Auteur Topic: [CL] Dag 4: Zware tijden  (gelezen 40540 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #240 Gepost op: 27-01-2020, 18:02:34 »
Ik reageer niet op alles omdat je bericht nogal mosterd na de maaltijd is. Pas als je verdacht wordt ga je reageren. Dat maakt het imo alleen maar verdachter. Maar als je er op staat...

Ja Jezus sorry hoor maar alles wat ik zeg wordt toch weer neergezet als verdacht. Vinden jullie het dan gek dat ik niet meer echt reageer?
Toen ik te fel reageerde was het verdacht en nu ik niet meer zo fel reageer ben ik ook verdacht?

Waarom zou iets verdacht zijn als je een weerlegging hebt? Het gaat dan ook niet om felheid waar je het nu om onverklaarbare reden op probeert te gooien maar om een inhoudelijke reactie. Die je dus niet gaf. In het begin vond ik je reactie te fel voor de aantijging die er tegen je lag, alsof je je betrapt voelde. De inhoud van die reactie was trouwens ook al niet overtuigend (zoals B&W ook aanhaalt).

Dat je nú pas met een inhoudelijke reactie komt is mosterd na de maaltijd. Pas nu je gevaar loopt om lynch te worden ga je inhoudelijk reageren. Daarvoor lachtte je Frank en mij gewoon uit.
Daarbij is het hele punt is dat je dat reageren wsl niet meer had hoeven doen als ik dood was.

Ik weet dat je geen overvaller bent Mollenmania, maar jij en Frank zijn allebei wel echt ontzettend stom bezig. Ik zou in ieder geval heel goed kijken naar de mensen die zo makkelijk meegaan in op mij stemmen. Moeten we niet eens kijken naar stemgedrag in plaats van deze vage beschuldigingen?


Goed plan! Ik zie je analyse met smart tegemoet. Makkelijk praten maar je analyseert zelf ook niet op basis van stemgedrag. Ldh heb je gestemd omdat hij raar deed en MV vindt je verdacht omdat hij verdacht gedrag vertoont (volgens D*N). Sws betwijfel ik of er nou zo veel uit stemgedrag te halen valt, behalve dan meeschapers, maar stemgedrag is niet alles.

Het is voor mij op m’n mobiel ontzettend lastig om inhoudelijk overal op te reageren. Ik doe mijn best maar citeren en citaten uit elkaar halen om erop te reageren is heel veel werk op de mobiele site. Ik heb mijn laptop afgelopen dagen niet gezien, dus dat gaat ook moeilijk.

Je hoeft ook niet alles te citeren. Je kunt ook zonder citaat reageren, dat doe je nu toch ook?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie de overvallers zijn. Ik wilde dus niet teveel daarover praten, omdat ik 1 geen idee heb en 2 mezelf daar alleen maar nog verdachter mee leek te maken.

Verdachten noemen zonder onderbouwing is anders nog veel verdachter dan onderbouwingen geven. En in mijn optiek zijn het alleen de overvallers die bang zijn verdacht te worden. Burgers zouden juist hun nek uit moeten steken om de wolven het moeilijk te maken. Wat jij doet is nou typisch wolfs omdat je het de overvallers makkelijk maakt zich in de massa te verschuilen.

Mollenmania, ik snap echt wel waar je mening vandaan komt, maar het is echt niet verstandig om mij te gaan lynchen. Er is al eerder gezegd dat ik een erg ervaren speler ben. Zou ik dan jou echt willen vermoorden na je overduidelijke post over mij? En als ik dat dan had gedaan, zou ik dan graag willen dat de dokter zich bekend maakt zodat je nog eens uitgebreid aan iedereen kan gaan uitleggen waarom ik een wolf moet zijn? Als ik een wolf was, zou ik de lijn doorzetten om mensen neer te schieten die nauwelijks iets gezegd hebben, zodat de burgers er geen informatie uit kunnen halen. Maar goed dat kunnen jullie natuurlijk niet weten, dus dit schiet ook niet echt op. Ik weet verder niet wat ik kan zeggen.

Je kan lezen waarom ik denk dat je me geluncht hebt en een ervaren speler zou dit natuurlijk zeggen, had niet anders verwacht.

Ik heb geen idee waarom je dit persoonlijk zou opvatten en komt meer over als op gevoel proberen te spelen. Wat dus nog lukt ook bij Spacy zie ik.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #241 Gepost op: 27-01-2020, 18:07:48 »
Holy moly wat heb ik allemaal gemist  ::oink::

Ik ga even lezen.........

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #242 Gepost op: 27-01-2020, 18:08:02 »
Persoonlijk vind ik de argumenatie voor Lawliet logischer dan die voor Lucy. Of heb ik iets totaal over het hoofd gezien ???

Daarnaast blijft de opmerking van iemand, over de hint van He Mama ook in mijn gedachte zitten. Gelde die alleen voor Molduck of was er nog een ander persoon waar deze voor zou kunnen gelden? Ga ik even opzoeken.

Eens, ik vind de tegenargumentaties van Lucy sterker dan die van Lawliet. Lucy is nog niet volledig afgeschreven, maar Lawliet springt ook hard naar boven. Eén van de twee gaat mijn stem krijgen, maar ik blijf nog even wachten... zoals brtdm zegt zou het ook wel handig zijn om de onzekerheid over Lucy weg te hebben...

En ja inderdaad, molduck... ik heb vorige keer al op haar gestemd en zou dat het liefst weer doen, maar ik denk dat ik er niet genoeg mensen voor mee krijg, dus wil mijn stem ook niet weggooien.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #243 Gepost op: 27-01-2020, 18:11:13 »
Ik was begonnen met dag 3 en vind bijna gelijk dit overtuigend klinkende post van Lucy om voor Swifty te gaan.
Wetende dat we beïnvloedbare meelezende inactieven hebben is dit gewoon verdacht. Omdat we achteraf weten dan Swifty goed is.

Citaat
Ik vond Swifty ook al verdacht dus ben het wel met je eens ::jaja::
Interessante theorie! Plus als Swifty overvaller is, is de kans groot dat de meeste mensen die in haar lijstje van ‘verdacht inactief’ staan gegijzelden zijn


@D*N:
Ik vind je aanval op Liewliet niet heel sterk met 1 quote en een hint. Ben het wel eens dat die quote wel raar is qua stijl.

@Lawliet:
Nu kom je in eens in de lucht met hoe je het spel normaal speelt maar dat verklaard niet hoe je dit spel speelt, namelijk passief zonder speldenprikken. Het is ook vreemd dat je niet inhoudelijk reageert op de volle aanval van D*N
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #244 Gepost op: 27-01-2020, 18:11:46 »
Eens, ik vind de tegenargumentaties van Lucy sterker dan die van Lawliet. Lucy is nog niet volledig afgeschreven, maar Lawliet springt ook hard naar boven. Eén van de twee gaat mijn stem krijgen, maar ik blijf nog even wachten... zoals brtdm zegt zou het ook wel handig zijn om de onzekerheid over Lucy weg te hebben...

En ja inderdaad, molduck... ik heb vorige keer al op haar gestemd en zou dat het liefst weer doen, maar ik denk dat ik er niet genoeg mensen voor mee krijg, dus wil mijn stem ook niet weggooien.

Ben ik met je eens.

Persoonlijk vind ik de argumenatie voor Lawliet logischer dan die voor Lucy. Of heb ik iets totaal over het hoofd gezien ???

Daarnaast blijft de opmerking van iemand, over de hint van He Mama ook in mijn gedachte zitten. Gelde die alleen voor Molduck of was er nog een ander persoon waar deze voor zou kunnen gelden? Ga ik even opzoeken.

Om terug te komen op de andere persoon. Als ik het goed teruggelezen heb, had MV het over dat het liedje uit Moldavië komt en dat Sander als enige Moldavië is geweest? Hadden mensen niet eerder al hun vraagtekens bij Sander? Ga eerst even een hapje eten, daarna kijk ik daarnaar.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #245 Gepost op: 27-01-2020, 18:16:31 »
Goh wat toevallig dat D*N nu met grote zekerheid een overvaller weet. Je zou bijna denken dat D*N en Lucy een goed/slecht koppel zijn ::)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #246 Gepost op: 27-01-2020, 18:21:18 »
@D*N:
Ik vind je aanval op Liewliet niet heel sterk met 1 quote en een hint. Ben het wel eens dat die quote wel raar is qua stijl.
Lawliet heeft ook maar 1 post om inhoudelijk te quoten, dus ja haal daar je eigen conclusies uit ;).

Citaat
@Lawliet:
Nu kom je in eens in de lucht met hoe je het spel normaal speelt maar dat verklaard niet hoe je dit spel speelt, namelijk passief zonder speldenprikken. Het is ook vreemd dat je niet inhoudelijk reageert op de volle aanval van D*N
Tweede inhoudelijke bijdrage en kijk weer een verdachte post ::vergroot::

Goh wat toevallig dat D*N nu met grote zekerheid een overvaller weet. Je zou bijna denken dat D*N en Lucy een goed/slecht koppel zijn ::)
Ik heb al bijna eigenhandig een overvaller neergehaald, what did you do? Twee gegijzelden kapot targetten... Dat je vrijgepleit bent betekent niet gelijk dat je juiste keuzes maakt blijkt ook maar weer  ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #247 Gepost op: 27-01-2020, 18:26:42 »
vindt het wel grappig dat mollenmania precies doet wat ik ook deed op dag 1 tegen lucy keiharde verdenking, het is dat hij  gijzelaar is maar ik werd gelijk verdacht met 8 stemmen
chipsverslaafde <3

Online SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #248 Gepost op: 27-01-2020, 18:29:51 »
Op mij stemmen alleen omdat zij dat zeggen lijkt me een beetje dom. En ja terecht dat jullie je schuldig voelen aangezien je op mij gaat stemmen naar aanleiding van een persoonlijke aanval van twee mensen die dat al vanaf dag 1 doen en zich daar nogal op blind staren!
Voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik op jou stem omdat zij het zeggen, maar zij zijn wel mijn enige houvast. Van elk ander persoon in het spel moet ik maar afwachten of hun berichten misleidend zijn; zo ook die van jou. Dus de feiten die zij tegen jou noemen, daar hecht ik meer waarde aan dan de feiten die jij ter verdediging van jezelf noemt. Daarnaast is de belangrijkste reden dat ik op jou stem, omdat ik dan weet of we die hints in de beginverhaaltjes serieus kunnen nemen of niet, dus jouw rol levert heel wat info op.

Goed punt dat Lucy en D*N een koppel kunnen zijn. Als ik in het hoofd van Cupido kruip, zou dit een logische keuze kunnen zijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #249 Gepost op: 27-01-2020, 18:38:51 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #250 Gepost op: 27-01-2020, 18:42:01 »
@Lawliet:
Nu kom je in eens in de lucht met hoe je het spel normaal speelt maar dat verklaard niet hoe je dit spel speelt, namelijk passief zonder speldenprikken. Het is ook vreemd dat je niet inhoudelijk reageert op de volle aanval van D*N

Ik was bezig met het typen van mijn bericht en in de tussentijd is dat bericht dus ontstaan. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik er niet in genoemd werd, dus ik heb het niet teruggelezen. Nu wel.

De argumentatie van D'N is vrij veel kul. Ik kan heel goed begrijpen dat ik verdacht ben vanwege rare stemming. Ik zou mezelf ook verdenken, als ik niet wist wat mijn rol was. Als het verder gebaseerd is op de hints in de tekst dan is dat wel grote onzin, want die kun je beredeneren zodat ze precies in je tunnelvisie passen.

Ik denk dat het nu helaas te laat is voor mij om me hier nog uit te verdedigen, immers, zo'n laatste 'actieve' eindsprint zal ook wel weer enorm verdacht zijn. Naar mijn weten heb ik mezelf en mijn gedrag tot dusver best wel redelijk verklaard in mijn vorige bericht. En ja, als het verdacht is inactief te zijn, dan zij dat maar zo. Ik weet oprecht ook niet meer hoe ik mezelf objectief zou kunnen verdedigen zonder zinloos in de aanval te gaan tegen D'N, want ik heb geen concrete argumenten om hem te verdenken.

Maar goed, als ik vanavond gelyncht wordt, dan wil ik nog wel even zeggen dat ik van jullie heb genoten ::love::, ik hoop dat die krengen van een overvallers flink neer zullen gaan >:D en uiteraard dat ik lekker geluncht heb. ::joehoe::


P.S.: Iedereen die denkt:"Waar haalt hij in godsnaam al die WidM fragmenten vandaan als hij zo inactief is en weinig tijd vrijmaakt?" Ik heb die fragmenten in stock staan. Sommigen hier kunnen dat hopelijk bevestigen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2020, 18:45:45 door L. Lawliet »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #251 Gepost op: 27-01-2020, 18:42:08 »
Ik heb al bijna eigenhandig een overvaller neergehaald, what did you do? Twee gegijzelden kapot targetten... Dat je vrijgepleit bent betekent niet gelijk dat je juiste keuzes maakt blijkt ook maar weer  ::vergroot::

Tja ik heb dan ook geen wolvenmaatje die mij vertelt wie de wolven zijn zodat mijn maatje gered kan worden.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #252 Gepost op: 27-01-2020, 18:46:57 »
Tja ik heb dan ook geen wolvenmaatje die mij vertelt wie de wolven zijn zodat mijn maatje gered kan worden.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #253 Gepost op: 27-01-2020, 18:55:03 »
Hmmm dat ze koppeltje zijn zou best wel kunnen. Zoals ik al zei: D*N gaat Lucy niet zomaar verdedigen omdat ze vrienden zijn. Maar misschien inderdaad wel omdat ze koppel zijn. Alleen moet dat niet perse een goed/slecht koppel zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #254 Gepost op: 27-01-2020, 19:01:41 »
Mitchkox is uitzonderlijk later thuis, deadline wordt op 22:00 geplaatst!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #255 Gepost op: 27-01-2020, 19:08:38 »
P.S.: Iedereen die denkt:"Waar haalt hij in godsnaam al die WidM fragmenten vandaan als hij zo inactief is en weinig tijd vrijmaakt?" Ik heb die fragmenten in stock staan. Sommigen hier kunnen dat hopelijk bevestigen.
Ik bevestig dit, vooral blijven doen  ::bravo::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #256 Gepost op: 27-01-2020, 19:11:00 »

Mollenvanger vind ik ook nog steeds verdacht om dezelfde redenen als eerder. Hij is vandaag ook verdacht stil vergeleken met andere dagen.
Als je even had gekeken wanneer ik voor het laatst online was, had je gezien dat ik sinds vannacht 00.00 nog wat niet meer online ben geweest haha. Ik heb ook nog een leven naast dit spel :P

Ben vandaag de hele dag met andere dingen in de weer geweest dus logisch dat ik stiller dan normaal was. Maar uiteraard is dat ook verdacht zeker? Ik heb overigens gisteravond al op jou gestemd (omdat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn vandaag). Maar ik kan hem nog wijzigen, want moet nog 2 pagina's bijlezen.

Edit 1:
Daarnaast blijft de opmerking van iemand, over de hint van He Mama ook in mijn gedachte zitten. Gelde die alleen voor Molduck of was er nog een ander persoon waar deze voor zou kunnen gelden? Ga ik even opzoeken.

Edit 2:
Dat was ik. Ik koppelde Hey Mama aan SanderFMC. Hij was als enige op het RN songfestival afgevaardigde van Moldavië en Hey Mama is een inzending van Moldavie op het Eurovisie songfestival. Maar niemand ging daar verder op in...

Edit: 3:
Ik vind persoonlijk mensen die vorige keer niet gestemd hebben verdacht omdat je je dan niet tegenover 1 iemand met argumenten hoeft te verantwoorden en je makkelijk wegkomt met een smoesje, daarnaast ook mensen die zeggen op iemand te stemmen zonder met argumenten te komen daarvoor (meelopers), dus ik ga vanavond nog even alles doorlezen en mijn stem daarop baseren :)

Edit 4:
Ik vind ze niet per se verdacht, maar ik vind het wel opmerkelijk ja. Want niet stemmen is geen argumentatie nodig, dus blijf je buiten de discussie. Ik vond daarin vooral Molduck heel raar. Ze gaf aan te stemmen, maar deed dat uiteindelijk niet. Misschien dat dit al gezegd is ergens, maar dat viel me op. Ik verdenk haar overigens niet op het moment.

Ja nouja ik denk dat het verstandig is om op één van de verdachten van MM te stemmen, maar hij moet even reageren met wat hij denkt dat slim is  ::)
Voor nu laat ik nog mijn stem op Lucy staan, want heb de gemiste berichten doorgespit en nu twijfel ik na wat ik heb gelezen weer.  gek was mijn stem op Lawliet in ronde 2 ook weer niet als ik het nu het teruglees?

Edit 5:
Vind ik ook een sterke hint ::jaja::, volgens mij had ik hier overheen gelezen.
::ok:: kan gebeuren, Quote hem hier voor wie het gemist heeft:

Even tussendoor een theorie m.b.t een mogelijke hint. Het nummer Hey Mama was de inzending van Moldavië op het Eurovisie Songfestival. De enige die ooit hier op het forum Moldavië heeft gepresenteerd tijdens een songfestival was SanderFMC  ::vergroot::

Waarschijnlijk is het niks, maar wilde het toch even delen :P

Edit 6:
denk dat we nu ook er van uit kunnen gaan dat dc niet een wolf is ::oink:: ::rofl::
Vooralsnog ga ik ervan uit van niet, maar dat hele overzicht maken kán een ideale dekmantel van vertrouwen zijn. Alleen DC werd in het begin verdacht / geopperd om weggestemd te worden kwam toen online, alleen ik geloof hem van toen hij zei dat hij het vergeten was. Dus op dit moment niet heel hoog op mijn verdachtenlijstje. Daar staan (of stonden) en Lawliet (stem dag 2) en Lucy (stem dag 3) waar het nu ook tussen lijkt te gaan zoals Sander aangeeft.

Edit 7:
Ja Mollenvanger ik deed je negeren want dat is extreem grappig ;D. Ik vond Lawliet al vanaf z'n eerste post ontzettend verdacht maar wou hem nog niet zo snel targetten gezien hij grappig en nieuw is, en dat zo zonde is om zo iemand snel weg te stemmen voor mijn vermaak ::hypocriet::. Maar nu gooi ik hem er toch maar in:
::rofl:: haha, dacht al zoiets. Kan er ook wel om lachen hoor  ::ok:: Maar zoals ergens hierboven aangaf, mijn stem op Lawliet was op dag 2 dus toch niet zo random? ;)

Edit 8
Dus dan hoop ik dat jullie nu een beetje weten hoe ik in het spel sta en dat inactiviteit geen reden mag zijn om mij weg te stemmen.
Dank voor toelichting ::ok:: blijf nog even bij Lucy omdat ze aantal keer wel erg sturend was naar anderen waaronder mij (ook nu weer, ja MV is stiller dan normaal, ja logisch als ik weg ben de hele dag), maar ik hou je op mijn netvlies Lawliet  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2020, 21:37:32 door MollenvangR-Art »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #257 Gepost op: 27-01-2020, 19:39:42 »

Edit:
Dat was ik. Ik koppelde Hey Mama aan SanderFMC. Hij was als enige op het RN songfestival afgevaardigde van Moldavië en Hey Mama is een inzending van Moldavie op het Eurovisie songfestival. Maar niemand ging daar verder op in...

Edit: 2 (er komen nog meer reacties van mij)
Vind ik ook een sterke hint ::jaja::, volgens mij had ik hier overheen gelezen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #258 Gepost op: 27-01-2020, 19:43:38 »
Zo ... bijgelezen (en eer ik mijn totale bericht af heb, zullen er vast wel weer een post of 5 bijstaan sinds ik dit bericht ben begonnen :P)

Allereerst DC - wow, wat een werk zeg!

Well,

Ik heb vooral even gewacht met delen om naar de reacties van iedereen te kijken. Daar kan nog meer uit gehaald worden. En ik weet niet of het heel verstandig is, maar uiteindelijk winnen alle gegijzelden toch als we alle overvallers weg kunnen spelen.... waarschijnlijk ben ik snel dood, maargoed. Ik heb het er voor over.

Dus bij dezen, ik ben de dokter  ::zwaai::

Frank dus te vertrouwen. ::ok:: En Mollenmania. Interessante move.
Dus we moeten kijken waarom de overvallers van Mollenmania afwillen.

- Op zaterdag gaat MM vooral tegen Focus
- Op zondag gaat MM vooral tegen Lucy (en haar connectie met Dennis)
- Lama geeft op zondag aan het eens te zijn met MM w.b.t. Lucy, en later doet Frank datzelfde

Dus MM verdenkt Lucy het meest, maar áls Lucy een overvaller is, zou je dan degene eruit stemmen, door wie je het meest verdacht wordt? Valt dat niet op.

@Robbie: het gedrag van Molduck is in elk geval vreemd te noemen...

Ja idd raar. Out of character nee, maar als je zegt dat je gaat stemmen en je stemt niet. Maar ik zou het toch een gok nog vinden nu, nu er nog 5 overvallers in het spel zitten.

Als het allemaal zo goed lees, zijn de hoofdverdachten nu dus of Lucy of L. Lawliet . Lucy & D*N het koppeltje? Zie ik het een cupido doen? Ja. Zouden D*N en Lucy dan elkaar zo openlijk verdedigen? Dat lijkt me sterk. Die twee kennen dit spel langer dan vandaag. Of ze dat vrijpleit van het overvallerschap, dat nu ook weer niet, ik heb geen idee wat ik met deze chaos aanmoet ::rofl::. Wat ik wel weet, Lucy speelt niet anders dan wat ik van haar gewend ben, in welke rol dan ook. Eruit stemmen zou dan ook nog later kunnen, mocht ik er toch van overtuigd worden, wat ik nu dus niet ben.

Edit; de hint van Sander ja, maar dan is de hint tegen Molduck nog beter. Blijft gokken.

Verlate deadline komt me in dit geval niet slecht uit - ik ga er nog even flink over nadenken.


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Zware tijden
« Reactie #259 Gepost op: 27-01-2020, 19:53:53 »
Zooooo, bijgelezen.

Drukke dag gehad vandaag, dus helaas nu pas tijd om te reageren. Ik ben wel redelijk confused hoor. Mollenmania en Frank iig geen overvallers ::bravo:: Ik verdacht hen niet, maar toch fijn om min of meer zwart of wit te hebben  ::ok::

De redenering van MM over Lucy klinkt overtuigend. Eerlijk gezegd ben ik ook gewoon benieuwd of ze wel of geen overvaller is, na alle beschuldigingen. Het zegt wellicht wel wat over de mensen die deze beschuldigingen uitspraken op het moment dat wij Lucy haar rol weten. Of ik denk dat Lucy een overvaller is... Zou kunnen, maar heb nog niet echt een onderbuikgevoel ofzo. Feiten spreken wel.

Wie zijn nog meer mijn verdachten?:
- Hautoa. Vanwege zijn stemgedrag aan het begin. Ik heb daar iets over gepost, maar hij heeft daar nooit echt op gereageerd. Op een of ander manier laat mij zijn stemgedrag niet los. Is echt een 'meestemmer' zonder ook maar iets te zeggen en gaat mee op foute keuzes, of op goede keuzes als hij ziet dat het merendeel op MB gaat... ::vergroot::
- Vermoljoen. Ik blijf met Kaaasje haar theorie in mijn hoofd zitten. Ik wil gewoon heel graag weten of die kan kloppen.
- L Lawliet. Eerlijk gezegd puur gebaseerd op de post van D*N, wat ook erg overtuigend klonk. Misschien ben ik gewoon te goedgelovig :P

Fijn dat de deadline opgeschoven is. Heb ik nog even de tijd om na te denken ::rofl::