Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 69281 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #300 Gepost op: 21-02-2009, 16:11:24 »
Van de week had Nientje een topic gesloten van Firesphere omdat ik en die kaketoe nogal in 'discussie' gingen over de forumregels. En toen heb ik Nientje een pm gestuurd met het verzoek 'm weer te openen. En dat deed ze, Nientje is echt wel begripvol en ook erg aardig.

Maar het is en blijft een raar forum :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #301 Gepost op: 21-02-2009, 16:29:51 »
Van de week had Nientje een topic gesloten van Firesphere omdat ik en die kaketoe nogal in 'discussie' gingen over de forumregels. En toen heb ik Nientje een pm gestuurd met het verzoek 'm weer te openen. En dat deed ze, Nientje is echt wel begripvol en ook erg aardig.

Maar het is en blijft een raar forum :-\\

Ze hebben laatst te horen gekregen van Daniela in welke gevallen ze topics mogen sluiten. Maar daar houden zer zich volgens mij gewoon niet aan. Dus ik ga gewoon Daniel maar weer eens inschakelen.
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #302 Gepost op: 21-02-2009, 21:16:44 »
Al weer iets,wat voor een raar Forum er op MHE zit,voor de prijsvraag had ik twee engelse namen bedacht voor de dorpjes, maar toch maar even gevraagd of ze liever nederlandse namen wilden, want dit stond n.l niet vermeld. Krijg ik bericht terug, dat ze eigenlijk nederlandse namen zoeken, maar dat dit nu mijn inzending was en dat je  maar één inzending mag sturen . Dus klaar!!   t'is toch weer te zot voor woorden.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #303 Gepost op: 21-02-2009, 21:28:55 »
Ik heb eens zitten kijken bij die smileys net, je kan op 'meer' klikken, maar ik zag het verschil niet ::) heb ik ze geteld, zijn het 2 smileys extra :-\\

waaaardeloze smileys :-X
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #304 Gepost op: 21-02-2009, 21:48:18 »
Al weer iets,wat voor een raar Forum er op MHE zit,voor de prijsvraag had ik twee engelse namen bedacht voor de dorpjes, maar toch maar even gevraagd of ze liever nederlandse namen wilden, want dit stond n.l niet vermeld. Krijg ik bericht terug, dat ze eigenlijk nederlandse namen zoeken, maar dat dit nu mijn inzending was en dat je  maar één inzending mag sturen . Dus klaar!!   t'is toch weer te zot voor woorden.
dat is wel erg gek, want ik had beide opties in 1 mail gezet, omdat ik dat ook had gezien, en ik het zekere voor het onzekere wilde nemen. En dat accepteren ze wel.

Om die reden keek ik eens op Wurzelimperium, en daar hebben de dorpjes dus DUITSE namen.

Offline Tjoes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #305 Gepost op: 22-02-2009, 15:26:07 »
Zit er iemand van jullie al in één van de clans die ze hebben?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2009, 15:46:13 door Tjoes »
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #306 Gepost op: 22-02-2009, 16:30:16 »
Zit er iemand van jullie al in één van de clans die ze hebben?

ik niet iig, ben ik niet actief genoeg voor op dat forum ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #307 Gepost op: 22-02-2009, 16:43:59 »
ik ookniet, ook geen behoefte aan
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #308 Gepost op: 22-02-2009, 19:58:36 »
ik ook niet, krijg jeuk van dat hele forum.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #309 Gepost op: 22-02-2009, 20:03:51 »
bovendien ben ik al lid van de RN-clan ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #310 Gepost op: 22-02-2009, 20:42:39 »
Zie ook het nut niet in van een clan daar.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #311 Gepost op: 22-02-2009, 20:54:58 »
Wat doen die clans uberhaupt eigenlijk?  ???
Geniet nooit met mate...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #312 Gepost op: 22-02-2009, 21:24:49 »
Wat doen die clans uberhaupt eigenlijk?  ???
denk onderling dat doen wat meerdere accounts op 1 IP niet mogen doen. Voor zover ik weet, kun je dan onderling afspreken niet beneden een percentage van de winkelprijs te gaan verkopen, maar dat kun je toch voor jezelf ook beredeneren?


Maar de mods hebben daar volgens mij wel toegang, dus het heeft toch geen enkel nut het dan besloten te maken.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #313 Gepost op: 22-02-2009, 22:11:07 »
Vraagje (misschien staat het wel ergens, maar dit gaat sneller)
Wat gebeurt er als je iets oogst maar je kast is vol?
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #314 Gepost op: 22-02-2009, 22:18:21 »
dan krijg je een foutmelding, en blijft het spul staan op het land, totdat je ruimte maakt in je kast.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #315 Gepost op: 22-02-2009, 22:20:47 »
oke, fijn te weten dat ik het niet kwijt ben dan....
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #316 Gepost op: 22-02-2009, 22:25:51 »
oke, fijn te weten dat ik het niet kwijt ben dan....
wellicht een idee om uitverkoop te houden op de markt, zodat je weer plek hebt om je oogst op te bergen.


Wil je iets uit je kast kwijt, maak een leuk prijsje van wat je kwijt wil, en stuur een contract.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #317 Gepost op: 22-02-2009, 22:32:00 »
ben al weken niet op de markt geweest, heb dus een flinke voorraad. Had geen tijd om steeds naar de prijzen te kijken, dus dan verkoop ik liever even niks. Maar dat komt binnenkort wel weer...dan ga ik lekker centjes verdienen....
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #318 Gepost op: 22-02-2009, 22:36:04 »
als je toch even niets wil verkopen, dan kun je je spulletjes ook in een contract zetten naar jezelf. Het lijkt even geld te kosten, maar het kost je niets. Nadeel is dat je die spullen niet kwijt kan aan je klanten, maar het voordeel is dat je je spullen die je nu niet in je kast kwijt kan, dan wel kunt oogsten.

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #319 Gepost op: 22-02-2009, 22:38:04 »
ik heb mijn sla en wortelen al in een contract aan mezelf staan, maar mijn kast is toch vol...toch maar eens naar Ikea voor die 2e kast ::tandpastasmiley::
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.