Auteur Topic: Voor welk land ben jij nu??  (gelezen 30503 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #100 Gepost op: 2-07-2006, 10:42:10 »
Heey Millesime

en daarna naar de afgang van de Duitsers toe te werken ::rofl:: ::rofl:: maar dat zal wel lukken met C. Ronaldo in het team ::jaja:: ;D 



Nog niet te vlug er vanuit gaan dat Duitsland gaat winnen tegen Italië. Er is nog altijd een waterkansje dat Italië de Mannschaft kan verslaan... En dan staan onze 2 ploegen misschien recht over mekaar....
Cannavaro & C° tov Ronaldo en C°..
Maar tov Portugal zou ik het minder erg vinden te verliezen...

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #101 Gepost op: 2-07-2006, 14:45:32 »
Nog niet te vlug er vanuit gaan dat Duitsland gaat winnen tegen Italië. Er is nog altijd een waterkansje dat Italië de Mannschaft kan verslaan... En dan staan onze 2 ploegen misschien recht over mekaar....
Cannavaro & C° tov Ronaldo en C°..
Maar tov Portugal zou ik het minder erg vinden te verliezen...

Ik hoop dat Italie gaat winnen ;D in de wedstrijd tegen Duitsland maar dat is gewoon omdat ik die Duitsers het helemaal niet gun om Wereldkampioen te worden >:D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #102 Gepost op: 2-07-2006, 22:26:12 »
In de halve finales ben ik voor Brazilië, Argentinië, Oekraïne (Sjeva  ::love::) en Engeland en die eerste drie mogen van mij ook de wereldtitel wel winnen. Engeland gun ik dat namelijk ook niet.  ::tandpastasmiley::

Ik bedoel maar, ik vind dit WK geloof ik niet zo leuk  ::ohno:: Ik ga nu alle landen behalve Frankrijk aanmoedigen, wedden dat Frankrijk dan die wereldcup pakt  ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #103 Gepost op: 2-07-2006, 22:42:05 »
Ik mocht de Fransen niet zo aan het begin (alleen Trezeguet, maar die speelt amper), maar ik ga keihard juichen voor Frankrijk a.s. woensdag, allesbehalve Portugal mag die cup van mij meenemen! Portugal, bah!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #104 Gepost op: 2-07-2006, 22:47:20 »
Ik mocht de Fransen niet zo aan het begin (alleen Trezeguet, maar die speelt amper), maar ik ga keihard juichen voor Frankrijk a.s. woensdag, allesbehalve Portugal mag die cup van mij meenemen! Portugal, bah!

Bij mij liefst Italië,  ::bravo:: maar ver op de laatste plaats Duitsland.... ::niet-ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #105 Gepost op: 2-07-2006, 23:14:38 »

Fantastisch meid, ik ben zo blij dat Portugal gewonnenis..En jouw Ronaldo heeft het subliem gedaan...
Je mag fier zijn supporter te zijn van zo'n voetbaltalent...


Als vrouw moet ik zeggen dat er uiterlijk weinig mis is met C. Ronaldo, en hij zal vast ook aardig kunnen voetballen. Maar een speler die zo sneu gaat lopen knipogen naar de scheids als die een rode kaart heeft gegeven aan de tegenpartij. nee, daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. ::ohno:: Maar goed, dat is blijkbaar cultuur daar  ::)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #106 Gepost op: 2-07-2006, 23:20:54 »
Maar een speler die zo sneu gaat lopen knipogen naar de scheids als die een rode kaart heeft gegeven aan de tegenpartij. nee, daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. ::ohno:: Maar goed, dat is blijkbaar cultuur daar  ::)


 ::rofl:: groot gelijk !!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #107 Gepost op: 2-07-2006, 23:25:13 »
Dan zijn we 't tenminste over één ding eens dit WK  ;D Of misschien viel C. Ronaldo wel op de scheids en wilde ie graag zijn telefoonnummer weten. "Hé eh scheids, oei wat ben je stoer met je rode kaarten, mag ik je nummer  ;)"

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #108 Gepost op: 3-07-2006, 09:46:12 »
Als vrouw moet ik zeggen dat er uiterlijk weinig mis is met C. Ronaldo, en hij zal vast ook aardig kunnen voetballen. Maar een speler die zo sneu gaat lopen knipogen naar de scheids als die een rode kaart heeft gegeven aan de tegenpartij. nee, daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen. ::ohno:: Maar goed, dat is blijkbaar cultuur daar  ::)

Huh :o Het leek misschien of Cristiano Ronaldo naar de scheidsrechter knipoogde maar het was naar zijn coach. Het was niet echt sportief van C. Ronaldo maar iedereen doet weleens iets wat minder leuk is :-\\ ;D en helemaal als je in zo''n spannende wedstrijd zit.
« Laatst bewerkt op: 3-07-2006, 09:48:22 door St3f@ni3 »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #109 Gepost op: 3-07-2006, 10:00:46 »
Het schijnt dat vriend Cristiano 'ik-ben-niet-arrogant-ik-ben-gewoon-goed'Ronaldo en kameraad Wayne 'speckneck' Rooney  ;) nu zulke ruzie hebben dat Rooney niet meer met C. samen wil spelen  ::rofl::.

Het leken me altijd al twee gezellige gasten  ::pinokkio::, maar hun karakters blijken nu inderdaad nog eens behoorlijk te botsen ook.  ::ok::  >:D

Volgens Wayne 'als-ik-met-mijn-volle-gewicht-op-je-edele-delen-spring-dan-doet-het-pijn' Rooney had Cristiano 'eigenlijk-ben-ik-een-goudeerlijke-jongen' Ronaldo hem die rode kaart aangesmeerd.

Ik ben benieuwd of Ferguson zich door Wayne 'ik-ben-niet-agressief-ik-kan-me-alleen-niet-zo-goed-beheersen' Rooney laat beïinvloeden.

Op deze foto waren C. Ronaldo en Wayne 'als-ik-je-niet-mag-dan-zorg-ik-gewoon-dat-je-geen-kinderen-meer-kan-krijgen' Rooney nog vriendjes.  ::)
« Laatst bewerkt op: 3-07-2006, 10:02:55 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #110 Gepost op: 3-07-2006, 10:26:56 »
Het schijnt dat vriend Cristiano 'ik-ben-niet-arrogant-ik-ben-gewoon-goed'Ronaldo en kameraad Wayne 'speckneck' Rooney  ;) nu zulke ruzie hebben dat Rooney niet meer met C. samen wil spelen  ::rofl::.

Het leken me altijd al twee gezellige gasten  ::pinokkio::, maar hun karakters blijken nu inderdaad nog eens behoorlijk te botsen ook.  ::ok::  >:D

Volgens Wayne 'als-ik-met-mijn-volle-gewicht-op-je-edele-delen-spring-dan-doet-het-pijn' Rooney had Cristiano 'eigenlijk-ben-ik-een-goudeerlijke-jongen' Ronaldo hem die rode kaart aangesmeerd.

Ik ben benieuwd of Ferguson zich door Wayne 'ik-ben-niet-agressief-ik-kan-me-alleen-niet-zo-goed-beheersen' Rooney laat beïinvloeden.

Op deze foto waren C. Ronaldo en Wayne 'als-ik-je-niet-mag-dan-zorg-ik-gewoon-dat-je-geen-kinderen-meer-kan-krijgen' Rooney nog vriendjes.  ::)

Klopt inderdaad dat ze niet meer samen willen spelen bij Manchester United maar het is nog niet helemaal zeker. Maar waarschijnlijk gaat Cristiano Ronaldo dan naar Real Madrid.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #111 Gepost op: 3-07-2006, 11:22:38 »
Ik hoop dat Italie gaat winnen ;D in de wedstrijd tegen Duitsland maar dat is gewoon omdat ik die Duitsers het helemaal niet gun om Wereldkampioen te worden >:D
waarom gun je de Duitsers niet om te winnen? en dat terwijl ze het beste team van dit toernooi zijn!
is het puur omdat het Duitsers zijn? dat zou ik wel erg triest vinden!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #112 Gepost op: 3-07-2006, 11:57:16 »
Ik ben nu toch maar voor Italië

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #113 Gepost op: 3-07-2006, 12:04:06 »
waarom gun je de Duitsers niet om te winnen? en dat terwijl ze het beste team van dit toernooi zijn!
is het puur omdat het Duitsers zijn? dat zou ik wel erg triest vinden!

Waarschijnlijk gun ik het ze niet niet omdat het Duitsers zijn nee. Maar de Duitsers gunnen ons net zo min iets en de wereldtitel gunnen ze ons nog minder als dat wij het hun gunnen :-\\ ::niet-ok::

Ik vind nog steeds dat Portugal moet winnen :) :)!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #114 Gepost op: 3-07-2006, 12:17:14 »
waarom gun je de Duitsers niet om te winnen? en dat terwijl ze het beste team van dit toernooi zijn!
is het puur omdat het Duitsers zijn? dat zou ik wel erg triest vinden!
Dan is het maar triest ::tandpastasmiley::

Nou eigenlijk gun ik die spelers wel te winnen hoor, ze spelen prima, maar ik gun het gewoon die vervelende Duitse fans niet >:D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #115 Gepost op: 3-07-2006, 12:23:03 »
Haha dat is zo'n onzin, ze zingen wel van die liedjes maar dat is als reactie op de enorme Duitsers haat hier rond het WK. Denk je dat het Duitsland iets kan schelen wat wij wel of niet doen? Trouwens tijdens de trainingen van het Nederlands elftal waren er hele grote groepen in het Oranje geklede Duitsers. Die Duitsers zeggen zelf dat de supporters van Nederland zo geweldig waren. Wat de Duitsers wel zeggen is dat wij zo ontzettend lelijk en on-Nederlands gespeeld hebben, dat klopt. Duitsers hebben niks tegen Nederland, maar als wij beginnen, zingen zij ook terug ja. Ik dacht dat eerst ook enigzins, maar mijn stagebegeleidster is Duits en die heeft me dat uitgelegd. Duitsers interesseert het gewoon niet. Maar wat ze zeggen is alleen een reactie. Wat die Portugezen over ons zeggen/schrijven in de kranten bijvoorbeeld is veel gemener dan wat de Duitsers zeggen, die hebben alleen wat plezier. Mogen ze, wat zouden wij doen als Duitsland eruit ligt? Dan is het feest nog 20x groter. Zelfs Bild-situng heeft dit jaar niks onaardigs geshreven over Nederland. Nou, dat is echt bijzonder hoor. Dussehm, rivaliteit Nederland - Duitsland, komt van ons af. Immers, wij hebben die finale in '74 verloren, zij niet.

Ik ben nu eerst voor Frankrijk, daarna misschien wel voor Duitsland. Zij spelen tenminste leuk en aanvallend voetbal en ten tweede ben ik graag lekker tegendraads  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #116 Gepost op: 3-07-2006, 12:37:37 »
Tja, het is ook wel weer een beetje makkelijk om te zeggen dat de Nederlanders overal mee begonnen zijn... Dat is een beetje het verhaal van de kip en het ei.

Toch moet ik zeggen dat het anti-Nederlandse gezang van de Duitsers een beetje sneu op me overkomt. Er zijn ruim tachtig miljoen Duitsers, dus zou Duitsland theoretisch gezien veel makkelijker aan een elftal met goede spelers kunnen komen dan Nederland. Als je dan nota bene tijdens wedstrijden van oander andere Zwitserland ( ??? ), gaat zingen dat je zo trots bent dat jouw land er nog in zit en Nederland er al uit ligt, dan begint dat toch aardig op een groot minderwaardigheidscomplex te lijken!  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #117 Gepost op: 3-07-2006, 14:14:34 »
Ik ben nu toch maar voor Italië

Fantastisch Willemson....  ;D  ::hug::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #118 Gepost op: 3-07-2006, 14:17:51 »
ten tweede ben ik graag lekker tegendraads  ::tandpastasmiley::

Dat ben je al heel het tornooi !!  ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #119 Gepost op: 3-07-2006, 19:45:28 »
http://www.csdraveurs.qc.ca/musique/repertoire/hymnes/midi/anthem/france.mid

Het word tijd dat ik kleur beken.FRANKRIJK NATUURLIJK  ::ok:: ::ok::  ::bravo:: ::bravo::
Ik heb (reeds bijna een maand lang) geen woord gesproken over Frankrijk, maar natuurlijk is dit mijn favo-team  ::jaja:: ::jaja::
Sommige mensen weten dat ik abonnee(reeds 5jaar) ben van het Franse RC LENS,anderen helemaal niet  ::tandpastasmiley::
 Het begon weer rampzalig,maar Frankrijk staat in de halve finale  8) 8) 8)