Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3423922 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26120 Gepost op: 25-04-2015, 18:37:38 »
Heb het spellendeel al eens bekeken maar zag dat er nog niets in de planning stond of kijk ik scheef :D
Op dit moment is "de wonderen der wereld bezig". Je kan je altijd nog opgeven als jurylid ;). En in ongeveer een maand doen we een mini survivor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26121 Gepost op: 25-04-2015, 19:03:35 »
En The Amazing Race komt in september ;D ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26122 Gepost op: 25-04-2015, 19:10:13 »
Hoe ik er achter kan komen of er nog andere leuke contests bezig zijn op dit forum waar ik aan mee kan doen? Eurovision is me goed bevallen  ::tandpastasmiley:: ::ok::
En volgend jaar weer widm ;D nu ben je volgens mij meteen op de hoogte :P en oja, misschien geeft Daisy je wel een rol in de zomersoap en er is natuurlijk ook nog aan het einde een quiz (en in het najaar, denk ik? een songfestival)  ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26123 Gepost op: 25-04-2015, 19:43:44 »
Hoe ik mijn sollicitatiebrief moet beginnen  :-\\

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26124 Gepost op: 25-04-2015, 20:49:02 »
Thankx :D
Ik ga volgende week eens verder kijken dan.


Hoe ik mijn sollicitatiebrief moet beginnen  :-\\
In den beginne  ::rofl::
Is voor mij wel lang geleden dat ik een sollicitatiebrief heb moeten schrijven maar ik begon altijd waar ik de vacature gevonden had en waarom ik daarop wilde solliciteren

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26125 Gepost op: 25-04-2015, 20:54:03 »
Ik begin altijd met mezelf voorstellen :). Maar ik ben gisteren voor de 1000ste keer afgewezen dus ik weet niet of ik een hele goeie adviesgever ben voor dit soort  dingen ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26126 Gepost op: 25-04-2015, 20:55:33 »
Volgens mijn broer moet je altijd beginnen met een pakkende zin, waardoor ze willen blijven lezen. Voor een brief weet ik er al een, nu de andere twee nog.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26127 Gepost op: 26-04-2015, 11:08:43 »
Ik was begonnen met "Ik schrijf naar aanleiding van uw advertentie..." omdat dat op de middelbare school altijd moest  :P Maar goed, nog steeds niks teruggehoord.



OT: Wat ga ik vandaag en morgen 's doen behalve schoolwerk?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26128 Gepost op: 26-04-2015, 12:11:49 »
Ja, zo heb ik het ook geleerd. Maar ik solliciteer meestal op functies waar minstens 700 sollicitanten op solliciteren, dus probeer ik toch meestal de tip van mijn broer aan te houden. En dan word ik nog niet uitgenodigd, wegens geen ervaring, maar ja...

Pfff en dan nog... hoezo geen ervaring, ik wil hun weleens zien op een druilerige dinsdagmiddag in oktober met 40 uitgelaten, op hol geslagen kiddo's.  ;D  Dan kan ik heus ook wel een klas met leerlingen rondleiden in een museum. Daarbij heb ik al twee educatieve projecten opgezet, die de kinderen helemaal te gek vonden. Dus dat ga ik nu maar eens in mijn sollicitatiebrief zetten.  ;D

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26129 Gepost op: 26-04-2015, 14:55:42 »
Gewoon doen ja,  ::jaja:: En lekker overdrijven  ;D




OT: Ik heb nu een LinkedIn account gemaakt, maar vraag me af wat de bedoeling is? Net zoals op Facebook iedereen uitnodigen die je kent?  ???

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26130 Gepost op: 26-04-2015, 15:14:05 »

OT: Ik heb nu een LinkedIn account gemaakt, maar vraag me af wat de bedoeling is? Net zoals op Facebook iedereen uitnodigen die je kent?  ???

Ja, zo ongeveer werkt het wel. Maar zoek ook op mensen waarvan je denkt dat ze iets voor je kunnen betekenen (misschien docenten o.i.d.) en waarvan jij denkt dat jij iets voor hen zou kunnen betekenen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26131 Gepost op: 26-04-2015, 15:16:34 »
De vraag die Next stelde had ik ook al in mijn hoofd. Ikzelf heb nu vooral mensen ingevuld een verzoek gestuurd die ik ken én ik denk dat ik in de toekomst goed zijn om als connectie te hebben. Maar natuurlijk heb ik vooral mensen die ik persoonlijk ken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26132 Gepost op: 26-04-2015, 15:17:17 »
Pfff en dan nog... hoezo geen ervaring, ik wil hun weleens zien op een druilerige dinsdagmiddag in oktober met 40 uitgelaten, op hol geslagen kiddo's.  ;D 
Doet me denken aan deze reclame ;D


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26133 Gepost op: 26-04-2015, 15:18:31 »
Gewoon doen ja,  ::jaja:: En lekker overdrijven  ;D

OT: Ik heb nu een LinkedIn account gemaakt, maar vraag me af wat de bedoeling is? Net zoals op Facebook iedereen uitnodigen die je kent?  ???
::jaja:: en mensen met wie je ooit in contact komt kunnen over pakweg 2 jaar ook altijd nog ineens relevant zijn.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26134 Gepost op: 26-04-2015, 15:21:59 »
::jaja:: en mensen met wie je ooit in contact komt kunnen over pakweg 2 jaar ook altijd nog ineens relevant zijn.

Mijn docent vertelde daar een mooi verhaal over. Een oud-student van mijn docent nam via linkedin contact op met mijn docent met de vraag of hij eventueel nog iemand kende die eventueel en baan voor hem zou hebben. Mijn docent had toevallig die middag een gesprek met een zakenrelatie van hem en uiteindelijk heeft die oud-student een baan gekregen bij die zakenrelatie.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26135 Gepost op: 26-04-2015, 15:26:00 »
Dan ga ik weer lekker schaamteloos uitnodigen sturen binnenkort





"Tim van Dons heeft u profiel bekeken"  ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26136 Gepost op: 26-04-2015, 15:28:04 »
Heb ik dus toch de goede bekeken. Toen ik jou naam intypte kreeg ik namelijk 4 mogelijkheden en toen heb ik maar gegokt ;D ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26137 Gepost op: 26-04-2015, 15:34:06 »
Dan ga ik weer lekker schaamteloos uitnodigen sturen binnenkort



Dolfie heeft ook stiekem gegluurd :);D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26138 Gepost op: 26-04-2015, 15:45:24 »
Dan ga ik weer lekker schaamteloos uitnodigen sturen binnenkort





"Tim van Dons heeft u profiel bekeken"  ;D

Een tip die ik je zou willen geven. Probeer wanneer je een connectieverzoek doet, zo weinig mogelijk het standaardtekstje die er al staat ter gebruiken, maar een eigen tekstje te schrijven. Dat waarderen mensen en de kans ik groter dat mensen je verzoek accepteren
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26139 Gepost op: 26-04-2015, 16:03:44 »
Een tip die ik je zou willen geven. Probeer wanneer je een connectieverzoek doet, zo weinig mogelijk het standaardtekstje die er al staat ter gebruiken, maar een eigen tekstje te schrijven. Dat waarderen mensen en de kans ik groter dat mensen je verzoek accepteren

 ::ok:: Zal het onthouden. Denk niet dat ik er al heel veel gebruik van ga maken, want ziet er beetje vaag uit allemaal.



Daar heb ik geen melding van gehad  :(