Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2608672 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13500 Gepost op: 4-07-2012, 12:34:30 »
Super gestressed. Ga ik mijn bachelordiploma aanvraag op tijd rond krijgen. Ik weet totaal niet wanneer die binnen moet zijn bij het studiepunt. (En die vrouw was vet onduidelijk. Dan was augustus weer te laat, en dan weer niet. Ik begrijp er niks meer van)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13501 Gepost op: 4-07-2012, 12:38:12 »
Super gestressed. Ga ik mijn bachelordiploma aanvraag op tijd rond krijgen. Ik weet totaal niet wanneer die binnen moet zijn bij het studiepunt. (En die vrouw was vet onduidelijk. Dan was augustus weer te laat, en dan weer niet. Ik begrijp er niks meer van)
Aahw  :( Kun je niet bij iemand anders terecht dan die je dat uit kan leggen? (of is die vrouw de enige die daar over gaat?)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13502 Gepost op: 4-07-2012, 12:41:11 »
Aahw  :( Kun je niet bij iemand anders terecht dan die je dat uit kan leggen? (of is die vrouw de enige die daar over gaat?)


T is de vrouw van t studiepunt, dus ik weet zo snel niet bij wie.. K heb ook nog maar eens een mailtje gestuurd.. misschien dat ze t via de mail duidelijker kan uitleggen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13503 Gepost op: 4-07-2012, 12:45:42 »
T is de vrouw van t studiepunt, dus ik weet zo snel niet bij wie.. K heb ook nog maar eens een mailtje gestuurd.. misschien dat ze t via de mail duidelijker kan uitleggen.
Ah okee, ja misschien kan ze t 'uitgetypt' overzichtelijker uitleggen dan in woorden. In ieder geval probeer rustig te blijven :) (want stressen helpt ook niet altijd)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13504 Gepost op: 4-07-2012, 13:02:36 »
Ja zeg die vrouw was echt suuuper onduidelijk.  "Ja als je het in Augustus doet is het op tijd"   "Dus 6 Augustus is op tijd?"  "NEEEE!! 6 augustus is veeeel te laat"   

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13505 Gepost op: 4-07-2012, 13:22:12 »
Ja zeg die vrouw was echt suuuper onduidelijk.  "Ja als je het in Augustus doet is het op tijd"   "Dus 6 Augustus is op tijd?"  "NEEEE!! 6 augustus is veeeel te laat"   
Waat?  ??? Dat is wel heel onduidelijk. Ik zou het dan als het even kan voor 31 juli al regelen. Maar t mag niet zo zijn dat ze zelf niet weet waar ze t over heeft, zij is tenslotte van het studiepunt. Wel rot dat er niemand anders ofzo is om het aan te vragen.


Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13506 Gepost op: 4-07-2012, 13:32:06 »
Opgeluchter dan ooit

Heb de knoop doorgehakt. Ik ga stoppen in Maastricht en proberen weer gelukkig te worden want eigenlijk was t afgelopen jaar gewoon 1 grote ellendige boel.

Lerarenopleiding biologie is ook mooi ;) en hbo past qua onderwijs beter bij me
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13507 Gepost op: 4-07-2012, 13:38:59 »
 ::confettie:: Fijn Niek, dat je eruit bent

Ga je wel missen hoor, in Maastricht  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13508 Gepost op: 4-07-2012, 13:42:27 »

Waat?  ??? Dat is wel heel onduidelijk. Ik zou het dan als het even kan voor 31 juli al regelen. Maar t mag niet zo zijn dat ze zelf niet weet waar ze t over heeft, zij is tenslotte van het studiepunt. Wel rot dat er niemand anders ofzo is om het aan te vragen.



Voor 31 juli gaat dus niet lukken aangezien die man mn cijfers niet heeft voordat ik op vakantie ga en ik pas in augustus terug ben van vakantie.. Ik volg wel gewoon wat op de site staat want zover ik dat begrijp ben ik in augustus nog gewoon op tijd.

Opgeluchter dan ooit

Heb de knoop doorgehakt. Ik ga stoppen in Maastricht en proberen weer gelukkig te worden want eigenlijk was t afgelopen jaar gewoon 1 grote ellendige boel.

Lerarenopleiding biologie is ook mooi ;) en hbo past qua onderwijs beter bij me

Fijn nieky, dat je eruit bent. De ellende van dit jaar is igg voorbij en dan kun je lekker opnieuw beginnen. En... join de biologen ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13509 Gepost op: 4-07-2012, 13:45:27 »
aaaah Niek gaat ons de bloemetjes en de bijtjes uitleggen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13510 Gepost op: 4-07-2012, 13:56:22 »
blij met m'n nieuwe gympies. geen bloemetjes op de bovenkant, maar de zool is hippie:bloemetjes, peaceteken, volkswagenbusje ::boogie::  ;D
...maar soms even niet :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13511 Gepost op: 4-07-2012, 13:58:20 »
Waat?  ??? Dat is wel heel onduidelijk. Ik zou het dan als het even kan voor 31 juli al regelen. Maar t mag niet zo zijn dat ze zelf niet weet waar ze t over heeft, zij is tenslotte van het studiepunt. Wel rot dat er niemand anders ofzo is om het aan te vragen.



Via de mail snapte ze het dus wel XD. Ze dacht dat ik zei dat ik pas 6 september terug zou zijn, terwijl ik tich echt 6 augustus zei..

maar t gaat dus goed komen. de aanvraag moet voor 24 augustus binnen zijn en dan ben ik allang terug.

Jeeej!!! (Nu mn tentamen nog halen)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13512 Gepost op: 4-07-2012, 14:11:51 »
Opgeluchter dan ooit

Heb de knoop doorgehakt. Ik ga stoppen in Maastricht en proberen weer gelukkig te worden want eigenlijk was t afgelopen jaar gewoon 1 grote ellendige boel.

Lerarenopleiding biologie is ook mooi ;) en hbo past qua onderwijs beter bij me
Weet je ook al waar?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13513 Gepost op: 4-07-2012, 14:30:05 »
Via de mail snapte ze het dus wel XD. Ze dacht dat ik zei dat ik pas 6 september terug zou zijn, terwijl ik tich echt 6 augustus zei..

maar t gaat dus goed komen. de aanvraag moet voor 24 augustus binnen zijn en dan ben ik allang terug.

Jeeej!!! (Nu mn tentamen nog halen)
Whaha  ::rofl:: gelukkig is alles toch nog goed afgelopen :D Succes met je tentamen alvast! :)

Opgeluchter dan ooit

Heb de knoop doorgehakt. Ik ga stoppen in Maastricht en proberen weer gelukkig te worden want eigenlijk was t afgelopen jaar gewoon 1 grote ellendige boel. Lerarenopleiding biologie is ook mooi ;) en hbo past qua onderwijs beter bij me
Inderdaad mooi dat je dit besluit hebt genomen Niek! geeft toch iets meer rust en je gaat je minder ongelukkig voelen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13514 Gepost op: 4-07-2012, 14:32:28 »
Whaha  ::rofl:: gelukkig is alles toch nog goed afgelopen :D Succes met je tentamen alvast! :)

gelukkig wel ja.. Dankjewel! Tentamen moet wel gaan lukken. K snap t al 10 keer beter dan de vorige keer.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13515 Gepost op: 4-07-2012, 16:41:30 »
Gefeliciteerd met de doorgehakte knoop nieky ::ok::


en gig met schoentjes - jammer dat het geen bloemetjes zijn :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13516 Gepost op: 4-07-2012, 16:54:55 »
Gefeliciteerd met de doorgehakte knoop nieky ::ok::

Ibungs Chinese hakmes geleend?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13517 Gepost op: 4-07-2012, 17:52:54 »
Opgeluchter dan ooit

Heb de knoop doorgehakt. Ik ga stoppen in Maastricht en proberen weer gelukkig te worden want eigenlijk was t afgelopen jaar gewoon 1 grote ellendige boel.

Lerarenopleiding biologie is ook mooi ;) en hbo past qua onderwijs beter bij me
jeej ::bravo::.


OT: Suuuuuper blij ::boogie::. Ik heb mijn presentatie engels gehaald ;D. Best week ever. Volgens mij heb ik in één week tijd meer studiepunten gehaald dan in een heel half jaar ( serieus) ::rofl::.


edit: Ahh de essay ook gehaald ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 4-07-2012, 17:55:04 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13518 Gepost op: 4-07-2012, 18:19:23 »
jeej ::bravo::.


OT: Suuuuuper blij ::boogie::. Ik heb mijn presentatie engels gehaald ;D. Best week ever. Volgens mij heb ik in één week tijd meer studiepunten gehaald dan in een heel half jaar ( serieus) ::rofl::.


edit: Ahh de essay ook gehaald ;D ;D ;D

Goed bezig D*N!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #13519 Gepost op: 4-07-2012, 18:28:33 »
jeej ::bravo::.


OT: Suuuuuper blij ::boogie::. Ik heb mijn presentatie engels gehaald ;D. Best week ever. Volgens mij heb ik in één week tijd meer studiepunten gehaald dan in een heel half jaar ( serieus) ::rofl::.


edit: Ahh de essay ook gehaald ;D ;D ;D
Je past je nieuw verworven kennis ook meteen toe in dit bericht.


Goed gedaan overigens, D*N.