Poll

Wat vind je van Casualty?

Top!
0 (0%)
Leuk
2 (16.7%)
Gaat wel
1 (8.3%)
Niet leuk
0 (0%)
Verschrikkelijk
0 (0%)
Casualty? nooit van gehoord
8 (66.7%)
Ik kijk nooit naar BBC
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: [Poll] Casualty  (gelezen 6154 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
[Poll] Casualty
« Gepost op: 3-05-2004, 12:30:13 »
Wie kijkt er allemaal naar Casualty? Het is een Engelse serie op BBC, en hij komt altijd op zaterdagavond rond 9 uur.
Ik vind het wel een toffe serie, en het is ook goed voor je engels!!  ;) ;D

Owja, het is een ziekenhuisserie, en hij is al behoorlijk oud. (Hij loopt al meer dan tien jaar of zo...)
Maar de afleveringen zijn wel nieuw hoor.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2004, 20:12:20 door yvje »
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Casualty
« Reactie #1 Gepost op: 9-05-2004, 20:10:22 »
Casualty was gister weer spannend, en ik heb me wel geergerd aan een persoon weet zn naam ff niet meer Maar dat hoorde erbij geloof ik...  ;D iig weer een  ::bravo:: aflevering
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Casualty
« Reactie #2 Gepost op: 9-05-2004, 20:12:21 »
Nog nooit gezien.....maar op zaterdag om 21:00 kijk ik Midsomer Murders  ;)
That's all

Offline Franksta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2004, 10:37:24 »
Moet je echt is gaan kijken
Echt een  ::ok:: progamma!!
::jaja::
To know is to know that you know nothing. That's the true meaning of knowledge

Offline sjeedie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #4 Gepost op: 14-05-2004, 09:02:01 »
heb er jaren naar gekeken ,maar vindt het niet erg meer aanspreken misschien volgend seizoen ofzo weer

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2004, 07:47:09 »
Het was weer een spannende aflevering. Jim, de persoon waar ik me eerder al aan ergerde, wordt door steeds meer mensen in de serie gehaat. Ik denk dat het binnenkort wel vechten wordt.  ;D Verder is Simon aan speed verslaafd en gebruikt het ook onder werktijd, en zn vriendin Laura heeft het er moeilijk mee. Dat was het wel zo'n beetje.  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #6 Gepost op: 30-05-2004, 11:39:02 »
Dit was een van de laatste afleveringen van dit seizoen. Daarom was hij extra spannend. Harry is weer terug, en moet alle rotzooi die Jim had veroorzaakt weer zien terug te keren. Met Simon gaat het nog steeds slecht. Laura en Nicky worden als gijzelaars meegenomen toen ze met de ambulance een oproep hadden beantwoord. De daders hebben mensen neergeschoten met een pistool, waaronder hun maatje. Ze nemen dus Laura en Nicky mee in de ambulance. Later denken ze dat ze bijna door de politie worden gepakt en gooien ze om te waarschuwen Nicky van het dak af. Daar eindigde de aflevering, en dus weet ik niet of ze nog leeft of zo. Ben benieuwd... ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #7 Gepost op: 30-05-2004, 17:08:37 »
Ben er net achter gekomen dat vanavond het tweede deel van de aflevering komt, nog steeds op BBC 1 om 20.30 geloof ik. Dus dan weet ik vanavond al wat er gebeurt.  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #8 Gepost op: 30-05-2004, 20:15:10 »
Correctie: het was om 21.00  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #9 Gepost op: 31-05-2004, 11:40:20 »
Het tweede deel was net zo spannend als het eerste deel. Laura was nog steeds gijzelaar van de dieven, en Nicky werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Ze leeft nog wel. De dieven proberen te ontsnappen en raken van de weg. Laura blijf ongedeert, maar de ene heeft iets aan zijn voet en de ander iets aan zijn arm. Laura kan zich uiteindelijk vrij krijgen door de ene bewusteloos te maken en met de ander die zoch wel wilde overgeven naar buiten te gaan. Nicky wordt ondertussen door haar collegas verzorgd. Laura keert terug, Simon is blij das logisch natuurlijk En Nicky haar toestand is nog steeds niet bekend, ze wordt geopereerd. Volgende week komt er nog een aflevering.
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #10 Gepost op: 31-05-2004, 12:29:51 »
bedankt voor de samenvatting Yvje
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #11 Gepost op: 6-06-2004, 16:57:06 »
Dit was weer niet de laatste aflevering, volgende week komt er nog eentje. In deze aflevering gebeurde niet zo veel spectaculairs, behalve dan dat Simon moeite heeft met het afkicken, dat iemand die al van het begin af aan erbij is in het ziekenhuis ontslag heeft genomen en dat er een huwelijk aangekondigd werd. En Nicky kan waarschijnlijk haar rechterarm nooit meer gebruiken. Ik ben echt benieuwd naar volgende week.  ::) ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #12 Gepost op: 15-06-2004, 07:52:40 »
Helaas kwam door voetbal zaterdag geen Casualty. Of het volgende week komt weet ik nog niet...  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #13 Gepost op: 17-07-2004, 22:30:35 »
Casualty kwam tot mijn grote verbazing weer vanavond! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
En waarschijnlijk blijven er voorlopig nog afleveringen komen, maar dat is niet helemaal zeker  ::)
Hier een samenvatting van de aflevering.
Er was een brand, en daar waren nogal veel slachtoffers bij. Simon ging daarbij helpen, maar eerst had hij met Harry gepraat en zn ontslag ingediend. Laura was het daar niet mee eens. Later vertelde hij dat hij weg moest, om alles op een rijtje te krijgen. Laura was boos. Maar door de bruiloft van twee medewerkers van het ziekenhuis ging ze toch naar  hem toe op het station. cliche, ik weet het  ::) Daar vroeg ze heb ten huwelijk... dus er komt nog een bruiloft. En Nicky kan haar arm nog steeds niet gebruiken.
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #14 Gepost op: 25-07-2004, 11:39:20 »
Gister was er weer een aflevering.  ;D
Deze was niet zo heel spectaculair, behalve dan dat Laura Harry probeert te chanteren zodat Simon zijn baan terug krijgt. Ook is er een nieuwe in de serie, die voor Nicky in de plaats komt. Verder gebeurde er niet zoveel.... o ja, Josh had een date met iemand en was de kraan vergeten, dus toen hij thuis kwam stortte zijn plafond in.  ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #15 Gepost op: 1-08-2004, 14:33:31 »
Gister was er weer een aflevering. Wat er in het kort gebeurd is is het volgende: Simon heeft zn baan terug, de nieuwe is nog steeds eigenwijs en Laura en Simon bereiden hun huwelijk voor. Volgende week weer een aflevering.  ;D
Smiling isn't a crime..

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [Poll] Casualty
« Reactie #16 Gepost op: 31-08-2004, 09:03:48 »
Ik heb een tijdje niet geschreven, maar voor als iemand het nog leest  ::) :
In de laatste aflevering gingen Laura en Simon trouwen. Alleen was Simon de dag voor ze gingen trouwen vreemdgegaan. Toen Laura dat hoorde ging het huwelijk natuurlijk niet door. Simon zat in een vliegtuig toen hij het hoorde, en zorgde er toen voor dat deze neerstortte. Hij was te dichtbij het vliegtuig toen deze ontplofte en was dus dood. En Laura wist daar dus niets van. Laura ging weer terug naar Australie.
Ehm, dat was het wel ongeveer.
Smiling isn't a crime..