Auteur Topic: X Factor 2009  (gelezen 19877 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
X Factor 2009
« Gepost op: 4-12-2008, 20:54:34 »
Vanaf 17 januari op de buis: X Factor. Deze keer met 4 juryleden, dus misschien wel wel 4 categorieėn dan ook ::)

Juryleden zijn Erik van Tijn, Angela Groothuizen, Stacey Rookhuizen en Gordon. Erik van Tijn was al jurylid bij Idols. Stacey Rookhuizen heeft onder andere bij platenmaatschappij Sony BMG gewerkt.

Maar jullie kunnen je niet meer opgeven, de audities zijn bijna voorbij :P
 
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: X Factor 2009
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2008, 19:24:38 »
Vanaf 17 januari op de buis: X Factor. Deze keer met 4 juryleden, dus misschien wel wel 4 categorieėn dan ook ::)

er zijn idd 4 categorieėn. Jongens onder de 25, meiden onder de 25, mensen boven de 25 en groepen. (ken mensen die meehebben gedaan ::jaja:: en ook doorzijn ::tandpastasmiley:: )

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: X Factor 2009
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2008, 16:04:24 »
Weer een seizoen Idols-achtige programma's  ::niet-ok:: Die programma's komen mijn nu zo langzamerhand de strot uit
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: X Factor 2009
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2008, 23:48:29 »
ik ga lekker NIET kijken! 8)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2009, 22:38:54 »
ik kijk gewoon en het is wel een hogere kwaliteit dan alle andere jaren :)
Heb nu al een paar die ik echt geweldig vind.
de groep van 26+ is opzich wel de sterkste denk ik ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor 2009
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2009, 17:53:32 »
Ik ben geen grote fan van dit soort programma's maar toen m'n moeder me vertelde dat er iemand uit m'n broertjes oude hockeyteam meedeed ben ik toch maar ff gaan kijken. Zal er niet voor aan de buis gekluistert gaan zitten, maar is wel leuk om ff te volgen hoe ver hij komt.

De groep 26+ vind ik ook erg goed. Vond het ook erg grappig dat de jury Harry ging aanmoedigen :D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #6 Gepost op: 12-02-2009, 19:57:41 »
idd, en die verlegen vrouw, wat kan die zingen
hoop echt dat ze wint :o
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2009, 15:12:45 »
Ik vind de groep van Angela Groothuizen het leukst, de 26+ categorie dus, Ik hoop dat die Irma het gaat winnen, die heeft een hele apparte stem ook is Rachel voormalig K-oticer ook erg goed. Ik vind de groep van Stacey Rookhuizen de Jongens het slechtst, vooral de houding van Laurens vind ik erg zwak, alleen door zijn uiterlijk doorgegaan is wat duidelijk is. De Groepen zijn opzich wel grappig maar, denk niet dat een van deze drie gaan winnen, en bij de meiden, zijn ze opzich alle 3 best wel goed dus het gaat uiteindelijk tussen Angela en Gordon. ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2009, 20:59:01 »
Ik vind de groep van Angela Groothuizen het leukst, de 26+ categorie dus, Ik hoop dat die Irma het gaat winnen, die heeft een hele apparte stem ook is Rachel voormalig K-oticer ook erg goed. Ik vind de groep van Stacey Rookhuizen de Jongens het slechtst, vooral de houding van Laurens vind ik erg zwak, alleen door zijn uiterlijk doorgegaan is wat duidelijk is. De Groepen zijn opzich wel grappig maar, denk niet dat een van deze drie gaan winnen, en bij de meiden, zijn ze opzich alle 3 best wel goed dus het gaat uiteindelijk tussen Angela en Gordon. ::jaja::
^^ idem
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2009, 23:37:49 »
Ik vond de eerste liveshow erg spannend maar, ik had wel verwacht dat K.l.e.m als eerste af zou vallen om het feit dat ik hun het minst vond vanavond en dat is gebleken vond de houding van Gordon heel erg on proffesioneel ok hij heeft gelijk dat Hester veel beter is maar, Eric kiest zijn eigen groep wat logisch is, dus beide zitten fout Eric om het feit dat je ook naar de beste zang moet kijken, maar Gordon had zo nooit op tv mogen doen vind ik het is een proffesioneel programma dus moet dat ook zijn waarde behouden maar, ben wel blij dat Hester door is want die zong gewoon veel beter. ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2009, 23:44:57 »
vond Erik de hele show al irritant en op het einde bewees hij ook nog eens hoe onprofessioneel hij is, Gordon had wel gelijk, maar hij ging iets te ver
Klem was gewoon zwak en Hester moet echt iets doen aan haar uitstraling, ze moet leren lachen, dan lijk je een stuk opener ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2009, 23:46:35 »
Gordon had wel gelijk, maar hij ging iets te ver
Klem was gewoon zwak en Hester moet echt iets doen aan haar uitstraling, ze moet leren lachen, dan lijk je een stuk opener ::jaja::

Hier kan ik me helemaal in vinden  ::jaja:: Hester kan heel erg goed zingen hoor vergis je niet maar, ze straalt niets uit wat Stacey al zij daar heeft ze wel gelijk in je mist iets en dat is de glimlach op de face. ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor 2009
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2009, 11:13:02 »
Idd. Gordon had gewoon gelijk, maar het was niet goed van hem om dat zo te uiten, dat was ook niet echt aardig tegenover K.L.E.M. Maar dat zal the heat of the moment wel zijn geweest. Benieuwd hoe het verder gaat tussen die twee. 't Is in elk geval zeker wel terecht dat K.L.E.M. eruit is. Hun prestatie was gewoon stukken minder dan die van anderen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #13 Gepost op: 28-03-2009, 18:54:40 »
jammer dat Jennifer het strijdtoneel moest verlaten ::joehoe::
die Laurens mag er van mij wel uit
verschrikkelijke arrogante en irritante gozer (die in vergelijking met de andere niet kan zingen) ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2009, 20:37:58 »
jammer dat Jennifer het strijdtoneel moest verlaten ::joehoe::
die Laurens mag er van mij wel uit
verschrikkelijke arrogante en irritante gozer (die in vergelijking met de andere niet kan zingen) ::niet-ok::

Daar ben ik het mee eens ja ik snap ook niet waarom ze die Laurens niet in de sing off zetten in plaats van Luigiano die is juist goed, en jammer dat Jennifer eruit ging die was trouwens wel heel opgelucht geloof ik dat ze naar huis mocht leek wel, :) maargoed volgende week mag Laurens inderdaad ::joehoe::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor 2009
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2009, 21:11:14 »
ik hoop dat ze volgende week Gordon naar huis sturen ::jaja::

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2009, 21:12:17 »
ik hoop dat ze volgende week Gordon naar huis sturen ::jaja::

 ::rofl:: dat zou helemaal geweldig zijn maar, eerst moeten Hester & Lisa nog eruit dat word een hele klus zeker hoe goed Lisa zingt, die Hester heeft al een keer in de singoff gestaan. :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2009, 21:54:27 »
::rofl:: dat zou helemaal geweldig zijn maar, eerst moeten Hester & Lisa nog eruit dat word een hele klus zeker hoe goed Lisa zingt, die Hester heeft al een keer in de singoff gestaan. :)
neeeeeeeeeee ::oink::
Lisa moet winnen ::jaja::
Hester zag er trouwens ook goed uit na die metamorfose ::bravo::
ik zag zomaar wat gevoel in het gezicht van Hester (ander gevoel dan angst)

Ik heb persoonlijk geen enkel probleem met Gordon, een Jury die tenminste (meestal) opbouwende kritiek geeft
Vind hem ook meestal wel grappig
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: X Factor 2009
« Reactie #18 Gepost op: 3-04-2009, 23:33:11 »
Laurens is eruit zeer terecht het werd nog even spannend omdat, Eric het stokje aan Stacey gaf om te beslissen en zij is notebene de jurylid van beide en ik was zo blij dat ze zei dat Laurens naar huis moest en dat Jamal mag blijven want, Jamal verdiend het hij is gewoon beter, de beste van vanavond waren Rachel , Irma en Lisa. ::jaja:: degene die het slechtst presteerde was deze week duidelijk Laurens gevolgd door Roan maar, die gaat volgende keertje naar huis denk ik. :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: X Factor 2009
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2009, 23:40:09 »
Laurens is eruit zeer terecht het werd nog even spannend omdat, Eric het stokje aan Stacey gaf om te beslissen en zij is notebene de jurylid van beide en ik was zo blij dat ze zei dat Laurens naar huis moest en dat Jamal mag blijven want, Jamal verdiend het hij is gewoon beter, de beste van vanavond waren Rachel , Irma en Lisa. ::jaja:: degene die het slechtst presteerde was deze week duidelijk Laurens gevolgd door Roan maar, die gaat volgende keertje naar huis denk ik. :)
helemaal mee eens
mijn top drie:
1: Lisa
2: Rachel
3: whatever/Irma
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!