Auteur Topic: Top of Flop  (gelezen 724169 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top of Flop
« Reactie #2220 Gepost op: 31-03-2010, 17:30:30 »
Koekoe, mag ik jou een vraagje stellen?
Natuurlijk  ::jaja::
Wil je een copie van deze cd?  ::) ::) Geen probleem,ik stuur je hem gratis op  ::jaja:: ::jaja::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Top of Flop
« Reactie #2221 Gepost op: 31-03-2010, 17:55:38 »
Natuurlijk  ::jaja::
Wil je een copie van deze cd?  ::) ::) Geen probleem,ik stuur je hem gratis op  ::jaja:: ::jaja::

Nou nee, erg lief aangeboden, maar dat hoeft niet.  :P Misschien kun je iemand anders er een nog groter plezier mee doen.

Maar wat ik me afvroeg: waarom heeft jouw soort "muziek" (bij gebrek aan een beter woord) zo´n fascinatie voor de dood? Waarom niet voor lieveheersbeestjes, snelle auto´s, appeltaart of voor mijn part - zoals een gezonde jongen betaamt - voor seks? Ik zie op die hoezen alleen maar skeletten en doodskisten. Is dat stoer?

Kortom: kun je mij de functie ervan in muziek uitleggen?  :-* 
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top of Flop
« Reactie #2222 Gepost op: 31-03-2010, 19:35:53 »
Nou nee, erg lief aangeboden, maar dat hoeft niet.  :P Misschien kun je iemand anders er een nog groter plezier mee doen.

Maar wat ik me afvroeg: waarom heeft jouw soort "muziek" (bij gebrek aan een beter woord) zo´n fascinatie voor de dood? Waarom niet voor lieveheersbeestjes, snelle auto´s, appeltaart of voor mijn part - zoals een gezonde jongen betaamt - voor seks? Ik zie op die hoezen alleen maar skeletten en doodskisten. Is dat stoer?

Kortom: kun je mij de functie ervan in muziek uitleggen?  :-* 
Ik ben idd een satanist,als ik je zou ontmoeten dan zou ik meteen je borst openrijten,je hart er al kloppend uitrukken en die rauw opeten  ::jaja:: ::jaja:: >:D >:D
Want kijk maar even HIER wat voor een duivels beest ik ben(ik sta op de foto rechts)
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ootje,ootje ootje toch,ik hou van metal maar waar die teksten ook over gaan,dat interesseert mij totaal niet want dat is allemaal flauwe kul  ::jaja::
Maar jij dacht dus echt.....  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nouja,"hoe ouder men wordt,hoe wijzer" over dit spreekwoord heb ik nu mijn twijfels hoor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Owja ootje,ik had pas dat nummer van Peter Schilling gepost bij top of flop he,dat wat jullie FLOP vonden.Dat nummer gaat dus over dat hij weg van de aarde is enzo...Bij deze wil ik je ook even zeggen dat ik GEEN astronaut ben  ::ohno:: Dat zingt hij gewoon   ::jaja:: ::jaja::
Pffftttt,nu moet ik hier alles in detail gaan uitleggen en mag ik niet eens oude wijven zeggen.... dan zeg ik het ook maar niet  ::ohno:: ik zeg gewoon oude ZEUR wijven  ::jaja:: ::jaja:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Top of Flop
« Reactie #2223 Gepost op: 31-03-2010, 19:48:05 »
Ik ben idd een satanist,als ik je zou ontmoeten dan zou ik meteen je borst openrijten,je hart er al kloppend uitrukken en die rauw opeten  ::jaja:: ::jaja:: >:D >:D
Want kijk maar even HIER wat voor een duivels beest ik ben(ik sta op de foto links)
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ootje,ootje ootje toch,ik hou van metal maar waar die teksten ook over gaan,dat interesseert mij totaal niet want dat is allemaal flauwe kul  ::jaja::
Maar jij dacht dus echt.....  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nouja,"hoe ouder men wordt,hoe wijzer" met dit spreekwoord ben ik het helemaal  eens   ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:

Even wat kleine foutjes hersteld ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top of Flop
« Reactie #2224 Gepost op: 31-03-2010, 20:03:18 »
Even wat kleine foutjes hersteld ;D
Okee dat je wat foutjes hersteld,maar op de foto sta ik weldegelijk RECHTS  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::  ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top of Flop
« Reactie #2225 Gepost op: 31-03-2010, 20:07:07 »
OT


Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Top of Flop
« Reactie #2226 Gepost op: 31-03-2010, 20:11:17 »
Okee dat je wat foutjes hersteld,maar op de foto sta ik weldegelijk RECHTS  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::  ;)

 ::ok:: ::ok::

(of deed die niet mee in de Top of Flop serie?)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Top of Flop
« Reactie #2227 Gepost op: 31-03-2010, 20:15:13 »
of je haat hem of je houd van hem maar hoe je het ook wend of keerd, hij is een rasartiest en dat is weer eens bewezen bij dit filmpje.
 Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Top of Flop
« Reactie #2228 Gepost op: 31-03-2010, 20:19:49 »
::ok:: ::ok::

(of deed die niet mee in de Top of Flop serie?)
Rechts voor degene die er tegenaan kijkt, maar links vanuit de personen op de foto gezien. De middelste is namelijk Frank Steijns, de ander ben ik.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Top of Flop
« Reactie #2229 Gepost op: 31-03-2010, 20:35:25 »
Pffftttt,nu moet ik hier alles in detail gaan uitleggen en mag ik niet eens oude wijven zeggen.... dan zeg ik het ook maar niet  ::ohno:: ik zeg gewoon oude ZEUR wijven  ::jaja:: ::jaja:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

1. Als ik nog 18 was geweest had ik deze vraag ook gesteld hoor, dus leeftijd heeft er - alweer - niets mee te maken.
2. In mijn tijd was deze muziek er ook al, en toen vond ik het ook al k*t. Leeftijd heeft er dus - alweer - niets mee te maken.
3. Ik vraag niet of jij astronaut of satanist bent want dat interesseert me niet bijster. Ik vraag waar die fascinatie voor de dood vandaan komt. Vind je lezen zo moeilijk?  :P  ::tandpastasmiley::  ;D  8)  ::)  ::niet-ok::  >:D
  
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Top of Flop
« Reactie #2230 Gepost op: 31-03-2010, 21:40:27 »
Dit vind ik heel goed. ::jaja::

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Top of Flop
« Reactie #2231 Gepost op: 2-04-2010, 19:19:01 »
 ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Top of Flop
« Reactie #2232 Gepost op: 2-04-2010, 19:42:23 »
Ook een  ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top of Flop
« Reactie #2233 Gepost op: 2-04-2010, 20:01:33 »
TOP  ::ok::

En nu mag ik weer  :D


Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Top of Flop
« Reactie #2234 Gepost op: 2-04-2010, 20:58:18 »
 ::niet-ok:: ik hou er niet van.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Top of Flop
« Reactie #2235 Gepost op: 2-04-2010, 21:23:41 »
 ::niet-ok::  ::ohno::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Top of Flop
« Reactie #2236 Gepost op: 2-04-2010, 21:25:03 »
Geen stijl ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Top of Flop
« Reactie #2237 Gepost op: 2-04-2010, 21:37:52 »
Deze is goed!

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Top of Flop
« Reactie #2238 Gepost op: 2-04-2010, 21:40:13 »
 ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Top of Flop
« Reactie #2239 Gepost op: 2-04-2010, 21:43:25 »
 ::niet-ok:: ben er niet zo weg van
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...