Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358164 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #11580 Gepost op: 19-09-2011, 20:48:17 »
Ik ben m'n vakantiefoto's aan het uitzoeken en heb een aantal foto's gespiegeld, maar ipv ze op te slaan, zijn ze van m'n computer verdwenen ??? ??? ???, en ik heb geen back-up. >:(

(En nee, ze staan niet in de prullenbak).
google eens op free undelete.
Misschien staan ze nog ergens op je schijf opgeslagen (maar niet meer te vinden via de normale wegen omdat ze per ongeluk verwijderd zijn)
Met het programma free undelete kun je die terug halen (die scant je schijf en laat dan de mapjes zien waar nog dingen terug te halen vallen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #11581 Gepost op: 19-09-2011, 21:25:17 »
De oorzaak heb ik inmiddels achterhaald. McAfee. Het schijnt een heel bekend probleem te zijn. Er worden ook allerlei oplossingen aangedragen, maar ik snap er nog niks van. Wordt vervolgd...

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #11582 Gepost op: 19-09-2011, 21:34:59 »
deze hele depressieve dag pfff.
heb me verslapen ( alweer ::)), dus toen ging ik niet ontbijten en was ik niet heel erg te laat, de achterband van mijn fiets is lek gestoken, mn rekenmachine is er mee opgehouden, de winkels zijn niet open, docenten komen nu nog even aanzetten dat we nog meer dictaten moeten kopen ( ziet het eruit alsof is rijk ben ofso? :(), ik kom niet meer uit met mijn geld, moet morgen met mn groepje een vegetatiekaart en een kleine landschapspuntenkaart inleveren maar daar hebben we veelste weinig tijd voor en maar een kleine kans dat we dat op tijd af krijgen, we moeten onze inleiding nu ook al voor de 3de keer verbeteren omdat die docent zo aan het mierenn**ken is, ik was van 10.30 tot 19.00 non stop op school terwijl er vrij weinig is gebeurd, ik heb een nieuw kettingslot nodig omdat die ook kapot is, ik heb nog steeds ergens een tent op school liggen maar die stomme conciërge is er nooit, mn tv doet het nog steeds niet en woensdag moet ik alweer veldwerk doen maar ik heb geen idee wat en hoe....

okee ik heb nu even gezeurt ::rofl::, nu zet ik mn fake smile op en ga ik eten maken :P.


Je geheugen is voortreffelijk.sterkte met alles ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::, look for the silver lining ;D ;)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #11583 Gepost op: 20-09-2011, 19:03:02 »
De molmail is bij mij nog steeds niet gearriveerd... ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #11584 Gepost op: 20-09-2011, 19:03:32 »
Mensen die hun rommel in de trein niet opruimen, het ziet er soms niet uit. ::ohno::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11585 Gepost op: 20-09-2011, 19:14:09 »
Of mensen die de stoel naast hen gebruiken voor hun tas of andere spullen. Zo asociaal vind ik dat.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #11586 Gepost op: 20-09-2011, 19:14:25 »
Mensen die hun rommel in de trein niet opruimen, het ziet er soms niet uit. ::ohno::
Mensen die mensen naar het irritant-topic lokken en dan die mensen van een kale reis terug laten keren omdat er geen  ::blond:: opmerking staat  ::) ::) ::)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11587 Gepost op: 20-09-2011, 19:14:49 »
Of mensen die de stoel naast hen gebruiken voor hun tas of andere spullen. Zo asociaal vind ik dat.

dat doe ik ook, maar als ik zie dat er iemand wil gaan zitten,of er weinig plek meer is, zet ik hem altijd bij mij op schoot of op de grond
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #11588 Gepost op: 20-09-2011, 19:15:02 »
Mensen die mensen naar het irritant-topic lokken en dan die mensen van een kale reis terug laten keren omdat er geen  ::blond:: opmerking staat  ::) ::) ::)

Dit is dus de reden dat ik lekker door blijf posten hier. >:D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #11589 Gepost op: 20-09-2011, 19:17:17 »
dat doe ik ook, maar als ik zie dat er iemand wil gaan zitten,of er weinig plek meer is, zet ik hem altijd bij mij op schoot of op de grond
idd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #11590 Gepost op: 20-09-2011, 19:41:06 »
dat doe ik ook, maar als ik zie dat er iemand wil gaan zitten,of er weinig plek meer is, zet ik hem altijd bij mij op schoot of op de grond
ik ook, maar ik heb ook wel eens dan heb ik zoveel baggage mee dan kan het gewoon niet anders ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11591 Gepost op: 20-09-2011, 19:41:36 »
ik ook, maar ik heb ook wel eens dan heb ik zoveel baggage mee dan kan het gewoon niet anders ::ohno::.


daar zit ook een kern van waarheid in ja :P
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11592 Gepost op: 20-09-2011, 19:47:28 »
Mijn backpack paste dit weekend ook niet in het bagagevak of onder stoelen. Ik hield hem toen voor me op de grond, en voelde me best schuldig toen anderen niet meer er tegenover konden zitten. Gelukkig hadden toch nog twee mensen zich er tussen weten te wurmen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #11593 Gepost op: 20-09-2011, 19:48:17 »
plaats zat op het balkon toch ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11594 Gepost op: 20-09-2011, 19:49:01 »
Hoorde laatst iemand van de NS zeggen nadat iemand zat te zeuren over dat er te weinig zitplaatsen waren :

' Wij zijn een vervoersbedrijf mevrouw, een zitplaats is een luxe '
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #11595 Gepost op: 20-09-2011, 19:50:03 »
Balkon op een trein? In welke eeuw leef jij?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #11596 Gepost op: 20-09-2011, 19:50:36 »
Hoorde laatst iemand van de NS zeggen nadat iemand zat te zeuren over dat er te weinig zitplaatsen waren :

' Wij zijn een vervoersbedrijf mevrouw, een zitplaats is een luxe '
dat zou betekenen dat je niet voor de zitplaats betaald, dus dan mag je ook in de eerste klas zitten ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #11597 Gepost op: 20-09-2011, 19:53:39 »
dat zou betekenen dat je niet voor de zitplaats betaald, dus dan mag je ook in de eerste klas zitten ;D

dat vroeg de desbetreffende mevrouw ook :P
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #11598 Gepost op: 20-09-2011, 19:58:14 »
dat zou betekenen dat je niet voor de zitplaats betaald, dus dan mag je ook in de eerste klas zitten ;D
Dat dus niet, heb ik ooit vernomen. Het is net zoiets als dat je moet betalen voor het parkeren voor je huis van je auto (denk aan Amsterdam) Je moet ervoor betalen, maar je bent niet verzekerd van een plaats voor je auto. Als er geen plaats is moet je gewoon ergens anders gaan betalen voor je plaats...
Ich bin ein Bärliner!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #11599 Gepost op: 20-09-2011, 20:00:22 »
Mensen die hun rommel in de trein niet opruimen, het ziet er soms niet uit. ::ohno::


is er ook een kostssmiley, ? mee eens,wat een viespeuken,trialk,-ook in de treinen!
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?