Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144146 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #300 Gepost op: 10-02-2010, 17:30:49 »
@Lo: Arjen was het maatje van Barbara, daarom heeft hij de pot gekregen denk ik, zij vertrouwde hem.
En welke naam staat in het zand geschreven en welke naam stond in de blauwe emmer? Barbara.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #301 Gepost op: 10-02-2010, 20:50:25 »
Ik weet het niet met Arjen... Zal een mol echt de anderen op het spoor gaan zetten door te zeggen dat het misschien wel handig zou zijn om de karakters op de bordjes te gaan onthouden?

Er zijn altijd opdrachten in WIDM seizoenen geweest die wel mochten lukken. Zo zei Yvon ooit: Gijs terugbrengen in het spel moest ik doen. Volgens mij waren er ook een paar andere maar weet zo snel niet welke. Dus kan me wel voorstellen dat Arjen als hij de mol is de opdracht toch laat slagen, om bijv. de kandidaten die bordjes te tonen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #302 Gepost op: 10-02-2010, 22:54:15 »
Nico heeft destijds gewoon meegedaan met de abseilopdracht zonder te mollen. Hij vond dat hij als mol geen invloed mocht hebben wie er afviel: Dan of Björn.

En zo zullen er vast meer voorbeelden te vinden zijn.

Na een weekje wat onwennig in de Fritstunnel gezeten te hebben zit ik nu te overwegen weer terug te gaan naar Arjen. Frits is dan wel molliger qua gedrag, Arjen vind ik gevoelsmatig meer mol. En gezien de resultaten in het verleden lijkt het Arjen te gaan worden. Heb nog een paar uur de tijd voor de pool. (morgen wordt het niks).

In ieder geval ga ik wel voor een mannenfinale.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #303 Gepost op: 10-02-2010, 22:59:19 »
Zouden ze bij Wie is de Mol voor tweede keer voor de grappenmaker als Mol hebben gekozen na Jon vorig jaar??
En is het ooit voorgekomen dat de Mol de pot beheert??

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #304 Gepost op: 10-02-2010, 23:07:28 »
Zouden ze bij Wie is de Mol voor tweede keer voor de grappenmaker als Mol hebben gekozen na Jon vorig jaar??
En is het ooit voorgekomen dat de Mol de pot beheert??

Weet niet zeker of Nico ooit de pot had (misschien in het begin?), George had hem zeker wel. Toen later de pot overging naar John (want George zou te warrig met het geld omgegaan zijn oid) deed George een greep uit de pot.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #305 Gepost op: 11-02-2010, 08:22:14 »
Ik zie niet waarom de mol niet de pot zou kunnen krijgen. Als de potbeheerder afvalt, kiest die zelf de volgende deze serie. De afvaller zit blijkbaar mis qua mol, dus best kans dat de mol dan de pot krijgt ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #306 Gepost op: 11-02-2010, 16:12:15 »
Zouden ze bij Wie is de Mol voor tweede keer voor de grappenmaker als Mol hebben gekozen na Jon vorig jaar??

Altijd goed voor het programma toch?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #307 Gepost op: 11-02-2010, 17:21:33 »
Het zou fijn zijn (voor mij en andere Arjenverdenkers) als Arjen vanavond lekker gaat mollen. Toen Dennis in 2008 de verkeerde envelop griste was dat een prachtige bevestiging dat hij de Mol was, net op het moment dat ik daar erg aan begon te twijfelen (hij had geld verdiend door Regina te vinden). Zoiets zou vanavond ook prettig zijn. ;)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #308 Gepost op: 11-02-2010, 18:51:18 »
Het zou fijn zijn (voor mij en andere Arjenverdenkers) als Arjen vanavond lekker gaat mollen.

Ik zou er niet teveel op rekenen  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #309 Gepost op: 11-02-2010, 18:58:16 »
Ik zou er niet teveel op rekenen  ;) .

Van Kim kan je er inderdaad meer op aan dat ze gaat mollen, zij is immers hulpmol nummer 1. ::fluit:: ;)

Offline udetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #310 Gepost op: 11-02-2010, 19:47:20 »
Is dit iemand al opgevallen?

Volgens het kopje "Wie verdenkt wie?", bij overzichten, zit Arjen al sinds aflevering 2 op Erik. Betekent dit niet dat of Arjen, of Erik de mol is? ???
Als Erik de mol niet is dan lag Arjen er al lang uit; maar Arjen zit er nog in dus zodoende is of Erik of Arjen de mol.
Niets is wat het lijkt... dus ook niets lijkt op hoe het is(?)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #311 Gepost op: 11-02-2010, 19:50:01 »
Is dit iemand al opgevallen?

Volgens het kopje "Wie verdenkt wie?", bij overzichten, zit Arjen al sinds aflevering 2 op Erik. Betekent dit niet dat of Arjen, of Erik de mol is? ???
Als Erik de mol niet is dan lag Arjen er al lang uit; maar Arjen zit er nog in dus zodoende is of Erik of Arjen de mol.

Ik denk dat er 3 mollen zijn in deze serie  ::rofl::

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #312 Gepost op: 11-02-2010, 19:53:30 »
Is dit iemand al opgevallen?

Volgens het kopje "Wie verdenkt wie?", bij overzichten, zit Arjen al sinds aflevering 2 op Erik. Betekent dit niet dat of Arjen, of Erik de mol is? ???
Als Erik de mol niet is dan lag Arjen er al lang uit; maar Arjen zit er nog in dus zodoende is of Erik of Arjen de mol.

Goed gevonden, maar. Als ze echt degene steeds lieten zien welke ze echt kozen. Dan zou je naar een paar afleveringen puzzelen al erachter komen wie de mol is :)
Op deze theorie moet je dus niet teveel rekenen ..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #313 Gepost op: 11-02-2010, 20:02:39 »
Het zou fijn zijn (voor mij en andere Arjenverdenkers) als Arjen vanavond lekker gaat mollen.

Zou ook fijn zijn als Arjen vanavond afvalt. Zijn we allemaal tenminste één illusie armer. ;)

Van Kim kan je er inderdaad meer op aan dat ze gaat mollen, zij is immers hulpmol nummer 1. ::fluit:: ;)

Haha, zou natuurlijk ook kunnen! Ik herken er namelijk veel van Anniek in, die mij vorig jaar het grootste rad voor mijn ogen heeft gedraaid (Blijf jij maar draaien Anniek! ::rofl:: ). Nuja, Mol Yvon was zogezegd ook hulpmol nr. 1, remember. >:D

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #314 Gepost op: 11-02-2010, 21:29:38 »
Oke, ik weet het, tunnelvisie, maar ik had in afwachting van Arjens keuze zoiets van: als Arjen zijn scherm wil zien, dan is hij zo de mol!  Kan hij zich mooi indekken a la: ik heb 4 jokers ingezet dus ik was wel zeker van mijn zaak, maar ondertussen is het een mooie subtiele (?) naar ons (en ook aan de kandidaten als ze een beetje opletten) dat hij de mol is. De mol weet als enige zeker dat hij wel doorgaat, ik ziet een kandidaat echt niet het risico nemen.

En wat zegt hij na afloop? Bedankt jongens! (ja, alle kandidaten hebben de pot geplunderd, daar hoefde de mol niets voor te doen).

Ik vraag me alleen af of het niet TE opvallend is...
Net als die keuze tussen Arjens foto of Pieter Jan, is ook net iets TE opvallend, dat risico zouden ze toch niet nemen?

EDIT: oh, ik zag later pas dat hij geen jokers had ingezet, maar toch...
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 23:11:16 door annebeth »

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #315 Gepost op: 11-02-2010, 21:37:44 »
Hij was toch weer lekker aan het mollen vandaag  ;)
Maar mij viel op dat hij iets op zijn helm had staan ( het leek op mol, maar dit kan door mijn tunnelvisie komen :P ).. Erik had trouwens als enige een rode helm.. Hint naar seizoen 6 ( dit was aflevering 6 ) ?
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #316 Gepost op: 11-02-2010, 21:42:27 »
Poeh, genoeg bevestiging gekregen dat Arjen de Mol is..! Bij zijn beslissing bij de executie zelfs zoveel bevestiging dat ik dacht "hoe kun je dit nou doen Arjen, nu gaat juist iedereen je verdenken!" Alleen de Mol zou zoiets doen, geen jokers inzetten en dan maar gokken! Ik vond het al absurd toen Milouska 0 jokers inzette, maar dit slaat alles. ::oink::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #317 Gepost op: 11-02-2010, 21:43:50 »
Ik vond het ook een wel heel groot risico

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #318 Gepost op: 11-02-2010, 21:45:02 »
Ik ga met je mee Heinz. Arjen is de mol. Genoeg bevestiging gekregen door die laatste executie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #319 Gepost op: 11-02-2010, 21:47:47 »
Ik denk hierdoor dat Arjen juist niet de mol is.
1000 euro uit de pot, die kans laat je als mol toch niet liggen?