Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1780005 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18740 Gepost op: 3-10-2011, 17:45:03 »
hoe gaat het nu verder met de studie van D*N?
ik mag niet deelnemen aan bepaalde toetsen en moet dus deze periode volgend jaar inhalen waardoor ik hoogstwaarschijnlijk studievertraging oploop. Maar dat is wel als ik dit jaar haal want omdat ik niet mag deelnemen aan die toetsen mis ik dus sowieso credits. Ik moet eerst gaan nadenken of ik de goeie opleiding heb gekozen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18741 Gepost op: 3-10-2011, 17:51:32 »
ik mag niet deelnemen aan bepaalde toetsen en moet dus deze periode volgend jaar inhalen waardoor ik hoogstwaarschijnlijk studievertraging oploop. Maar dat is wel als ik dit jaar haal want omdat ik niet mag deelnemen aan die toetsen mis ik dus sowieso credits. Ik moet eerst gaan nadenken of ik de goeie opleiding heb gekozen.

Accepteert een opleiding, dat een groepje studenten 1 student uit een werkgroep knikkert? Zijn er geen studiebegeleiders die daarin bemiddelen, om tot een goede oplossing te komen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18742 Gepost op: 3-10-2011, 17:54:57 »
Accepteert een opleiding, dat een groepje studenten 1 student uit een werkgroep knikkert? Zijn er geen studiebegeleiders die daarin bemiddelen, om tot een goede oplossing te komen?
de projectbegeleider heeft geprobeerd een tegenvoorstel te maken maar dat heeft het groepje afgewezen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18743 Gepost op: 3-10-2011, 17:56:58 »
de projectbegeleider heeft geprobeerd een tegenvoorstel te maken maar dat heeft het groepje afgewezen.

Kan het groepje zomaar alles afwijzen en iemand eruit gooien. Ik bedoel, stel het geval dat er iemand gepest wordt ofzo, het groepje zou dan gewoon om diegene te pesten hem of haar uit het groepje kunnen gooien , zonder dat er iets aan gedaan kan worden?
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18744 Gepost op: 3-10-2011, 17:58:24 »
Kan het groepje zomaar alles afwijzen en iemand eruit gooien. Ik bedoel, stel het geval dat er iemand gepest wordt ofzo, het groepje zou dan gewoon om diegene te pesten hem of haar uit het groepje kunnen gooien , zonder dat er iets aan gedaan kan worden?
jup, dat zou zomaar kunnen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18745 Gepost op: 3-10-2011, 17:58:47 »
jup, dat zou zomaar kunnen.

belachelijk ! Stekrte ermee D*N  ::hug::
You'll never walk alone

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18746 Gepost op: 3-10-2011, 18:07:10 »
Ik denk aan D*N en de vreemde gang van zaken in het onderwijs.... ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18747 Gepost op: 3-10-2011, 18:08:00 »
Ik denk aan D*N en de vreemde gang van zaken in het onderwijs.... ::ohno::

een verhaal heeft altijd 2 kanten ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18748 Gepost op: 3-10-2011, 18:15:00 »
een verhaal heeft altijd 2 kanten ;)
natuurlijk, mijn houding is ook niet zoals hij hoort te zijn. hoewel een deel op basis van vooroordelen is gebasseerd is het waar dat ik soms wat afwachtend kan zijn en dat weet ik ook. Ik ben nou eenmaal geen leiderstype. Ik vind het alleen raar dat mijn groepje me nu zomaar eruit gooit in plaats van eerst aan te geven dat ze niet tevreden zijn en me een waarschuwing geven zodat ik die houding kan verbeteren. Een ander groepslid heeft ook een waarschuwing gekregen maar is er niet uitgegooid. en dan geven ze ook nog een paar lullige redenen als bijvoorbeeld dat ik mn fietsband niet kan plakken en ik daardoor een veldwerk ding heb gemist.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18749 Gepost op: 3-10-2011, 19:05:41 »
een verhaal heeft altijd 2 kanten ;)

I know Dolfie en ik doelde niet alleen op D*N en zijn problemen maar ook op het volgende:....want kun je mij uitleggen waarom mijn baan wegbezuinigd is maar er woensdag wel een grote workshopdag wordt georganiseerd, ter ere van de dag van de leerkracht?
Had het geld wat daar gespendeert wordt eens in goed onderwijs gestopt en niet in iets waar de leerkrachten niet om gevraagd hebben....er wordt dan wel een groot deel gesponsord door bedrijven maar het rijk deelt toch ook lekker mee in de kosten :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18750 Gepost op: 3-10-2011, 19:18:09 »
 :(

't is toch vreemd - iedereen wil zich met onderwijs bemoeien, je komt om van de hervormingen en veranderingen -- en toch gaat er zo min mogelijk geld naartoe en staan leerkrachten vrij laag in aanzien.
Consistency ver te zoeken - maar dat is vaker zo.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18751 Gepost op: 3-10-2011, 19:33:44 »
Kop op, D*N! Probeer te redden wat er nog te redden valt!

(en nog een tip: ga niet ieder weekend naar huis terug! Dat heeft mij in Münster ook geholpen!)

OT: dat een stom knopje op de afstandbediening voor zoveel ellende kon zorgen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18752 Gepost op: 3-10-2011, 20:32:18 »
Toch D*N, ik vind het maar heel vreemd. Een onderwijsinstelling heeft toch een bepaalde soort van onderwijsplicht. Ik kan me niet voorstellen dat een groep medestudenten je uit een groep kan zetten waardoor je onvoldoende onderwijs kunt volgen. Die instelling dient je dan op zijn minst een andere mogelijkheid tot het halen van je opdracht te geven.

Ook is het wel heel bijzonder dat een groep medestudenten kan beslissen je uit de groep te zetten!?! Dit moet aan te vechten zijn. Op zijn minst zou ik denken dat er iets van dossiervorming nodig is om zulke verregaande beslissingen te nemen. Bovendien zou die dossiervorming door docenten/tutors of begeleiding vanuit de instelling moeten gebeuren en niet door medestudenten.

Ik blijf het maar een vreemde gang van zaken vinden als ik het zo lees...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18753 Gepost op: 3-10-2011, 20:37:43 »
Ja ik zat ook wel even met een mond vol tanden hoor dwaas ;).
Ik krijg wel de kans om het op een andere manier te halen, maar dat moet dan volgend jaar en dat betekend dat ik een half jaar studievertraging oploop...
maar ik heb morgen gesprek dus dan ga ik kijken of er iets anders mogelijk is. Ik zit nu op zich ook niet te springen om weer terug in dat groepje te gaan  :-\\
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18754 Gepost op: 3-10-2011, 21:04:20 »
Wie weet zijn er individuele opdrachten mogelijk. Je bent vast niet de eerste die tegen zoiets aanloopt.

Als de enige andere mogelijkheid is een halfjaar vertraging - dan geven ze inderdaad verbijsterend veel macht aan medestudenten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18755 Gepost op: 3-10-2011, 22:30:56 »
Ik denk aan deze forummer... is dat de vader van een bekende andere relaxhoek-forummer ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18756 Gepost op: 3-10-2011, 22:33:40 »
Ik denk aan deze forummer... is dat de vader van een bekende andere relaxhoek-forummer ::)
jaja iemand die 4 jaar ouder is dan mij zeker ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18757 Gepost op: 3-10-2011, 22:34:31 »
jaja iemand die 4 jaar ouder is dan mij zeker ::)

vruchtbaar clubje ::impressed::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18758 Gepost op: 3-10-2011, 22:36:18 »
vruchtbaar clubje ::impressed::

Brrr, daar WIL ik gewoon niet aan denken
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18759 Gepost op: 3-10-2011, 22:36:42 »
Brrr, daar WIL ik gewoon niet aan denken

punt genomen ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"