Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2360961 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #16620 Gepost op: 15-01-2016, 08:11:22 »
Een wekker die geen geluid maakt op het moment dat ie af moet gaan >:(
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #16621 Gepost op: 15-01-2016, 08:40:36 »
té weinig echte slaap.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16622 Gepost op: 15-01-2016, 09:28:23 »
ik kan niets bedenken
er was eens......

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #16623 Gepost op: 15-01-2016, 14:09:50 »
 ??? ::rofl:: ::jaja::

alleen plaatjes
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16624 Gepost op: 18-01-2016, 19:08:44 »
Doosje frambosen dat open gaat in je tas ... alles zat onder. :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16625 Gepost op: 19-01-2016, 19:49:41 »
Verkoop van vriends huis is afgeblazen wegens faillisement werkgever koper :(
En huur van het beoogde pand gaat niet door wegens toch andere plannen van de verhuurder :(

Terug bij af dus, weer in de verkoop zetten, en weer op zoek naar een nieuw pand, pfff...
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #16626 Gepost op: 19-01-2016, 20:15:48 »
 ::hug:: ::hug:: Dat is wek heek veel tegenslag swifty, balen hoor.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #16627 Gepost op: 19-01-2016, 20:28:55 »
Balen in het kwadraat, Swifty.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16628 Gepost op: 19-01-2016, 20:57:15 »
Verkoop van vriends huis is afgeblazen wegens faillisement werkgever koper :(
En huur van het beoogde pand gaat niet door wegens toch andere plannen van de verhuurder :(

Terug bij af dus, weer in de verkoop zetten, en weer op zoek naar een nieuw pand, pfff...

Ooooh dat is balen zeg!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16629 Gepost op: 20-01-2016, 11:14:03 »
Verkoop van vriends huis is afgeblazen wegens faillisement werkgever koper :(
En huur van het beoogde pand gaat niet door wegens toch andere plannen van de verhuurder :(

Terug bij af dus, weer in de verkoop zetten, en weer op zoek naar een nieuw pand, pfff...
nee zeg!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16630 Gepost op: 20-01-2016, 11:32:54 »
Een hele domme fout vinden in een analyse die ik een half jaar geleden heb gedaan. Ik was toen zo blij dat ik er na een boel gezwoeg vanaf was.. maar nu lijkt het erop dat ik weer opnieuw kan beginnen :( ZUCHT!! Hopelijk kan ik de statistiek weer reproduceren.. anders ben ik echt de Sjaak :/
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16631 Gepost op: 20-01-2016, 12:16:32 »
Niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek ondanks dat ik dacht dat ik een sterke brief had geschreven. (Het is misschien ook wel een beetje vroeg (ben pas klaar in november), maar het voelt toch niet leuk om afgewezen te worden :-\\)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16632 Gepost op: 20-01-2016, 13:54:18 »
Niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek ondanks dat ik dacht dat ik een sterke brief had geschreven. (Het is misschien ook wel een beetje vroeg (ben pas klaar in november), maar het voelt toch niet leuk om afgewezen te worden :-\\)
::hug:: ::hug:: balen Koemba! :(

Een hele domme fout vinden in een analyse die ik een half jaar geleden heb gedaan. Ik was toen zo blij dat ik er na een boel gezwoeg vanaf was.. maar nu lijkt het erop dat ik weer opnieuw kan beginnen :( ZUCHT!! Hopelijk kan ik de statistiek weer reproduceren.. anders ben ik echt de Sjaak :/
Pfff :( En is dat een analyse die gerelateerd aan je vorige Kameroenreis? / Zou dat nog invloed kunnen hebben op de reis die komen gaat?  ::hug::

Verkoop van vriends huis is afgeblazen wegens faillisement werkgever koper :(
En huur van het beoogde pand gaat niet door wegens toch andere plannen van de verhuurder :(

Terug bij af dus, weer in de verkoop zetten, en weer op zoek naar een nieuw pand, pfff...
Oh, wat stom zeg  ::niet-ok:: Denk je eindelijk van dat huis af te zijn...  ::hug::

Doosje frambosen dat open gaat in je tas ... alles zat onder. :(
Heb je het nog schoon weten te krijgen?  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 13:58:18 door Mollenvanger-MV »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16633 Gepost op: 20-01-2016, 14:58:09 »
Pfff :( En is dat een analyse die gerelateerd aan je vorige Kameroenreis? / Zou dat nog invloed kunnen hebben op de reis die komen gaat?  ::hug::

Gaat over data die we hebben verzameld in 2 voorgaande kameroen reizen.. We zijn al heel lang bezig om er een artikel van te maken.. Half jaar geleden eindelijk de statistiek gedaan.. En eigenlijk tot nu toe nog geen tijd gehad om de discussie te schrijven.. Maargoed, nu ontdekte ik een fout in mn analyse (formule voor hyena en luipaard gebruikt voor leeuwen). Net alle statistiek verbeterd..

Verder niks wat invloed heeft op mn nieuwe reis hoor. Daarvoor wachten we alleen nog op geld wat we moeten ontvangen.. Wel irritant omdat we al 1.5 jaar bezig zijn met dat artikel.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16634 Gepost op: 20-01-2016, 16:07:04 »
Gaat over data die we hebben verzameld in 2 voorgaande kameroen reizen.. We zijn al heel lang bezig om er een artikel van te maken.. Half jaar geleden eindelijk de statistiek gedaan.. En eigenlijk tot nu toe nog geen tijd gehad om de discussie te schrijven.. Maargoed, nu ontdekte ik een fout in mn analyse (formule voor hyena en luipaard gebruikt voor leeuwen). Net alle statistiek verbeterd..

Verder niks wat invloed heeft op mn nieuwe reis hoor. Daarvoor wachten we alleen nog op geld wat we moeten ontvangen.. Wel irritant omdat we al 1.5 jaar bezig zijn met dat artikel.

Ik herken het. Bij mijn laatste stage is mijn supervisor al 4 jaar bezig met haar PhD, maar ze heeft nog géén artikel gepubliceerd omdat de professor alleen in Nature and Cell wil publiceren. De gemiddelde PhD tijd is daar ook 7(!) jaar. En nu was er een jongen daar in de groep die een artikel compleet had voor Nature, is zijn hele PhD project nu gescooped waar hij bijna 7 jaar mee bezig was.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #16635 Gepost op: 20-01-2016, 17:59:57 »
Waarschijnlijk een O (onvoldoende) op mijn rapport krijgen voor inzet. Omdat ik in december een week ziek ben geweest, en een keer een gesprek voor stage had wat niet buiten schooltijd kon voor die mevrouw op stage (overigens is dat in mijn optiek ook gewoon iets voor school..), sta ik nu 76 project aanwezig deze periode, terwijl dat 80 zou moeten zijn..

Wat een belachelijk gedoe, ik heb voor de rest allemaal goede cijfers.. Trouwens, inzet is niet precies hetzelfde als aanwezigheid.. Dus noem dat dan gewoon aanwezigheid. SLB-er zei gisteren: Ja, we menen het niet.. want we vinden je een hele goede student. Waarom zetten ze dan iets op mijn rapport wat ze niet menen.. Gewoon zwaar belachelijk.  :-\\

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #16636 Gepost op: 20-01-2016, 18:17:50 »
Wat een onzin  :-\\ ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16637 Gepost op: 20-01-2016, 18:55:59 »
Heb je het nog schoon weten te krijgen?  ::hug::

Goed genoeg om m'n spullen weer mee naar huis te kunnen nemen. Tas was al redelijk aan zijn einde, dus nu had ik echt een reden om 'm weg te doen.

Ot: widm
« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 19:02:49 door Daisy »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #16638 Gepost op: 20-01-2016, 19:46:19 »
Ja Widm vind ik ook irritant  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #16639 Gepost op: 21-01-2016, 13:59:48 »
Me niet kunnen concentreren :(  :-\\