Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187677 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #360 Gepost op: 22-01-2017, 21:00:06 »
Zoals jullie vast al is opgevallen, zit in jullie envelop de naam van een treinspoor. Ga naar dit spoor en vind je teamleden voor de eerste opdracht. Ja, je hoort het goed. Iedereen mag tenminste met één molopdracht meedoen. Wanneer deze opdracht klaar is, maken wij bekend wie wel en wie er niet mee mogen doen. Kandidaten heel veel succes en laat zien dat jullie mee moeten doen met de mol. Oh ja, jullie worden komende donderdag om 20 uur op jullie eigen spoor verwacht. Wees op tijd, want de trein wacht op niemand.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #361 Gepost op: 22-01-2017, 21:02:33 »
Even voor de duidelijkheid: deze editie spelen we dus daadwerkelijk met 25 kandidaten. Komt er wel op neer dat we soms van meer dan 1 persoon kwijt gaan raken. De teams zijn bekend. Donderdagavond de eerste instructies voor jullie eerste opdracht. Tot dan  ::zwaai::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #362 Gepost op: 22-01-2017, 21:03:55 »
Bedoel je dat we allemaal online moeten zijn op donderdag om 20:00 uur?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #363 Gepost op: 22-01-2017, 21:04:39 »
En met die woorden van LdHmolletje komt er een einde aan deze voorbeschouwing van Moltalk. Dat is nog eens een leuke twist. Alle vijfentwintig kandidaten maken nog kans om mee te mogen doen met het avontuur van hun leven. Voor dit moment is Moltalk Online afgelopen, maar niet getreurd. Aankomende zondag zijn wij terug en blikken wij terug op de eerste molopdracht, bespreken we de eerste opvallende dingen en praten we met afvaller(s). Vergeet je niet te abonneren op onze groepspm en het twitteraccount van de Mol @demolonlineRN17.
We zien jullie graag terug in de bar en vergeet zondag niet om in te schakelen. Tot dan  ::zwaai::

[Dit topic blijft nog tot 22.00 open. Daarna sluit ik het topic tot zondag 20.00 uur. Er kan verder gesproken worden in de bar, maar wel met mate.
En vergeet niet te biechten ;)]
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 21:06:36 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #364 Gepost op: 22-01-2017, 21:05:56 »
Bedoel je dat we allemaal online moeten zijn op donderdag om 20:00 uur?
Als het jullie lukt zou dat handig zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #365 Gepost op: 22-01-2017, 21:06:52 »
Bedoel je dat we allemaal online moeten zijn op donderdag om 20:00 uur?
Is handig, hoeft niet per sé. Opdracht 1 loopt een paar dagen :) dus mag ook vrijdgochtend komen :P

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #366 Gepost op: 22-01-2017, 21:24:16 »
Waaauuuw wat gaaf, we mogen allemaal mee! ::oink:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #367 Gepost op: 29-01-2017, 16:13:07 »
Vanavond: Moltalk Online aflevering 0,5




Vanavond na de klok van acht. Moltalk Online, hier op RN.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #368 Gepost op: 29-01-2017, 21:19:23 »
Graag weer het verzoek of alleen de gasten van deze aflevering hier willen posten. De rest kan in de bar plaatsnemen. Bij voorbaat dank

---
Aflevering 0,5


Het seizoen is gestart, de mol is gekozen en de kandidaten zijn bekend. Wie is de Mol online 2017 is begonnen. Vooral blijdschap was er vorige week toen alle vijfentwintig kandidaten te horen kregen dat zij de eerste opdracht mochten spelen. En dat is gebleken, want de afgelopen vier dagen hebben de kandidaten door half Nederland gereisd per trein en dat resulteerde in een bedrag van € 1.315 euro. Was de mol al aanwezig of hield die zich nog schuil? Wat we wel weten is dat de groep bijna gehalveerd is naar veertien kandidaten. Dit is Moltalk Online aflevering 0,5.

De eerste slachtoffers van de mol zijn een feit. Voor Belg, Bjorrn, Black_and_White, FrankLapidus, Lan, Luiaardje, Lukie4, Molbelg, Nys-fan, Pjotr1992 en Meezter is Nederland het eindstation. Voor hun houdt de reis hier op. Voor de veertien kandidaten begint de reis pas. In deze extra Moltalk Online aflevering blik ik terug met drie afvallers (andere afvallers niet getreurd. Ik nodig jullie later dit seizoen graag uit) op de eerste opdracht, bespreken we grappige/opvallende/leuke momenten, de tweet(s) van de Mol en kijken wie de RN-kijkers het meest verdenken als Mol.

Mijn eerste gast was vorig seizoen de bedrieger van het hele stel: Lukie4, naast hem zit de benjamin van groep: Black_and_White en als laatste graag een welkom voor een andere nieuwkomer, FrankLapidus.

Welkom allemaal,

Een vraag voor jullie allemaal:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de eerste opdracht vonden. Genoten van de treinreis?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 22:03:51 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #369 Gepost op: 29-01-2017, 21:27:43 »
Hallo allemaal!

Ik heb zeker genoten van de treinreis. Het was een heel avontuur.. een super leuke opdracht om aan deel te nemen en er zijn ook veel verdachte dingen gebeurd!
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #370 Gepost op: 29-01-2017, 21:28:20 »
Hallo allemaal!

Ik heb zeker genoten van de treinreis. Het was een heel avontuur.. een super leuke opdracht om aan deel te nemen en er zijn ook veel verdachte dingen gebeurd!

Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad hebt. Een kleine pleister op de wonden?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #371 Gepost op: 29-01-2017, 22:02:05 »
Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad hebt. Een kleine pleister op de wonden?

Ja, een beetje wel. Ik had al wel verwacht dat ik niet mee mocht doen. Het is de eerste keer dat ik me inschreef, en ik wist dat andere spelers veel betere/leukere inschrijfformulieren hadden ingevuld (Ik bezit veel inschrijfformulieren op dit moment  ::rofl:: )
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #372 Gepost op: 29-01-2017, 22:04:18 »
nope
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #373 Gepost op: 29-01-2017, 22:05:48 »
Ja, een beetje wel. Ik had al wel verwacht dat ik niet mee mocht doen. Het is de eerste keer dat ik me inschreef, en ik wist dat andere spelers veel betere/leukere inschrijfformulieren hadden ingevuld (Ik bezit veel inschrijfformulieren op dit moment  ::rofl:: )

Goed om te horen dat de opdracht de pijn iets verzacht heeft. Ben je eigenlijk van de plan om in de toekomst met andere spellen mee te gaan doen of bijvoorbeeld in de relaxhoek actief te worden?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #374 Gepost op: 29-01-2017, 22:06:35 »
nope

Kort maar krachtig, ik ben benieuwd waarom niet. Omdat je afgevallen bent?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #375 Gepost op: 29-01-2017, 22:08:15 »
treinen waren traag en druk en te laat. Het is toch geen weer om met de trein te gaan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #376 Gepost op: 29-01-2017, 22:09:22 »
treinen waren traag en druk en te laat. Het is toch geen weer om met de trein te gaan.

 ::rofl:: ::rofl:: Heerlijk antwoord Lukie ::bravo:: ::bravo::

Maar wat vond je van de opdracht zelf?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #377 Gepost op: 29-01-2017, 22:12:13 »
gokvragen en een waldo. Leuk dat het allemaal in een thema was, maar voor de rest niet heel bijzonder. Wel leuk dat iedereen even mocht ruiken aan het spel. Al weet ik niet of ik daarvoor gekozen had. Slecht nieuws moet je meteen vertellen en kun je beter niet uitrekken over langere tijd. Je hebt nu één deelnemer die rijp is voor het gesticht.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #378 Gepost op: 29-01-2017, 22:22:12 »
Je hebt nu één deelnemer die rijp is voor het gesticht.

Ik mag eigenlijk niet lachen maar doe het toch  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #379 Gepost op: 29-01-2017, 22:24:09 »
Goed om te horen dat de opdracht de pijn iets verzacht heeft. Ben je eigenlijk van de plan om in de toekomst met andere spellen mee te gaan doen of bijvoorbeeld in de relaxhoek actief te worden?

Jazeker. Ik wil volgend jaar een poging wagen om mee te doen aan Survivor (en nog een poging om mee te doen aan Mol Online, ooit) en ik zal komende tijd ook te vinden zijn in de Relaxhoek (denk en hoop ik  ::jaja:: )
Frankje Lapi