Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 67478 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #400 Gepost op: 9-12-2005, 11:23:03 »
Hut..

ik zit er nog steeds in. Het plan van iemand anders heeft dus gewerkt (of was dat plan van mij  ???)... Maar goed, zonder eigenlijk echt tactisch te spelen overleef ik elke week wonderbaarlijk genoeg. Zou het lot van mij gunstig zijn of toch ongunstig? Het is dan wel te doen om iemand weg te stemmen met de hoeveelheid stemmen die ik heb gekregen (ik ga uiteraard nog niet zeggen hoeveel stemmen ik nog over heb..), maar je bent en blijft altijd afhankelijk van de poll. Er lijkt geen week voorbij te gaan, zonder dat er mensen vertrekken die ik wel kon vertrouwen... Maar ja, dat is Survivor blijkbaar hè... Afgelopen week kleine, onnodige aanvaring gehad met Chriz...maar ik denk dat dat wel weer bijgepraat is. Ook heb ik ook nog van iets anders last, maar dat vertel ik wel een andere keer. Trouwens ik kijk ook natuurlijk steeds verder wie Survivor gaat winnen en het is natuurlijk wel gevaarlijk om te zeggen, en.... Ik vertel het toch maar niet. Mijn winnaar voor Survivor zit nog steeds in het spel en diegene speelt het spel erg slim (ik ben het niet!)... We zullen zien of die persoon het wordt. Nu maar hopen dat ik weer een week doorkom, want ik maak in principe alleen kans om bij de laatsten te komen als iedereen uit het spel gaat...Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik hoop alleen maar dat ik er tot dan in mag zitten en dan zie ik het wel verder

Nostra ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #401 Gepost op: 9-12-2005, 13:04:39 »
Chriz toont z'n hebben en houwen, dus doe ik het ook maar. van Chriz vind ik het trouwens niet zo verstandig, stel dat hij Grim overleefd...

t was een biecht >: (

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #402 Gepost op: 10-12-2005, 12:35:22 »
Hoi hut,

Morgen is het erop of eronder voor mij... Ik vrees nu echt voor me positie, maar ik blijf sterk hoor. En zal de eer van Obscura en Terra hoog houden, ik heb deze week Eck aangewezen, dat leek me gewoon de sterkste van iedereen hier. Ik had voor Koekoe kunnen kiezen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik ben benieuwd wie afvalt...

Tot snel! ::zwaai::
🜃

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #403 Gepost op: 10-12-2005, 13:44:28 »
Hut...

sorry dat ik hier weer zo snel ben, maar ik word gek van het gevraag naar mijn blunder. Het was en is een tactische blunder... Het heeft te maken met het stemmen voor de eilandraad en de populariteitspoll. Sommige mensen hebben aan mij al enkele details gevraagd over deze blunder, maar als ik het verklap dan gaan er erge dingen gebeuren en dat wil ik niet... Dus maar even mijn tanden op elkaar bijten... Ikzelf vind het trouwens overduidelijk wat er aan de hand is, maar niemand lijkt het tot nu toe nog niet te zien. Ik biecht het binnenkort wel helemaal op..is het weleens tijd voor. Nu maar weer mezelf voorbereiden op de proeven...

Nostra ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #404 Gepost op: 10-12-2005, 18:47:54 »
Ik had voor Koekoe kunnen kiezen, maar dat heb ik niet gedaan.

Logica :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #405 Gepost op: 10-12-2005, 18:55:10 »
Hoi hut,

Morgen is het erop of eronder voor mij... Ik vrees nu echt voor me positie, maar ik blijf sterk hoor. En zal de eer van Obscura en Terra hoog houden, ik heb deze week Eck aangewezen, dat leek me gewoon de sterkste van iedereen hier. Ik had voor Koekoe kunnen kiezen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik ben benieuwd wie afvalt...

Tot snel! ::zwaai::
dat weet ik dan ook weer  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #406 Gepost op: 11-12-2005, 09:48:43 »
He hut,

ik had even niks te doen, dus ik denk: ik kom even binnen wippen. Het is bijna zover en dat weten we wie er weg moet en wie de opdracht wint. Ik heb ook al een idee wat die "geheimzinne" stem kan voorstellen. Eigenlijk twee ideeen, en een daarvan denk ik juist te hebben. Maar ik ga het maar niet vertellen, want straks heb ik het wel fout  :D . En daarbij, we komen het toch wel zo te weten. (lekker vaag weer)

Jut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #407 Gepost op: 11-12-2005, 12:56:21 »
heej hut!

ik weet denk ik naar wie die extra stem gaat!
Dat is vast degene die is aangemoedigd door een ander.
Dus als jorg wint dan krijgt Koekoe ook een extra stem!
En zo ook bij de rest. Dus misschien moet jutta of nostra maar winnen ::rofl::
Ik zie het iig wel somber in deze keer... Ik vrees voor mijn positie..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #408 Gepost op: 11-12-2005, 13:57:14 »
*gebeurt niet veel,maar koe komt ff de hut ingesprongen...

 na de ER fandag weten de mensen,die er waren blijkbaar plots "iets" meer dan de mensen die er niet waren......
pas op;ik zeg niets,of veronderstel ook niets. maar het valt me gewoon op.
ach,niet naar mijn gelul luisteren,het zal wel mijn verbeelding zijn  ::) ::) ::)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #409 Gepost op: 11-12-2005, 15:56:27 »
Hehe, ik ben weer eens afgevallen, ik gun het Xmoix en Eck nu extra meer! Hun steun, hun doorzettingsvermogen, hun kracht is gewoon zo iets moois, wat sommige toch missen. Ondanks dat Eck mij heeft "weggestemd", ik vond het een goede beslissing. Ik had precies dezelfde reden gehad om iemand weg te stemmen. Ik ga nu er nu weer extra hard voor. En ik hoop Grim ook te overleven. Ik ben benieuwd...

 ::zwaai::

🜃

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: "De Biechthut"
« Reactie #410 Gepost op: 11-12-2005, 16:00:34 »
omdat hun topics al dicht zijn wil ik langs deze weg even afscheid nemen van eefjuh en faabjuh. Erg jamemr dat jullie weg zijn jongens, k had het jullie zeker gegund! Een stuk vrolijkheid, spontaniteit valt weg, maar ik zal voor jullie proberen te winnen!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #411 Gepost op: 11-12-2005, 16:09:06 »
omdat hun topics al dicht zijn wil ik langs deze weg even afscheid nemen van eefjuh en faabjuh. Erg jamemr dat jullie weg zijn jongens, k had het jullie zeker gegund! Een stuk vrolijkheid, spontaniteit valt weg, maar ik zal voor jullie proberen te winnen!
::hug:: :-*

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #412 Gepost op: 11-12-2005, 16:59:01 »
Hut...

ik zit er nog steeds in ::ok:: maar onder welke prijs... Eefjuhh en Faabjuh hebben het eiland moeten verlaten en dit vind ik diep triest (ik vind nog iets anders ook diep triest maar daar spreek ik binnenkort wel over...). Hopen dat ik nog één weekje doorkom en dan mogen ze me eruit stemmen. Ik smeek mijn medekandidaten: laat me er nog één weekje inzitten. Nu maar hopen dat dit ook zal gebeuren.

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #413 Gepost op: 11-12-2005, 17:05:32 »
hoi hutje ::zwaai::

ik ben helemaal van mijn stuk.
Waarom moest ik nou weer iemand wegstemmen? Het is niet dat ik niet blij ben met de immuniteit maar het wegstemmen van iemand vind ik zo sneu. Faabjuh kende ik net iets te weinig vergeleken met de rest en daarom viel de keuze op hem.
Verder vind ik het echt niet leuk dat hij en eefjuh moesten gaan.
Ze waren toch altijd wel vrolijk enzo. Nostra en Jorg maken de laatste tijd veelruzie over de hangmat. Ik hoop dat dat snel over is.

Groetjes ::zwaai::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #414 Gepost op: 11-12-2005, 19:30:28 »
He hut,

Faabjuh en Eefjuh weg, en de sfeer slaat meteen weer om. Ze hebben het goed gedaan, maar we zullen ze missen. Maar we moeten verder, want ondertussen is het aantal geslonken van 8 naar 6. Ik ben blij dat Eck er nog inzit, en fijn dat Xmoix en Nostra er ook nog zijn. Alleen Jorg zeurt nogal over die hangmat en Koekoe wil nog steeds de leider spelen. Jammer dat het niet gewoon vredig kan zijn. Maar zo is het spel schijnbaar. Maar goed, nu Faabjuh weg is verzint er niemand leuke spelletjes meer, dus ga ik maar zwemmen  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #415 Gepost op: 13-12-2005, 18:48:04 »
Deze week is het extra spannend, want de twee winnaars van de volgende kruiziging gaan misschien door naar de finale! Ik hoop dat ik en Juud winnen, want dan laten we toch zien dat wij als Obscurianen het kunnen.. =)

Ik hoop het zoo!
Daaag! ::zwaai::
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #416 Gepost op: 14-12-2005, 00:06:20 »
Het wordt nu wel erg spannend. Intriges met de stemmen, nog maar 4 kanshebbers op Grimm en elke afvaller op Ushaia valt nu onherroepelijk af en maakt geen kans meer op de finale. Er wordt massaal gestemd in de polls, want dit is nu superbelangrijk. Toch ruiken sommigen al dat hun rol uitgespeeld is in het geheel. Hoe het mij zit? Ik zie nog volop kansen om mijn doelstelling te halen ook al stuit ik nu op veel tegenstand. De hoofddoelstelling lijkt te worden gehaald als een fluitje van een cent. Maar de kans dat deze hoofddoelstelling met 100% gehaald wordt, wordt steeds groter. Benieuwd welke streken Daisy en Molcrazy (onze grootste tegenstanders) nog gaan uithalen. Jaja, t verslaan van Survivors leek een makkie. Het duurde lang voordat ze erachter kwamen dat ze één voor één naar de slachtbank gingen, totdat ze ongeveer kansloos waren. Alleen de achterban kan ze nog redden, alleen jammer dat die enorm is. 1 voordeel: De Survivors kiezen de winnaar >: D en het braafste jongetje/meisje van de klas stoutste streken zijn nog niet ontdekt.

Kies maar het  ::hypocriet:: tje en u will c  >:D won this game.

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: "De Biechthut"
« Reactie #417 Gepost op: 14-12-2005, 12:51:17 »
 ;D ik hoor hier niet meer te komen
maar het blijft een biechthut hè


 :( vind het niet leuk dat er zoveel geruzied wordt


 ::) tja, dat omvat het al wel zo'n beetje, niks meer aan toevoegen

 ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #418 Gepost op: 14-12-2005, 18:50:21 »
Ik weet dat het een biechthut is en het niet de bedoeling is om elkaar te reageren, maar ach, ik lig er toch al uit.  ::hypocriet::

Expeditie Robinson (de tv variant van survivor) is all about ruzies en gedoe, eirc. Het is niet voor doetjes!  ;D
Het hoort er bijna bij gewoon. Zo lang het maar niet uit de hand loopt en het het spel niet bederft. :)

(heb ooit de Survivor reeks van Engeland gekregen en ben na een jaar nog maar aan aflevering 5, omdat er geen enkel discussie geweest is. Oersaai op die manier)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #419 Gepost op: 14-12-2005, 19:27:15 »
Hallo hut.

Ik begin me een beetje zorgen te maken om al die survivortjes. Gaat het wel goed met ze. Nostra dwaalt al de hele week eenzaam ove het eiland, hij is iets kwijt, maar wil niet zeggen wat. Jutta denkt dat stenen praten, Jorg maakt ruzie, Koekoe voelt zich oppergod, Eck voelt zich 'The King' na 1 gewonnen proef en Xmoix heeft het alleen maar dat ze het anderen zo gunt. En hier moet de winnaar uit komen :o

Ow we hebben Grim nog. Maar om nou te zeggen dat het daar zo leuk is. Iedereen maakt ruzie met iedereen. Faabjuh zit de hele dag in palmbomen, Juudith ligt alleen maar te zonnen, Eefjuhh plukt madeliefjes en Chriz zoekt bovenop een rots naar hulp van boven. Alsof ie het nodig heeft.

Ik ben heel bang dat er nog een aantal instorten voor het einde van het spel. Gelukkig is voor mij 2x mooi geweest, ik zit nu in een resort. Ik ga zo eens aan het diner beginnen.

Dag hut ::zwaai::