Auteur Topic: Hunted  (gelezen 233552 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1120 Gepost op: 21-02-2022, 20:45:53 »
Ze hebben hem nooit als Mountainbiker verwacht. Heerlijk  ::bravo::

Opvallend wel dat de hunters het kistje niet gevonden hebben. Had verwacht dat ze heel de omgeving rond de kei wel zouden uitkammen
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1121 Gepost op: 21-02-2022, 20:49:16 »
Die arme Hugo word ook telkens gebeld :P.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1122 Gepost op: 21-02-2022, 21:04:48 »
Kelvin die een stukje papier eraf scheurt zodat hij het niet verpest voor andere teams als hij gepakt wordt ::bravo::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1123 Gepost op: 21-02-2022, 21:07:51 »
Kelvin die een stukje papier eraf scheurt zodat hij het niet verpest voor andere teams als hij gepakt wordt ::bravo::

De beste speler van dit seizoen ::ok::.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1124 Gepost op: 21-02-2022, 21:26:03 »
Maartje die even heel dom iets zegt over de vliegvelden, hoe kan je dat nou doen? Hopelijk hebben ze er niet te veel aan.

En, hunted into the wild???

I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1125 Gepost op: 21-02-2022, 21:29:17 »
Ze hebben hem nooit als Mountainbiker verwacht. Heerlijk  ::bravo::

Opvallend wel dat de hunters het kistje niet gevonden hebben. Had verwacht dat ze heel de omgeving rond de kei wel zouden uitkammen
We hadden het nogal druk, en je hebt aan Nasrdin en Walin gezien dat zelfs met ‘28m’ het niet triviaal is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1126 Gepost op: 21-02-2022, 21:29:47 »
Maartje die even heel dom iets zegt over de vliegvelden, hoe kan je dat nou doen?

Tja, blond hé?    :-\\
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1127 Gepost op: 21-02-2022, 23:07:08 »
Terecht dat Maartje en Kim gepakt zijn, zo vaak door het oog van de naald. Maar ik vond hun pin- en sleutels overhandigen-actie wel heel tof, heel gewaagd en op zich verliep dat heel goed.

Kelvin verdient de winst, geniaal. Wat is die Tim ook een goeie helper. Alle info overgedragen zonder ook maar 1x persoonlijk contact te hebben gehad.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1128 Gepost op: 21-02-2022, 23:50:00 »
Ik snap eigenlijk niet waarom Kelvin zelf met de wielrenners meegaat om aan de informatie te komen. Dat kan hij toch beter laten doen door 1 van die wielrenners, uitrustpunt, even de bosjes in om te plassen, kistje pakken en dat dan weer naar Kelvin brengen.

Ik denk dat het in de 'spelregels' staat dat de kandidaten die info persoonlijk moeten ophalen.

Kelvin goed bezig en solidair met de andere kandidaten  ::jaja::

Blij dat Maartje en Kim gepakt zijn, vond hen nogal irritant en onsympathiek.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1129 Gepost op: 22-02-2022, 00:21:20 »
Leuke aflevering.
Heerlijk hoe Kalvijn langs de hunters fietst.
Ik gun Kalvijn echt de overwinning..
En ook Walid en co.

Jammer dat Kim dan meteen gaat verraden dat het een vliegveld is.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1130 Gepost op: 22-02-2022, 07:59:37 »
Ik denk dat het in de 'spelregels' staat dat de kandidaten die info persoonlijk moeten ophalen.

Kelvin goed bezig en solidair met de andere kandidaten  ::jaja::

Blij dat Maartje en Kim gepakt zijn, vond hen nogal irritant en onsympathiek.
Nee hoor, dat is gewoon controle willen houden en jezelf het meest vertrouwen. Als de productie zou willen dat je het zelf doet zouden ze wel een slot met vingerafdrukscanner hebben gekozen (zoals op de usb sticks een paar jaar geleden). Of zoals ze in België hebben gedaan met iemand die het alleen aan jou geeft.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1131 Gepost op: 22-02-2022, 08:39:51 »
Die groene platen bij Kim en Maartje waren wel handig. Maar uiteindelijk wel terecht gepakt. Zo vaak net ontsnapt.

Re: Hunted
« Reactie #1132 Gepost op: 22-02-2022, 12:10:10 »
Kelvin  ::bravo::
Hoop echt dat hij wint.
Sowieso afgelopen afleveringen zijn echt spannend, mooi  ::oink::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1133 Gepost op: 22-02-2022, 17:17:46 »
Ik zou ook gewoon iemand anders die info laten halen. En laten pinnen. En vooral: die auto laten terugbrengen. Waarom zou je dat zelf doen? Gewoon laten overdragen en dan meteen wegwezen.

Terecht dat Maartje en Kim gepakt zijn, zo vaak door het oog van de naald. Maar ik vond hun pin- en sleutels overhandigen-actie wel heel tof, heel gewaagd en op zich verliep dat heel goed.
Why the fuck zou je daar gaan pinnen? De auto was nog niet door de hunters gezien, dus zo vestig je alleen maar de aandacht erop dat je echt in Middenbeemster bent. Ze hadden beter 50 kilometer verderop geld (laten) trekken.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 17:20:31 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1134 Gepost op: 22-02-2022, 19:13:08 »
Ja dat pinnen snapte ik ook niet.
Als je dan al en afleiding wilt creeeren zodat je de autosleutels terug kan brengen, dan doe je dat inderdaad in een heel andere plaats. De een pinnen de andere auto sleutels terug brengen.

MIsschien hebben hierdoor Tatum en Mingus wel geluk. Want nu waren 2 auto's bij Kim en Maartje, 1 auto bij het middelpunt. Hierdoor was er even minder oog voor Hugo. Als dit tegelijkertijd was dan zouden ze wel eens geluk kunnen hebben met het neerleggen door Hugo van de info en het ophalen door dit koppel.
Maar zelfs als dit al zo is dan zie ik hun ook wel weer in staat om toch nog eens met iemand te bellen zodat ze weer hun locatie prijs geven en als we pech hebben zou dat de eindlocatie kunnen zijn waardoor de andere koppels ook kansloos zijn.

Ik ben trouwens ook nog wel bang dat Kim gaat zeggen dat ze de info nog niet hebben opgehaald bij haar broer, zodat de hunters die info kunnen ophalen.

Dit was trouwens aflevering 5, weet iemand hoeveel het er in totaal zijn?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1135 Gepost op: 22-02-2022, 21:09:41 »
Kelvin was echt lekker bezig. Een van de betere acties vanuit vluchters die we hebben gezien bij Hunted ::bravo::
En natuurlijk ook gewoon spannende tv, gaat het lukken of niet? ;D

Kim en Maartje terecht gepakt. Die pinlogica snapte ik ook niet. Dan vestig je alleen extra aandacht op jezelf.

Volgens mijn tv was dit aflevering 5 van de 6, dus zou volgende keer de laatste aflevering zijn.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1136 Gepost op: 25-02-2022, 22:11:50 »
Laatst had ik hunted gekeken en daarna stond ik in een winkel, waar na mij een politieagent binnenkwam en vroeg of hij de camerabeelden  mocht zien van buiten. Dat ging zo sloom , zo'n verschil met hoe het bij hunted gaat  ;D

Maar later bleek het om een mislukte overval bij AH te gaan van de avond ervoor.
...maar soms even niet :)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1137 Gepost op: 25-02-2022, 22:45:59 »
Laatst had ik hunted gekeken en daarna stond ik in een winkel, waar na mij een politieagent binnenkwam en vroeg of hij de camerabeelden  mocht zien van buiten. Dat ging zo sloom , zo'n verschil met hoe het bij hunted gaat  ;D

Nee, zo sloom als je het vergelijkt met wat je na montage ziet. Michael is uren langs de deuren geweest om videobeelden te mogen bekijken…

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1138 Gepost op: 26-02-2022, 21:48:27 »

Maandag, na Hunted VIPs volgt After the Hunt!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1139 Gepost op: 27-02-2022, 12:59:30 »
Kalvijn die even voorbij fietst ::rofl::.
Zo dichtbij zijn ze volgens mij nog nooit geweest (zonder iemand te pakken) denk ik.

Lekker slim ook van Maartje om over vliegvelden te beginnen  ::ohno::, waar onder andere een Kelvin (en ook Kim) probeert medevluchters te helpen door geen onnodige info te verraden.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2022, 13:02:16 door MollenvangR »