Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358190 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14940 Gepost op: 17-06-2014, 20:18:41 »
Oh gewoon even een paar gespierde tennissers lief aankijken dan ;) Gefeliciteerd met je flatscreen ;D

on topic: je zo goed voelen over die tien km afgelopen zondag dat je al begint te denken aan een halve marathon volgend jaar...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14941 Gepost op: 17-06-2014, 21:21:06 »
Oh gewoon even een paar gespierde tennissers lief aankijken dan ;) Gefeliciteerd met je flatscreen ;D

on topic: je zo goed voelen over die tien km afgelopen zondag dat je al begint te denken aan een halve marathon volgend jaar...

 ::ok::

OT: dat mijn zoon nog steeds niet officieel weet dat of hij geslaagd is of niet!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14942 Gepost op: 18-06-2014, 11:48:24 »
Dat is echt heel erg stom.  >:(

Een beeldbuis televisie op je voet krijgen. Ik hoop maar dat ik morgen kan tennissen, vooral omdat ik moet dubbelen, zou het echt erg vinden voor mijn partner.  >:(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #14943 Gepost op: 18-06-2014, 16:40:44 »
Dat je wordt gebeld, en spontaan vergeet of het morgen of middag is.. :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14944 Gepost op: 18-06-2014, 16:59:24 »



Een beeldbuis televisie op je voet krijgen.
Die dingen horen inmiddels in een museum......


Natuurlijk: hopelijk ben je niet teveel geblesseerd dat je verstek moet laten gaan.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14945 Gepost op: 18-06-2014, 18:31:48 »
Ai, balen Loezel!


edit, on topic: ik moet naar de wc...
« Laatst bewerkt op: 18-06-2014, 18:38:48 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

anoniem 10311

  • Gast
Re: Irritant
« Reactie #14946 Gepost op: 18-06-2014, 19:19:48 »
Voetbal...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14947 Gepost op: 18-06-2014, 19:20:15 »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14948 Gepost op: 18-06-2014, 20:36:35 »
De airco aan uit aan uit op t werk, omdat één collega t steeds te koud heeft (en ik en vele anderen smelten weg en ik krijg er hoofdpijn van).  ::niet-ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #14949 Gepost op: 19-06-2014, 22:07:04 »
een rottige hoest die maar niet overgaat :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #14950 Gepost op: 20-06-2014, 00:52:26 »
Websites van universiteiten. Ik zou mezelf toch inschatten als een persoon die goed met computers en internet is, maar ik heb nog geen enkele website van een universiteit gezien waar je snel en makkelijk antwoord kan vinden op de vragen. Zelfs de simpele vraag hoe duur een master/bachelor of premaster is in Groningen moest ik via google opzoeken om er vervolgens achter te komen dat het alleen onder het kopje voor international students staat en niet voor de 'dutch' students, wat ik natuurlijk ben en waar ik uiteraard voor info ga kijken.

als kers op de taart krijg je dan nog incompetente werknemers die je vraag niet begrijpen of lezen en maar half antwoord geven. Of nog erger, zeggen dat je op de website moet kijken waar je dus net 4 uur hebt rondgekeken en het niet kan vinden. Waarom denk je anders dat ik mail...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14951 Gepost op: 20-06-2014, 09:39:44 »
Websites van universiteiten. Ik zou mezelf toch inschatten als een persoon die goed met computers en internet is, maar ik heb nog geen enkele website van een universiteit gezien waar je snel en makkelijk antwoord kan vinden op de vragen. Zelfs de simpele vraag hoe duur een master/bachelor of premaster is in Groningen moest ik via google opzoeken om er vervolgens achter te komen dat het alleen onder het kopje voor international students staat en niet voor de 'dutch' students, wat ik natuurlijk ben en waar ik uiteraard voor info ga kijken.

als kers op de taart krijg je dan nog incompetente werknemers die je vraag niet begrijpen of lezen en maar half antwoord geven. Of nog erger, zeggen dat je op de website moet kijken waar je dus net 4 uur hebt rondgekeken en het niet kan vinden. Waarom denk je anders dat ik mail...

zoooo herkenbaar.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #14952 Gepost op: 21-06-2014, 22:31:28 »
zoooo herkenbaar.

::jaja:: (die van de hogescholen zijn niet veel beter btw ;) )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14953 Gepost op: 22-06-2014, 17:28:21 »
Bemoeizuchtige mensen

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #14954 Gepost op: 22-06-2014, 17:32:42 »
Niet kunnen slapen vanwege de hoestbuien :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14955 Gepost op: 22-06-2014, 19:14:11 »
@Dolfie: zo herkenbaar, die hoestbuien. Ik kreeg er codeinefosfaat-tabletjes voor. Hoe klein die ook zijn, ik was er blij mee, ze hielpen. Ik weet uiteraard niet of dat bij jou ook de oplossing is, ik ben geen medicus.

« Laatst bewerkt op: 16-01-2015, 21:24:31 door Bodejos »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14956 Gepost op: 23-06-2014, 08:02:12 »
Piekeren en niet kunnen slapen  ::slaap::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14957 Gepost op: 23-06-2014, 08:10:39 »
Websites van universiteiten. Ik zou mezelf toch inschatten als een persoon die goed met computers en internet is, maar ik heb nog geen enkele website van een universiteit gezien waar je snel en makkelijk antwoord kan vinden op de vragen. Zelfs de simpele vraag hoe duur een master/bachelor of premaster is in Groningen moest ik via google opzoeken om er vervolgens achter te komen dat het alleen onder het kopje voor international students staat en niet voor de 'dutch' students, wat ik natuurlijk ben en waar ik uiteraard voor info ga kijken.

als kers op de taart krijg je dan nog incompetente werknemers die je vraag niet begrijpen of lezen en maar half antwoord geven. Of nog erger, zeggen dat je op de website moet kijken waar je dus net 4 uur hebt rondgekeken en het niet kan vinden. Waarom denk je anders dat ik mail...

Ook zo herkenbaar!
En als je dan mailt krijg je als antwoord terug dat je nog effe geduld moet hebben

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #14958 Gepost op: 23-06-2014, 22:56:31 »
een maag die echt een stress tolerantie van nul heeft  >:(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #14959 Gepost op: 24-06-2014, 10:29:16 »
Realistisch dromen, zodat je blij en hoopvol wakker wordt - waarna je beseft dat het een droom was. ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.