Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2362211 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15660 Gepost op: 24-01-2015, 10:03:03 »
Weer doorgestuurd worden naar het ziekenhuis omdat de huisarts twijfels had terwijl ik me supergoed voel(de)en ik alleen wat benauwd ben van de hooikoorts en de kou heviger op mijn longen slaat dan anders....conclusie: er was dus niets aan het handje maar je bent wel weer een paar uur van de straat geweest.

En helemaal irritant zijn kinderen die de hand niet in eigen boezem steken en boos worden op een medeleerling omdat die een voldoende krijgt, terwijl zij een matig kregen omdat ze weinig tot geen inzet toonden bij de gezamenlijke opdracht én verkeerde beslissingen namen waardoor er nuttelozen zaken op de muurkrant kwamen te staan. En nog irritanter zijn de ouders van één van hen die dan weer verhaal komen halen omdat hun kind jankend thuis komt en niet de gehele waarheid heeft verteld....pfff laat ik maar niet over die ene collega beginnen want dan heb ik niet genoeg aan één berichtje en je mag op dit forum niet eens twee berichten achterelkaar posten >:( :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #15661 Gepost op: 24-01-2015, 11:15:10 »
Je kan altijd nog een blog ergens beginnen Bakkertje. Moet je alleen de link natuurlijk weer niet in je handtekening zetten, want dan krijg je een pm van Lukie.

OT: Een druipneus en geen zakdoek bij de hand hebben :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15662 Gepost op: 24-01-2015, 11:44:10 »
Je kan altijd nog een blog ergens beginnen Bakkertje. Moet je alleen de link natuurlijk weer niet in je handtekening zetten, want dan krijg je een pm van Lukie.


::rofl::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15663 Gepost op: 24-01-2015, 12:52:47 »
collega's op het forum ::)

* ook al vrouwen

wat doe ik verkeerd ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #15664 Gepost op: 24-01-2015, 19:30:18 »
Ik mag mijn chaosplaatje niet in het opdrachttopic posten want ik ben geen kandidaat
En ik mag hem ook niet in het kijkerstopic posten want dan post ik 2x achter elkaar :(
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15665 Gepost op: 24-01-2015, 19:31:07 »
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15666 Gepost op: 24-01-2015, 19:31:34 »
One problem solved ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #15667 Gepost op: 24-01-2015, 19:37:12 »
Collega's

sommigen zijn te dom om te poepen.
sommigen denken dat we nog in 1950 lesgeven.
sommigen denken dat ze alle problemen op moeten lossen voordat ze begonnen zijn.

Ze zijn allemaal gek behalve ik ::jaja::
Maar als iedereen gek is, dan is gek zijn dus eigenlijk best normaal en ben jij misschien wel de gekke ::hypocriet:: ;D. #mindblown

Mensen op het WIDM board die iets posten wat al een paar keer gepost is en er dan soms ook nog bij zeggen "ik weet niet of dit al gepost is, maar..." en dan in een topic van 2 pagina's. Hoe moeilijk is het om even terug te lezen ::)

In ieder geval weet ik nu wel dat Marlijn bakje 9 pakte, niet bakje 8, dankzij 3 mensen die zich allemaal geroepen voelden om dat even te melden ::)
Ik vind het juist nog irritanter dat als je het board niet bijhoudt en je een keer iets plaatst en er dan 10 mensen gaan roepen: DAT IS AL GENOEMD. Vandaar dat ik gewoon maar niets plaats qua hints enz en alleen maar "Martine  ::love::"

Ik mag mijn chaosplaatje niet in het opdrachttopic posten want ik ben geen kandidaat
En ik mag hem ook niet in het kijkerstopic posten want dan post ik 2x achter elkaar :(
::rofl:: Gewoon doen, Lukie4 deed zich ook niet aan die regels houden bij survivor ::pinokkio:: ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15668 Gepost op: 25-01-2015, 10:40:42 »
Mensen die domme opmerkingen maken...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15669 Gepost op: 25-01-2015, 10:46:12 »
Een humeurige zoon die vind dat jij niet mag lachen omdat hij humeurig is....kan nog wat worden wanneer hij zo meteen moet surveilleren in de bus rondom de wedstrijd Ajax-Feijenoord.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15670 Gepost op: 25-01-2015, 13:09:43 »
De stream van de Feyenoord app die constant hapert
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #15671 Gepost op: 25-01-2015, 20:01:35 »
Het toontje waarmee Helga Terreur het weer uitlegt op rtl. Alsof er allemaal kleine kindjes zitten te luisteren
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15672 Gepost op: 26-01-2015, 08:56:02 »
Uitzendbureaus. Als je je ziek meldt, is dat blijkbaar meteen verdacht. Alsof ik er zelf blij mee ben.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15673 Gepost op: 26-01-2015, 10:32:33 »
Uitzendbureaus. Als je je ziek meldt, is dat blijkbaar meteen verdacht. Alsof ik er zelf blij mee ben.
En je hebt dan één of twee (afhankelijk van de uitzendfase) wachtdagen waarop je dus geen loon krijgt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15674 Gepost op: 26-01-2015, 10:40:35 »
Was bij mij allemaal niet hoor. Tenminste, wel dat ze gingen nabellen of ik ook echt thuis was en wat ik dan had, maar ik kreeg volgens mij wel doorbetaald.

OT Ditzo, heb me op 24 december ingeschreven voor een zorgpolis. Twee weken geleden gebeld wat de status was, ik zou dan die week mijn polis binnenkrijgen. Vandaag nog maar eens gebeld, vervolgens werd ik doorverbonden met de afdeling acceptatie, toen heb ik 5 minuten naar een overgaande telefoon geluisterd en bedacht dat misschien heel de afdeling acceptatie misschien met koffiebreak was ofzo en toen heb ik maar opgehangen. Nu eerst maar eens een mail sturen en als dat niet helpt van de week nog maar eens bellen. Ik moet immers wel voor zaterdag echt ingeschreven staan.  :o

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15675 Gepost op: 26-01-2015, 12:15:32 »
Het verschilt helemaal per het type werk of je wel of geen loon krijgt bij ziekte. Als oproepkracht en je bent ziek je heb (uiteraard) geen recht op loon.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15676 Gepost op: 26-01-2015, 13:30:32 »
Het scheelt ook per werkgever. Bij mijn werkgever kreeg je de eerste twee dagen ook niet uitbetaald.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Irritant
« Reactie #15677 Gepost op: 26-01-2015, 13:39:18 »
De stream van de Feyenoord app die constant hapert
Ik erger me meestal niet zo gauw aan iets, maar dat was inderdaad verschrikkelijk.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15678 Gepost op: 26-01-2015, 18:15:27 »
Morgenavond vlak na werktijd een afspraak hebben ... maar nog steeds niet weten waar. ::niet-ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15679 Gepost op: 26-01-2015, 19:52:20 »
Het verschilt helemaal per het type werk of je wel of geen loon krijgt bij ziekte. Als oproepkracht en je bent ziek je heb (uiteraard) geen recht op loon.

Ik had dat als uitzendkracht dus wel. Ik kreeg ook gewoon doorbetaald met feestdagen als dat mijn vaste werkdag was.