Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2362518 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12680 Gepost op: 11-10-2012, 14:20:03 »
::oink:: ik ook! En ook eet ik eerst de lelijke kleuren samen op, per 2 pak ik ze namelijk :-[ Ik koop ze maar niet zo vaak...  ::rofl::
::schaam:: dat doe ik ook. Ook altijd eerst bruin, groen etc. geel altijd pas als laatst :P.

trouwens dat geld ook voor smarties, skittles en ander gekleurd snoepgoed ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #12681 Gepost op: 11-10-2012, 14:21:26 »
::schaam:: dat doe ik ook. Ook altijd eerst bruin, groen etc. geel altijd pas als laatst :P.

trouwens dat geld ook voor smarties, skittles en ander gekleurd snoepgoed ::).
Klinkt bekend! Geel en blauw 9en als het erin zit, oranje) blijven altijd het langst over!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12682 Gepost op: 11-10-2012, 17:13:45 »
Herkenbaar, dat m&m verhaal.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12683 Gepost op: 11-10-2012, 17:23:07 »
Kennen jullie die zakken Gemengde drop (gesuikerd) van Sweet Corner?


Wat voor de m&m's geldt, geldt ook voor de inhoud van die zakken drop: het eerste gaan de spinnen eraan. Daarna de zoute griotten, daarna de krakelingen, en pas daarna de ''ruiten''.


En dan is de verpakking leeg.


Het irritante daarvan is, dat de inhoud van die leeggegeten verpakking je tot diep in de nacht achtervolgt.

« Laatst bewerkt op: 11-10-2012, 17:41:17 door Bodejos »

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12684 Gepost op: 11-10-2012, 17:38:13 »
Ik deed dat altijd bij Winegums. We hadden een enorme plastic beker (met de Spice Girls erop, maar dat doet er verder niet toe) waarin ik net een hele zak in kwijt kon. De minst lekkere bovenaan, de lekkerste onderaan: dus voordat ik de paarse en de witte mocht opeten, moest ik me eerst door de gele en de oranje heen werken. En dat was irritant, om maar ontopic te blijven.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12685 Gepost op: 11-10-2012, 19:38:09 »
Jullie zijn allemaal gek.




 ::tandpastasmiley::


Ohja, ontopic blijven.. uhmm.. dan de spice girls maar eh
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12686 Gepost op: 11-10-2012, 21:31:22 »
Ik eet mijn m&m's op dezelfde manier als tdietz. Steeds zorgen dat ik van alle kleurtjes evenveel heb.  :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12687 Gepost op: 13-10-2012, 11:44:06 »
onopgangkoombaar zijn
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12688 Gepost op: 13-10-2012, 12:31:06 »
daar onomkoopbaar lezen.

Wat trouwens ook irritant is, maar zoiets heb je vaak redelijk zelf in de hand ::ok::




Nou hophop gigi, aan het werk jij! Begin de dag maar eens met een lekkere chocoladetaart bakken ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12689 Gepost op: 13-10-2012, 23:27:23 »
Nuon in het Noorder-Arcadewinkelcentrum in Alkmaar:

ze staan met twee teams mensen te ronselen voor een ''tevredenheids-enquete''.

Maar het blijkt geen enquete te zijn, je moet al je persoonlijke gegevens opgeven. En wat gebeurt er na twee weken? Je wordt verwelkomd als nieuwe klant van Nuon......


Ik ben er uiteraard niet in getrapt, eerder zijn een paar collega''s van mij daar wel het slachtoffer van geworden, en ze hebben de grootste moeite moeten doen om er weer van af te komen.


Ze moesten wel 2 maanden het grootste deel van de rekening betalen, maar geen overstapkosten en heraansluitkosten bij de oorspronkelijke leverancier. Nuon doet dit al jaren. Hou het in de gaten zou ik zeggen, het gaat simpelweg om misleiding en dwaling, en dat is strafbaar.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12690 Gepost op: 13-10-2012, 23:36:40 »
Ik was vandaag ook in dat winkelcentrum  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12691 Gepost op: 13-10-2012, 23:39:17 »
Ik was vandaag ook in dat winkelcentrum  :o
erg irritant ja ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12692 Gepost op: 14-10-2012, 10:45:13 »
Het Boer zoekt vrouw aflevering 8 topic staat nog op slot.

Jaja, ik heb nu opgelet voor Dolfie weer boos wordt als ik daar per ongeluk al in post.
Geniet nooit met mate...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #12693 Gepost op: 15-10-2012, 17:22:14 »
Dat men er nog steeds niet uit is wie mij nu moet gaan verzekeren... de gemeente of het bedrijf...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12694 Gepost op: 18-10-2012, 19:12:56 »
Mensen die je zomaar een mes in de rug steken, ik voel me echt flink gen**id ... ik ben helemaal klaar met die persoon. ::niet-ok::

(niemand van hier, laat dat even duidelijk zijn)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12695 Gepost op: 18-10-2012, 19:29:18 »
Mensen die je zomaar een mes in de rug steken, ik voel me echt flink gen**id ... ik ben helemaal klaar met die persoon. ::niet-ok::

(niemand van hier, laat dat even duidelijk zijn)
::hug:: herkenbaar
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12696 Gepost op: 19-10-2012, 09:43:41 »
Mensen die je zomaar een mes in de rug steken, ik voel me echt flink gen**id ... ik ben helemaal klaar met die persoon. ::niet-ok::

(niemand van hier, laat dat even duidelijk zijn)

 ::hug::


In mijn geval: Ik had een e-reader besteld bij bol.com, de eerste was niet leverbaar, bij de 2e is nu al voor de 2e keer de levering uitgesteld. Maar het hoesje is wel al binnen en ik ben zo ontzettend oenig geweest om die uit de verpakking te halen en die verpakking weg te doen (ik dacht nog bij mezelf, bewaar die verpakking nou). Maar goed, ik heb niet meer echt het vertrouwen dat bol.com dat ding nog gaat leveren. Zij zelf ook niet geloof ik (als de bestelling tot 3 maanden vertraagd wordt, annuleren we automatisch), dus ik heb 'm geannuleerd. Maar nu moet ik ergens anders op zoek naar een e-reader met een 7 inch scherm, anders vind ik het zo zonde van mijn geld van mijn hoesje.  ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #12697 Gepost op: 19-10-2012, 10:02:16 »
bol.com die producten op de website laat staan met daarbij 'leverbaar in 2-3 weken' en dat je vervolgens binnen een paar dagen te horen krijgt dat het niet leverbaar is en je je geld terug krijgt.  Als je dan vervolgens op de website kijkt staat het product nog steeds online en kun je het nog steeds bestellen...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12698 Gepost op: 19-10-2012, 10:15:28 »
Inderdaad, dat heb ik dus ook met die e-readers, da's dus al de 2e die niet leverbaar is.  ::niet-ok:: Bol.com gebruik ik voortaan alleen nog maar voor dvd's. Ik ga zo wel naar de mediamarkt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #12699 Gepost op: 19-10-2012, 10:41:27 »
Ik vond bol.com altijd heel goed, maar de laatste jaar ofzo wordt het steeds slechter. Ze bieden dingen aan die ze gewoon niet kunnen leveren.. Dan krijg je wel netjes je geld terug maar vervolgens duurt het wel een week langer voordat je je spullen in huis hebt.