Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 53851 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #60 Gepost op: 16-10-2002, 17:46:42 »
oh en met 'oudere mensen' bedoel ik gewoon ouder dan 30. Ze zijn nog niet OUD.

Poehee, dat valt dan ook weer mee....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #61 Gepost op: 16-10-2002, 18:24:25 »
Wat jammer dat ik die Belgische BB niet kan kijken hier. Ik had me er vast beter bij geamuseerd als bij de Nederlandse.  :)

't lijkt echt alsof daar enorm veel gebeurt tegenover hier! En ik vind dat de makers van BB erg veel orginele spelelementen verzonnen hebben, zoals die isoleercel en de flosh. Is weer 'ns wat anders dan de normale BB spelelementen.  ;)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #62 Gepost op: 16-10-2002, 19:47:15 »
Nou, ik heb neet BB NL gezien en heb me weer zitten ergeren. Vooral dat Arthur-Ursula gedoe en het gedrag van Daniela storen me erg. Okee er gebeurt nu tenminste IETS, maar ik zit me echt alleen maar te ergeren (dat heb ik al gezegd geloof ik... ;D)

Vandaag ging Daniela met Arthur flirten. En hoe. Zit ze daar in een string met haar kont voor zn neus te draaien. Sloeg echt nergens op.

Ik ga er maar over ophouden, want ik zit me nog steeds te ergeren.

Trouwens BB belgie lijkt me wel lachen met al die opstandige bewoners. :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #63 Gepost op: 16-10-2002, 19:54:33 »
Ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien, omdat ik ben gaan sporten. Ik heb 'm wel opgenomen en ga 'm zo kijken denk ik. Ben benieuwd naar dat geflirt van Daniela!  :)

Ik vind Arthur en Ursula wel erg klef. Ze kennen elkaar pas en Arthur is duidelijk meer verliefd als Ursula. Dat wordt nog wat als 't mis loopt tussen die twee.....

Ik erger me ook aan 't gedrag van bepaalde personen. Zo vind ik Stefan 'n ontzettende gluiperd. Zoals die alle vrouwen probeert in te palmen, bah!  :(

Maar juist deze ergernissen zorgen ervoor dat ik blijf kijken naar BB.  :)  't zou allemaal nog minder interessant zijn als er allemaal gezellige, vrolijke mensen met doodnormaal gedrag inzaten.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #64 Gepost op: 16-10-2002, 20:20:20 »
Ben het wel met je eens Han dat de ergenissen het ook aantrekkelijk maken om te kijken, maar wel tot een bepaalde hoogte. Ik erger me dus ook al tijden aan Stefan en ik snap dus ook niet die ie er nog steeds in zit. Bij iedere peiling doet ie het in de prognoses slecht en bij de laatste update staat ie dan opeens hoog. Ik geloof er ook niet in dat de kijker bepaalt wie er uit gaat. Dat bepaalt BB lekker zelf. De kijker betaalt met zn telefoontjes alleen maar de tijd die Hummie en consorten erin moet steken...

Waarokm kijk ik eigenlijk? ???







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #65 Gepost op: 16-10-2002, 21:04:00 »
nou RA k blijf t raar vinden... als dr ammel mustapha's en jeanettes in zouden zitten zou ik het echt niet leuk vinden, ik vind het wel leuk dat dr ook wat oudere mensen in zitten maar echt oud zijn ze bij ons eik ook niet bedenk ik me nu.

en ovide, ik heb de aflevering vandaag niet gezien, ik kijk eik niet zo heel veel lees de dingen vooral op internet. daniela was toch dronken ofzo? nou jah dan nog, ik ben ook wel eens dronken maar dan heb ik toch mn grenzen, zeker als ik het me de volgende dag nog kan herinneren want dan ben je dus niet zo heel dronken en ben je je beter van je grenzen bewust dan als je echt heeel ver heen bent. daniela kon zich vanmorgen bijna alles nog herinneren dus waarom ze zo ver gegaan is met arthur verleiden blijft voor mij n raadsel.

ow jah, ik vind arthur en ursula ook te klef, nou jah, toen ze nog bij elkaar zaten dan. ik vind die arthur echt zo'n lulletje, k snap niet wat ursula in em ziet, maar iig, arthur is idd veel verliefder op ursula dan andersom. net zoiets als bart en sabine, t is voor die ursula maar n beetje n spelletje om zich niet te vervelen in t huis en t niet koud te hebben 's nachts in de bunker.

oh... en dan nog als laatste. ik vind stefan ook zo'n enorme eikel pfff wat een zeikvent is dat, jammer dat ie de zwakste schakel heeft gewonnen, dat gun ik em echt niet. dennis vond ik eerst wel leuk, maar nou ik wat meer van hem gezien heb vind ik het ook maar een lul en die joyce vind ik maar een saai mens ze moet zich wat meer blootgeven ofzo want ze zegt echt noooit wat. dan is dr nog judith die altijd overal over zeikt en daniela die me soms heel erg irriteerd. waarom kijk ik nog?! het is gewoon leuk maar eik ook weer niet...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #66 Gepost op: 16-10-2002, 21:27:38 »
Ik heb al lang geleden de illusie opgegeven dat er door de kijker besloten wordt wie er uit gaat. 't kan gewoon eenvoudig weg niet dat iemand aan 't begin van 'n uitzending 5% van de stemmen heeft en aan 't einde, nog geen uur later, ineens 15%. Dat is gewoon wat mij betrefd niet mogelijk...

Stefan moest er natuurlijk inblijven, omdat men 't wel spannend vindt om te zien wat er gebeurd met Geesje en de jaloerse Margriet. 't soort types als Stefan proberen ze altijd zo lang mogelijk erin te houden, ook al heeft heel Nederland ze al lang uitgekotst.

Vorig jaar was dat eigenlijk ook zo bij Kelly. Er deden zich toen ook geruchten de ronde dat ze BB moest winnen, om veel aandacht te krijgen in de andere landen waar BB uitgezonden wordt. Nadat er in de VS 'n man zonder benen gewonnen had, kon Nederland natuurlijk niet uitblijven en moest ook 'n bijzondere winnaar hebben. Ik denk dat ze Kelly er uiteindelijk toch maar uit gehaald hebben, omdat 't wel zo duidelijk was dat ze weinig stemmen zou krijgen en omdat natuurlijk niemand 't zou geloven dat zij eerlijk BB zou hebben gewonnen.

Dus let om m'n woorden: Stefan blijft er nog 'n paar weken in en als de spanningen rondom Geesje en Margriet weg zijn, wordt hij direct 't huis uit gegooid. En opgeruimd staat netjes, zullen we maar zeggen.  :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #67 Gepost op: 16-10-2002, 21:28:46 »
nou RA k blijf t raar vinden... als dr ammel mustapha's en jeanettes in

mustapha's en jeanettes??








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #68 Gepost op: 16-10-2002, 21:35:12 »
mustapha en jeanette zijn allebei 21 (volgens mij). nou iig, ze zijn wel leuk hoor, maar als er dus allemaal zulk soort types in zouden zitten, of iig mensen van die leeftijd, zou ik het echt niet leuk meer leuk vinden. dat bedoelde ik dr mee :).

en han, idd je hebt gelijk, tenminste, dat denk ik :). laat die spanningen rond geesje en margriet en stefan maar snel ophouden want stefan moet gewoon zo snel mogelijk het huis uit.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #69 Gepost op: 17-10-2002, 21:37:15 »
Oh jeanette is een naam!  :-[ :-[
Dacht ff iets anders  :-X








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #70 Gepost op: 17-10-2002, 22:11:15 »
Nou, de enige Limburgse is moeten vertrekken uit BB. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best blij mee ben, want ik schaamde me als echte Limburgse voor die Sjois. Ze kon dus echt geen woord uitbrengen dat je kon verstaan. Zelfs ik, kon haar Nederlands met 't enorme accent niet verstaan. Ze hadden haar tijdens de voorselectie al moeten schrappen van de lijst, vanwege dat onfatsoenlijke Nederlands. Wat heb je aan 'n bewoner in 'n programma waarin de onderlinge gesprekken 'n belangrijke rol spelen, die je niet eens kunt verstaan! Ik had eigenlijk gehoopt dat Hummie en cohorten Sjois 'n cursus Nederlands cadeau zouden geven nu ze 't huis moest verlaten. Maar helaas.

Ik weet dat wij Limburgers altijd wel 'n accentje houden, maar dat hoeft wat mij betrefd niet te betekenen dat je je in de rest van Nederland niet verstaanbaar kan maken.

Ik vond de liveuitzending echt tegenvallen. Dat gedoe rondom Arthur en Ursula wordt zwaar overdreven. 't was Daniela die fout zat en er is in feite helemaal niks gebeurd tussen die twee. Maar zoals gewoonlijk weet BB 't weer flink op te blazen allemaal. Door Arthur en Ursula nu tijd alleen te gunnen, dikken ze 't alleen nog meer aan en hopen ze vast dat er nog meer conflicten komen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #71 Gepost op: 18-10-2002, 16:18:11 »
jah idd han, zij was dus echt NIET te verstaan, blij dat ze dr uit is! en idd, dat arthur ursula gedoe pfff wat een opgeblazen zooi is dat zeg! ze smeren het echt helemaal uit enzo maar het wordt nu gewoon saai :(.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #72 Gepost op: 18-10-2002, 18:17:25 »
't is echt wel 'n beetje saai nu ja. Ik hoop dat de nominaties wat spanningen gaan brengen!  :)

Misschien is er vandaag nog wat interessants gebeurt. Zo maar 'ns kijken op de BB site.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #73 Gepost op: 18-10-2002, 20:05:04 »
Oh jeanette is een naam!  :-[ :-[
Dacht ff iets anders  :-X

Haha, en ik weet wat... ;D

En wat betreft Artur en Ursula, Ik wordt een beetje eng van die Arthur. Ik vind hem een beetje zo'n stalkers type. Hij houdt zich maar vast aan zijn ik hou zo veel van jou en dan zijn alle problemen opgelost. Ik weet het niet, ik krijg het al benauwd als ik hem zie, hij is zo overheersend in die relatie. Snappen jullie het nog?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #74 Gepost op: 18-10-2002, 20:57:51 »
Ja zeker snap ik 't! En ook ik vind 't 'n beetje eng worden. Als hij nog meer stalkgedrag gaat vertonen, ga ik 'n actie beginnen: redt Ursula van de stalker.  ;)

Ik vond op 't FOK forum (ik moet natuurlijk wel effe de bron vermelden!) trouwens 'n heel toepasselijke fake picture:



Ik moet trouwens echt zeggen dat ik telkens weer op de grond lig van 't lachen bij die fake pictures daar!  ;D








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #75 Gepost op: 19-10-2002, 02:09:03 »
Nou, de enige Limburgse is moeten vertrekken uit BB. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best blij mee ben, want ik schaamde me als echte Limburgse voor die Sjois. Ze kon dus echt geen woord uitbrengen dat je kon verstaan. Zelfs ik, kon haar Nederlands met 't enorme accent niet verstaan. Ze hadden haar tijdens de voorselectie al moeten schrappen van de lijst, vanwege dat onfatsoenlijke Nederlands. Wat heb je aan 'n bewoner in 'n programma waarin de onderlinge gesprekken 'n belangrijke rol spelen, die je niet eens kunt verstaan! Ik had eigenlijk gehoopt dat Hummie en cohorten Sjois 'n cursus Nederlands cadeau zouden geven nu ze 't huis moest verlaten. Maar helaas.

Ik weet dat wij Limburgers altijd wel 'n accentje houden, maar dat hoeft wat mij betrefd niet te betekenen dat je je in de rest van Nederland niet verstaanbaar kan maken.

Han! Ik wou je dit nog onder de neus duwen! Echt niet te verstaan die meid. Ik dacht dat dit nu koeterwaals moest zijn, maar dat was dus Limburgs... Dat deze taal binnen Nederlandse grenzen bestaat! Ik zou die mensen moeten vragen in het Engels over te schakelen, dan was enige communicatie nog mogelijk...  ;D

Maarja; ze blijkt dus een uitzondering te zijn?  ;)

Gr. B.









Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #76 Gepost op: 19-10-2002, 10:37:36 »
Ow wat grappig Han. Ik had dat plaatje nog niet gezien. Maar het blijkt dat meerdere mensen er hetzelfde over denken. Hoewel we natuurlijk nooit weten in hoeverre we beinvloed worden door wat BB wil dat we zien. Ursula lijkt me nou niet bepaald het typje dat zich laat stalken  :). We zullen wel zien. Ik hoop in ieder geval wel dat Arthur er uit gaat. Dan is er tenminste wat sensatie...

Zo meteen nog ff op Fok kijken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #77 Gepost op: 19-10-2002, 13:17:53 »
Haha, ik heb net ff de streamverslagen gelezen van gisteren en vandaag op FOK. Die Arthur is echt helemaal aan het doordraaien. Die gast lijkt me een gevaar voor de rest van de bewoners. Echt niet meer normaal. Volgens mij heeft ie sowieso een klein drankprobleempje.
Ik vraag me dus af wat BB hier aan gaat doen. Als ik de verslagen zo lees, was de zoveelste uitbarsting van Arthur te erg om uit te zenden. Margriet en Arthur hebben een gesprek gehad met BB, de diefstallen gooien nog meer olie op het vuur...ik ben in ieder geval heel benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren. Toch nog sensatie in BB! ;D

Overigens met dank aan de oplettende mensen op FOK, die de halve nacht streams zitten te notuleren!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #78 Gepost op: 19-10-2002, 17:24:45 »
Maarja; ze blijkt dus een uitzondering te zijn?  ;)

Ze is zeker 'n uitzondering! De meeste Limburgers kunnen ook fatsoenlijk Nederlands en zijn prima te verstaan. Op alle scholen wordt ook gewoon in 't Nederlands les gegeven en niet in 't dialect. Ik zal niet ontkennen dat we 'n klein accent hebben, maar ik heb echt nog nooit iemand zo onduidelijk horen praten als die Joyce.

Ik zelf heb trouwens maar nauwelijks 'n accent. Vaak zeggen mensen dat ze niet echt merken dat ik Limburgse ben als ik Nederlands praat. Ik denk dat ik niet zo'n accent heb, omdat ik vrij in 't noorden van Limburg woon. Ons dialect is weer heel anders dan dat in 't zuiden van Limburg. En mijn ervaring is dat zuid-Limburgers meer 'n accent hebben dan noord-Limburgers.

Citaat
Haha, ik heb net ff de streamverslagen gelezen van gisteren en vandaag op FOK.

Ik heb nog niks gelezen vandaag. Ook nog niet op de BB site. Ik ben wel weer benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Dus Arthur is weer flink te keer gegaan gisterenavond? Zo direct maar effe gaan lezen.  :)

Citaat
Overigens met dank aan de oplettende mensen op FOK, die de halve nacht streams zitten te notuleren!

Ik vind 't ook erg knap van de FOKforummers dat ze die verslagen zo tot in detail kunnen maken. Vorig jaar heb ik zelf ook geregeld streamverslagen gemaakt, maar 't is echt wel erg vermoeiend. Je moet echt snel typen om alles bij te houden. Na 'n tijdje ben ik er maar mee opgehouden (ook omdat ik er geen tijd voor had.....) en heb 't gehouden bij 't lezen van de streamverslagen. En dit jaar heb ik daar nog niet eens tijd voor......









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #79 Gepost op: 19-10-2002, 17:28:09 »
Ik lees net 'n stukje op de BB site over 'n mol in 't huis die de drank in de bungalow en 't eten in de bunker steelt. (De kijker weet natuurlijk dat dit Marc en Wouter zijn.) Gaan ze daar ineens ook over 'n mol spreken. Zal Sigrid hier iets mee te maken hebben?  ;)