Auteur Topic: Hunted  (gelezen 233861 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1080 Gepost op: 31-01-2022, 21:35:11 »
Ik had Daniel wel wat hoger ingeschat ::ohno::

Behalve Nina en Kalvijn nog niet echt slimme spelers . Al zal één duo vast met veel geluk ver komen (ofwel de hockeysters ofwel de acteurs). Gok dat Tatum en haar broer volgende week gepakt worden. ::jaja::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1081 Gepost op: 31-01-2022, 21:57:16 »
Ik vond het ook wel grappig dat ze in Amsterdam bleven "omdat de hunters dat nooit zouden verwachten". Nee, en ze verwachten het vast ook niet als je gewoon direct hun HQ binnen komt wandelen, maar dat lijkt me ook geen slim idee ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1082 Gepost op: 31-01-2022, 22:13:12 »
Ik vond het ook wel grappig dat ze in Amsterdam bleven "omdat de hunters dat nooit zouden verwachten". Nee, en ze verwachten het vast ook niet als je gewoon direct hun HQ binnen komt wandelen, maar dat lijkt me ook geen slim idee ;D
Jawel, daar vinden we je nooit!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hunted
« Reactie #1083 Gepost op: 1-02-2022, 08:18:02 »
 ::rofl::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1084 Gepost op: 1-02-2022, 09:39:13 »
Toch maar eens onder je bureau of in de bezemkast kijken dan

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1085 Gepost op: 1-02-2022, 12:26:47 »
Ik vond het ook wel grappig dat ze in Amsterdam bleven "omdat de hunters dat nooit zouden verwachten". Nee, en ze verwachten het vast ook niet als je gewoon direct hun HQ binnen komt wandelen, maar dat lijkt me ook geen slim idee ;D

Zou ik wel een stunt vinden eigenlijk en dan ongezien weer weg komen. Ik wil dit zien!!
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1086 Gepost op: 1-02-2022, 13:04:33 »
Het idee om in Amsterdam te blijven is wel leuk bedacht.
Maar natuurlijk niet op deze manier.
Zorg dan dat je onzichtbaar bent en zet lijnen uit waardoor het lijkt of je weg bent.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1087 Gepost op: 7-02-2022, 20:58:55 »
::megafoon:: BRO BRO BROO BROO BROO

Edit: Hugo was even niet bij Kennis ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2022, 21:12:03 door Sanmol »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1088 Gepost op: 8-02-2022, 20:53:34 »
Als alle deelnemers een luciferdoosje met briefje in hun bagage gekregen hebben dan hebben de hunters dat ook gevonden in de bagage van Daniel of zoon.
Als nu dus nog 1 koppel gepakt wordt en gewoon het andere briefje verteld dan weten de hunters dus waar ze moeten zijn.

En er wordt beslist nog wel een koppel opgepakt

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1089 Gepost op: 9-02-2022, 10:39:19 »
Zo'n luciferdoosje in je bagage valt toch best wel op? Ik zou dat volgens mij meteen de eerste avond al gemerkt hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1090 Gepost op: 9-02-2022, 21:59:08 »
Zou er nou iets op die briefjes staan in onzichtbare inkt? Dat ze met een lucifer eronder de tekst kunnen lezen? Hopelijk heeft Hugo Kennis het niet weggegooid.
Tell me what your telescope says

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1091 Gepost op: 14-02-2022, 21:05:40 »
Oh nee gaan ze nou allemaal naar Lunteren ::rofl::.

Edit: OMG GOOIT ZE NOU DE SPULLEN VAN HAAR EX WEG? ::oink::
« Laatst bewerkt op: 14-02-2022, 21:09:15 door Sanmol »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1092 Gepost op: 14-02-2022, 21:21:37 »
Wat een steengoede aflevering. Alles kwam lekker bij elkaar. Zowel in Lunteren als aan het eind bij Dick
You'll never walk alone

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1093 Gepost op: 14-02-2022, 21:27:55 »
Wel lullig Nina wordt gepakt door het telefoontje dat Mingus en Dagelet pleegden in Lunteren. Terwijl ze het heel goed aan hadden gepakt. Wel spannende aflevering.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1094 Gepost op: 14-02-2022, 21:34:32 »
Ik vond het ook wel lullig dat iedereen gewoon op z'n dooie gemak over het pad kwam aanwandelen, en dat net Nina en Kelvin die er wel rekening mee hielden dat er hunters konden zijn ook daadwerkelijk de hunters tegen komen. Het blijft toch jammer dat je door de opzet van de aanwijzingen vaak gepakt kan worden door de fouten van anderen ipv door je eigen fouten.

Verder wel een goede aflevering! Ben benieuwd of Kim en Maartje weg weten te komen of dat die wegrijdende auto toch gaat opvallen bij de hunters.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1095 Gepost op: 14-02-2022, 21:40:03 »
Inderdaad lullig. Maar wel part of the game. Maakt het juist ook leuk. Eerlijk is niet altijd leuke tv
You'll never walk alone

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1096 Gepost op: 14-02-2022, 22:09:24 »
Ik denk dat Kim en Maartje nog wel gepakt worden komende aflevering. Vanwege die auto inderdaad en anders omdat ze steeds in dat hockeynetwerk blijven hangen.

Wat denken jullie trouwens van die tweede aanwijzing? Het valt op dat de namen van helpers tussen 'aanhalingstekens' staan. Misschien moet je de letters van de naam gebruiken. Of anders toch het trucje van de lucifer en onzichtbare inkt. Hopelijk dan niet op aanwijzing 1, want niet iedereen heeft die meer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kelvin gaat het nu ook moeilijk krijgen. De kans dat Hunters het laatste briefje vinden in die kist, is zeker aanwezig. Waarschijnlijk gebruiken ze Kelvin als lokaas: laten ze hem de aanwijzing pakken, naar Tim Coronel rijden, en pakken ze de extractie-info + Kelvin daar samen? Zo zou ik het aanpakken in elk geval, als Hunterteam.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2022, 22:11:19 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1097 Gepost op: 14-02-2022, 22:16:20 »
Ik denk dat Kim en Maartje nog wel gepakt worden komende aflevering. Vanwege die auto inderdaad en anders omdat ze steeds in dat hockeynetwerk blijven hangen.

Wat denken jullie trouwens van die tweede aanwijzing? Het valt op dat de namen van helpers tussen 'aanhalingstekens' staan. Misschien moet je de letters van de naam gebruiken. Of anders toch het trucje van de lucifer en onzichtbare inkt. Hopelijk dan niet op aanwijzing 1, want niet iedereen heeft die meer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kelvin gaat het nu ook moeilijk krijgen. De kans dat Hunters het laatste briefje vinden in die kist, is zeker aanwezig. Waarschijnlijk gebruiken ze Kelvin als lokaas: laten ze hem de aanwijzing pakken, naar Tim Coronel rijden, en pakken ze de extractie-info + Kelvin daar samen? Zo zou ik het aanpakken in elk geval, als Hunterteam.
Die 19 rijen met 6 getallen zijn de graden, minuten, seconden (eerste aanwijzing) en zijn allemaal vliegvelden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1098 Gepost op: 14-02-2022, 22:44:09 »
Ik denk dat Kim en Maartje nog wel gepakt worden komende aflevering. Vanwege die auto inderdaad en anders omdat ze steeds in dat hockeynetwerk blijven hangen.

Wat denken jullie trouwens van die tweede aanwijzing? Het valt op dat de namen van helpers tussen 'aanhalingstekens' staan. Misschien moet je de letters van de naam gebruiken. Of anders toch het trucje van de lucifer en onzichtbare inkt. Hopelijk dan niet op aanwijzing 1, want niet iedereen heeft die meer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kelvin gaat het nu ook moeilijk krijgen. De kans dat Hunters het laatste briefje vinden in die kist, is zeker aanwezig. Waarschijnlijk gebruiken ze Kelvin als lokaas: laten ze hem de aanwijzing pakken, naar Tim Coronel rijden, en pakken ze de extractie-info + Kelvin daar samen? Zo zou ik het aanpakken in elk geval, als Hunterteam.

Ik had met een drone in het bos gevlogen en de locatie alvast proberen te zoeken ::rofl::.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1099 Gepost op: 14-02-2022, 22:51:19 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!