Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3430132 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10700 Gepost op: 14-05-2009, 14:16:15 »
Lastig hoor. Je zou denken: beter dat dan zeggen dat je het binnen twee dagen hebt, en het komt pas na 4 weken. Dan bestel je immers niet bij een alternatieve leverancier.

Die binas-dingen, zoals ze later zijn gaan heten, mocht ik helemaal niet gebruiken op mijn examens. Het laatste examen dat ik deed was Praktijkdiploma Boekhouden. Had ik een tabellenoverzicht erbij mogen hebben, dan was ik geslaagd. ik zakte iedere keer nipt (alles moest destijds voldoende zijn, en ik haalde als maximale score 5, 6, 7 voor de drie onderdelen.

Twee jaar naderhand mocht het wel, maar ik had mijn maximale aantal examenpogingen al gehad.......

Destijds mocht je ook ineens een rekenmachine gebruiken, terwijl dat vlak daarvoor nog pertinent verboden werd.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10701 Gepost op: 14-05-2009, 15:29:15 »
Lastig hoor. Je zou denken: beter dat dan zeggen dat je het binnen twee dagen hebt, en het komt pas na 4 weken. Dan bestel je immers niet bij een alternatieve leverancier.

Die binas-dingen, zoals ze later zijn gaan heten, mocht ik helemaal niet gebruiken op mijn examens. Het laatste examen dat ik deed was Praktijkdiploma Boekhouden. Had ik een tabellenoverzicht erbij mogen hebben, dan was ik geslaagd. ik zakte iedere keer nipt (alles moest destijds voldoende zijn, en ik haalde als maximale score 5, 6, 7 voor de drie onderdelen.

Twee jaar naderhand mocht het wel, maar ik had mijn maximale aantal examenpogingen al gehad.......

Destijds mocht je ook ineens een rekenmachine gebruiken, terwijl dat vlak daarvoor nog pertinent verboden werd.

Maja, in die tijd had je ook alleen nog maar paard en wagen... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10702 Gepost op: 14-05-2009, 15:59:24 »
Maja, in die tijd had je ook alleen nog maar paard en wagen... ::)
Ketel, pot, pot, ketel :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10703 Gepost op: 14-05-2009, 16:05:03 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10704 Gepost op: 14-05-2009, 16:31:19 »
Zwart?

Nee, zoals gebruikelijk snapt FS het weer eens niet. ::hand::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10705 Gepost op: 14-05-2009, 16:40:07 »
Ik wel hoor, en ik vergeef het Test bij deze. Komt omdat ze bij hullie nog met de pittereuliekar lop´n........

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10706 Gepost op: 14-05-2009, 17:18:53 »
Valt er iets te vergeven? ???
Geniet nooit met mate...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10707 Gepost op: 14-05-2009, 18:25:33 »
T stomme was ook dat ze zeiden dat t een levertijd van 2 dagen had.... Toen kreeg ik n mail van dat ze dat niet zouden redden en dat ik m wss voor volgende week woensdag zouden hebben.. Als ze het gewoon ff goed hadden nagegeken hadden ze moeten zien dattie al op de post was gedaan en dat ik m vandaag zou krijgen :S
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10708 Gepost op: 14-05-2009, 19:39:43 »
Noemt men de inwoners van Litouwen Lee Towers?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10709 Gepost op: 14-05-2009, 19:45:26 »
Nee, Gordons........



IK vraag me af waar ik hier op de site dat liedje heb gezien/gehoord van Britain''s got Talent. Nee, niet Susan Boyle of Paul Potts, maar die Emma Czizak, of hoe heet ze. Die gaf de microfoon, de jury, de akoustiek, de techniek de schuld dat ze drie keer NEE kreeg, maar ze twijfelde niet aan haar eigen talent.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10710 Gepost op: 14-05-2009, 19:49:21 »
IK vraag me af waar ik hier op de site dat liedje heb gezien/gehoord van Britain''s got Talent. Nee, niet Susan Boyle of Paul Potts, maar die Emma Czizak, of hoe heet ze. Die gaf de microfoon, de jury, de akoustiek, de techniek de schuld dat ze drie keer NEE kreeg, maar ze twijfelde niet aan haar eigen talent.

IK kan je vertellen dat ik DENK dat deze in het lachen-gieren-brullen topic staat ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10711 Gepost op: 14-05-2009, 19:50:20 »
::rofl::  ja echt heelerg. Maar ergens had ze wel gelijk, ze had nog nauwlijks een toon gezongen en de eerste kapte haar als af. Misshcien viel die eerst toon wel ongelukkig ofzo. Geef der op zijn minst een kans. Okee zij was slecht, maar dit gebeurd vast ook wel met mensen die goed zijn maar heel zenuwachtig en daardoor de eerste noot vals doen ofzo.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10712 Gepost op: 14-05-2009, 20:22:25 »
dit was niet alleen de eerste noot vals. Later leek het de goede kant op te gaan, maar die simon is onverbeterlijk........


De dream Bears zijn ook meesterlijk, alleen krijg ik die youtubecode niet apart geplakt.......

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10713 Gepost op: 14-05-2009, 20:48:46 »
Wat is RealityWorld? ???
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10714 Gepost op: 14-05-2009, 21:13:54 »
Dat is toch die virtuele wereld op basis van Second Life, waar Kim en Mapel mee bezig zijn, of is dat totaal iets anders?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10715 Gepost op: 14-05-2009, 21:15:58 »
Dat is toch die virtuele wereld op basis van Second Life, waar Kim en Mapel mee bezig zijn, of is dat totaal iets anders?

Nee, dat komt hier straks op realitynet, gaat over programma's zoals expedition Robinson, maar dan wereldwijd zeg maar..veel meer weet ik er ook nog niet van.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10716 Gepost op: 14-05-2009, 21:35:16 »
dit was niet alleen de eerste noot vals. Later leek het de goede kant op te gaan, maar die simon is onverbeterlijk........


De dream Bears zijn ook meesterlijk, alleen krijg ik die youtubecode niet apart geplakt.......
nee, maar bij andere is het mss wel alleen de eerste noot en dan ben je al weggedrukt, daar ging het mij om. Zij kon niet zingen nee, voor geen meter, Al deed ze het waarschijnlijk beter dan ik zou doen.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10717 Gepost op: 15-05-2009, 10:59:24 »
Waarom die 45 gasten zich niet inloggen en gezellig meekletsen?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10718 Gepost op: 15-05-2009, 11:34:07 »
zal het goed gaan vanmiddag

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #10719 Gepost op: 15-05-2009, 12:47:45 »
Jawel hoor Mloesje. Waar gaat het eigenlijk over?