Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358175 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9440 Gepost op: 23-01-2010, 19:26:17 »
De zogenaamd beste vriendin van mijn moeder. Twee dagen na de dood van mijn vader - afgelopen november - werd mijn moeder aangereden. Ze had een dubbele beenbreuk. Haar vriendin zou zo lang op haar katje passen. Inmiddels is mijn moeder aan het revalideren in een instelling en nu plotseling komt die vriendin met het verhaal dat de kat weg moet, want hij krabt aan haar meubels!

Ja, jeetje, dat doen katten nu eenmaal. Bied het dan niet aan! Nu moet er weer met dat beestje gezeuld worden en is mijn moeder al de hele dag in tranen.

Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig!
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9441 Gepost op: 23-01-2010, 19:44:50 »
je heb wel gelijk maar misschien had die vriendin daar niet aan gedacht en ook niet naar gevraagd dus, ik wil nog wel even zeggen dat mijn zus katten heeft die helemaal nergens aankomen, het zijn perzen en die staan erom bekend dat ze je niets kapot maken.
mijn kat krabt ook als hij denkt dat ik het niet hoor of niet in de buurt ben. kan jij de kat niet nemen?
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9442 Gepost op: 23-01-2010, 20:32:45 »
je heb wel gelijk maar misschien had die vriendin daar niet aan gedacht en ook niet naar gevraagd dus, ik wil nog wel even zeggen dat mijn zus katten heeft die helemaal nergens aankomen, het zijn perzen en die staan erom bekend dat ze je niets kapot maken.
mijn kat krabt ook als hij denkt dat ik het niet hoor of niet in de buurt ben. kan jij de kat niet nemen?

Jawel, maar ik heb er zelf al 2, en dat zijn bepaald geen lieverdjes. En ik heb geen vervoer, dus moet er weer een taxi tegenaan gegooid worden. En dan moet ik ´m eerst nog vangen, want katten schieten altijd helemaal in de stress als ze die mand zien.  En die vriendin heeft er heus wel aan gedacht, want ze heeft zelf haar hele leven katten gehad. Het gaat me er eigenlijk meer om dat ze mijn moeder helemaal overstuur heeft gemaakt.  ::niet-ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9443 Gepost op: 23-01-2010, 20:42:35 »
tja dat was niet nodig geweest, die vriendin heeft dus duidelijk niet aan de gevolgen gedacht.
mag de kat niet naar die instelling? heeft jou moeder daar een eigen kamer? ik sommige verpleeghuizen mogen de ,bewoners, huisdieren hebben nl.
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9444 Gepost op: 23-01-2010, 20:51:35 »
Hier niet, omdat het maar tijdelijk is. Over een paar weken gaat mijn moeder weer gewoon naar huis. Daarom denk ik: mens, al die heisa voor misschien nog maar een of twee weken. In die tijd zal ie heus niet je hele bankstel aan flarden krabben, daar heeft zelfs de sterkste kat nog wel wat meer tijd voor nodig.

Zelf wil ik bij mijn eigen katten de plantenspuit nog wel eens dreigend ter hand nemen. Daar zijn ze als de dood voor! ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9445 Gepost op: 23-01-2010, 21:10:39 »
hahaha goldy de kat die ik vorig jaar moest laten inslapen ging er gewoon lekker voor zitten, felix loopt wel weg maar alleen als het hem uitkomt, ik verhef mijn stem en kijk recht in de ogen dat helpt prima. mijn katten hebben heel wat kapot gemaakt en dat is nu wel de reden dat ik geen huisdieren meer wil als felix er niet meer is.
ik ben gek op katten maar ik heb geen zin meer in kapotte dingen.
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9446 Gepost op: 23-01-2010, 21:29:39 »
Ach, mijn hele interieur is toch al één grote puinhoop, dus mogen mijn katten wel veel.  :-\\

Nee, ik zou nooit meer zonder huisdieren kunnen, ook al maken ze er een grote zooi van. Ik ben zelf ook niet zo netjes, dus ...
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Irritant
« Reactie #9447 Gepost op: 23-01-2010, 21:34:32 »
weet je het is niet dat je spullen kapot worden gemaakt maar wat is het ergste vind is het verliezen van de katten, ik ben heel nuchter en zoals ik op de dood van goldy heb gereageerd schrok ik zelf van, ik had dit echt niet verwacht...dus voor mij geen dieren meer.
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9448 Gepost op: 23-01-2010, 22:35:34 »
weet je het is niet dat je spullen kapot worden gemaakt maar wat is het ergste vind is het verliezen van de katten, ik ben heel nuchter en zoals ik op de dood van goldy heb gereageerd schrok ik zelf van, ik had dit echt niet verwacht...dus voor mij geen dieren meer.

Dat ben ik helemaal met je eens! Ik heb dat al 2x meegemaakt en was beide keren 6 weken compleet van de kaart.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #9449 Gepost op: 23-01-2010, 22:41:29 »
ik bezit 8 luie vrouwen :-\\ :-\\
Menno is gek

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9450 Gepost op: 23-01-2010, 22:50:51 »
ik bezit 8 luie vrouwen :-\\ :-\\

= poezen?  ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #9451 Gepost op: 24-01-2010, 00:03:57 »
= poezen?  ???
nee roeister, die niet roeien willen, en die niet eens mijn coachtrui willen betalen ::ohno::
Menno is gek

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9452 Gepost op: 24-01-2010, 07:46:46 »
nee roeister, die niet roeien willen, en die niet eens mijn coachtrui willen betalen ::ohno::
Ze zien jou nou eenmaal liever met jou gespierde ontblote bovenlijf voor zich zitten  ;) :P
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #9453 Gepost op: 24-01-2010, 12:06:13 »
alweer 5 cm, en het sneeuwt nog steeds >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9454 Gepost op: 24-01-2010, 12:14:57 »
alweer 5 cm, en het sneeuwt nog steeds >:(
Het irritante is net dat het bij mij niet zo is  >:( >:( Nu moet ik een volle week werken  >:( >:(

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #9455 Gepost op: 24-01-2010, 12:17:09 »
Ze zien jou nou eenmaal liever met jou gespierde ontblote bovenlijf voor zich zitten  ;) :P
Kun je ze niet kwalijk nemen :P
------

Ik had een hele enge droom en toen kan ik niet meer slapen... Ik moest echt specifiek ergens anders aan gaan denken omdat ik anders weer in dezelfde droom terecht kwam  :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #9456 Gepost op: 24-01-2010, 12:27:25 »
Het irritante is net dat het bij mij niet zo is  >:( >:( Nu moet ik een volle week werken  >:( >:(
krijg jij ook zo'n gespierd bovenlijf ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #9457 Gepost op: 24-01-2010, 12:31:10 »
krijg jij ook zo'n gespierd bovenlijf ;)
ik heb liever een dag vrij dan een gespierd bovenlijf  ;)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #9458 Gepost op: 24-01-2010, 20:22:58 »
Ze zien jou nou eenmaal liever met jou gespierde ontblote bovenlijf voor zich zitten  ;) :P
  ::trots:: ::trots:: dat is het natuurlijk ::jaja::
Menno is gek

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Irritant
« Reactie #9459 Gepost op: 29-01-2010, 18:44:37 »
Irritant is als de huisarts op donderdagmorgen een recept dat speciaal gemaakt moet worden naar de apotheek doorbelt en je dan te horen krijgt dat het op vrijdagmiddag om 5 uur klaar is.

En als je dan vrijdagmiddag om 5 uur bij de apotheek komt, is het niet klaar en kan het ook helemaal niet gemaakt worden en moet er maandag met de huisarts worden overlegd.



DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING