Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 291608 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #120 Gepost op: 31-03-2008, 13:34:35 »
man die speler struikelde over een grasprietje  ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #121 Gepost op: 31-03-2008, 20:36:35 »
man die speler struikelde over een grasprietje  ::niet-ok::
maatje menno,hier moet ik WIDMJokertje volledig gelijk geven. Stel dat Oranje de finale speelt op het komende EK.
Er zijn 4 minuten extra-time,in de 3é minuut en 30 seconden extra-time fluit de ref voor identiek dezelfde fase een penalty tegen Nederland.......terwijl Nederland reeds alle pech had die je maar kan bedenken...eigen schuld,dikke bult....??????

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #122 Gepost op: 31-03-2008, 22:26:04 »
maatje menno,hier moet ik WIDMJokertje volledig gelijk geven. Stel dat Oranje de finale speelt op het komende EK.
Er zijn 4 minuten extra-time,in de 3é minuut en 30 seconden extra-time fluit de ref voor identiek dezelfde fase een penalty tegen Nederland.......terwijl Nederland reeds alle pech had die je maar kan bedenken...eigen schuld,dikke bult....??????
maar de rest van de wedstrijd heb ik niet gezien dus ik weet de situatie niet, maar hij krijgt een tikje dus een penalty ::jaja::
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #123 Gepost op: 2-04-2008, 19:55:36 »
maar de rest van de wedstrijd heb ik niet gezien dus ik weet de situatie niet, maar hij krijgt een tikje dus een penalty ::jaja::
er was meer aan de hand  :-\\
Papin: 'President Sarkozy was geschokt' 
 
Jean-Pierre Papin is gisteren door de Franse president Nicolas Sarkozy ontvangen. Aanleiding van het bezoek was het kwetsende spandoek dat fans van Paris Saint-Germain afgelopen weekend ontvouwden tijdens de finale van de Franse Ligabeker.


Racing Lens verloor zaterdag de finale van de Franse Ligabeker met 2-1 van Paris Saint-Germain. De wedstrijd werd overschaduwd door een spandoek dat enkele PSG-fans bij het begin van de tweede helft ontvouwden. Daarop stond in niet mis te verstane bewoordingen: “Pedofielen, werklozen en inteelt: welkom bij de Ch’tis (misprijzend koosnaampje voor de Noord-Fransen, nvdr.).” De PSG-aanhang viseerde daarmee uitdrukkelijk de rivalen uit Lens.
 
Lenstrainer Jean-Pierre Papin ging gisteren samen met een delegatie van de Noord-Franse club en de burgemeester van Lens aankloppen bij president Nicolas Sarkozy. “President Sarkozy heeft het spandoek niet alleen opgemerkt, hij heeft het ook laten verwijderen”, aldus Papin. “Ik denk dat ook hij geschokt was. De bal ligt nu in het kamp van de overheid, die moet ingrijpen zodat de mensen opnieuw in familieverband naar het voetbal kunnen gaan.”
 
Bernard Laporte, Frans staatssecretaris voor Sport, maakte na het onderhoud duidelijk dat de daders sportief en financieel moeten gestraft worden. “Alle betrokkenen waren het erover eens dat we sancties moeten treffen”, aldus Laporte. “Tegenwoordig riskeren relschoppers drie maanden stadionverbod, maar dat is een belachelijke maatregel. In Engeland is men veel strenger en kan een stadionverbod veel langer duren.”


Bron: Het Laatste Nieuws
 


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #124 Gepost op: 2-04-2008, 20:05:32 »
Pedofielen, werklozen en inteelt: welkom bij de Ch’tis

Huh? Dat is toch waar België om bekend staat? ::) :-X --> ;) ;) ;) <--

Nee, ernstig natuurlijk. >:( Achtelijke types van PSG, met hun racistische supportersverenigingen (ik herinner me een zeker incident toen ze tegen een Israëlische ploeg speelden...). >:(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #125 Gepost op: 2-04-2008, 20:09:53 »
Huh? Dat is toch waar België om bekend staat? ::) :-X --> ;) ;) ;) <--

Nee, ernstig natuurlijk. >:( Achtelijke types van PSG, met hun racistische supportersverenigingen (ik herinner me een zeker incident toen ze tegen een Israëlische ploeg speelden...). >:(
eeuuuhhm 't is dus wel Frankrijk he  ;)  ::tandpastasmiley::

Daar heb ik geen weet van  ::ohno:: vertel  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #126 Gepost op: 2-04-2008, 21:04:30 »
Van het eerste of het tweede?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #127 Gepost op: 2-04-2008, 22:18:59 »
Van het eerste of het tweede?
  ::rofl:: het tweede natuurlijk.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #128 Gepost op: 2-04-2008, 22:44:55 »
Een groep van de racistische supportersvereniging had een Israëlische supporter ingesloten en ze waren bezig hem dood te trappen. Toen greep een zwarte agent in burger in; hij wist de gewonde Israëlier de MacDonald's aan de overkant van de straat binnen te brengen. De PSG-'supporters' gaven het echter niet op en sloegen de MacDo kort en klein. Toen vluchtte de agent met de gewonde Hapoel Tel Aviv-supporter naar de eerste verdieping. Daar werden ze weer ingesloten en mishandeld. Uiteindelijk trok de agent zijn pistool en vuurde daarmee één kogel af. Die ging dwars door één PSG-supporter en raakte ook een ander: 1 dode, 1 gewonde PSG'er.

Heel spectaculair verhaal, kun je zo verfilmen. Heb je daar toen niets van meegekregen? Het was toen vrij uitgebreid in het nieuws. ]
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #129 Gepost op: 3-04-2008, 17:59:32 »
Een groep van de racistische supportersvereniging had een Israëlische supporter ingesloten en ze waren bezig hem dood te trappen. Toen greep een zwarte agent in burger in; hij wist de gewonde Israëlier de MacDonald's aan de overkant van de straat binnen te brengen. De PSG-'supporters' gaven het echter niet op en sloegen de MacDo kort en klein. Toen vluchtte de agent met de gewonde Hapoel Tel Aviv-supporter naar de eerste verdieping. Daar werden ze weer ingesloten en mishandeld. Uiteindelijk trok de agent zijn pistool en vuurde daarmee één kogel af. Die ging dwars door één PSG-supporter en raakte ook een ander: 1 dode, 1 gewonde PSG'er.

Heel spectaculair verhaal, kun je zo verfilmen. Heb je daar toen niets van meegekregen? Het was toen vrij uitgebreid in het nieuws. ]
Hmm misschien was ik op dat moment ergens op een andere planeet,maar hier had ik idd geen weet van  :o

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #130 Gepost op: 4-04-2008, 18:20:53 »
 >:( die  :-X :-X Walen van Tubize blijven maar winnen  >:( >:(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #131 Gepost op: 6-04-2008, 00:09:29 »
't is triest  :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #132 Gepost op: 23-04-2008, 19:47:14 »
VANDAAG MOET ER GEWONNEN WORDEN!!!

Alsof de kalendermaker op voorhand wist dat KV Kortrijk en AFC Tubeke om de titel zouden strijden, programmeerde hij de onderlinge partij op vier matchen van het einde in de tweede klasse.


Vanavond staat de drieëndertigste speeldag op het programma in tweede klasse. Leider KV Kortrijk ontvangt het tweede geklasseerde AFC Tubeke. De Walen staan er eigenlijk het beste voor. Ze tellen twee punten minder dan de West-Vlamingen, maar hebben nog een wedstrijd te goed. Als Tubeke promoveert kan het de eerste Waals-Brabantse ploeg in eerste klasse worden.
 
Tubeke: "Alles mag, niets moet"
Tubeke leeft ontspannen naar de topper toe. “In Tubeke is er nauwelijks titeldruk”, zegt coach Philippe Saint-Jean in Het Nieuwsblad. “Voor ons kan alles, maar moet niks. Ons voetbal is gebaseerd op de beste verdediging van tweede en een efficiënte aanval. We hebben veel relatief onbekende spelers, geen vedetten.”
 
De ploeg doet denken aan het Zulte Waregem van enkele seizoenen geleden. “Nu heb ik een linksback die elke morgen om 5u opstaat om mazout te leveren. Als we stijgen moet het professioneler”, zegt de ex-coach van Moeskroen.
 
Kortrijk: "Draw is goed"
Ook bij tegenstander KVK probeert men de druk zoveel mogelijk weg te houden. “Met een draw kan ik leven, want ik ga ervan uit dat Tubeke nooit 9 op 9 pakt na de topper”, zegt Hein Vanhaezebrouck, coach van Kortrijk (foto).
 
Belang van de match
De topper is in geen geval beslissend voor het kampioenschap, maar het resultaat kan de winnaar een boost van vertrouwen geven. Tubeke speelt na vanavond nog drie wedstrijden, Kortrijk nog twee keer. Tubeke ontmoet nog twee keer KVSK United, de nummer 4 in tweede klasse. Kortrijk speelt nog thuis tegen AS Eupen en uit bij KSK Beveren. Dat de voetbalbond de clash tussen beide teams ernstig neemt, blijkt uit de scheidsrechter die de partij in goede banen moet leiden. Niemand minder dan EK-referee Frank De Bleeckere werd aangeduid.


We rekenen dus op Istje"onze internet-Nederlander"  ::jaja:: ::jaja::

 
   

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #133 Gepost op: 26-04-2008, 18:56:20 »
En we zijn weer een STAP dichter  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #134 Gepost op: 27-04-2008, 04:09:49 »
Die Walekoppen verliezen  ::ok:: ::ok::  nog 1 puntje en het is binnen  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #135 Gepost op: 11-05-2008, 07:12:14 »
 :-\\ in theorie kan het nog,maar het is zo goed als hopeloos.Met nog 1 wedstrijd te gaan tegen Bordeaux(die nog volop in de titelrace zit) ziet het er niet echt rooskleurig uit  ::ohno::

1. Lyon  76
2. Bordeaux  74
3. Nancy  60
4. Marseille  59
5. Lille OSC  56
6. Saint-Etienne  55
7. Rennes  55
8. Le Mans  53
9. Nice  52
10. Caen  51
11. Lorient  51
12. Monaco  47
13. Valenciennes  45
14. Sochaux  44
15. Auxerre  44
16. PSG  40
17. Toulouse  39
18. RC Lens  39
19. Strasbourg  35
20. Metz  21
 

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #136 Gepost op: 11-05-2008, 23:21:34 »
Tegen wie moeten Toulouse en PSG?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #137 Gepost op: 12-05-2008, 00:30:52 »
Tegen wie moeten Toulouse en PSG?
Toulouse-Valenciennes en Sochaux-PSG, maja eerst zelf niet verliezen en dan hopen op de anderen he.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #138 Gepost op: 12-05-2008, 12:18:38 »
woooow is PSG zo afgezakt tegenwoordig?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #139 Gepost op: 12-05-2008, 17:28:04 »
Toulouse en Lens hebben evenveel punten, mocht dat zo blijven hoe wordt dan bepaald wie degradeert? Onderling resultaat, of doelsaldo?