Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 97503 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #1020 Gepost op: 6-05-2024, 14:50:51 »

Ben benieuwd of we nog deelnemers in Expeditie Robinson gaan zien zoals Mo, Dave of Kim.

Dat zal voor vólgend seizoen zijn, want het huidige wordt als het goed is "as we speak" nú opgenomen. Lijkt me onwaarschijnlijk als ze daar nú al kandidaten uit halen, omdat de Verraders al maanden geleden is opgenomen, en ze toen onmogelijk konden weten hoe de kandidaten zouden "vallen" bij de kijkers.

En wat die zilverprijs betreft: die zal een half jaar geleden anders zijn geweest dan nu, tijdens de finale. Vandaar dat ze de waarde per zilverstaaf niet noemen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #1021 Gepost op: 6-05-2024, 22:10:03 »
2025 wel weer met BN'ers. Ergens jammer, vond dit best een leuke cast met specifieke karakters.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: De Verraders
« Reactie #1022 Gepost op: Gisteren om 16:04:13 »
Ik denk niet dat het grootste pijnpunt BN-ers of OBN-ers zijn. Ik vind het belangrijker dat het programma wat transparantie en consistentie toont wat betreft de regels, zodat het fijner wordt om te kijken ongeacht wie er meedoen  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #1023 Gepost op: Vandaag om 07:28:09 »
Ik denk niet dat het grootste pijnpunt BN-ers of OBN-ers zijn. Ik vind het belangrijker dat het programma wat transparantie en consistentie toont wat betreft de regels, zodat het fijner wordt om te kijken ongeacht wie er meedoen  ::jaja::

Ik denk inderdaad ook niet dat het aan bekend of onbekend ligt. Maar de casting van bepaalde types, en de coaching tussendoor! Fluister die mensen even iets in als: bedenk dat er ook getrouwe zijn die niet zullen knipperen iedereen uit het spel te verwijderen, haal je deze persoon niet binnen in je groepje?! Ofzo!

Als deze groep een betere keuze had gemaakt zoals een Mohamed. Hadden ze al verder kunnen komen tegen Kim!

En stop nou eens met die onzin als "een dode lijst" of avonden zonder moorden! Dat is ook nu weer wat de verraders heeft genekt volgens mij. Ze zien het gevaar komen, en moeten dan hun hand spelen zonder iets te kunnen doen. Vervolgens kan die kandidaat de twijfel gaan zaaien en daar gaan ze weer een voor een!

En een reünie aflevering, kun je voorstellen hoe die mensen hier elkaar in de jaren waren gevlogen?!