Auteur Topic: [CL] Dag 4: Zware tijden  (gelezen 40577 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #220 Gepost op: 27-01-2020, 16:50:05 »
Oké goede argumenten maar waarom kom je hier nu pas mee Dennis? Het komt nu meer over als een betoog om niet op Lucy te stemmen en haar zo te beschermen  ???
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #221 Gepost op: 27-01-2020, 16:51:17 »
Oké goede argumenten maar waarom kom je hier nu pas mee Dennis? Het komt nu meer over als een betoog om niet op Lucy te stemmen en haar zo te beschermen  ???
Lees nog een keer want dit leg ik letterlijk uit in mijn post ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #222 Gepost op: 27-01-2020, 16:55:07 »
Ja maar ik bedoel meer waarom je niet eerder met deze theorie over L Lawliet bent gekomen? Like, dit had je elk moment kunnen posten maar je komt er nu pas mee  ??? ik snap dat als je iemand niet verdenkt dat je met een andere naam kan komen, maar dit had je ook veel eerder kunnen doen.
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #223 Gepost op: 27-01-2020, 17:00:46 »
Ja of je leest lekker niet, kan ook hè ;D.

Jij hoeft ook niet overtuigd te zijn, doe lekker je ding. Er zijn meer stemmen dan de jouwe ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #224 Gepost op: 27-01-2020, 17:03:18 »
het is dat ik lucy al op dag 1 verdacht maar vindt wat d'n zegt ook wel kloppen eigenlijk
en het maakt eigenlijk niet uit wat je stemt of doet het is altijd verdacht op elke manier.
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #225 Gepost op: 27-01-2020, 17:05:22 »
Ja of je leest lekker niet, kan ook hè ;D.

Jij hoeft ook niet overtuigd te zijn, doe lekker je ding. Er zijn meer stemmen dan de jouwe ::jaja::.
Ik zie wel dat er staat dat je hem niet snel wil targetten maar we zijn al een week bezig  ??? like 2 dagen geleden was iedereen al wel eens getarget, dus ik vind dat geen hele goede reden. En zeker niet dat je iemand voor het "vermaak" er in wil houden, like ik vind Lucy ook één van de leukste spelers maar ik vertrouw haar niet. Je wil toch winnen als team?
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #226 Gepost op: 27-01-2020, 17:10:41 »
Als je wil winnen moet je vooral op mij stemmen ja :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #227 Gepost op: 27-01-2020, 17:12:00 »
Ik zie wel dat er staat dat je hem niet snel wil targetten maar we zijn al een week bezig  ???
En we zijn nog steeds met meer dan 30 deelnemers dus het is nog steeds vroeg in het spel imo

Citaat
like 2 dagen geleden was iedereen al wel eens getarget, dus ik vind dat geen hele goede reden.
Mag je vinden, maar dat ik hier nu mee kom maakt het argument niet minder sterk. Ik kan ook niet alle verdachte dingen posten die ik zie want dan maak je teveel vijanden en wordt ik binnen no time afgemaakt ::).

Citaat
En zeker niet dat je iemand voor het "vermaak" er in wil houden, like ik vind Lucy ook één van de leukste spelers maar ik vertrouw haar niet.
Oh nee nee, ik wou Lawliet er in houden voor vermaak ;D, niet Lucy.

Citaat
Je wil toch winnen als team?
Vandaar mijn argument nu om een overvaller te killen in plaats van iemand waarvan ik denk dat ze een gegijzelde is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #228 Gepost op: 27-01-2020, 17:22:06 »
Oké, ik moet zeggen, een goed overzicht en redenatie DC. Dit is zoveel onnodig zoekwerk voor een overvaller, dat ik wel geloof dat je een gegijzelde moet zijn. En dit helpt mij ook om objectief te kijken naar de groep, in combinatie met de stemresultaten.

In WvW is mijn strategie meestal om keihard anderen willekeurig uit te dagen om zo de wolven mogelijk te laten struiken over hun eigen woorden. Ik heb al heel snel gemerkt dat anderen die tactiek ook aannemen, waaronder de zeer befaamde Focus. Extra chaos is wat mij betreft onnodig, dus in plaats daarvan heb ik me op de achtergrond gehouden, enigszins ook gedwongen omdat ik het echt te druk heb af en toe.

Maar goed, mijn verdenkingen. Die overvallers zorgen natuurlijk dat er geen connectie in hun stemmingen te zien is. Dus er zal een op Molduck hebben gestemd, een op Lucy, op Swifty, Jacco etc. Maar, ondanks wat hier wel of niet is gezegd over de eerste stemronde op MoleBuster, geloof ik dat de kans heel klein is dat een overvaller op hem heeft gestemd. Een wolf kan op een wolf stemmen, ja, maar eigenlijk alleen als de andere wolf toch inactief is of al 100% bewezen is. Zo niet, dan stemmen ze alleen op elkaar om te zien dat ze niet samenwerken.

Filter de MoleBuster stemmers voor nu dus weg. Inactiviteit als onderbouwing is om het even. Er zal vast daar ook een mix van bestaat in het overvallersteam. Als ik dan mag aannemen dat de observatie van DC kloppend is, dan vind ik Lucy, Ennasil en Belg pittig verdacht, op objectieve basis. En ik zal dan ook wel op een van hen stemmen.

Dus dan hoop ik dat jullie nu een beetje weten hoe ik in het spel sta en dat inactiviteit geen reden mag zijn om mij weg te stemmen. En zo wel, be my guest, ik heb het vertrouwen dat er een paar hele actieve wolfspeurders in de groep zitten die ons hoe dan ook wel de overwinning zullen verschaffen.  ::hypocriet::








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #229 Gepost op: 27-01-2020, 17:24:16 »
Wat Lucy post, ookal is het om zichzelf vrij te pleiten, klopt wel. Zij is wel slim genoeg om niet MM te killen als die net haar Enorm verdacht heeft lopen maken. Want dan zou ze nog verdachter worden en sowieso de volgende dag de meerderheid van de stemmen krijgen.

En dat D*N lawliet onder de bus gooit om vriendin Lucy te redden  is ook niet waar natuurlijk. Zij kunnen spel en vriendschap wel uit elkaar houden en hebben al vaker messen in elkaar’s rug gestoken om zelf verder te geraken. D*N zou niet zijn mogelijke winst in dit spel opgeven enkel om Lucy te kunnen beschermen.


Aaah dubbel dubbel dubbel!!!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #230 Gepost op: 27-01-2020, 17:24:40 »
Ik vind persoonlijk mensen die vorige keer niet gestemd hebben verdacht omdat je je dan niet tegenover 1 iemand met argumenten hoeft te verantwoorden en je makkelijk wegkomt met een smoesje, daarnaast ook mensen die zeggen op iemand te stemmen zonder met argumenten te komen daarvoor (meelopers), dus ik ga vanavond nog even alles doorlezen en mijn stem daarop baseren :)
I will follow my inner gold

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #231 Gepost op: 27-01-2020, 17:26:15 »
sowieso als het spel afgelopen is en de wolven bekend zijn ga ik alles teruglezen om te kijken hoe sneaky ze het hebben gespeeld
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #232 Gepost op: 27-01-2020, 17:35:09 »
Ik ga dit never ever nog teruglezen. Dat kost me nog eens twee maanden ofzo  :-X


Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #233 Gepost op: 27-01-2020, 17:35:57 »
Ik ga dit never ever nog teruglezen. Dat kost me nog eens twee maanden ofzo  :-X



+1

Ik heb nu soms al moeite om alles goed door te lezen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #234 Gepost op: 27-01-2020, 17:38:24 »
Door Lucy's verdediging ga ik toch weer twijfelen (ik weet niet waarom eigenlijk, het speelt gewoon (bewust of onbewust) in op m'n schuldgevoel ::hug:: ), en D*N heeft misschien ook wel een punt. Echter, omdat Mollenmania en Frank wel voor het wegstemmen van Lucy zijn, en de simpele reden dat ik hen in elk geval kan vertrouwen, en D*N en Lucy niet, gaat mijn stem toch naar Lucy. ::sorry::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #235 Gepost op: 27-01-2020, 17:42:53 »
alleen hun berichten dan he ::rofl::
voor de rest ben ik het spoor een beetje kwijt van verdenkingen en alles dus ik denk dat ik maar op lucy stem dan aangezien ik haar toch eerst verdacht, alleen elke keer als ze terugvecht voel ik me heel sad om op haar te stemmen. ze speelt toch een beetje met mijn gevoel, dus deze stem gaat een beetje pijn doen ::sorry::, tenzij ze een overvaller is natuurlijk ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #236 Gepost op: 27-01-2020, 17:50:22 »
Uhm mag ik er even op wijzen dat Frank en Mollenmania weliswaar geen overvallers zijn maar verder net zoveel weten als ieder ander?

Op mij stemmen alleen omdat zij dat zeggen lijkt me een beetje dom. En ja terecht dat jullie je schuldig voelen aangezien je op mij gaat stemmen naar aanleiding van een persoonlijke aanval van twee mensen die dat al vanaf dag 1 doen en zich daar nogal op blind staren! De argumentatie van D*N is veel meer gericht op feiten, namelijk het feit dat MoleBuster een overvaller was, wat het enige is wat we zeker weten

Ik stem in ieder geval op Lawliet en hoop dat jullie hierna eens naar mijn verdachten gaan kijken, waar ik nu natuurlijk niet op kan stemmen omdat mezelf dat de kop zou kosten.

Verder wil ik nogmaals benadrukken dat het van mij als wolf wel enorm dom zou zijn om te pleiten voor de dokter om zich bekend te maken en te zeggen wie die gered heeft. Als ik had geweten dat Frank de dokter was en MM gered had, had ik natuurlijk never ever gewild dat dat bekend zou worden ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #237 Gepost op: 27-01-2020, 17:54:41 »
Persoonlijk vind ik de argumenatie voor Lawliet logischer dan die voor Lucy. Of heb ik iets totaal over het hoofd gezien ???

Daarnaast blijft de opmerking van iemand, over de hint van He Mama ook in mijn gedachte zitten. Gelde die alleen voor Molduck of was er nog een ander persoon waar deze voor zou kunnen gelden? Ga ik even opzoeken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #238 Gepost op: 27-01-2020, 17:57:59 »
Ik ga sporten en mijn stem voor Lucy blijft staan.

Als Lucy gegijzelde blijkt te zijn, sorry Lucy vanuit het diepste van mijn hart maar je hebt al in het begin van het spel de indruk gewekt dat je een overvaller was  ::sorry::

Maargoed, ik ga er nog steeds van uit dat Lucy een overvaller is.
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #239 Gepost op: 27-01-2020, 18:02:20 »
Mijn redenen om vandaag toch op Lucy te stemmen.

1- Ik vind Lucy verdacht.
2- Ik wil eens een keer van die onzekerheid af rondom Lucy.
3- Ik wil eens kunnen controleren of we de personen die haar beschermen en die zij beschermt kunnen vertrouwen.

Dan stem ik morgen wel op Lawliet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?