Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358136 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8880 Gepost op: 24-07-2009, 22:04:14 »
belachelijk  ::niet-ok::  zou lekker wezen, iedereen klaagt maar een willekeurige arts aan om een flutreden en whoppa, die is geschorst  ::)

Aan de andere kant kun je ook afspreken om een, jouw bekende, arts aan te klagen... kan die ff een paar weken op vakantie en vervolgens laat je de klacht vallen omdat je je vergist hebt ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8881 Gepost op: 24-07-2009, 22:05:04 »
Aan de andere kant kun je ook afspreken om een, jouw bekende, arts aan te klagen... kan die ff een paar weken op vakantie en vervolgens laat je de klacht vallen omdat je je vergist hebt ::)

en die arts heeft dan geen probleem met het stempel dat hij dan toch opgedrukt krijgt?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8882 Gepost op: 24-07-2009, 22:10:03 »
en die arts heeft dan geen probleem met het stempel dat hij dan toch opgedrukt krijgt?  ::)

je moet 'm natuurlijk niet aanklagen voor ongewenste intimiteiten... klaag 'm dan maar aan omdat-ie je uitgemaakt had voor een kip (omdat hij zei dat je een hanetred had (een bestaande term) en JA, om deze redenen worden artsen écht aangeklaagd tegenwoordig!...) :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8883 Gepost op: 24-07-2009, 22:24:06 »
Gemeentehuis, afdeling burgerzaken. Toch duurde het ruim een uur voor we aan de beurt waren  en dan zit er ook zo'n miepje die niet alles weet, en daarom heel vaak hulp vraagt aan haar collega's, zodat dus de vier baliemedewerkers gezamenlijk maar 3 mensen tegelijk kunnen helpen  >:( en ondanks dat er nog 35 wachtenden staan presteren ze het om uitgebreide social talk te houden met de klanten 

Ik heb jouwe iets ingekort, maar dit had ik dus gisteren ook. Ik moest formulieren afleveren om zo'n formulier te krijgen van goed gedrag. Chinees meisje moest mijn paspoort checken en die staat op mijn meisjesnaam. Formulieren op Wims naam+mijn achternaam. Ze snapte er niets van.
En daarna kon ik nog 30 euro en 15 cent betalen voor het papier dat ik over 3 of 4 weken ontvang.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8884 Gepost op: 24-07-2009, 22:26:06 »
je moet 'm natuurlijk niet aanklagen voor ongewenste intimiteiten... klaag 'm dan maar aan omdat-ie je uitgemaakt had voor een kip (omdat hij zei dat je een hanetred had (een bestaande term) en JA, om deze redenen worden artsen écht aangeklaagd tegenwoordig!...) :)

 :o


ook irritant: tijdens de dienst naar de apotheek moeten voor een recept, waarvoor je maar 1,83 mag declareren bij de zorgverzekeraar  >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8885 Gepost op: 24-07-2009, 22:32:22 »
ook irritant: tijdens de dienst naar de apotheek moeten voor een recept, waarvoor je maar 1,83 mag declareren bij de zorgverzekeraar  >:(

Alleen het woordje zorgverzekeraar staat al garant voor een rondje 'irritant'.. veel te veel macht die gasten... soms verzekeren ze alleen dat je GEEN of onvoldoende zorg krijgt... :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8886 Gepost op: 24-07-2009, 22:45:47 »
Wijkrijgen 9 fysiobehandelingen vergoed.

En dan is het balen als als ze na 5 behandelingen erachter komen dat Wim iets anders heeft dan waar ze hem voor aan het behandelen waren. :(

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8887 Gepost op: 25-07-2009, 09:56:23 »
Pas om 3 uur in je bed liggen omdat je even lief bent geweest voor manlief, en dan om half vier door de dienstdoende arts gebeld worden  >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8888 Gepost op: 26-07-2009, 00:49:56 »
5 dagen (jawel 5) anafgebroken met de hik zitten en ben er nog niet van af.  Maandag komt mn dokter pas terug uit vakantie.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Irritant
« Reactie #8889 Gepost op: 27-07-2009, 20:01:26 »
5 dagen (jawel 5) anafgebroken met de hik zitten en ben er nog niet van af.  Maandag komt mn dokter pas terug uit vakantie.

Wattte?

Tips?

-Drink een glas water.
-Laat je srikken.
-Houw je adem in.
Why don't I ever listen to me?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #8890 Gepost op: 27-07-2009, 20:10:18 »
heb je je net geïnstalleerd in de tuin  8) (boek erbij, drinken, iets lekkers te eten enzo)
gaat het regenen  :\'(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8891 Gepost op: 28-07-2009, 17:25:35 »
Wattte?

Tips?

.
-Houw je adem in.

5 dagen? ::rofl::
Wolfmol wil me graag kwijt :(
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #8892 Gepost op: 28-07-2009, 19:29:15 »
das wel irritant ja
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8893 Gepost op: 28-07-2009, 22:20:04 »
kuitkramp AUAUAUAUUAUAUAUAUAUAUAUUAUAUAUAUAUAUUW!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8894 Gepost op: 28-07-2009, 22:26:01 »
kuitkramp AUAUAUAUUAUAUAUAUAUAUAUUAUAUAUAUAUAUUW!

ik had vorige week steeds kramp in mijn bovenbeen, dat is pas irritant. Je kuit kun je nog goed strekken, maar je bovenbeen  >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8895 Gepost op: 29-07-2009, 10:05:18 »
verkouden worden in de zomer  ::niet-ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8896 Gepost op: 29-07-2009, 10:35:44 »
verkouden worden in de zomer  ::niet-ok::
inderdaad :-\\ en het gaat maar niet over

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #8897 Gepost op: 29-07-2009, 11:52:46 »
een lekke band krijgen met je fiets op 12 km van huis
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #8898 Gepost op: 29-07-2009, 19:53:16 »
ik kan het tempo van sommige mensen die hier posten, niet bijhouden  :\'(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8899 Gepost op: 29-07-2009, 19:57:23 »
Als die mensen hier posten veel te langzaam ::) :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"