Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53145 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2018, 22:06:56 »
Of Ron keert terug, maar we kunnen op onze beide oren slapen dat hij de Mol niet is (wat tot nu toe altijd al wel het geval was in vergelijkbare situaties).

Iemand met een rood scherm kan niet de mol zijn. In dat opzicht is het niet raar dat op Ron geen punten ingezet kunnen worden

Dat is zo, maar de makers hebben dit in het verleden nooit toegegeven en zullen dat liever ook niet doen denk ik.

Edit: En in het buitenland heeft de Mol wel eens een rood scherm gekregen.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2018, 22:10:10 door Heinz »

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2018, 22:09:00 »
Iemand met een rood scherm kan niet de mol zijn. In dat opzicht is het niet raar dat op Ron geen punten ingezet kunnen worden

Sorry, ik spring even in de bres! Dit is niet waar!
De tekst is altijd. ''behalve de Mol, die gaat nooit naar huis.''

Er is nóóit wat gezegd over het feit dat de Mol nooit een rood scherm kán krijgen.
Dit is een misopvatting van iedereen.

Het is gigantisch onwaarschijnlijk dat de Mol een rood scherm krijgt,
maar er is oprecht nooit gezegd dat de Mol geen rood scherm kán krijgen.
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2018, 22:09:47 »
Ron verdacht ik al meteen van liefst DRIE keer quasi-wazig iets verkeerds te doen.
iets met lijn drie en dan was het lijn 1, hij liep meteen weer weg zonder de weg te vragen, Hij zag beide keren de dingen die er duidelijk lagen over het hoofd.

ik streep m nog niet weg.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2018, 22:11:38 »
Ik zie het hier nog niet staan, maar door een hoop waarschijnlijk wel ook al gehoord/gezien bij Moltalk: in het test-tekstje van Art wordt normaal altijd gezegd "Behalve de mol.. die hoeft nooit naar huis". Deze zin miste nu. Dat is gek, na zoveel jaren hetzelfde?

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2018, 22:12:10 »
Sorry, ik spring even in de bres! Dit is niet waar!
De tekst is altijd. ''behalve de Mol, die gaat nooit naar huis.''

Er is nóóit wat gezegd over het feit dat de Mol nooit een rood scherm kán krijgen.
Dit is een misopvatting van iedereen.

Het is gigantisch onwaarschijnlijk dat de Mol een rood scherm krijgt,
maar er is oprecht nooit gezegd dat de Mol geen rood scherm kán krijgen.


Ja, hierin hebben jullie gelijk. Hoewel een mol niet af kan vallen, kan een mol wel een rood scherm krijgen. In deze situatie sluit ik echter niet uit dat dit rode scherm gescript kan zijn en zal Ron in principe niet de mol zijn. Waarom zou de mol nu wel rode scherm kunnen ontvangen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2018, 22:13:55 »
Ik zie het hier nog niet staan, maar door een hoop waarschijnlijk wel ook al gehoord/gezien bij Moltalk: in het test-tekstje van Art wordt normaal altijd gezegd "Behalve de mol.. die hoeft nooit naar huis". Deze zin miste nu. Dat is gek, na zoveel jaren hetzelfde?

Precies. Dat met: niets is wat het lijkt en hij kan zo maar toch terug komen. Om die verrassing niet te verklappen doen ze in de app natuurlijk alsof ie er definitief uit ligt. Plus..

Ik krijg toch een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gevoel hierbij.

Niet perse dezelfde aanleiding maar het kan maar zo. Zo ja: dan weten we volgende week meer.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2018, 22:14:54 »
Kan iemand iets uit deze foto van Ron zijn leadershot halen of deze in Rusland of in Georgië is opgenomen.


1) Ron zijn shirt is anders dan tijdens de hele aflevering hier wit tijdens de gehele aflevering rood.

2) Tijdens de gehele aflevering is het zonnig weer in Rusland terwijl het leadershot toch echt met druilerig weer is opgenomen.

3) tot slot lijkt het erop dat Jan zowel in het intro als op de markt in het volgende week stukje hetzelfde shirt aan lijkt te hebben. Dit zou kunnen betekenen dat de intro's pas in aflevering 2 opgenomen zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2018, 22:19:13 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2018, 22:16:52 »
Ja, hierin hebben jullie gelijk. Hoewel een mol niet af kan vallen, kan een mol wel een rood scherm krijgen. In deze situatie sluit ik echter niet uit dat dit rode scherm gescript kan zijn en zal Ron in principe niet de mol zijn. Waarom zou de mol nu wel rode scherm kunnen ontvangen?

Ik denk ook inderdaad dat Ron niet de mol is, maar dat ze door het weglaten van die laatste zin (zie mijn vorige reactie hierboven) ons in de gedachtegang willen zetten dat óók Ron de mol nog kan zijn, als hij terugkomt (dus hij komt terug).

Ik hoop gewoon dat Ron terug mag komen want ik vind dit echt sneu

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2018, 22:18:34 »
+1

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2018, 22:35:24 »
@Marvin en @loetjef: slimme opmerkingen!

Wat ik ook wel een beetje apart vind is dat Margriet en Chris bij MolTalk (als ik goed opgelet heb) geen seconde overwogen hebben dat Ron misschien terugkomt. Nu geloof ik dat zij niet weten wie de Mol is en ik wil die discussie ook zeker niet op gang brengen, maar ik geloof best dat het mogelijk is dat zij wel weten dat Ron terugkomt en dat zij dit voor de verrassing expres niet als mogelijkheid opperen.

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2018, 22:38:50 »
Kan iemand iets uit deze foto van Ron zijn leadershot halen of deze in Rusland of in Georgië is opgenomen.
In het locatietopic was de waarschijnlijke locatie van dit shot al gevonden,
en als dat goed is, moet het dus in Georgië zijn
Ron (en volgens mij ook Simone) staat hier (ongeveer bij Liberty Bank)
https://www.google.nl/maps/place/Liberty+Bank/@41.7064114,44.787304,238m


Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2018, 22:42:48 »
Goed, Ron komt dus hoogstwaarschijnlijk terug. Dat is al één kwestie minder om wakker van te liggen. ::zweet:: ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2018, 22:44:47 »
 ::rofl:: Gelukkig maar.

Viel mij ook op dat Margriet even niet goed leek te weten hoe ze het vertrek van Ron moest noemen en het toen heel neutraal “Rons exit” noemde.

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2018, 22:47:20 »
@Marvin en @loetjef: slimme opmerkingen!

Wat ik ook wel een beetje apart vind is dat Margriet en Chris bij MolTalk (als ik goed opgelet heb) geen seconde overwogen hebben dat Ron misschien terugkomt. Nu geloof ik dat zij niet weten wie de Mol is en ik wil die discussie ook zeker niet op gang brengen, maar ik geloof best dat het mogelijk is dat zij wel weten dat Ron terugkomt en dat zij dit voor de verrassing expres niet als mogelijkheid opperen.

Wat me wél is opgevallen, is dat bij die Kickoff van Moltalk vandeweek (die quiz zeg maar) de vraag zat over welk praatje Art altijd doet voor het begin van de test. De kandidaten van de quiz zaten er allemaal naast, want het moest het EXACTE praatje zijn. Waarbij ze ook nog eens benadrukten (door Margriet geloof ik) dat dat praatje al ja-ren hetzelfde is gebleven.

Lijkt me wel iets te toevallig dat ze dan precies meteen nog geen week erna dit krijgen!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline invmat

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2018, 22:51:16 »
Aan al het bovenstaande kan ik alleen maar toevoegen dat de Nederlandse WIDM vooral soft is (vooral in contrast met Vlaamse mol #verfbom), dus Ron terug laten keren lijkt logischer. Het feit dat hij geen kennis kan hebben van wat er bij de anderen is gebeurd versterkt de mogelijkheid dat de test een farce was omdat de afvaller toch terug zou keren en een terugkeer enigszins te rechtvaardigen valt.

Offline 20VTHengelo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2018, 23:07:46 »
Of ze gaan weer op de letterlijke toer: "degene die het minst weet ligt uit het spel". Dus als ze de daarop volgende zin "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis" achterwege laten, moet je dan concluderen dat Ron uit het spel ligt, maar nog een andere rol gaat vervullen in het spel? Misschien een gek dansje in de dat theater of zo?  ::rofl::

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2018, 23:12:36 »
Wat mij betreft mag Ron wel terug komen.
Dit was wel de meest zware exit ooit. (vlaamse serie niet meegerekend) ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2018, 23:13:30 »
Is het niet aannemelijker dat ze Ron gefotoshopt hebben in dat plaatje omdat we anders meteen konden weten dat hij er aflevering 1 uit lag en nog belangrijker dat we dan gelijk wisten dat het zeker meer landen waren.

Hij staat tussen 2 auto's dus die foto kan overal gemaakt zijn.

Edit. Even naam aangepast
« Laatst bewerkt op: 6-01-2018, 23:20:48 door Syllie10 »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2018, 23:15:43 »
Ik zie Ron ook terugkeren, wellicht op het einde van aflevering 2 waar hij de plaats inneemt van de volgende afvaller. Dat maakt hem weinig waarschijnlijk als mol (die slaat geen aflevering over).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2018, 23:16:31 »
Ik zie Ron ook terugkeren, wellicht op het einde van aflevering 2 waar hij de plaats inneemt van de volgende afvaller. Dat maakt hem weinig waarschijnlijk als mol (die slaat geen aflevering over).
dit heb ik eerder gelezen ::vergroot:: :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.