Auteur Topic: Wie is de mol SOUNDTRACK CD  (gelezen 14331 keer)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2010, 13:44:34 »
Demolsoundtrack: mag ik een gratis cd van je? (weggeven mag toch wel? of is dat ook illegaal?)

Dan geef ik je geld om bv. een mooie bos bloemen te halen... voor de moeite.

Groetjes Diana
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2010, 13:53:29 »
Het is tevens verboden om geld te vragen voor andermans werk, dus is hij sowieso al verkeerd bezig.

Dat geldt dan voor iedereen hier op het forum die tegen betaling dvd's en cd branden voor anderen....

De beginpost was inderdaad een beetje vaag, maar uiteindelijk beslis je zelf of je wel of niet op zijn "advertentie" ingaat...

Misschien kunnen de Modjes hier iets mee: mag je dvd's en cd's hier wel- of niet tegen betaling (onkostenvergoeding) aanbieden. Discussies als deze zijn dan ook niet nodig
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline demolsoundtrack

  • Forumlid
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2010, 18:03:48 »
Demolsoundtrack: mag ik een gratis cd van je? (weggeven mag toch wel? of is dat ook illegaal?)

Dan geef ik je geld om bv. een mooie bos bloemen te halen... voor de moeite.

Groetjes Diana

Haha, dat zou wat zijn. Maar denk er maar niet meer aan, de deal gaat niet door.

@langkousonline: het idee is al van de baan (nogmaals) dus die mods hoef je niet in te lichten. Tenzij je het voor een volgende keer wilt weten? Ik kan er vast bij zeggen dat de eerstvolgende die met een leuk idee komt, net zo hard wordt afgebrand door de vaste garde hier. Het is net of er een groepje is die hier al een tijd zitten en alles waar een nieuweling meekomt is in hun ogen hartstikke fout. Beetje jammer, maar ja zo zijn mensen.

Dus concluderend: hou nou maar op met dingen vragen over mijn (GEWELDIGE  ::hypocriet::) soundtrack cd. Die blijft voor mij alleen. Mijn excuses voor de mensen die daar van balen. Maar ga er zelf even lekker voor zitten dan heb je in enkele weken al een mooi cdtje klaar hoor. Veel succes ermee!  ::bravo::

Offline demolsoundtrack

  • Forumlid
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2010, 18:07:01 »
Valt me trouwens op dat de mensen die zo'n grote mond hadden ineens niet meer reageren?  ::rofl::
Als je missie geslaagd is, kun je toch opgelucht of heel gelukkig zijn? Kan dat niet in de vorm van een berichtje?
Maar ja, hier laat ik het ook bij. Iedereen nog veel plezier met de 10e serie. Ik zal me niet meer vertonen in dit mollenhol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2010, 18:13:23 »
Iedereen nog veel plezier met de 10e serie. Ik zal me niet meer vertonen in dit mollenhol.

Jij ook veel plezier! (Bij je profiel kan je trouwens je nickname veranderen mocht je toch door willen posten. Wordt het vast nog gezellig! ;) ::ok::)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2010, 18:15:22 »
Valt me trouwens op dat de mensen die zo'n grote mond hadden ineens niet meer reageren?  ::rofl::
Als je missie geslaagd is, kun je toch opgelucht of heel gelukkig zijn? Kan dat niet in de vorm van een berichtje?
Maar ja, hier laat ik het ook bij. Iedereen nog veel plezier met de 10e serie. Ik zal me niet meer vertonen in dit mollenhol.

doe aub niet zo kinderachtig..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2010, 19:13:49 »
Valt me trouwens op dat de mensen die zo'n grote mond hadden ineens niet meer reageren?  ::rofl::
Als je missie geslaagd is, kun je toch opgelucht of heel gelukkig zijn? Kan dat niet in de vorm van een berichtje?
Maar ja, hier laat ik het ook bij. Iedereen nog veel plezier met de 10e serie. Ik zal me niet meer vertonen in dit mollenhol.

Wil ik best wel doen hoor!

Je hebt toegegeven dat je die muziek illegaal wou doorverkopen en dat je daar nog aan wou verdienen ook. Voor mij is dan de kous as. We runnen hier een community en we doen alles hier met een community gevoel, en niet met een commercieel gevoel. Als je het materiaal dan liever voor jezelf houdt, dan vind ik dat helemaal prima. Maar op de een of andere manier lijk je het niet zo goed op te vatten. Dat vind ik jammer. We zijn allemaal grote molfans en ik hoop dat ik je nog eens betrap in een van de andere topics van dit forum, om te praten over het programma wat ons allen samenbindt. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2010, 19:18:48 »
En toch wil ik nog even namens de moderators reageren... :D

Via de site van Realitynet worden er al enige jaren dvd's aangeboden tegen een geringe vergoeding. Realitynet heeft dit altijd toegestaan maar wel duidelijk het standpunt ingenomen dat Realitynet verder niets te maken heeft met de verkoop van de dvd's.
De verkoop wordt via de PM geregeld door zowel de kopende als verkopende partij.

In het geval van demolsoundtrack hebben wij er ook geen bezwaar tegen wanneer er via Realitynet reclame wordt gemaakt voor de door hem samengestelde muziekcd, aangezien het toch te maken heeft met Wie is de mol.
Echter ook in dit geval is Realitynet niet aansprakelijk, mocht er tussen de verkopende en de kopende partij problemen ontstaan of wanneer er problemen ontstaan die te maken hebben met het illegaal downloaden van muziek.

Demolsoundtrack heeft inmiddels besloten om de cd niet meer te koop aan te bieden. Mocht je alsnog interesse hebben misschien is het dan handig om dit via de PM af te handelen :)
Verder is het niet nodig om met modder te gaan gooien. Veel forumers zitten hier niet op te wachten en het maakt het lezen een stuk onaantrekkelijker ;)






Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2010, 22:44:39 »
Ik sluit me bij Bakkertje aan.

Ik denk dat het alleen een beetje te mysterieus over kwam. Ik moet zelf ook zeggen dat ik het wel leuk vond, maar het niet echt vertrouwde. Je weet tegenwoordig nooit meer op internet wat ze met je gegevens allemaal doen enzo. Dus ik denk dat het door het wantrouwen dat door internet gegroeid is een beetje mislukt is helaas.  :-\\

Maar ik heb zelf intussen ook al een serieuze database met molmuziek, inderdaad dankzij Erik TKS.  ::bravo::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2010, 07:33:14 »
Op zich vind ik het niet zo'n probleem als er bijvoorbeeld een afgeronde prijs wordt gemaakt voor een dergelijke dvd. Als je op 6.23 uitkomt met je onkosten, en je vraagt er dan 7 euro voor. No problem. Maar een dvd kost tegenwoordig niet meer zoveel, en met onkosten zou je dan eerder bij de 3 euro uitkomen. Met hoesje, verzendenvelop plus porto. Als je DAN 7 euro gaat vragen (zals een collega van mij nog steeds doet met gedownloade films), dan is het niet alleen een afrondingsverschil. Dan heb ik er dus wel problemen mee.

De term: afbranden door de oude garde, omDAT je een nieuwe forummer bent, daar heb ik bovendien moeite mee. Was duidelijker geweest in het begin, dan was iedereen hier gewoon minder ''gereserveerd'' geweest tov je aanbod.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2010, 14:01:07 »
Ik sluit me bij Bakkertje aan.

Idem dito.
Why don't I ever listen to me?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol SOUNDTRACK CD
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2010, 14:36:02 »
Modjes, bedankt voor jullie heldere visie! ::ok::

Wat Jos zegt is helemaal waar, een onkostenvergoeding is prima maar als je er geld aan wilt verdienen wordt het een ander verhaal.

Gelukkig zijn het hier op het forum allemaal fans die elkaar vaak helpen met afleveringen online zetten, hulp bij downloaden enzo..
Helaas zijn er ook die altijd voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten of zelf geen moeite willen doen om te leren hoe je kunt downloaden etc maar dat blijf je altijd houden...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."