Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358204 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16120 Gepost op: 19-08-2015, 19:36:05 »
Nog een week moeten wachten (waarschijnlijk) :(

Ow en geen reactie krijgen op een vraag

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16121 Gepost op: 19-08-2015, 21:50:36 »
opnieuw storing bij ziggo >:(
er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #16122 Gepost op: 19-08-2015, 21:55:05 »
opnieuw storing bij ziggo >:(

Dit. Maar gelukkig lukt het forum wel weer.  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16123 Gepost op: 19-08-2015, 23:06:45 »
Dit. Maar gelukkig lukt het forum wel weer.  ;D

wel vanaf de pc, maar niet vanaf de iPad.
er was eens......

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #16124 Gepost op: 21-08-2015, 22:29:12 »
Mensen die gaan verhuizen en je hun nieuwe adres vertellen, terwijl je denkt: wil ik dat weten  ???
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16125 Gepost op: 22-08-2015, 00:33:35 »
een werkgever die alleen aan de centjes denkt en niet aan personeel of klanten  ::ohno::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #16126 Gepost op: 22-08-2015, 09:25:03 »
een werkgever die alleen aan de centjes denkt en niet aan personeel of klanten  ::ohno::
Zakkenvullers zijn inderdaad heel irritant  ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16127 Gepost op: 22-08-2015, 11:14:14 »
Tja of ze echt hun eigen zakken vullen weet ik niet. De algemeen directeur zal niet slecht verdienen. Maar vanwege de crisis moeten we bezuinigen, dat is wel echt zo. Maar de manier waarop... Net het randje van de wet opzoeken, wat kan nog net wel... Oh dit mag niet meer, hoe gaan we het dan zo creatief mogelijk oplossen tot we hetzelfde bereiken, maar dat het wel weer mag. Resultaat is dat de werkdruk op de werkvloer enorm wordt. Nou vind ik dit tot daaraantoe, maar voor onze doelgroep wordt het ook minder leuk. En dan verbaasd zijn dat klanten weglopen naar organisaties waar ze nog wel waar voor hun geld krijgen.  ::niet-ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Irritant
« Reactie #16128 Gepost op: 23-08-2015, 14:29:48 »
Ah! Ja! Lekkages weet ik inderdaad alles van!
Ik heb zodoende, na jaren van ervaring, zelfs de oplossing voor lekkages.



Hmm.. okay, we zijn hier onder vrienden, als jullie het niet door vertellen dan wil ik Mijn Conclusie wel met jullie delen.


Kijk, wat je dus moet doen, is dat je naar boven gaat, en heel goed oplet waar de lekkage vandaan komt.
Markeer dat, of onthoud het, maar de plek waar het vandaan komt is werkelijk essentieel.
De volgende stap is eveneens essentieel. Ga namelijk na of er meerdere bronnen van lekkage zijn. In dat geval is het probleem groter.
Nu komt de alleressentieelste stap, de crux van het al, de brilliant in toch al een toegegeven geniaal plan.
Wat je nu moet doen, is dat je naar je keuken gaat, en alle potjes en pannetjes opspoort die je kunt vinden - zo veel als dat er punten van lekkage zijn.
Ik snap dat je nog niet inziet waar ik hiermee naar toe wil gaan. 'Potten en pannen?', zeg je, 'we gaan toch niet koken?' Maar nee, we gaan inderdaad niet koken! Potten en pannen, bij een unieke twist van het natuurlijk lot, blijken namelijk vrijwel altijd waterdicht. Dit is ook de reden dat je niet een zeef of een vergiet kunt gebruiken in plaats van een pot of een pan. Eventueel zou een ovenschaal ook kunnen, of een deksel als die diep genoeg is.
Maar nu dus, grijp je verzameling aan potten, pannen, en overig -ik mag wel zeggen, schaalvorming- keukengerei, en spoed je naar de lekkagepunten! Rennen! Maar niet te snel! Ja, daar laat je die mooie emaille pan van tante josefien vallen. Jammer. Daar kan je nooit meer hutspot met spekjes in maken. Toch, niet getreurt, je hebt de anderen nog!
Nu, zet onder elke druppende drup 1 pot, pan, ovenschaal, of deksel.

Wat je nu zult realiseren, en als je nu nog twijfelt - werkelijk!, je zal het reeds binnen enkele dagen zelf observeren!, is dat de druppels der lekkage in de potten, pannen, ovenschalen en deksels vallen.. en daar blijven!
Probleem opgelost!

In geval van langdurende ofwel blijvende lekkage zullen periodiek de potten, pannen, ovenschalen en deksels moeten worden geleegd vanwege bepaalde omstandigheden waar ik nu niet verder op in zal gaan: dat is werkelijk gevorderde stof en strekt te ver om nu nog allemaal te behandelen. Dus gaat voort, en gebruik uw nieuwverkregen wijsheid!

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #16129 Gepost op: 23-08-2015, 23:02:20 »
Momenten van sociale onhandigheid, die bijna leiden tot extreem genante situaties.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #16130 Gepost op: 23-08-2015, 23:05:56 »
Momenten van sociale onhandigheid, die bijna leiden tot extreem genante situaties.

Ah, daar valt soms nog om te lachen.

Het wordt pas echt irritant als je het over 3 jaar ineens volstrekt uit het niets herinnerd ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #16131 Gepost op: 23-08-2015, 23:16:49 »
 ;D Maar daar had ik gelukkig vandaag geen last van ^^

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16132 Gepost op: 25-08-2015, 23:07:53 »
 Vanochtend toen ik iets uit een kast wilde pakken een spiertje verrekt in mijn linkerhand/pols.  :-\\

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16133 Gepost op: 4-09-2015, 14:01:28 »
De Knltb (tennisbond). Ik was gisteren iets aan het uitleggen aan twee aanvoerders die voor het eerst competitie gaan doen. Dus ik kijk welke wedstrijden zij spelen, zie ik er ineens een die niet op het baanschema staat. Eerst denk ik nog: hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien en toen dacht ik... ja maar ik heb helemaal niks over het hoofd gezien, ik heb alles 5x gecheckt, iemand anders heeft alles gecheckt en er stonden nergens meer uitnodigingen meer open. Kortom de Knltb gooit er zomaar een wedstrijd tussen zonder dat te melden. Heel handig. Gelukkig kwam ik er per ongeluk achter. Vanmorgen baanschema veranderd, factuur van het betreffende team veranderd, alles opnieuw doorgestuurd naar het bestuur. Wilde ik de uitnodiging veranderen blijkt dat ze van alle teams uit die poule op die dag alle uitnodigingen uit het systeem hebben gegooid. Dus kon ik die allemaal opnieuw invoeren. Behalve die voor volgende week, want dat ging niet meer, wegens te laat ofzo....

Heb toen wel even een flink boze mail naar de knltb gestuurd. Maar toen kwam ik erachter dat het ook bij alle andere teams is gebeurd. dus dat maakt bij mij de noodzaak iets minder hoog om dat andere team te gaan mailen. Hoop wel dat andere teams dit ook op tijd zien, anders weet niemand uit die poule volgende week hoe laat ze moeten beginnen  ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16134 Gepost op: 4-09-2015, 14:38:10 »
lekker boos worden is wel eens lekker he Loezel :)
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16135 Gepost op: 4-09-2015, 20:42:26 »
 ;D ik ben normaal nogal conflictvermijdend, dus het gebeurt niet heel vaak. Maar nu zat de hele competitie voorbereiding stress me iets te veel.  >:D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #16136 Gepost op: 4-09-2015, 21:16:56 »
;D ik ben normaal nogal conflictvermijdend, dus het gebeurt niet heel vaak. Maar nu zat de hele competitie voorbereiding stress me iets te veel.  >:D

dan moet je er extra van genieten, want op z'n tijd lekker boos is heel gezond ::ok::
er was eens......

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Irritant
« Reactie #16137 Gepost op: 6-09-2015, 21:34:13 »
Lijkt me duidelijk
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16138 Gepost op: 10-09-2015, 23:02:47 »
Feest met dreunmuziek in de stad die tot ver in de omtrek te horen is. En dat op een donderdagavond.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #16139 Gepost op: 11-09-2015, 07:09:28 »
Feest met dreunmuziek in de stad die tot ver in de omtrek te horen is. En dat op een donderdagavond.

Irritant hé!!!1...ik had net zo goed met mijn zoon mee kunnen gaan naar het feest...denk dat ik de muziek dan minder irritant had gevonden ::niet-ok:: >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!