Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3430034 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26980 Gepost op: 17-12-2015, 17:22:19 »
Hoe ik ooit binnen 4 dagen een paper van 4000-5000 woorden geschreven krijg... ik krijg al een paar dagen niets op papier :( Gelukkig is het een draft versie, maar om nuttige feedback te krijgen lijkt het me wel handig als het in ieder geval een soort van bijna af komt ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26981 Gepost op: 17-12-2015, 17:50:04 »
Ga ik ergens nog een goudkleurige panty vinden voor kerst? Ze hebben alleen zilverkleurig.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26982 Gepost op: 17-12-2015, 17:54:53 »
Hoe ik ooit binnen 4 dagen een paper van 4000-5000 woorden geschreven krijg... ik krijg al een paar dagen niets op papier :( Gelukkig is het een draft versie, maar om nuttige feedback te krijgen lijkt het me wel handig als het in ieder geval een soort van bijna af komt ::)
Jij kunt dit, echt ::ok:: Maak desnoods een mindmap ofzo :)  ::hug::

Ga ik ergens nog een goudkleurige panty vinden voor kerst? Ze hebben alleen zilverkleurig.
Heb je al gegoogled? :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26983 Gepost op: 17-12-2015, 18:03:40 »
Ga ik ergens nog een goudkleurige panty vinden voor kerst? Ze hebben alleen zilverkleurig.
feestartikelenwinkel. Of Carnavalsshop online?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26984 Gepost op: 17-12-2015, 22:10:53 »
Heb je al gegoogled? :)


feestartikelenwinkel. Of Carnavalsshop online?

Bedankt voor de tips, mannen.  ;D
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26985 Gepost op: 17-12-2015, 22:24:54 »
Dank voor je antwoord ::ok:: Drukke week dus, pff. Je gaat je vakantie echt verdienen ;)
Maar wat ik vooral bedoelde was hoe het met jou en de klasgenoten en de leraren is. Maar daar heb je geen tijd voor denk ik ;D

Oh dat, ja dat is nog steeds hetzelfde verhaal.. Maargoed, daar probeer ik me maar niet op te focussen..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26986 Gepost op: 17-12-2015, 22:43:18 »
Heel goed ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26987 Gepost op: 18-12-2015, 18:35:58 »

Bedankt voor de tips, mannen.  ;D

 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26988 Gepost op: 18-12-2015, 19:55:18 »
Welk cijfer heeft Koemba voor haar stage? :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #26989 Gepost op: 18-12-2015, 20:04:27 »
8 :D Kreeg een compliment voor mijn verslag!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26990 Gepost op: 18-12-2015, 20:08:23 »
8 :D Kreeg een compliment voor mijn verslag!
Heuj :D super  ::bravo:: Gefeliciteerd :)  ::ok::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26991 Gepost op: 20-12-2015, 20:40:39 »
Komt er iemand op de chat? :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26992 Gepost op: 22-12-2015, 12:22:07 »
Zou particuliere verkoop van nieren (en evt. andere niet-essentieële organen) open moeten worden gesteld (indien we kunnen uitsluiten dat de donateur handelt vanuit financieel noodweer)? ::vergroot::



Zat er even over na te denken, en zag eigenlijk geen steekhoudend argument om dat te verbieden - maar toch is het [vrijwel] overal verboden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26993 Gepost op: 22-12-2015, 12:23:08 »
dat komt omdat je "indien" niet is vast te stellen denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26994 Gepost op: 22-12-2015, 12:31:54 »
Dacht ik eerst ook, maar dan moet je niet in 1 bups tienduizenden euro's bieden.
Maar bv levenslang een gratis ziektekostenverzekering. Als je dat over 30 of 40 jaar rekent, kom je ook snel op eenzelfde bedrag.
Offff dat er minimaal een half jaar moet zitten tussen het opgeven voor verkoop, en de daadwerkelijke transplantatie. Dan voorkom je ook financieële impulsoplossingen.
Of iets anders, of een combinatie van maatregelen, maar ik denk dat dat tot op aanzienlijke hoogte uit te sluiten valt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26995 Gepost op: 22-12-2015, 13:45:10 »
Omdat mensen geen bouwpakketten zijn en er dus nog wel wat etische bezwaren zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26996 Gepost op: 22-12-2015, 14:11:52 »
Omdat mensen geen bouwpakketten zijn en er dus nog wel wat etische bezwaren zijn.

dan zou je logischerwijs ook tegen automatische donatie bij afwezige donorregistratie zijn? Immers, dan haal je iemand helemaal leeg, hier gaat het slechts om bijvoorbeeld een nier ;)

Besides: zelfsbeschikkingsrecht, baas in eigen buik; weegt dat niet zwaarder dan andermans mening over wat er met lichaam gebeurd?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26997 Gepost op: 22-12-2015, 18:32:09 »
dan zou je logischerwijs ook tegen automatische donatie bij afwezige donorregistratie zijn? Immers, dan haal je iemand helemaal leeg, hier gaat het slechts om bijvoorbeeld een nier ;)

Besides: zelfsbeschikkingsrecht, baas in eigen buik; weegt dat niet zwaarder dan andermans mening over wat er met lichaam gebeurd?

Ja, daar ben ik ook tegen. En ik het een nee codicil. Vind al dat geknutsel met lichamen maar niks. Maar dan ben ik misschien ook gewoon iets te veel bioloog denk ik. Heb er best wel een harde mening over waar ik anderen tegen de borst mee kan stuiten en  die sociaal misschien niet al te wenselijk is ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26998 Gepost op: 22-12-2015, 18:59:01 »
Och, ik ben het niet specifiek met je oneens hoor ;)
Vind het automatisch ja-schap voor donoren eveneens vergaand; en als ik op dat moment niet al als Nee was ingeschreven, dan had ik het uit protest wel gedaan ;)

Maar zuiver dat ik me zelf wat ongemakkelijk er over zou voelen, betekent niet dat het voor anderen illegaal zou moeten zijn. Ennn vanuit zo'n soort overkoepelend perspectief zie ik niet waarom het illegaal zou moeten zijn.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26999 Gepost op: 22-12-2015, 19:02:42 »
Ja, daar ben ik ook tegen. En ik het een nee codicil. Vind al dat geknutsel met lichamen maar niks. Maar dan ben ik misschien ook gewoon iets te veel bioloog denk ik. Heb er best wel een harde mening over waar ik anderen tegen de borst mee kan stuiten en  die sociaal misschien niet al te wenselijk is ;)
Maar als je zelf een donororgaan nodig zou hebben, en dat je enige kans op overleven is, zou je dat dan ook niet willen?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"