Auteur Topic: Hunted  (gelezen 233450 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1200 Gepost op: 4-04-2022, 20:54:30 »
off topic  ;)

...en vormen Marcel van de Ven & Thijs Wattimena van Hunted het arrestatieteam in The Passion.

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1201 Gepost op: 4-04-2022, 21:06:49 »
Het is geen pad 1!1!1!!! :-X

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1202 Gepost op: 7-04-2022, 16:46:42 »
Ben wel benieuwd of de 3 koppels die nu samen in 1 safecamp zitten vandaag wel een beetje gaan samenwerken. Dat geeft hun veel meer kansen.

Stuk je wedstrijdelement onderling denk ik dat ze niet overleggen, maar ben het eens dat het wel handig is. De eerste wedstrijd is tegen de hunters. pas in 2e instantie tegen de andere duo's

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1203 Gepost op: 9-04-2022, 16:25:01 »
Stuk je wedstrijdelement onderling denk ik dat ze niet overleggen, maar ben het eens dat het wel handig is. De eerste wedstrijd is tegen de hunters. pas in 2e instantie tegen de andere duo's
Het originele idee van productie was ook 1 winnaar (de eerst aankomende); maar AvroTros wilde liever dat iedereen die de finish haalt een winnaar is.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1204 Gepost op: 9-04-2022, 17:09:54 »
Wel jammer dat vader en zoon gepakt werden. Vond die toch wel echt mooi samen.

Al vind ik de opdrachten bij de safe camps eigenlijk niets toevoegen en juist lastig qua tijd.

Als je uiteindelijk alas Humters uitgevogeld hebt waar ze die nacht zitten, kun je als team de opdracht niet doen omdat je zo snel mogelijk weg moet wezen en dus zo ook informatie mist en 2x iets missen is geen extractie info hebben als ik het goed begrijp

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1205 Gepost op: 9-04-2022, 22:29:22 »
Eens, die opdrachten zijn maar een nutteloos element. Heeft niets met vluchten of overleven te maken.
Het kost de kandidaten wel tijd, en ervan uitgaande dat voortvluchtigen en hunters inderdaad tegelijk mogen beginnen met vluchten/jagen, is dat extra tijd waarin de Hunters kunnen inlopen.

Ik vraag me wel steeds meer af hoe het allemaal werkt met camerateams. Hoe houden zij de kandidaten bij en hoe worden ze afgewisseld? Zijn er ook mensen mee die voor catering zorgen voor het camerateam? Hoe en wanneer mogen zij sowieso pauze houden? Wat zou er gebeuren als een camerateam per ongeluk een voortvluchtige 'verraad' door bv geluid te maken of sporen achter te laten... de voortvluchtigen kunnen dan nog zo hun best doen, als de cameraman/vrouw vervolgens met zijn/haar schoenen door de modder loopt en zo overduidelijke voetafdrukken achterlaat, wordt zo'n spoor dan gewoon gevolgd?
Ik zou eigenlijk wel graag een making-off zien van dit programma  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1206 Gepost op: 12-04-2022, 20:26:46 »
Wel jammer dat vader en zoon gepakt werden. Vond die toch wel echt mooi samen.

Ja, en die oude baas hield mooi zijn poot stijf bij de ondervraging en was zelfs niet echt onder de indruk van de initimidatiepoging van Marcel vd Ven.
Daarmee heeft hij de overblijvende voortvluchtigen best wel geholpen. Stukken beter dan dat koppel dat als tweede werd gepakt en meteen begon te ratelen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1207 Gepost op: 13-04-2022, 14:17:22 »
+1  ::jaja::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1208 Gepost op: 13-04-2022, 15:18:40 »
Heb smakelijk zitten lachen om zijn verhaal en persoonsverwisseling  ::rofl::
En zoonlief die een stuk code op eet en tijd heeft de rest in de muren van zijn cel te verstoppen.

Dus worden niet gefouilleerd ofzo.

Maar zie liever zo dan alles zonder moeite vertellen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1209 Gepost op: 16-04-2022, 18:48:37 »
@Selmar: Is maandag al de finale?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1210 Gepost op: 16-04-2022, 19:53:39 »
@Selmar: Is maandag al de finale?
Nee, nog een week.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1211 Gepost op: 16-04-2022, 21:08:02 »
Thanks! En ik heb natuurlijk op die spoiler geklikt.   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1212 Gepost op: 17-04-2022, 10:15:04 »
Ben bang dat niemand het gaat halen.
Nog 2 teams over, waarvan 1 team op weg is naar hetzelfde safecamp als het team dat net gepakt is.

Het team dat naar hetzelfde kamp onderweg zou gezien kunnen hebben dat het andere team gepakt is en niet meer naar het safecamp kunnen gaan. Als ze inmiddels genoeg info hebben over de eindlocatie dan zouden ze moeten overwegen om geen safecamp meer te bezoeken. Maar ze mochten volgens mij maar 1 safecamp missen en geen 2.

Het andere team dat in het andere safecamp zit, wordt waarschijnlijk de dag erna gepakt omdat de hunters in de buurt van dat kamp zitten en zij dan nog een opdracht moeten doen en toch al niet meer weg komen.

Maar wie weet.

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1213 Gepost op: 18-04-2022, 20:51:08 »
Die ene vrouw moet ook om alles klagen god.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1214 Gepost op: 18-04-2022, 23:42:47 »
Is wel grappig dat de hunters de 2 meiden hebben ingehaald en nu de sporen volgen van het andere team en denken dat ze vlak achter de meiden zitten
Ik vraag me af of het zo slim is om de hunters te gaan volgen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1215 Gepost op: 19-04-2022, 10:24:29 »
Die ene vrouw moet ook om alles klagen god.

Verschrikkelijk inderdaad. En tegen elkaar de hele tijd ‘liefje’ met een enorme ergernis daarin.

Keep calm and eat chocolates!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1216 Gepost op: 19-04-2022, 17:53:18 »
Die Laura is inderdaad een vreselijke draak...    ::niet-ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1217 Gepost op: 19-04-2022, 19:01:32 »
Zitten wij naar een ander programma te kijken ofzo? Ze reageert soms misschien zeker wat geirriteerder dan strikt noodzakelijk, vast door vermoeidheid, maar die Rick is vaak enorm controlerend en betuttelend, alles moet volgens zijn manier en hij denkt dat zij niet zelf kan nadenken ofzo. Kan bij hem ook goed door de stress en vermoeidheid komen, maar ik snap niet hoe je naar hen kan kijken en dat dan je enige take-away is dat zij zo zit te klagen ???
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1218 Gepost op: 20-04-2022, 00:21:30 »
De hunters hebben deze week 2 mensen te grazen: Jezus en Maria(nne) Eveline  :-\\
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1219 Gepost op: 20-04-2022, 16:46:00 »
Zitten wij naar een ander programma te kijken ofzo? Ze reageert soms misschien zeker wat geirriteerder dan strikt noodzakelijk, vast door vermoeidheid, maar die Rick is vaak enorm controlerend en betuttelend, alles moet volgens zijn manier en hij denkt dat zij niet zelf kan nadenken ofzo. Kan bij hem ook goed door de stress en vermoeidheid komen, maar ik snap niet hoe je naar hen kan kijken en dat dan je enige take-away is dat zij zo zit te klagen ???
Dit dus  ::rofl::

Ik zou hem persoonlijk zelf overhandigd hebben aan de humters.

En wat hoop ik dat die twee dames het gaan halen. Wat kwamen ze goed weg daar in de vallei met hun camouflage en op tijd weg duiken en dankzij ook de sporen van het andere team.