Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27849 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Nou ik heb geen zin om morgenochtend hieraan te moeten denken want dat ga ik sws vergeten dus I'm sorry

Mollenmania
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Sorry Mollenmania, maar ik vertrouw je voor geen meter ::zwaai::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Ik ga met de dames mee, sorry Mollenmania

Je hebt veel voor de pot laten liggen en ik kan je niet 100% vertrouwen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dit is een rare redenering. Ik ga al het hele spel voor het geld maar nu zou ik dat ineens niet meer gaan doen? Als ik een bom had zou ik zeker zorgen dat ik niet aan het einde overblijf. Ik zei alleen dat er maar weinig andere mensen zijn die ook zo in het spel staan, met teksten als "€1050 is niet zoveel dat maakt niks uit" etc

Wouterv achterlaten lijkt me prima, heb ik gisteren ook al gezegd ::jaja::

Eigenlijk is dit ook een rare redenering. Je hebt tot nu toe veel geld verdiend, maar er is nooit een situatie geweest waarin je moest kiezen tussen geld of individueel voordeel en je hebt duidelijk laten merken voor de winst te gaan. Dus we weten helemaal niet of jij wel voor het geld zou gaan al heb je een bom.

Als er op het laatst een bommer en een niet-bommer in zitten gaan die uiteraard niet op elkaar stemmen, gaat het lot beslissen en heb je een 50% kans dat een bommer overblijft. We moeten dus proberen op het laatst twee niet-bommers over te houden, en dat is erg lastig als er op dit moment nog 3 bommen in zitten :-\\

Dit zijn loze woorden. De laatste twee weten nooit zeker van elkaar of ze een bom hebben of niet en zullen het dus altijd op een gelijkstand laten aankomen. Ik heb de indruk dat je erg je best doet een gewone kandidaat te lijken maar intussen een bom hebt. Je uitspraken kloppen niet of voegen niks toe aan het spel.

Wie zal het worden, ik vertrouw jou het minst,

Starlight
« Laatst bewerkt op: 15-02-2017, 02:56:55 door Mollenmania »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Starlight

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Mollenmania, het is nu wel duidelijk dat het complot waar jij het over had inderdaad niet bestond en dat ik gelijk had om jou niet te vertrouwen.

Ik ben al die tijd bezig om het risico te verkleinen dat er een bom over de finish gaat. Dat vind ik belangrijker dan dat ik zelf over de finish ga. Dat gaat inderdaad heel lastig worden, maar dat zal in ieder geval niet aan mij hebben gelegen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dus ik heb nu nog 25 min om de knoop door te hakken?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Jup  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
@Starlight Interessant, jij denkt dat mensen wegstemmen op basis van pure gok de kansen verkleint dat er een bom over de finish komt? Of wat heb je er dan aan gedaan?

Of je er gelijk in had mij niet te vertrouwen weten we denk ik pas op het eind dus die volg ik ook niet helemaal.

Het is nu wel duidelijk wie hier een bom heeft. Spechteke, ik heb geen bom, Starlight hier wel.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dit voelt aan als een F6  dillema in survivor
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb het toch niet over stemmen op gok? Ik probeer te achterhalen waar de bommen zitten en ben met meerdere voorstellen gekomen om deze opdracht tot een goed einde te brengen. En ik kan je niet vertrouwen omdat wat je tegen mij in de pm hebt gezegd niet klopte.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spannend spel dit  ::ok:: ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik haat dit.
Sorry

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::ohno::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waar heb je het dan over? Stemmen op basis van...?

En wat je zegt over de pm is gewoon niet waar. Maar je moet wat om jezelf te redden denk.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Geeft niks specht. Als jullie maar wijs beslissen in het vervolg. Kan ik aan mijn weekopdracht  ::zwaai::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik pak bakje 2
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Waar heb je het dan over? Stemmen op basis van...?

En wat je zegt over de pm is gewoon niet waar. Maar je moet wat om jezelf te redden denk.


De samenwerkingen waarvan jij zei dat ze zouden bestaan bestaan helemaal niet, en dat blijkt wel uit het feit dat Lama met jou mee stemt.

Ik stem op basis van wie ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ze geen bom hebben. Jij zat daar niet bij.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Mandje 1:
Mandje 2: spechteke
Mandje 3: Starlight
Mandje 4:
Mandje 5:
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Mandje 1: Lucy
Mandje 2: spechteke
Mandje 3: Starlight
Mandje 4:
Mandje 5:
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Mandje 1:
Mandje 2: spechteke
Mandje 3: Starlight
Mandje 4:
Mandje 5: D*N


Had jij een bom Mollenmania?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human