, BigBoots, Hellevuur, Duncton, sopske, Naty, ruben67, Agnes22, grasisgroen, trialk, Vieffan, hamsterdam, Joke, Whiskers, LdHmolletje, Michmol, FS, Daisy, KD., clld, D*N, TimvDons, Heinz, Kaaasje, thorinnl, Blip, HolyMoly, m0lmuis, DylanS, marvin, Soes, -ELISE-, Mollenmania, Fabiann, Lo, SanderFMC, de_witte, presentatortje, Miek1999, -Sven, Bodejos, Loezel, loetjef, hulpdakdekker, Lukie4)
Activiteitenagenda
Schrijf je nu in!
GameNight: Forumganzenbord
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Poll
Vraag: Moet Nederland nog meedoen aan het Songfestival?
Ja, ooit zullen we het winnende liedje insturen. - 26 (22.2%)
Ja, tuurlijk! Ondanks dat we het niet goed doen, blijft het een leuk festival. - 49 (41.9%)
Ja nog 1 keer en als het dan niks wordt, moeten we er mee stoppen. - 4 (3.4%)
Nee, want Nederland zal nooit meer echt voor de winst kunnen meedoen. - 20 (17.1%)
Nee, ik heb het Songfestival altijd al niks gevonden. - 12 (10.3%)
Ja/nee, om een andere reden namelijk.... - 6 (5.1%)
Totaal aantal stemmen: 117

Pagina's: 1 ... 165 166 167 [168] 169
  Print  
Auteur Topic: Het Grote Songfestival Topic  (gelezen 266103 keer)
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Geslacht: Man

Wielergek

« Antwoord #3340 Gepost op: 9.11.2017, 12:39:11 »

Ik hoor hem niet zo vaak moet ik zeggen, maar de keren dat ik hem hoor vind ik hem redelijk sterk.
En qua zangers is er weinig alternatief. Die van Racoon en Blof zijn wel goed, maar te oud om te scoren op een songfestival. Verder heb je nog Dotan, maar dat is mijn smaak niet.

You'll never walk alone
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #3341 Gepost op: 9.11.2017, 12:43:05 »

Ik ben heel benieuwd hoe hij opnieuw in Europa ontvangen gaat worden. Want ik dacht dat hij met The Common Linnits wel erg populair lag bij het publiek? Of niet?

Wel hťťl gewaagd, je zou zeggen dat hij alleen maar lager kan scoren dan een tweede plek. kiekeboe En vaag omdat er dus best wat artiesten waren die wel wilden, maar dat ze dan tůch voor iemand gaan die al geweest is...

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #3342 Gepost op: 9.11.2017, 12:50:03 »

In 2014 werd hun nummer eigenlijk alleen maar verslagen door een statement, waar sommige landen kennelijk erg gevoelig voor waren. Zoiets was in 1998 ook al gebeurd met Dana International.

Gevoelsmatig ''won'' Calm after the storm in 2014 gewoon voor mij.

Met het nu voor de tweede keer gebruikte verrassingselement in de telling, is er echter niets van te zeggen, hoewel Portugal dit jaar toch van tevoren veelvuldig werd getipt.

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #3343 Gepost op: 9.11.2017, 21:04:35 »

Als je een opvallende act wil, Shirma Rous wil ook wel.  Volmondig Ja
Of dat musicaal ook scoort ...
Ze heeft al eens op het Songfestivalpodium gestaan, als achtergrondzangeres van Anouk Volmondig Ja

Waylon, ben benieuwd! Werd op den duur wel een beetje duizelig van het filmpje.
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #3344 Gepost op: 9.11.2017, 21:08:42 »

Ze heeft al eens op het Songfestivalpodium gestaan, als achtergrondzangeres van Anouk Volmondig Ja

ze was ook met de toppers mee

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Juulx1

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3345 Gepost op: 9.11.2017, 23:04:04 »

Denk niet dat Sharon van Within Temptation nog gaat aankondigen dat ze mee gaat, er is al een video geplaatst op het officiŽle YouTube kanaal van Eurovision dat Waylon dit jaar naar Eurovision gaat. (De reacties onder de video waren over het algemeen zeer enthousiast, zal zijn omdat ze hem alleen maar kennen van The Common Linnets en hun succes in 2014.)
Gupp

« Antwoord #3346 Gepost op: 22.11.2017, 19:54:09 »

Zondagavond is de finale van het Junior Songfestival. Vandaag had Fource (de Nederlandse inzending) hun eerste rehearsal:

Nigel

Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017

« Antwoord #3347 Gepost op: 24.11.2017, 22:57:59 »

https://vote.junioreurovision.tv/ Stem even op NL en nog 2 andere liedjes

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Gupp

« Antwoord #3348 Gepost op: 25.11.2017, 12:36:11 »

Ik heb op Nederland gestemd, gewoon omdat het kan schijnheiligerd En ook op Rusland, Wit-Rusland, MacedoniŽ en AustraliŽ.
Maar ben heel benieuwd hoe voornamelijk OekraÔne, Portugal en Ierland live zijn: want ik twijfel nog of ik AustraliŽ in de finale ook zo goed ga vinden. OekraÔne raakte me niet zo in de rehearsal maar wat kan dat kind zingen zeg, Portugal vind ik gewoon zů lief en zo'n leuk refreintje dat ik er bijna op wilde stemmen en Ierland is enorm bijzonder voor het JESC. Bravo! Rusland, Wit-Rusland en MacedoniŽ vind ik gewoon super tof en moeten het wel heel erg gaan verpesten willen ze zondag geen stem van mij krijgen! Volmondig Ja

Een overzicht van alle 2d rehearsals, waarop het publiek dus nu al zijn keuzes kan doorgeven.

« Laatste verandering: 25.11.2017, 12:38:29 door Gupp » Gelogd

Nigel

« Antwoord #3349 Gepost op: 25.11.2017, 13:07:57 »

Ik heb op Nederland gestemd, gewoon omdat het kan schijnheiligerd En ook op Rusland, Wit-Rusland, MacedoniŽ en AustraliŽ.
Maar ben heel benieuwd hoe voornamelijk OekraÔne, Portugal en Ierland live zijn: want ik twijfel nog of ik AustraliŽ in de finale ook zo goed ga vinden. OekraÔne raakte me niet zo in de rehearsal maar wat kan dat kind zingen zeg, Portugal vind ik gewoon zů lief en zo'n leuk refreintje dat ik er bijna op wilde stemmen en Ierland is enorm bijzonder voor het JESC. Bravo! Rusland, Wit-Rusland en MacedoniŽ vind ik gewoon super tof en moeten het wel heel erg gaan verpesten willen ze zondag geen stem van mij krijgen! Volmondig Ja

Een overzicht van alle 2d rehearsals, waarop het publiek dus nu al zijn keuzes kan doorgeven.

Ik heb voor precies dezelfde landen gestemd! Voor mij staat de top 5 zo goed als vast. Dit is mijn top 16;

1. Rusland
2. AustraliŽ
3. Wit-Rusland (heeeeel dicht op AustraliŽ)
4. Nederland
5. MacedoniŽ
6. Polen
7. OekraÔne (heeeel dicht op Polen)
8. ItaliŽ
9. GeorgiŽ
10. Ierland (super lief meisje!)
11. Malta (enige nadeel van deze inzending is dat het People Of The Sun 2.0 is...)
12. ArmeniŽ (live verpest...)
13. ServiŽ
14. AlbaniŽ (als ze weer zo gaat schreeuwen/ haar stem forceren zoals in rehearsal 1 en nationale finale dan laatste plek..)
15. Portugal (slechtste liedje, zielig voor Mariana... ze kan heel goed zingen en is aardig!)
16. Cyprus (live gewoon niet goed..)

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Gupp

« Antwoord #3350 Gepost op: 25.11.2017, 13:46:24 »

Haha, wat leuk! Dit is mijn lijstje, de schuingedrukten staan nog niet vast, de rest waarschijnlijk wel.

1. Nederland - gewoon omdat je altijd achter je eigen land moet staan schijnheiligerd Hilarisch
2. Rusland - Hťťl mooi gezongen, ook toffe dans/aankleding op de achtergrond.
3. Wit-Rusland - Prachtig!
4. MacedoniŽ - Yes, she goes dancing through the top 5! Volmondig Ja
5. AustraliŽ - Zeker leuk, maar wel een beetje gemakkelijk qua deuntjes enzo.
6. OekraÔne - Tof, maar ik mis wel een beetje het wauw-gevoel.
7. Portugal -  Love Love Love
8. Ierland - Goed! Gewoon ťcht goed en origineel, ook leuk in haar eigen taal Bravo!

9. Polen - Mooi! Maar wordt toch wel ondergesneeuwd door de rest: maar verdiend zeker een plekje in de top 10!
10. ServiŽ - Lief, doet me een beetje denken aan Klaartje en Nicky Love
11. Cyprus - Oeh, dit liedje is top, maar de uitvoering laat heel veel te wensen over...
12. Malta - Mwah, niet echt interessant: beetje voorspelbaar ofzo.
13. AlbaniŽ - Schattig, maar daar is ook alles mee gezegd. Ben wel benieuwd naar de boodschap van haar liedje: misschien klimaatgerelateerd ofzo?
14. ArmeniŽ - Dit is het niet voor mij, ik vind dat hele rijden over het podium teveel een circusact.
15. GeorgiŽ - Saai. Totaal niet origineel.
16. ItaliŽ - Heel sympathiek komt ze over, maar vind het gewoon totaal geen power hebben en te onzeker.

Nigel

« Antwoord #3351 Gepost op: 25.11.2017, 13:53:11 »

Haha, wat leuk! Dit is mijn lijstje, de schuingedrukten staan nog niet vast, de rest waarschijnlijk wel.

1. Nederland - gewoon omdat je altijd achter je eigen land moet staan schijnheiligerd Hilarisch
2. Rusland - Hťťl mooi gezongen, ook toffe dans/aankleding op de achtergrond.
3. Wit-Rusland - Prachtig!
4. MacedoniŽ - Yes, she goes dancing through the top 5! Volmondig Ja
5. AustraliŽ - Zeker leuk, maar wel een beetje gemakkelijk qua deuntjes enzo.
6. OekraÔne - Tof, maar ik mis wel een beetje het wauw-gevoel.
7. Portugal -  Love Love Love
8. Ierland - Goed! Gewoon ťcht goed en origineel, ook leuk in haar eigen taal Bravo!

9. Polen - Mooi! Maar wordt toch wel ondergesneeuwd door de rest: maar verdiend zeker een plekje in de top 10!
10. ServiŽ - Lief, doet me een beetje denken aan Klaartje en Nicky Love
11. Cyprus - Oeh, dit liedje is top, maar de uitvoering laat heel veel te wensen over...
12. Malta - Mwah, niet echt interessant: beetje voorspelbaar ofzo.
13. AlbaniŽ - Schattig, maar daar is ook alles mee gezegd. Ben wel benieuwd naar de boodschap van haar liedje: misschien klimaatgerelateerd ofzo?
14. ArmeniŽ - Dit is het niet voor mij, ik vind dat hele rijden over het podium teveel een circusact.
15. GeorgiŽ - Saai. Totaal niet origineel.
16. ItaliŽ - Heel sympathiek komt ze over, maar vind het gewoon totaal geen power hebben en te onzeker.

Ik vind GeorgiŽ juist erg origineel. En dat klopt wat je zegt over AlbaniŽ. Het gaat erover dat je de natuur niet moet verwoesten, so don't touch my tree.. Maar het komt niet echt binnen bij mij..

-Sven

Voorheen Molloot200

« Antwoord #3352 Gepost op: 26.11.2017, 16:05:38 »

Zijn er mensen die nu Fource aan gaan moedigen? Grin

Ze zijn als derde (dus al bijna). Wel jammer dat Nederland bijna altijd vroeg op de avond zit.

:-)
Black_and_White

« Antwoord #3353 Gepost op: 26.11.2017, 17:14:27 »

Oh help wat is alles verschrikkelijk zeg!
Nederland ook Schaam

R.I.P mijn Bella-tunnel. 20-12-Ď17 - 20-01-Ď18
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #3354 Gepost op: 26.11.2017, 17:32:25 »

De nummers nu voor het eerst gehoord, en als ik mag zeggen: mijn favorieten: Wit Rusland en ServiŽ.
Nu ook voor het eerst Nederland gehoord, en als ik eerlijk ben... Niet echt interessant.

Ich bin ein Bšrliner!
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #3355 Gepost op: 26.11.2017, 18:06:05 »

Net even stukje zitten kijken, gewoon de meeste punten van de thuisstemmers  Shocked en ook al vond ik het nummer totaal niet bijzonder, is een vierde plaats erg knap  Duimen omhoog!
-Sven

Voorheen Molloot200

« Antwoord #3356 Gepost op: 26.11.2017, 18:07:29 »

Ja, topprestatie! Hoogste stemmen van thuis had ik echt niet verwacht, dacht dat dat wel Malta zou worden. Wel supergoed dat Nederland die binne heeft gesleept.

:-)
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #3357 Gepost op: 26.11.2017, 18:08:28 »

En gelukkig heeft Rusland gewonnen en niet GeorgiŽ. Vond ik een vele malen beter nummer...

Ich bin ein Bšrliner!
Black_and_White

« Antwoord #3358 Gepost op: 26.11.2017, 18:11:46 »

Wel grappig dat NL toch de meeste had van het publiek! Hilarisch

R.I.P mijn Bella-tunnel. 20-12-Ď17 - 20-01-Ď18
Gupp

« Antwoord #3359 Gepost op: 26.11.2017, 18:46:28 »

Bizar dat we vierde zijn geworden! Bravo! Had dat echt niet verwacht na een teleurstellende eerste puntenronde van de vakjury. Verrassend dat Nederland het meeste online stemmen gekregen heeft, maar vermoedelijk ook wel hťťl veel daarvan door Nederlanders? Hilarisch Trouwens, wel weer heel erg jammer dat de site plat lag door de grote belangstelling.

Pagina's: 1 ... 165 166 167 [168] 169
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005