Poll

Heb je interesse in deelname aan de forumquiz?

Ja zeker! Ik ga een de vragenlijst invullen en daarna deelnemen aan de quiz.
11 (37.9%)
Ik ga alleen de vragenlijst invullen, maar niet deelnemen aan de quiz.
9 (31%)
Nee ik doe niet mee
3 (10.3%)
Ik weet het nog niet
6 (20.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 5-12-2023, 23:26:04

Auteur Topic: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14  (gelezen 5858 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #100 Gepost op: 13-01-2024, 22:29:51 »
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOE DAN!?  ::rofl:: ::rofl::  ::oink:: ::oink:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #101 Gepost op: 13-01-2024, 22:30:48 »
Gewoon veel goede antwoorden ingevuld. ::jaja::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #102 Gepost op: 13-01-2024, 22:31:37 »
Gefeliciteerd MV!! ::bravo::

En ja, ik had gewoon gezegd dat ik niet mee zou doen zolang er genoeg deelnemers waren, dus dat hadden jullie kunnen weten ;D Alleen kreeg ik nog een PM van Daisy met de vraag om dat niet meer te melden om het een beetje spannend te houden, en dat is blijkbaar gelukt ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #103 Gepost op: 13-01-2024, 22:46:43 »
Dank voor de felicitaties  ::bravo:: Echt Daisy, hoezo is de tuinkabouter spoiler niet van jou?  >:( haha.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #104 Gepost op: 13-01-2024, 22:49:03 »
Ja dat stond letterlijk in t topic  ::rofl::

Maargoed iemand had ook ipv ikzelf:
- Empire state of Mind ingestuurd terwijl ik in NY ben geweest.
- Wielersokken gekocht.

You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #105 Gepost op: 13-01-2024, 22:53:13 »
Dank voor de felicitaties  ::bravo:: Echt Daisy, hoezo is de tuinkabouter spoiler niet van jou?  >:( haha.

Ik moest echt enorm lachen toen Molduck dat instuurde. Ik dacht, hoe veel mensen gaan daar de fout in.
Nou nog best genoeg nog. Maar denken jullie echt dat ik daar wakker van zou liggen? Ik heb me echt veel meer geërgerd aan bepaalde WIDM/De Mol spoilers uit het verleden en me daar destijds heel duidelijk over uitgesproken.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2024, 22:55:36 door Daisy »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #106 Gepost op: 13-01-2024, 22:54:28 »
Ik vond het ook al een heel raar antwoord bij jou. Maar als het letterlijk op het forum staat en je geen 100% alternatief hebt dan vul je dat toch in haha
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #107 Gepost op: 13-01-2024, 22:56:31 »
Ik vond het ook al een heel raar antwoord bij jou. Maar als het letterlijk op het forum staat en je geen 100% alternatief hebt dan vul je dat toch in haha
Haha ja dit inderdaad  ::rofl::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #108 Gepost op: 13-01-2024, 23:03:26 »
Gefeliciteerd mv ::bravo::

De tuinkabouter was idd van mij  ::nieuwsgierig::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #109 Gepost op: 13-01-2024, 23:05:59 »
Gefeliciteerd!

Volgend jaar ben ik weer van de partij!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #110 Gepost op: 13-01-2024, 23:14:45 »
Aaah gefeliciteerd MV'tje!! ::love::

Ik zal later nog wel even mijn antwoorden toelichten :)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #111 Gepost op: 13-01-2024, 23:18:40 »
Gefeliciteerd MV! ::bravo:: wat een ontzettend groot verschil met D*N, Niek en de rest, wauw!

Ik heb het helaas moeten opgeven vanwege persoonlijke omstandigheden. Dit was ongeveer hoe ver ik was gekomen :P En dat had me 20 punten opgeleverd (12 van mezelf inbegrepen...)
Ik vond vraag 2 ook heel erg tof! En ik vond al die bijna hetzelfde antwoorden bijv bij de sportvraag en de spoilervraag heel lastig toen ik alle antwoorden doorlas.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2024, 23:21:59 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2024, 23:18:47 »
Ik zal eens even mijn antwoorden doorlopen:

1. Door bijna iedereen goed ingevuld: Hoogtepunt van het jaar was uiteraard mijn vakantie in Noorwegen
2. Liedje over 2023: Helaas... Ik weet het beter, van Acda en de Munnik (wel leuk dat die weer bij elkaar zijn). Ik zie vier andere liedjes aan me gekoppeld... 90s kid is niet slecht gedacht en kennelijk ben ik nog steeds de "drunk". Dat feestnummer van Aventura combineert slecht met het antwoord op vraag 1 en dat kladblok... nee niet mijn smaak...

3. De spelletjesweek in Lage Vuursche... had bijna iedereen goed (alleen bijna niemand heeft er punten voor gekregen omdat er wat antwoorden op elkaar lijken). 10 jaar lid is geloof ik ook wel een waarheid, en dat ik minder op het forum schrijf ook... maar een potje weerwolven heb ik al heel lang niet meer gedaan op het forum.

4. Ik zou graag weten of MV Bassie en Adriaan kan combineren met WIDMO. Dit lijkt me wel een beetje een gokvraag.
5. Bestemming X ontdekken en in ongeveer een week tijd alle afleveringen kijken. MV wist dit (want hij had me het programma aangeraden) en ook Jacco had het goed. Of mijn dorp genoemd is in Dit was het Nieuws... geen idee, zal wel niet eigenlijk. Een antwoord m.b.t. het Sinterklaasjournaal vind ik ook geen slechte gedachte (al heeft het Sinterklaasjournaal wel eens betere seizoenen gehad). En ben ik trouwens de enige die het "fluitlied" totaal niet grappig vind?

6. Ja, het meest irritante is toch wel om uitslagen van sportwedstrijden te weten als je ze nog wil terugkijken... Is meteen alle spanning weg...

7. Nederland-België had gekund, maar ik had deze vragen denk ik al voor die wedstrijd ingevuld. Dus het was Femke Bol en het estafettegoud. Herfstkampioenschappen heb je niet bij schaken, en erg nat is het over het algemeen ook niet. Darts boeit me niet, en FC Groningen ook niet eigenlijk.

8. De meeste mensen hebben goed door dat ik niet genoeg tijd heb om bekende personen te volgen op social media
9. Ja, ik was helaas erg zeeziek op de overtocht van Emden naar Kristansand... De zee was erg ruw die dag. Dat gaat nog wat worden komende zomer op de boot van Bergen naar Kirkenes... Heeft er iemand tips?

10. Mijn beste eigenschap: Tja, dat moet je aan anderen vragen. Het op tijd komen antwoord zou op zich ook wel bij me passen hoor...
11. Kleding is vooral functioneel. En net voor het invullen van de vragenlijst had ik twee (warme) vesten gekocht...
12. Yup... die ene persoon is helaas nog steeds bezig met ruziezoeken... Mag van mij best wel stoppen... mijn rijbewijs heb ik gelukkig al Frank, en deze quiz winnen gaat nooit gebeuren...
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2024, 23:29:18 »
Jup Bestemming X wist ik inderdaad ;D (evenals het ruzie zoeken, heb je wel eens wat over gepost dus dat waren 2 inkoppertjes). Ik had niet verwacht dat B&A van jou was Witte. Ik dacht of Lotje (maar daar had ik ander antwoord bij) of Mitch. Overigens hebben LDH en ik in 2015 ooit de sleutel (naar het Geheim van de Sleutel) in onze eerste Widmo gebruikt.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2024, 23:31:11 door MollenvangR »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2024, 23:32:03 »
Mijn antwoorden dan ook maar even beknopt:

1) New York! Daar ben ik in de carnavalsvakantie geweest en het was fantastisch. New York sprong boven mn andere vakanties uit. Vakantie in Spanje had zeker ook gekund, want ik ben ook in Andalusië geweest. Alle vakantie-antwoorden hadden gekund want ik ben echt belachelijk vaak op vakantie gegaan in 2023  ::schaam::

2) Goldband - Kinderwens. Begin dit jaar was ik op Paaspop en daar hoorde ik dit nummer van Goldband. Prachtig! Wij zouden heel graag een kindje willen. Voorlopig helaas nog zonder succes :(

3) Ik ben niet zo actief meer als dat ik geweest ben. Misschien een flauw antwoord maar een echt hoogtepunt kon ik niet bedenken.

4) Ik mis Lukie4 (en wat andere "oudjes" + Jann) gewoon hier. Nostalgie enzo. Vandaar de vraag of Lukie ons ook mist.

5) Ik kon bij vraag 7 niet kiezen tussen twee sportmomenten. Dus ik ben heel flauw hier voor een sportmoment gegaan (Van der Poel die valt) zodat ik bij vraag 7 voor een ander sportmoment kon gaan. Winst van PVV was de andere optie hier.

6) Net als De Witte. Sportuitslagen. Superirritant. Sport kijken is heerlijk, maar als je de uitslag al weet meteen ook vrij suf.

7) De eindsprint van Femke Bol. Ik stond juichend voor de tv. Fantastische climax.

8) Thijs Zonneveld. Even googlelen en je ziet dat die iets met wielrennen van doen heeft. Eitje.

9) Mijn pesto-Burrata-salade. Die valt erg goed hier in huis! Niet te raden natuurlijk.

10) Loyaliteit. Die eigenschap schoot me als eerste te binnen. Maar pittige vraag. Bespreek dit idd niet dagelijks met vrienden.

11) Zomerse shirts. Niet spannend. Maar heb niet veel met bijzondere kleding.

12) Ik heb hier gekozen voor wat fitter worden, lichamelijk (ik heb dit najaar veel ingeleverd omdat ik last had van blijvende coronaklachten) en ik niet meer kon doen/sporten wat ik normaal zou willen. Fietsen en hardlopen lukt nog niet. Rustiger in mijn hoofd mag ook wel. Veel bezig met proces rondom kinderen krijgen. Dat mag wel minder stress geven.

Voila!
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #115 Gepost op: 13-01-2024, 23:38:48 »
Mijn antwoorden dan ook maar even beknopt:

1) New York! Daar ben ik in de carnavalsvakantie geweest en het was fantastisch.

Goldband - Kinderwens. Begin dit jaar was ik op Paaspop en daar hoorde ik dit nummer van Goldband. Prachtig! Wij zouden heel graag een kindje willen. Voorlopig helaas nog zonder succes :(

Voila!
Was jij ook in New York!? Daarom heb ik LDH en jou omgedraaid  ::rofl::

Ik hoop het voor je dat dit jullie jaar mag worden en ik over 12 maanden dat antwoord (dat het gelukt is, of zelfs dat Nieky jr. er al is) in het sheet mag terugvinden ::hug::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2024, 23:41:36 »
Tnx!

Ik verdien mijn podium echt niet. Ik heb LDH notabene tips voor NY gegeven. Loop hier te lachen over iemand die Empire state of Mind in heeft gestuurd. En plaats vervolgens zelf doodleuk Goldband en Maan bij LdH

Wat een drama  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2024, 23:42:09 »
Gefeliciteerd MV! Fenomenaal! ::bravo::

Hoe kan ik nou alsnog een dubbele hebben ::rofl:: Zeker eentje die sowieso al dubbel was zoals “Geen” of de spelletjesweek ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #118 Gepost op: 13-01-2024, 23:59:34 »
Nope bij vraag 4 heb je 2x de vraag aan MollenvangR over Bassie & Adriaan aan iemand gegeven en die is echt maar 1x gesteld.  ::hug::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #119 Gepost op: 14-01-2024, 00:01:24 »
Was dat ook echt rood?  ::oink::
Dan heb ik gewoon echt slecht gekeken
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!