Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 136666 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #300 Gepost op: 3-03-2014, 11:34:54 »
Ik denk dat Sofie deze tweet snél gaat verwijderen:



Daarmee impliceert ze ze eruit gaat, want waarom zou je anders zeggen enkel/zowiezo in de dealer er nog zowiezo 4-weken in te zitten? Maar ikzelf denk dat ze de finale haalt en ze gewoon wil laten blijken alsof ze eruit gaat.

Volgens mij zegt dit helemaal niets. Ze zegt gewoon dat wat we al weten en dat is dat ze sowieso in de leader te zien zal zijn. Over het verdere verloop kan en mag ze niets zeggen, dus ik vind dit best een slim antwoord. Ik zou er zeker geen conclusies aan verbinden in ieder geval.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #301 Gepost op: 3-03-2014, 12:20:27 »
Zouden ze om die reden de extra uitzending geschrapt hebben
Nee jij en Supernova begrijpen mij verkeerd. Waar ik enkel op probeerde te speculeren is dat ze het einde van de aflevering aangepast hebben, dus een Karinnetje: je ziet Tygo's rode scherm niet, maar pas helemaal aan het begin van de volgende aflevering. Dan heb je helemaal de angel gehaald uit deze toch heel sterke spoiler ::trots::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #302 Gepost op: 3-03-2014, 13:38:34 »
Susan zit al lang op Freek, maar dat wordt verbloemd heb ik het idee.
Ik hoop het (maakt het waarschijnlijker dat Freek de Mol is) maar hoe verklaar je dan dit moment:
Als Freek en Susan een bondje sluiten, zien we Susan in de biecht zeggen: 'Als Freek de Mol is, dan ben ik het haasje.' (NPO 34:14) Aan de kleren is te zien dat ze het in deze aflevering zegt, dus geen montagetruc.
Lijkt me niet dat je (als kandidaat) in de biecht zegt dat je Freek niet verdenkt, maar vervolgens wel op hem test...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #303 Gepost op: 3-03-2014, 17:06:28 »
iets vreemds aan de hand met de voice-overs
Ja dat is bij veel kandidaten zo, vermoedelijk bij allemaal. Soms niet knippen/plakken maar is het een expres 'dingetje' zoals zo duidelijk bij JW en ook Sofie en anderen. De productie heeft dan naderhand de mensen gevraagd van alles in te spreken. Hopelijk alleen voor deze serie en voortaan niet weer :-\\

Je moet dus afgaan op de daadwerkelijke acties, bijv. dat ze  een enveloppe naar Freek stuurt en haar gedrag naar Sofie in het bondje. En naar wat Art nu heeft opgesomd, die verdenkingen kloppen wel dus ik denk dat ze Freek wel iets verdenkt maar Sofie echt wel het meest dus we kunnen echt een pracht van een finale krijgen waarin de mol niet getest wordt ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Spoilertopic
« Reactie #304 Gepost op: 3-03-2014, 17:53:30 »
Ik denk dat Sofie deze tweet snél gaat verwijderen:



Daarmee impliceert ze ze eruit gaat, want waarom zou je anders zeggen enkel/zowiezo in de dealer er nog zowiezo 4-weken in te zitten? Maar ikzelf denk dat ze de finale haalt en ze gewoon wil laten blijken alsof ze eruit gaat.

Zegt helemaal niets. Maurice zit immers toch ook nog steeds in de leader?   ::zwaai::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #305 Gepost op: 3-03-2014, 19:26:57 »
Nee jij en Supernova begrijpen mij verkeerd. Waar ik enkel op probeerde te speculeren is dat ze het einde van de aflevering aangepast hebben, dus een Karinnetje: je ziet Tygo's rode scherm niet, maar pas helemaal aan het begin van de volgende aflevering. Dan heb je helemaal de angel gehaald uit deze toch heel sterke spoiler ::trots::.

Er is nu geen reden waarom er aan het begin van volgende aflevering iemand af zou vallen. Dan zou Tygo dus in de finale aan het begin afvallen en zou dat ook moeten betekenen dat er komende keer weer geen afvaller is en men dus met 5 man de finale begint? Dat kan ik me niet voorstellen...

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #306 Gepost op: 3-03-2014, 19:28:32 »
Als je echt conclusies kon trekken uit de tweet van Sofie dan zou hij niet geplaatst mogen worden.  ::tandpastasmiley::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #307 Gepost op: 3-03-2014, 19:34:59 »
Tygo is gespot door backpackers als afvaller en zal dus net voor de finale afvallen, aangezien de locatie vlak bij Ellis Island is.
You sure? Wat ik van dat blog meegekregen heb is dat ze een aantal kandidaten en de volledige crew hebben gezien. Dat Tygo afvalt is volgens mij een wilde gok. Is Tygo echt alleen gespot, los van de rest van de groep? Dat zou er inmiddels ook op neer komen dat er vier finalisten over blijven. Ik blijf vasthouden aan Tygo als finalist.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #308 Gepost op: 3-03-2014, 20:04:28 »
Ja ik vind het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend dat ze (de backpackers) niet bereid zijn details te geven terwijl tientallen mensen gereageerd hebben wat ze gezien hebben, als je zoiets deelt weet je toch al van te voren je die reacties krijgt, dan moet je het ook gedetailleerd beschrijven (aan de andere kant: als je niet de Mol kijkt doet het je niet veel) zou wel opvallend zijn als het achteraf niet blijkt te kloppen.
ik ben blij dat ze niet meer vertellen. Ik zou het niet leuk vinden als van deze kleine kandidaten groep met zekerheid zouden weten dat er zeker af zou vallen.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #309 Gepost op: 3-03-2014, 20:17:11 »
You sure? Wat ik van dat blog meegekregen heb is dat ze een aantal kandidaten en de volledige crew hebben gezien. Dat Tygo afvalt is volgens mij een wilde gok. Is Tygo echt alleen gespot, los van de rest van de groep? Dat zou er inmiddels ook op neer komen dat er vier finalisten over blijven. Ik blijf vasthouden aan Tygo als finalist.

Ik had het idee dat ze wel de crew gezien hebben, maar verder eigenlijk alleen Art en Tygo en dat het moment op afscheid nemen leek. Tygo zou misschien wel een koffer beet gehad hebben of iets in die richting. Er werd echt gesproken over dat Tygo volgens hun op dat moment afviel...

Er komt nog een verrassende wending, dus geen idee hoe ze het gaan doen. Toch vier finalisten? Of misschien toch ergens een tweede afvaller? Ik zou het niet weten. Ik heb zo het idee dat de twist origineel gaat zijn (want dat wordt beweerd), we kunnen dus wel gaan vissen, maar ik denk niet dat we er nu al achter gaan komen...

Zelf heb ik het idee dat de drie namen op de enveloppen al naar de finalisten wijzen, en ook daar moet Tygo dus afvallen. Ik baseer het afvallen van Tygo dus niet alleen op de backpackers hint. Sowieso lijkt Tygo ondertussen een beetje ongeïnteresseerd erbij lopen, waardoor ik hem de test niet echt geconcentreerd zie maken en dus onbewust meer fouten zou maken. Maar goed. Daar kan ik best mee fout zitten hoor.

Het ging er meer om dat ze de executie van Tygo tot in de finale uit gaan stellen volgens jou. Dat kan ik gewoon niet geloven. Zeker omdat ze natuurlijk niet meteen wisten dat ze gespot waren en dat het op internet kwam. De blog stamt uit 24 juni ofzo. Vele weken later. Als ze echt een executie naar de finale over willen hevelen, moeten ze dat wel met een goed verhaal doen. Even zo er tussen monteren, zit er naar mijn idee niet in. En drie weken later opnieuw de crew en finalisten enzo over laten vliegen voor wat extra shots ook niet. Dat verhaal rammelt wat mij betreft aan alle kanten. Dat ik met mijn namen fout zit en dat Tygo dus wel in de finale zit, wil ik nog best aannemen. Maar jouw theorie over het expres uitstellen van de volgende executie naar de finale, zodat Tygo dan pas afvalt ofzo (ik begrijp hem nog steeds niet helemaal), lijkt me echt complete bullshit...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #310 Gepost op: 3-03-2014, 20:20:28 »
Die is al eens gedaan en dus niet echt origineel...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #311 Gepost op: 3-03-2014, 20:34:36 »
Ik had het idee dat ze wel de crew gezien hebben, maar verder eigenlijk alleen Art en Tygo en dat het moment op afscheid nemen leek. Tygo zou misschien wel een koffer beet gehad hebben of iets in die richting. Er werd echt gesproken over dat Tygo volgens hun op dat moment afviel...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
a. Het is pure speculatie/grap.
b. Ze hebben iets gezien waardoor ze weten dat Tygo afvalt.
c. Ze hebben iets gezien waardoor ze denken dat Tygo afvalt, maar dit was pas nadat de finale al is geweest.
d. Ze hebben Tygo los van de groep gezien. Hij heeft de vrijstelling verdient en daardoor naast een plekje in de finale ook het recht verdient om een nachtje in een hotel door te brengen in plaats van in de open lucht te moeten slapen.

Wat mij betreft is het enige dat je er echt uit af kon leiden is dat Tygo t/m volgende aflevering in het spel zou zitten. De rest zijn aannames.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoilertopic
« Reactie #312 Gepost op: 3-03-2014, 21:14:45 »
Ik zag zo'n 30-seconden terug de vooruitblik van de volgende aflevering op Nederland 1, kennelijk moeten ze op een eiland iets doen maar wat me opviel: Art zei iets over die vrijstelling voor de finale wat te verdienen zal worden ergens (wellicht dat ze dus die vrijstelling op dat eiland moeten zoeken, uitvechten of verdienen? Via dat 4-op-een-rij-spel?) maar vervolgens lieten ze de volgende opdracht zien (Tygo, Freek, JW en Susan lopend) Sofie echter zagen we niet voorbij komen, een voorbarige conclusie wellicht: dat zij dan de vrijstelling wint en niet aan die volgende opdracht hoeft mee te doen (omdat het misschien een opdracht is waarin 2 afvallen ofzo)

Ja, of Sofie is in de eerste ronde al afgevallen in de strijd voor de vrijstelling en zal 'm dus niet winnen. Pure speculatie allemaal..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #313 Gepost op: 3-03-2014, 21:27:42 »
Aha. Als de nadruk lag op 'een uitermate orginele twist' dan voorspel ik alleen degene naar de finale mogen naar wie een enveloppe gepost is, en dat de orginele twist is ofzo? Maar de rijdende rechter die komt oordelen wie doorgaat vind ik toch stukken orgineler ::rofl::

Ik heb dat nooit voorgedragen als twist. Ik heb ik altijd gezegd dat ik niet weet wat de twist is. Ik heb alleen gezegd dat ik er wel van overtuigt bent dat de finale zal bestaan uit 3 personen. Maar hoe ze tot die drie personen komen? Joost mag het weten...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #314 Gepost op: 3-03-2014, 23:33:53 »
Ja ik denk zelf ook dat er úiteindelijk 3 kandidaten aan 'de finish' staan, maar dat het best kan of 4 eerst doorgaan en dan nog 1 afvalt in het begin van de finale

Ja, zo dacht ik m ook  ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #315 Gepost op: 6-03-2014, 13:33:02 »
Dat werd al aangenomen als finaleopdracht. Maar toch leuk dat het nu nog bevestigd wordt.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #316 Gepost op: 6-03-2014, 14:32:39 »
Zei Art niet aan het begin van het seizoen 'De mol houdt niet van in de schijnwerpers te staan'? Meestal maken ze alle opdrachten (en dus ook alle kaartjes) van te voren. Daarnaast weten we niet waar de hint op slaat, misschien slaat het wel op iets in het spel en niet zozeer op de kandidaten.

Daarnaast: ALLE kandidaten zijn van tv of dergelijke, in principe staan ze dus allen in de schijnwerpers.

In het finale spel moeten ze waarschijnlijk 20 vragen over de mol beantwoorden op een andere manier als normaal en 20 achter en pc'tje of zoiets. De 20 andere vragen zullen waarschijnlijk met behulp van de flessen worden gesteld zoals te zien in de leader. Het goede antwoord moet je dan uit de fles halen.

Dit antwoord slaat op Tygo en Freek bij het seinen in aflevering 1. Dus hieruit kan je concluderen dat ofwel Freek ofwel Tygo ofwel allebei in de finale staan.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #317 Gepost op: 6-03-2014, 14:55:56 »
Als je het zo stelt dan is dus ook Tygo of Freek de mol. Want die moet er dan nog inzitten op het einde ;)
en als beide kandidaten zijn kun je dat niet waarborgen dat ze op dat moment nog in het spel zijn.

Maar denk ook niet dat het uitmaakt of ze er nog wel of niet inzitten. Stel dat ze er niet meer in zitten en je krijgt die vraag dan kun je ook nog bedenken dat Susan bijvoorbeeld in de coulissen zat en niet op het toneel stond en zo zijn er meerdere opties te bedenken.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #318 Gepost op: 6-03-2014, 15:03:21 »
Denk inderdaad dat als het zo is dat ze de vragen uit de flessen mogen halen is dat als ze op de goede mol zitten dat ze op het einde een kaartje krijgen met de naam van de mol er op.
Geven ze foute antwoorden dan krijgen ze ook een fles maar dan krijgen ze uiteindelijk een kaartje met een andere naam erop.
Althans zo zou ik het spel in elkaar zetten  ::rofl::
(beetje vergelijkbaar met de trein van vorig jaar)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #319 Gepost op: 6-03-2014, 15:07:40 »
Als je het zo stelt dan is dus ook Tygo of Freek de mol. Want die moet er dan nog inzitten op het einde ;)
en als beide kandidaten zijn kun je dat niet waarborgen dat ze op dat moment nog in het spel zijn.

Waarborgen is niet zo moeilijk hoor. Je maakt het spel na de opname van aflevering 8 en maakt de leader na de opnames.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...