Auteur Topic: Reality TV: Mijn vrouw, jouw vrouw  (gelezen 2329 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Reality TV: Mijn vrouw, jouw vrouw
« Gepost op: 11-01-2004, 15:57:55 »
zondagvond op rtl 4.

echt heel leuk, 2 vrouwem in GB wisselen een week van gezin, en dat brengt hele leuke en ongemakkelijke momenten met zich mee......kijken dus vanavond!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality TV: Mijn vrouw, jouw vrouw
« Reactie #1 Gepost op: 11-01-2004, 17:55:53 »
Ik heb 't vorig seizoen een paar keer gezien en ik vind 't dus wel een grappig programma ;D. Niet waar ik nou echt speciaal voor zou thuis blijven, maar als er niks is dan zou ik 't wel opzetten. Maar gezien 't tijdstip dat 't dit jaar wordt uitgezonden zal er niet veel van gaan komen om te volgen, maar als m'n moeder 't opneemt kijk ik misschien wel mee. :)

Ennuh ... 't is Jouw Vrouw Mijn Vrouw (andersom dus ;))

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Reality TV: Mijn vrouw, jouw vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2004, 09:07:57 »
Gisteren heb ik het gezien, en het heeft gewerkt bij allebei! de ene vrouw, Nick had een man die helemaal niks in het huishouden deed, haar in de rondte commandeerde, en haar zelfs omkocht voor allerlei "gunsten" bijvoorbeeld bier halen voor hem. Naar zijn 2 kinderen keek hij niet om, hij had het te druk met de playstation.

Die andere vrouw Jane had een man die precies andersom was, hij deed alles in het huishouden, was een geweldige vader voor de kinderen, maar zij hadden het niet breed, terwijl het andere gezin geld zat had.

Het blijkt dan dat de 2 mannen broers zijn die elkaar al 9 jaar niet gezien hebben..

Jane zegt de man van Nick eens goed de waarheid, en slaagt er op een gegeven moment in een slot op de computerkamer te doen, zodat de man zich wel met het huishouden en de kinderen bezig moet houden.

En Nick kan haar zwager ervan overtuigen dat hij over zich laat lopen, en dat Jane echt wel wat meer in het huishouden kan doen.

De 2 mannen blijken allebei veranderd te zijn, dus eind goed al goed.

Vorige week was het nog spectaculairder vond ikzelf.
Ook weer een rijk gezin (2 kids en een vrouw die niks in het huishouden doet) en een arm gezin (8 kids waarvan de man niks in het huishouden doet)
die "arme" vrouw, was ervan overtuigd dat die "rijke" vrouw het aanlegde met haar man, dus na 3 dagen heeft ze haar haar huis uitgestuurd. Dat was wel mooi.
we're back :(

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Reality TV: Mijn vrouw, jouw vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2004, 13:50:11 »
Heeft er niemand gekeken? ???