Auteur Topic: Kamp Zuid  (gelezen 105975 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #780 Gepost op: 17-11-2010, 19:30:12 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #781 Gepost op: 17-11-2010, 19:34:12 »
 ::zwaai:: ::zwaai::  :\'( daaaaaag M@ri@nne, ik vind het niet leuk dat je weggaat, maar ik hoop dat we elkaar bij de samensmelting weer tegenkomen!  ::hug::

(en let een beetje op dat kleine jong alsjeblieft ;) )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #782 Gepost op: 17-11-2010, 19:36:13 »
::zwaai:: ::zwaai::  :\'( daaaaaag M@ri@nne, ik vind het niet leuk dat je weggaat, maar ik hoop dat we elkaar bij de samensmelting weer tegenkomen!  ::hug::

(en let een beetje op dat kleine jong alsjeblieft ;) )

O, die ga ik eens stevig aanpakken >:D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #783 Gepost op: 17-11-2010, 20:04:45 »
M@ri@nne, ik zal je missen  :\'(.

Maar niet lang getreurd; ik zie je over een paar weken wel bij de samensmelting  ::jaja::

Tot die tijd: heel veel sterkte met dat gespuis van Noord. Ik had het er moeilijk mee toen ik weg moest, maar achteraf moet ik jullie geloof ik op mijn blote knietjes bedanken  ::respect:: : geheime luiken, dino's, het wordt steeds gekker daar  ::ohno:: ::niet-ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #784 Gepost op: 17-11-2010, 21:27:51 »
Ik geloof dat alle ontberingen mij aardig parten beginnen te spelen. Ik heb de hele dag al moeite om goed met jullie in contact te blijven. Regelmatig lukt het me totaal niet om signalen uit de omgeving op te pikken en reageren lukt me dus ook al niet. Zou ik nieuwe batterijen nodig hebben?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #785 Gepost op: 17-11-2010, 21:57:13 »
Mijn dank is groot aan de 3 ik-geef-maud-een-groene-stem-deelnemers  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #786 Gepost op: 17-11-2010, 23:40:05 »
Hmmm, ik heb voor de tweede keer niets ontvangen  :-\\. Zou ik toch iets vriendelijker over de mensen in Noord moeten gaan praten. Ik geloof dat ze me niet lief (meer) vinden  ::ohno::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #787 Gepost op: 18-11-2010, 10:50:37 »
Hè hè, vannacht eens lekker lang geslapen. Tijd om wat te gaan ondernemen. Volgens mij is het al even geleden dat ik een fatsoenlijke maaltijd naar binnen heb gewerkt. Oh wacht, ik zie dat twee van mijn kampgenoten in ieder geval al de afwas aan het doen zijn (en tegelijkertijd de kijkcijfers aan het opschroeven)



Misschien dat we dan zo die paddestoelen die M@ri@nne heeft achtergelaten kunnen opbakken. Ik heb honger!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #788 Gepost op: 18-11-2010, 13:05:14 »
Jeetje, wat een hoge golven komen daar vanaf kamp Noord zeg! Het lijkt wel of ze daar een wedstrijd bommetje aan het doen zijn ofzo. Maar...... wat nu  ::oink:: :o ::oink:: :o ::oink::



Had ik toch van die paddestoelen af moeten blijven? :-\\
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #789 Gepost op: 18-11-2010, 14:44:13 »
Ja lekker dan. De hele dag nog geen mens gezien. Ik verveel me rot. Blijkt dat jullie gewoon zijn gaan paardrijden.



Gezellig hoor  >:( .
Hebben jullie dan tenminste nog wel wat te eten gevonden?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #790 Gepost op: 18-11-2010, 14:47:52 »
Ja lekker dan. De hele dag nog geen mens gezien. Ik verveel me rot. Blijkt dat jullie gewoon zijn gaan paardrijden.



Gezellig hoor  >:( .
Hebben jullie dan tenminste nog wel wat te eten gevonden?

Ik zag je eenzaam zitten dus ben weer gaan zwemmen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #791 Gepost op: 18-11-2010, 15:42:44 »
D*N, ik had niet verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar: wat leuk dat je even langskomt  ::ok::! Normaal ben ik een beetje tegen dat eilandhoppen, maar ach, met de samensmelting komen we toch ook op één eiland, nietwaar ::tandpastasmiley:: ? Of was jij van plan binnenkort naar paradise Swifty te verhuizen ;D ?

Je komt alleen een beetje ongelegen, want het is zometeen net tijd voor de training van de orang-oetans. Help je anders even mee?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #792 Gepost op: 18-11-2010, 15:55:21 »
 ::zwaai:: Dag M@ri@nne, veel sterkte op kamp Noord!

Zo, vanaf nu kan ik de hele tijd bij jullie blijven. Ik heb er zin in om me helemaal op de nieuwe opgave te storten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #793 Gepost op: 18-11-2010, 16:11:19 »
D*N, ik had niet verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar: wat leuk dat je even langskomt  ::ok::! Normaal ben ik een beetje tegen dat eilandhoppen, maar ach, met de samensmelting komen we toch ook op één eiland, nietwaar ::tandpastasmiley:: ? Of was jij van plan binnenkort naar paradise Swifty te verhuizen ;D ?

Je komt alleen een beetje ongelegen, want het is zometeen net tijd voor de training van de orang-oetans. Help je anders even mee?
tuurlijk help ik je met de orang-oetans training!
Ik ben nog niet van plan te verhuizen naar swifty's enge paradise vol spoken :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #794 Gepost op: 18-11-2010, 17:39:55 »
Ik ben er klaar voor! Laat de puzzels maar komen (als ik ze maar wel voor half 9 opgelost heb, want ik daarna een drukke Expeditie, en een pelgrimstocht voor de boeg). :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #795 Gepost op: 18-11-2010, 18:24:17 »
Goh jij ook al? Ik ga alleen eerst op pelgrimstocht en daarna op expeditie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #796 Gepost op: 18-11-2010, 20:32:36 »
Ik neem dezelfde volgorde, de puzzel is ingestuurd, dus ik ga languit in mijn hangmat genieten van allebei de afleveringen  ::zwaai:: ::zwaai::

Tot later!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #797 Gepost op: 18-11-2010, 20:57:37 »
Ja, ik heb hem ook ingeleverd... Benieuwd of wij de juiste oplossing hebben ingeleverd. Ik ga in ieder geval ook lekker languit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kamp Zuid
« Reactie #798 Gepost op: 18-11-2010, 22:35:43 »
zooooooooooo de schotel mag weer terug naar Swifty.

Ik heb genoten van eerst De Pelgrimscode en daarna ER  ::bravo:: ::bravo::

Nu maar wachten op de uitslag van de puzzel van vandaag, en dan kunnen we lekker gaan slapen  ::gaap:: ::gaap::

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #799 Gepost op: 18-11-2010, 22:50:20 »
zooooooooooo de schotel mag weer terug naar Swifty.

Neeeee, nog even laten staan. Ik ben hem de pelgrimscode nu in de herhaling (uitzending gemist) aan het kijken.

Hopelijk komt Swifty zo nog even langs op de eilanden, zodat we inderdaad rustig kunnen gaan slapen in de wetenschap dat het weer Noord is die de rode stemmen mag verdelen  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?