Auteur Topic: Tour de France pool 2011  (gelezen 89208 keer)

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #200 Gepost op: 30-06-2011, 00:24:31 »
Ik ben best wel tevreden met mijn beschermde renners, alhoewel ik Boasson Hagen al omgewisseld heb. Zou ik hem er weer instoppen? ???

Ik begin ook te twijfelen of het wel zo slim was om enkel de goedkoopste reserverenners te nemen, maar ik ben gehecht geraakt aan mijn echte renners ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #201 Gepost op: 30-06-2011, 00:33:34 »
Het blijft intimiderend hoe goed sommigen hier over nadenken, hoe kan ik dan ooit winnen ?  :P

Heb nu op 1 naam na mijn hoofdteam wel compleet. M'n keuzes lijken nu zo logisch dat ik denk dat iedereen hetzelfde heeft  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #202 Gepost op: 30-06-2011, 10:22:10 »
Heb nu op 1 naam na mijn hoofdteam wel compleet. M'n keuzes lijken nu zo logisch dat ik denk dat iedereen hetzelfde heeft  :P .

Heh, ja krijg ook het idee dat er redelijk wat overeenstemming is  ::rofl::

mbt tot reserves heb ik ook praktisch het goedkoopste van het goedkoopste. En mn startende 9 wil ik niet veranderen, dus dan zou ik mn reserve-kopman moeten verkopen. Maarja, als dan een van je kopmannen eruit vliegt ben je ook meteen het haasje  :-\\

--

edit: Hoe komt het dat vorig jaar sommigen minder dan 14 renners hadden? Het is nu toch verplicht alle plaatsen op te vullen - toen niet?
« Laatst bewerkt op: 30-06-2011, 10:25:00 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #203 Gepost op: 30-06-2011, 10:29:17 »
ik ga hem nu niet meer veranderen, ik heb dan wel 1 persoon waarvan ik weet dat die veel punten pakt dan wel niet geselecteerd, maar diegene kost gewoon te veel
en anders is mijn team niet echt uitgebalanceerd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #204 Gepost op: 30-06-2011, 10:36:57 »
edit: Hoe komt het dat vorig jaar sommigen minder dan 14 renners hadden? Het is nu toch verplicht alle plaatsen op te vullen - toen niet?

Het is inderdaad verplicht 14 renners te selecteren. Maar sommige mensen hebben renners geselecteerd die uiteindelijk niet meedoen en deze renners worden dan uit je ploeg geschrapt zodra de tour begint.
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #205 Gepost op: 30-06-2011, 11:11:04 »
sporza meldt dat Gilbert 4 ritten kan winnen.....
iemand nog ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #206 Gepost op: 30-06-2011, 12:29:55 »
Ah, dank test!

Geloof het best van Gilbert - maar ik ga geen kopman voor hem opofferen  :P Zou hem wel hebben genomen als'ie iets anders was geweest.
Achja, bij de kopmannen zijn sowieso meer aantrekkelijke namen dan je kunt kopen.

Heh, volgens mij staan er bij mn reserves ook al 1-2 renners die sowieso niet mee gaan doen.. Maar kan niet op ze bezuinigen ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #207 Gepost op: 30-06-2011, 12:46:18 »
Heh, volgens mij staan er bij mn reserves ook al 1-2 renners die sowieso niet mee gaan doen.. Maar kan niet op ze bezuinigen ::rofl::

Er zijn toch wel helpers met waarde 3 die wel mee gaan doen? ??? Heb je iig een compleet team als je begint.
Geniet nooit met mate...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #208 Gepost op: 30-06-2011, 12:52:20 »
Jazeker, zijn een paar 3tjes die meedoen geloof ik - denk dat mn beide helpers zullen starten.
Daarentegen zijn er verdacht weinig beschermers te koop voor 11 die meedoen  ::rofl::

Misschien dat ik alsnog wat ga veranderen voor de start - maar wil eigenlijk mn beginnende 9 niet meer aanpassen. En anders moet ik mijn reserve kopman opofferen voor een goedkopere.. Zit al paar dagen te spelen met dat laatste idee, maar staat me eigenlijk ook totaal niet aan. Voor het moment hoop ik gewoon dat er geen beroep op de reserves hoeft te worden gedaan  ;) ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #209 Gepost op: 30-06-2011, 13:00:50 »
ooh mijn reserves zijn ook waardeloos, pure bezuiniging, t is niet te hopen dat er iemand van mijn 9 uitvalt...


ik laat Hagen toch maar staan, ik weet t anders ook niet, heb toch 3 beschermde renners nu waarvan ik wel wat punten verwacht
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #210 Gepost op: 30-06-2011, 13:10:40 »
Ik heb geloof ik de naam gevonden die ik zocht.
Ik sponsor mezelf ;D
« Laatst bewerkt op: 30-06-2011, 13:55:42 door Møl »
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #211 Gepost op: 30-06-2011, 13:36:57 »
Er zijn toch wel helpers met waarde 3 die wel mee gaan doen? ??? Heb je iig een compleet team als je begint.
Die doen er inderdaad mee! Ik heb er namelijk eentje gevonden van 3 miljoen die meedoet! ;D En als het goed is doen tot op heden al mijn renners mee, al moest ik gisteren bij een van mijn reserves wel nog even nakijken of die aan de start zou verschijnen. Ik heb trouwens 1 reserve van wie ik het niet erg zou vinden dat die in mijn team gaat komen. En dat zou wel eens kunnen gaan gebeuren, aangezien ik een renner heb gekozen waarvan ik uit ga dat die Parijs niet zal halen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #212 Gepost op: 30-06-2011, 16:38:10 »
Ik heb even een lijstje gemaakt van renners die gekozen zijn door diverse mensen en die niet meedoen met de Tour. Dit om de mensen die misschien wat minder op de hoogte zijn te helpen.

Welke renners wel meedoen, kan je bv bekijken op teletekst (vanaf pagina 868)
Geniet nooit met mate...

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #213 Gepost op: 30-06-2011, 17:36:08 »
Ze doen misschien niet mee, maar ze zijn wel errug goedkoop  ::tandpastasmiley::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #214 Gepost op: 30-06-2011, 19:18:21 »
Ze doen misschien niet mee, maar ze zijn wel errug goedkoop  ::tandpastasmiley::
Er zijn ook erg goedkope renners die wel meedoen! 'T is even zoeken, maar ze zijn er!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #215 Gepost op: 30-06-2011, 19:21:05 »
Super Test, dat je dat hebt uitgezocht! ::ok::

Ik ga het alsnog aanpassen. Bedankt :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #216 Gepost op: 30-06-2011, 20:45:41 »
Ah, zie dat ik in goed gezelschap ben met Matteo Carrera  ::rofl::

Wat vermoedelijk betekent dat we even weinig geld hadden voor onze reserves -dus evenveel gebruikt voor onze startende 9- en daardoor misschien wel 3x hetzelfde team hebben  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #217 Gepost op: 30-06-2011, 20:50:38 »
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ervan opkijk dat Carrara niet meedoet! Ik had ook nog aan hem gedacht! Maar ik heb een ander genomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #218 Gepost op: 30-06-2011, 21:02:43 »
En dan ook nog even de tourchampion-poule invullen.. Ben in jaren niet zo actief geweest met de tour de france  :o
Mogelijk doordat ik dan meestal op vakantie ben  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2011
« Reactie #219 Gepost op: 30-06-2011, 21:12:14 »
Ah, zie dat ik in goed gezelschap ben met Matteo Carrera  ::rofl::

Kan je ook Jimmy Engoulvent voor nemen. Die is even duur maar doet wel mee.

Tenzij je natuurlijk al 2 Saur renners hebt.
Geniet nooit met mate...